Auto ujelo 3000km. Myseli jsme vzít zpět některé upravy aby bylo vhodne na ježdeni.
Ostrá vačka zůstala,vrácen tlak paliva na originál,zpět namontováno mitsubishí turbo,garett musí na repas,plníci tlak stažen zpět na tovární. Turbo plus kit stále neosazen,nepřipadá mi markantní rozdíl mezi s a bez.
Po složení naměřeno nádherných 152kW a lehounce pod 300Nm (graf nemám )Měřeno v brně na ISŠA
Ale spotřeba šla velmi těžko pod 17/100 nyní jsme sice slabší,ale jezdíme +/- 10/100
Navíc po upravach se muselo pomalu na rozjezdy,nebot pri prudke akceleraci na 1 a 2 prokluzovalo OD...
Nyní je to OK.
Ještě naky ty lištičky,vyčistit,a až bude hezky,naházím naky ty fotecky
Ale sem z ty kary naprosto vodepsanej...
Ani se mi nechce dodržet dohodu z bráchou...
Tak začínáme...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#26 Tak začínáme...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
#27 Tak začínáme...
foto ? Je neco nove ?
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 29 Odpovědi
- 3470 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek