Právě je 12 pro 2018 05:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 03 led 2010 20:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
Ale já bych radsi,kdyby existovala verze vyndám jeden budík a druhej tam strčím....

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 led 2010 22:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2211
Bydliště: Brno
Helejte, nebude mít ze změny frekvence signálu pro tachometr bolení počítač ABS, když je napojenej právě na tenhle signál , co?

_________________
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 led 2010 08:33 
Offline

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 372
Bydliště: Havlíčkův Brod
Vůz: Volva
Samozřejmě že bude. Ale on tam ABS nemá ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 led 2010 14:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
Bolení, nebolení. Zatím z toho mám bolení jen já... Opravdu nikdo nevíte zda by nebyl k sehnání do 7xx palubky VDO jinej budík mluvící s hustším zdrojem signálu?

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 led 2010 14:54 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 1776
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Sarkasmic píše:
Jo,jenže do sedmičkovýho štítu devitkovej budík nedám. Musel bych mít sedmičkovej budík na tenhle typ s hustšíma dírkama...

Das, staci prehodit jen "rychlomer" a budku nechat... teda melo by stacit.

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 led 2010 17:27 
Offline

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 372
Bydliště: Havlíčkův Brod
Vůz: Volva
To jo, ale musí to sedět po mechanické stránce ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 led 2010 17:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
Prave ze devitkovej budik je se sedmičkovým stejnej jen zepředu. Je jinak přišroubovanej a ma jinde vyvod do tišťáku. Navíc sedmičkovej ma kontakty tři,devítkovej čtyři....

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 led 2010 17:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3613
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Sarkasmic píše:
Prave ze devitkovej budik je se sedmičkovým stejnej jen zepředu. Je jinak přišroubovanej a ma jinde vyvod do tišťáku. Navíc sedmičkovej ma kontakty tři,devítkovej čtyři....

to nevadi, ten stvrty je aj tak cez R spojeny s GND. Ale ako som uz pisal, myslim ze nie je problem prekalibrovat obvody rychlomeru na hocijaku inu frekvenciu.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 led 2010 20:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
mno,překalibrovat-jak pro koho... :oops:

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2010 16:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2010
Příspěvky: 42
Bydliště: Martin
len tak mimochodom ja mám 740 s ABS a mám samozvorý diferák len neviem aký olej tam naliať :/ poradte

_________________
Volvo740GLT16vB230FT-Estate


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2010 16:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3613
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Janči píše:
len tak mimochodom ja mám 740 s ABS a mám samozvorý diferák len neviem aký olej tam naliať :/ poradte

Staci hladat, v sekcii 700/900 ti to moze vyklat oci...

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 led 2013 19:42 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14064
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Existuje možnost na tuhý nápravě, že samosvor ze sedmy s ABS půjde na devítku s ABS bez nutnosti zásahu do elektroniky/čítače pulzů?

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 led 2013 19:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
Ano,pokud je z 9xx,tak je jedno zda s či bez ABS-absko vzadu se bere jen z difu,ne z každýho kola zvlášt. Snímač zvlast pro kazdy kolo mely jen auta s el. trakcí... A vsechny 9xx a myslímze i 760 po faceliftu mely onen hustej signál,kdežto 740 má řídkej...

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 zář 2016 21:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8434
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
zkusim po letech znova. pořád platí že do samosvoru stejnou nálpň jako do klasiky? navíc nevím jaký typ samosvoru mám :(

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 zář 2016 07:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3613
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Zavesil som tu manual pre zamykaci diff G80 (ALD), vseobecne spcifikacie obsahujuce aj naplne. Cital to vobec niekto ????
Do ALD uz niekolko rokov lejem GL5, zatial a nevysypali...

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 říj 2017 15:58 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14064
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
LUBOŠ píše:
Máte někdo zkušenost, o jaký se jedná diferenciál? Je to obyč nebo se zvýšenou svorností? :?

Obrázek

Takhle s odstupem, když na tu fotku koukám, si skoro řikám, zdalipak Luboš nevyhodil Torsen... Otevřenej diferák je totiž na fotce níže.


Přílohy:
pumpkin7377.jpg
pumpkin7377.jpg [ 110.38 KiB | Zobrazeno 884 krát ]

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.083s | 20 Queries | GZIP : Off ]