nepojízdná 740 td, má to cenu?
- Autor
- Zpráva
#1 nepojízdná 740 td, má to cenu?
U nás na vesnici je k dispozici nepojízdné volvo 740 td, sedan. Fouklé těsnění pod hlavou minulý rok, od té doby stojí. Má to papíry, značky jsou v depozitu. EKO neuhrazeno. Horší stav interiéru, klimatizace. Zajímá mě, jestli by mělo cenu to vzít za nějakou symbolickou cenu a dát dohromady. Přidávám pár foto na ukázku.
- Přílohy
-
- 20120612_180618.jpg (64.44 KiB) Zobrazeno 826 x
-
- 20120612_180518.jpg (52.52 KiB) Zobrazeno 826 x
-
- 20120612_180337.jpg (54.16 KiB) Zobrazeno 826 x
-
- 20120612_180326.jpg (61.14 KiB) Zobrazeno 826 x
_________________
je: O3 TDI :-(
bylo: bílé 850TDI kombi, V70II TDI
je: O3 TDI :-(
bylo: bílé 850TDI kombi, V70II TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#2 nepojízdná 740 td, má to cenu?
Za symbolickou cenu proč ne... Záleží v jakém stavu je kastle a jestli jsi ortodoxní zastánce starejch dieselů. Ale myslim si, že jestli je ten motor rok bez vody, tak jenom výměnou těsnění to neskončí
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1905
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#3 nepojízdná 740 td, má to cenu?
Klidně to vezmi, přinejhorším to rozporcuješ a rozprodáš na náhradní díly
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
#4 nepojízdná 740 td, má to cenu?
No právě. si myslím,že tomu motoru to zrovna neprospělo Dozvěděl jsem se o tom náhodou, říkal mi o tom kamarád, který to měl vézt do šrotu .kV8ba píše:Za symbolickou cenu proč ne... Záleží v jakém stavu je kastle a jestli jsi ortodoxní zastánce starejch dieselů. Ale myslim si, že jestli je ten motor rok bez vody, tak jenom výměnou těsnění to neskončí
_________________
je: O3 TDI :-(
bylo: bílé 850TDI kombi, V70II TDI
je: O3 TDI :-(
bylo: bílé 850TDI kombi, V70II TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2595
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#5 nepojízdná 740 td, má to cenu?
mas fotky vnutra ? Ak su tam schopne sedacky tak by som mal o ne zaujem. Teda ak by si to bral na rozborku.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 nepojízdná 740 td, má to cenu?
Šroťák rozhodně nééé, tam je spousta věcí na ozobání.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#8 nepojízdná 740 td, má to cenu?
serger: Vnitřek je bohužel v celkem špatném stavu. je teda komplet v kůži ale minimálně zadní sedačky jsou zralé tak na komplet přečalounění.
martinopel: vycházel jsem z toho, že na zadku to má 740. Jinak mám foto italské servisky, tam je zapsaný typ "Volvo 744.752" a datum výroby 9.3.1988
A ještě se zeptám, je nějaká šance sehnat do tohohle třeba komplet motor, že by se jenom přehodil? Popř. co by to tak mohlo vyjít cenově?
martinopel: vycházel jsem z toho, že na zadku to má 740. Jinak mám foto italské servisky, tam je zapsaný typ "Volvo 744.752" a datum výroby 9.3.1988
A ještě se zeptám, je nějaká šance sehnat do tohohle třeba komplet motor, že by se jenom přehodil? Popř. co by to tak mohlo vyjít cenově?
- Přílohy
-
- sedacky.jpg (54.91 KiB) Zobrazeno 719 x
_________________
je: O3 TDI :-(
bylo: bílé 850TDI kombi, V70II TDI
je: O3 TDI :-(
bylo: bílé 850TDI kombi, V70II TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2595
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#9 nepojízdná 740 td, má to cenu?
Motor do toho vcelku zozenies, pripadne opravis aj ten stary, otazkou je kolko do toho chces investovat a ci za to nekupis ine auto v pojazdnom stave. Ak to par rokov stalo tak budu kaput brzdy, servo a vacsina gumovych dielov. Nie hned, ale do 1/2 roka od uvedenia do prevadzky sa zrazu zacne vsetko kazit.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#10 nepojízdná 740 td, má to cenu?
Pokud bys chtěl,motor mám.tomas-x píše:serger: Vnitřek je bohužel v celkem špatném stavu. je teda komplet v kůži ale minimálně zadní sedačky jsou zralé tak na komplet přečalounění.
martinopel: vycházel jsem z toho, že na zadku to má 740. Jinak mám foto italské servisky, tam je zapsaný typ "Volvo 744.752" a datum výroby 9.3.1988
A ještě se zeptám, je nějaká šance sehnat do tohohle třeba komplet motor, že by se jenom přehodil? Popř. co by to tak mohlo vyjít cenově?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 134
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#11 nepojízdná 740 td, má to cenu?
po vlastnej skusenosti s vymenou motoru, si myslim, ze by sa kludne oplatilo pustit rovno do tohto. ten motor za udrzbu pyta fakt malo a aj keby si tam rovno nechal pretesnit ventily a prekruzkovat, tak pokial je zvysok auta v poriadku, tak sa to oplati a hlavne dlho vydrzi. myslim to tak, ze ak do toho auta vrazis po kupe 700e, tak budes mat porobenu spolahlivu sedmu za stale menej penazi, nez stoji cokolvek porovnatelne. a sedmu bez investicii zozenies tak mozno v rakusku-nemecku a aj tak neusetris (mozno nervy s behanim po servisoch).
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek