Kolisani tahu motoru - 760tka

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#1 Kolisani tahu motoru - 760tka

Příspěvek od tomasss »

Pri jizde s konstantne seslapnutym pedalem plynu motor najednou ubere, na odhadem 60% zatahu. To trva 2-3 sekundy, pak se zase vrati do normalu. Deje se to pri jizde na lpg, filtr mam vycisteny, membrany vymenene, a delalo to i pred vymenou (kvuli tomu jsem ji delal). Jizdu na benzin jsem zatim nezkousel. Na prudke pridani reaguje spravne. nemate nekdo tuseni, cim by to mohlo byt? Napada me snad jen vadna RJ plynu nebo zmateny multiventil na nadrzi, ze by se obcas privrel...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#2 Kolisani tahu motoru - 760tka

Příspěvek od jarek.krizan »

První to zkus na benzín a budeš vědět víc.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#3 Kolisani tahu motoru - 760tka

Příspěvek od tomasss »

Tak tenhle priöblem vyresen, hadice vody do reduktoru byla priskripla a reduktor nestihal pri plnem knedli ohrivat plyn do plynne faze.


Mam jeste jeden problem. Pri poloze P a ohratem motoru mam otacky volnobehu cca 800. Po prepnuti na D cca 550. Co mne ale stve, ze pri prijeti na semafor a zastaveni se motor zacne klepat. Ne hned, ale az cca 8-10 vterin po zastaveni. Otacky jsou porad stejne, jen se zacne projevovat jakasi nepravidelnost chodu a z toho plynouci vibrace.
Vsechny filtry jsou vymenene, dela to na obe paliva, motorek volnobehu je novy, svicky nove, olej novy.
Naposledy upravil(a) tomasss dne 04 lis 2008 09:39, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

mates
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 382
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno / Dolní Kounice
Vůz: Lynk & Co 01

#4 Kolisani tahu motoru - 760tka

Příspěvek od mates »

Jestli jsem to dobře pochopil, tak to nekolísá při poloze N, ale když stojíš a máš zařazeno P. Rada je jednoduchá- když přijedeš na semafor, tak z polohy P to hoď na N a mělo by to pomoci. Bavil jsem se o tom s Jarkem a prý to i šetří automat a klesne ti i spotřeba paliva. Přesné technické záležitosti vysvětlí někdo fundovanější, ale mělo by to pomoci.
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#5 Kolisani tahu motoru - 760tka

Příspěvek od tomasss »

mates píše:Jestli jsem to dobře pochopil, tak to nekolísá při poloze N, ale když stojíš a máš zařazeno P. Rada je jednoduchá- když přijedeš na semafor, tak z polohy P to hoď na N a mělo by to pomoci. Bavil jsem se o tom s Jarkem a prý to i šetří automat a klesne ti i spotřeba paliva. Přesné technické záležitosti vysvětlí někdo fundovanější, ale mělo by to pomoci.
Sorry - samozrejme to kolisa v poloze D, otacky v P a N jsou stejne a jsou tech 800 ;-) a na semaforech nevyrazuju...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

mates
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 382
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno / Dolní Kounice
Vůz: Lynk & Co 01

#6 Kolisani tahu motoru - 760tka

Příspěvek od mates »

:oops: špatně jsem to napsal :oops: samozřejmě jedeš na D a ne na P. Ale řešení je stejné- jen to z D hoď na N..
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#7 Kolisani tahu motoru - 760tka

Příspěvek od tomasss »

mates píše::oops: špatně jsem to napsal :oops: samozřejmě jedeš na D a ne na P. Ale řešení je stejné- jen to z D hoď na N..
automat je od toho aby radil sam, na semaforech se nevyrazuje - viz jakekoliv forum o US cars. S automatama se radi akorat v evrope :)

http://www.usmotors.cz/old/tech_tips/au ... drzba.html
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

mates
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 382
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno / Dolní Kounice
Vůz: Lynk & Co 01

#8 Kolisani tahu motoru - 760tka

Příspěvek od mates »

To všechno chápu, ale za zkoušku nic nedáš ;-) Jak říkám, radil mi to Jarek a nevidím v tom nic špatného, když jednou za čas na tu páku sáhnu a udělám tento nepatrný pohyb. Aspoň se v autě nenudím ;-)
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#9 Kolisani tahu motoru - 760tka

Příspěvek od tomasss »

mates píše:To všechno chápu, ale za zkoušku nic nedáš ;-) Jak říkám, radil mi to Jarek a nevidím v tom nic špatného, když jednou za čas na tu páku sáhnu a udělám tento nepatrný pohyb. Aspoň se v autě nenudím ;-)

Pokud bych mel po Praze na kazdejch svetlech vyrazovat, automat z toho za prvy nadsenej rozhodne nebude (pokud se neustale vyrazuje na N a zarazuje na D pak dochazi k fyzickemu rozpojovani a spojovani dilu a tim padem roste opotrebeni prevodovky. Pokud nevyradim spojeni zustava a vykon volnobehu se jen nekde mari ale oblozeni zustava), za druhy to uz jsem si rovnou mohl koupit auto s kvrdlackou. Takze tohle odmitam ;-)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#10 Kolisani tahu motoru - 760tka

Příspěvek od tomasss »

Ja nevim, treba se motor pri volnobehu klepe normalne, a mam jen spatne silentbloky...

z fora renaultu:

...na volnobehu to poradne trese. Ale pri akceleraci to zmizi...

RE: cau, na 99% to bude spatny silentblok.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#11 Kolisani tahu motoru - 760tka

Příspěvek od travex »

na semaforu bych nevyrazoval.... automat to nema rad....

mam uplne stejnej problem na B234F, teorticky byla by moznost:

- zvysit volnobeh (u 234ky to ale nelze)
- seridit plizivy choéd na alamare (to uz jde udelat, ale znamena to babrat se v prevodovce a tak se mi do toho nechce)

prakticky mi stacilo pohrat si s rozdelovacem a usadit predstih do spravnych mezi....treseni se motoru na volnobeh pri zarazem D je od te doby minimalni... silentbloky mam samozrejme v pohode....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#12 Kolisani tahu motoru - 760tka

Příspěvek od jarek.krizan »

Tak abych to uvedl na správnou míru. Pokud se zastaví a je stále zařazeno D musí se automaticky zvednout volnoběh ( motor se musí snažit přidat polopaticky řečeno ). další problém je v tom, že je spousta druhů automatek a každá chce něco jiného. Některé si umí po zastavení zařadit N samy a u některých se doporučuje - volný překlad : Pokud víte, že musíte zastavit na dobu delší než 30 sec. , zařdte N . Každá automatka, která si sama nezařadí N je vlastně dynamická brzda motoru se všemi následky jako je vyšší opotřebení a hlavně daleko vyšší spotřeba. Je to jak stát na světlech se zařazenou rychlostí a vyšlápnutou spojkou.
U automatek vozidel 850, 70,60, a dál se nedoporučuje vůbec vyřazovat, pokud nechcete stát delší dobu jak 2 min.

Co se týká amerik - používá se úplně jiný systém a princip u starých a u novějších je to stejné jak jsem popsal výše, neboť do toho cpou japonce, tak není problém se setkat se stejnou skříní na Volvu i na Lincolnu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#13 Kolisani tahu motoru - 760tka

Příspěvek od tomasss »

jarek.krizan píše:...Pokud se zastaví a je stále zařazeno D musí se automaticky zvednout volnoběh (motor se musí snažit přidat polopaticky řečeno )....
Jo, tohle se deje spravne, stejne tak pri startovani vylitnou otacky a pak klesnou (pokud vim tak oboje ma na starost ventil volnobehu). Presto motor zacne vibrovat. Zitra kouknu na ty silentbloky a uvidim...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#14 Kolisani tahu motoru - 760tka

Příspěvek od jarek.krizan »

První odchází vždy ten na pravé straně

Ř.j. přidává nejen vzduchu přez el. ventil volnoběhu, ale současně i zvedá délku vstřiku a tím i množství benzínu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“