Poslední návštěva: 22 říj 2019 00:19 Právě je 22 říj 2019 00:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Dotaz na na motory.
PříspěvekNapsal: 14 čer 2005 13:22 
Offline

Registrován: duben 2004
Příspěvky: 585
Bydliště: Pardubice
chtel jsem se zeptat jaka je asi tak zivotnost motoru, kdyz se jezdi na plyn jedna se o 2,3. A Jak by melo spravne chodit turbo i 24 TDic, pripadne nejaky mouchy tohohle motoru.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2005 13:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2004
Příspěvky: 6006
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
No D24T trpi dost na svoju dlzku - dlhy motor, blok litinovy, hlava hlinikova - inak sa hreje a praska... Inak ho tu ma vela zucastnenych a povedal by som, z vladne relativne spokojnost.

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2005 13:39 
Offline

Registrován: duben 2004
Příspěvky: 585
Bydliště: Pardubice
Nemam moc zkusenost. Poznam prasklej motor? Mam jen 1.6. D Volvo. Kazdej jinej motor mi prijde, ze taha dobre. Jak poznam, ze dobre netaha.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2005 14:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2004
Příspěvky: 6006
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
No s tym praskanim - praskaju vacsinou hlavy - prasknutu hlavu / tesnenie pod nou poznas - tlaky v chladiacom systeme - vacsinou si to odnese nejaka ta hadica, dalej moze byt aj olej v chladiacej kvapaline atd. Ale pockaj na niekoho, kto tomu rozumie viac ako ja, ten ti povie presnejsie.. Toto su len moje vlastne skusenosti.. :lol:

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na na motory.
PříspěvekNapsal: 14 čer 2005 15:38 
Offline

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 1873
Bydliště: Praha
Jirrka píše:
chtel jsem se zeptat jaka je asi tak zivotnost motoru, kdyz se jezdi na plyn jedna se o 2,3. A Jak by melo spravne chodit turbo i 24 TDic, pripadne nejaky mouchy tohohle motoru.


ad D24:

Motor je vcelku spolehlivy a bezne existuji exemplare s najetym pul milionem bez vaznejsi mouchy. Jedna se o vyrazne spolehlivy motor za predpokladu ze o nej bylo pecovano dle predpisu vyrobce. Tzn pokud dostaval pravidelne a vcas novy olej, byl serizovan, meneny rozvody. S vekem sice motoru klesa vlivem opotrebeni vykon, ale neni to tak strasne jak by to mohlo vypadat.

mozne zavady:
- nefunkcni zhavici svicky
- vybehane vstrikovaci trysky (mely by se menit co 120 tisic km)
- tece vodni pumpa (mela by se menit splecne s rozvodakem)
- klepe podtlakova pumpa (otaka jestli to ma cenu opravovat)
- netesnosti vstrikovaciho cerpadla
- praskliny v hlave motoru (tvori se hlavne pri nespravnem zachazeni s motorem)
- propalene tesneni hlavy motoru
- poskozene turbo
- unik oleje kolem vacky
- praskajici vackove hridele
- opotrebene olejove cerpadlo

Pri nakupu doporucuji zkontrolovat motor nekym, kdo se v naftacich vyzna - bez teto kontroly radeji nebrat! V kazdem pripade ale mohu tento motor vrele doporucit.

_________________
[size=50]
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na na motory.
PříspěvekNapsal: 14 čer 2005 20:05 
Jirrka píše:
chtel jsem se zeptat jaka je asi tak zivotnost motoru, kdyz se jezdi na plyn jedna se o 2,3. A Jak by melo spravne chodit turbo i 24 TDic, pripadne nejaky mouchy tohohle motoru.


Ahoj

Já osobně mám dvě auta obě na plyn a problém s motorem nebyl pokud jezdíš dost tak určitě běž do auta na LPG dle mého se diesel při cenách nafty nevyplatí


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2005 22:24 
Offline

Registrován: duben 2004
Příspěvky: 585
Bydliště: Pardubice
S tou naftou mam stejny nazor. Naftaka mam a uz se to nevyplati, ale porad, kdyz to valim 140 tak jedu za par korun, narozdil od benzinu. Vim o jedne 244, 2.3. GL na plyn, r.v. 1980, ale ma najeto 360.000 km, pry po oprave motoru, ale nevim co to obnaselo. A motoru, ktery ma 360 tis. a jezdil na plyn moc neverim. Cena je 30.000,- Kc coz mi prijde taky dost. A vim o 740, 24TD intercooler. r.v. 1988, najeto tak 280 tis., cena 45.000,-Kc tak se rozhoduju jestli mam jedno s tech aut koupit, nebo jestli mam jeste pockat nez to moje zkolabuje. Chtelo by asi vymenit trysky a to je investice, ktera se mi neche podstupovat, vzhledem ke stavu koroze aj. Za kolik to TD jezdi?

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2005 22:32 
Jirrka píše:
S tou naftou mam stejny nazor. Naftaka mam a uz se to nevyplati, ale porad, kdyz to valim 140 tak jedu za par korun, narozdil od benzinu. Vim o jedne 244, 2.3. GL na plyn, r.v. 1980, ale ma najeto 360.000 km, pry po oprave motoru, ale nevim co to obnaselo. A motoru, ktery ma 360 tis. a jezdil na plyn moc neverim. Cena je 30.000,- Kc coz mi prijde taky dost. A vim o 740, 24TD intercooler. r.v. 1988, najeto tak 280 tis., cena 45.000,-Kc tak se rozhoduju jestli mam jedno s tech aut koupit, nebo jestli mam jeste pockat nez to moje zkolabuje. Chtelo by asi vymenit trysky a to je investice, ktera se mi neche podstupovat, vzhledem ke stavu koroze aj. Za kolik to TD jezdi?


No dle mého jdi jednoznačně do dvojky za 30k pokud není rezavá a je v hezkém stavu je to dle mého dobrý kauf


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2005 23:31 
Offline

Registrován: říjen 2003
Příspěvky: 318
Bydliště: Nedvědice
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
taky si myslím žde dvojka na plyn je lepší volba. 360 tisíc není tak moc na tenhle motor, jezdíš na smrad... je otázka co opravovali a jak, ale v nejhorším benzínových motorů je dost a vybereš si za rozumný peníze. To diesel neseženeš ani omylem... :badgrin:

_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 09:27 
Offline

Registrován: duben 2004
Příspěvky: 585
Bydliště: Pardubice
Moc diky za rady. Hodne to ovlivnilo moje rozhodovani. Podivam se na tu dvojku. Jsem student a penize moc nemam. Takze provozni nklady vitezi. Mozna ten motor neni tak zivej, ale pro me to bude dost. Preci jen ted jezdim s 1,6 D. Kdyby jste se nekdo chtel podivat na toho diesla tak napiste. dam kontakt. Muzete to okouknout.

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 09:41 
Jirrka píše:
Moc diky za rady. Hodne to ovlivnilo moje rozhodovani. Podivam se na tu dvojku. Jsem student a penize moc nemam. Takze provozni nklady vitezi. Mozna ten motor neni tak zivej, ale pro me to bude dost. Preci jen ted jezdim s 1,6 D. Kdyby jste se nekdo chtel podivat na toho diesla tak napiste. dam kontakt. Muzete to okouknout.

No ono to zase neni tak jednoduchý rozhodování...a tak jednoznačný jak Ty tady píšeš! Ber v potaz, že s chrochtem D24T můžeš jezdit za 7-7,5-8 (8 je pro normální jízdu hraniční) a podle mého názoru, nemáš v autě navíc ještě jednu neoriginální věc (plyn) která se může po.rat. A s plynem budeš jezdit ekvivalentně tak řekněme 7l benzínu? (jestli míň tak mě někdo opravte). Říkám jenom svůj názor, ale jestli B230 v plynu nebo D24T, tak jednoznačně D24T! (A jestli jsi do teď mohl jezdit s 340 za 7, s tim jak píšeš jakým stylem si jezdil tak věřím i 8 - já jsem jí měl a vím o čem mluvim, to určitě můžeš jezdit i nadále s D24T který navíc když dupneš na krk tak je ochotná i předjíždět atd.)
A podmínky jak se chovat ke studenýmu chrochtu snad dodržuješ i teď, takže si není potřeba si lámat hlavu co to asi je u D24. A jestli si myslíš, že když se studená nesmí točit (třeba max. 2000ot./min.) a Ty jí náhodou vatočíš na 3000ot./min. tak s absolutní jistotou praskne těsnění pod hlavou nebo se střihne vačka - to taky neni pravda, jo? ;) :-D :-D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 09:49 
Offline

Registrován: duben 2004
Příspěvky: 585
Bydliště: Pardubice
Za 8 ani nahodou. Do sedmi, kdyz jsem jezdil 10 km trasy na studenej motor. Ted co jezdim jezdim v kuse 270 km tak i splne nalozenym, pretizenym autem jedu jeste za min.A to jedu z Pardubic do Dhomutova skoro porad 130-140. Mezi Prahou a Kolinem, po jizni spojce a Praha-Chomutov slezu pod 100 jen, kdyz nekdo prede mnou jede pomaleji a ja ho nedokazu predjet, diky slabimu motoru. Asi ten motor na tom neni tak blbe jak ho odhaduju. Jsem rad za nazor. Tu dvojku jsem se domluvil tak za 25 t. Toho diesla jeste zvazim, pokud by byl ochotnej slevit tak se na nej taky podivam. Problem j, ze nemam tolik casu. Nepropocitaval jsem naklady, nevim presne kolik ta 2,3 veme plynu na 100 km. Budu vdecny za radu.

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,


Naposledy upravil Jirrka dne 15 čer 2005 10:00, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 09:54 
Offline

Registrován: duben 2004
Příspěvky: 585
Bydliště: Pardubice
Asi tak, kdyby byl nekdo ze Zlinskyho kraje, kdo tomu rozumi a byl by mi ochotne v sobotu odpol, nebo v nedeli pomoc a jel se se mnou na to podivat tak by to bylo uplne nejlepsi. I kdyz cena 45. tis pro me ted neni moc günstig. 25 je neco jinyho. Ale za to svezeni.

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 11:41 
Jirrka píše:
Asi tak, kdyby byl nekdo ze Zlinskyho kraje, kdo tomu rozumi a byl by mi ochotne v sobotu odpol, nebo v nedeli pomoc a jel se se mnou na to podivat tak by to bylo uplne nejlepsi. I kdyz cena 45. tis pro me ted neni moc günstig. 25 je neco jinyho. Ale za to svezeni.

Ahoj když tak mi cinkni a pokud mi do toho extra něco nevleze tak by asi nebyl problém mimochodem co je to zlínský kraj třebas Vsetín? :lol:
s 2,3 lpg jezdím do 15l LPG nevozím kanystr s rezervou(tu mám jako cca 10l benzínu) a pokazit se na LPG defakto nemá co,navíc když to přestane jet na plyn jede to na benzín a opačně ale když se pose.e diesel tak to jede akorát na lano :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 11:50 
Offline

Registrován: duben 2004
Příspěvky: 585
Bydliště: Pardubice
Sam nevim, kde presne. Jsem v nemecku a jeste jsem mu nevolal, jen jsme si napsali par SMS. Taky si myslim, ze se na plynu nic nemuze pos..., ale budu muset casteji tankovat. Uvidim jak se vse vyvine. Kdyztak se ozvu dost by mi to pomohlo. Zatim diky. Jo a taky jsem slysel, ze je dobry to mit serizeny bud na plyn, nebo na benzin. Ale taky kdyz se dlouho nepouziva benzin tak to na nej nechce jet. Jak to je. Nemusi to byt serizeny na plyn = muzu v pripade, ze dojde plyn frcet na benzin.?Tak jsem to teda pochopil.

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 12:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2004
Příspěvky: 6006
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
travex píše:
a turbo jezdi vic nez dobre.....


Tak to je fakt, v dobe predstavenia - v roku 1982, bola 760 GLE TD jeden z najrychlejsich aut, pohananych dieselovym motorom na svete.. A to uz je nieco 8) :iroc:

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 18:24 
Offline

Registrován: duben 2004
Příspěvky: 585
Bydliště: Pardubice
Jeste me tak napadlo. Do benzinu se bude muset pridavat aditivum. Co? Pochybuju, ze r.v. 1980 (244) byl uzpusobenej na Natural.

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 18:27 
Offline
Servisman
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2004
Příspěvky: 1957
Bydliště: Praha
Myslim že se nespletu když napíšu že už to jezdilo na natural... :-D

_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 18:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2050
Bydliště: Brno
všechny motory Bxx a Bxxx mohou jezdit na natural, u turbo verzí se aditivum přímo nedoporučuje (prý to narušuje povrch lopatek turbíny)

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 18:43 
Offline

Registrován: duben 2004
Příspěvky: 585
Bydliště: Pardubice
Ok. tak uz jsem snad poucen. Dekuji . Uz aby byl vikend. Podivam se na obe auta, pokud budou jeste k mani a pak se uvidi. zacal jsem zvazovat znovu i ten diesel. Naklady na pohone hmoty jsou stejny a ta trocha oleje co do toho naleju navic me nezabije. Do svyho ropouse dolivam uz taky casteji. Ale slouzi.

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2005 15:43 
Karlos píše:
standa píše:
všechny motory Bxx a Bxxx mohou jezdit na natural, u turbo verzí se aditivum přímo nedoporučuje (prý to narušuje povrch lopatek turbíny)


spravne...u turbiny se doporucuje Shell Power Racing 99+ a plnici tlak aspon 1bar :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Karlosi ty mě chceš zase nasr.t?Tak jsem se těšil na zvednutí plnícího tlaku turba,až jsem se v Jedovnicích nedočkal. :evil:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2005 00:08 
Offline

Registrován: říjen 2003
Příspěvky: 318
Bydliště: Nedvědice
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
martinopel píše:
Karlos píše:
[quote="standa"]všechny motory Bxx a Bxxx mohou jezdit na natural, u turbo verzí se aditivum přímo nedoporučuje (prý to narušuje povrch lopatek turbíny)


spravne...u turbiny se doporucuje Shell Power Racing 99+ a plnici tlak aspon 1bar :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Karlosi ty mě chceš zase nasr.t?Tak jsem se těšil na zvednutí plnícího tlaku turba,až jsem se v Jedovnicích nedočkal. :evil:[/quote]
To protože sis nedovezl nejdrařší tuningovej díl na světě!! AkvaristickyT čko :roll:

_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)


Naposledy upravil crtec dne 17 čer 2005 00:13, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2005 00:14 
Offline

Registrován: říjen 2003
Příspěvky: 318
Bydliště: Nedvědice
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
A co to odstřihnout úplně? :badgrin:

_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2005 20:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2003
Příspěvky: 577
Bydliště: Brno
Vůz: Služební
Karlos píše:
ale jak je ucinny :lol:

jinak tecko je fajn, ale ja jsem si nechal dovezt jeste stavitelny ventil z USA - da se precizneji nastavit nez tecko ;)


Mas na mysli "Blow off valve" :badgrin:

_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 čer 2005 00:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2003
Příspěvky: 577
Bydliště: Brno
Vůz: Služební
Pravda to zni mnohem zajimavjeji :badgrin:
A kde ze se ten ventil da poridit ?? ;)

_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.068s | 18 Queries | GZIP : On ]