Poslední návštěva: 18 črc 2019 22:14 Právě je 18 črc 2019 22:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 740: Čerpadlo posilovače a zadní světla
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2005 16:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 1739
Bydliště: Praha
Nejprve se musím pochlubit, mám v autě nová zadní světla a zbyde-li jen trochu času, budou i na autě, a to během dneška. Potud zpráva dobrá. Ale KUWA DOSTAT SE MI DO RUKY TEN MAMRD, KTEREJ MI S NEJAKYM NAKLADAKEM NEBO CIM NACOUVAL DO AUTA A ROZFLAKAL MI MOJE STAVAJICI SVETLO, TAK HO PROTAHNU NADVAKRAT POD KYLEM! :axe: :smt021 :smt062 :smt072 :smt067

No nic....

Tak jsem si udělal pauzu v práci :-) A světýlka světýlkujou... Ovšem ta druhovýroba, to je dodo jaxviň (DOdělej DOma), světla jsou to okopírovaný z originálů, ale lacině a to co se u origo řeší plochým kontaktem, tak tady je klasicky drát... objímky se před instalací musí porovnat šroubovákem... samozřejmě vše bez slůvka návodu :-)))

Jinak dobrá rada, abyste se nemuseli případně jako já mr*at s odšroubováváním spodních matek světel krz díru kudy se mění žárovky... stačí se zamyslet, odendat kryt postranních odkládacích prostorů (kombi) a tam jsou dvě příhodně situované díry a ejhle, malá gola z nástavcem vyndá matku během pár vteřin :-))))) Mé nadávání "zkur*ení švédi" se bleskurychle změnilo na "debil já" :-))))


Každopádně mám problémy s posillovačem a chtěl bych zkusit vyměnit čerpadlo. Nemá někdo dobré k zapůjčení pro vyzkoušení a v případě, že to pomůže, na prodej? DÍIIIK

_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...


Naposledy upravil tnemec dne 10 čer 2005 07:55, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2005 19:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2034
Bydliště: Brno
Stačila by verze "čerpadlo v plechovce od Pražské šunky"?

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2005 19:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 1739
Bydliště: Praha
standa píše:
Stačila by verze "čerpadlo v plechovce od Pražské šunky"?


eh, co to??

_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2005 20:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2034
Bydliště: Brno
stará verze čerpadla. litinové čerpadlo je "obaleno" plechovkou, která slouží jako reservoir oleje. plechovka není nepodobná výše zmíněné šunce.

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2005 21:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 1739
Bydliště: Praha
standa píše:
stará verze čerpadla. litinové čerpadlo je "obaleno" plechovkou, která slouží jako reservoir oleje. plechovka není nepodobná výše zmíněné šunce.


A tak, já se bál nějaké domorobo věci :-)) Na vyzkoušení by to nebylo jistě od věci, jsi z Phy?

_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2005 21:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2034
Bydliště: Brno
:roll:

můzu vzít do Jedovnic

co to řízení vlastně nedělá (nebo dělá)?

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2005 21:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 1739
Bydliště: Praha
standa píše:
:roll:

můzu vzít do Jedovnic

co to řízení vlastně nedělá (nebo dělá)?


To jest kdy? nemám vůbec přehled...

No občas neposiluje tak jak má a trvale jde více ztěžka, než by mělo jít. Hodně pomohlo vyčistit magnetem olej, nicméně stále mám podezření, že čerpadlo dává malý tlak, protože na povrchu s malým odporem proti gumám to funguje excelentně, takže ty ventily zas tolik být přicpaný nemůžou. A těsně před krajníma polohama má tendenci se to "zasekávat" a k dalšímu zatáčení se to nechá hrozně těžko přemlouvat... a jakoby ten volant skáče po kouskách

_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Čerpadlo posilovače a zadní světla
PříspěvekNapsal: 02 čer 2005 13:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 1739
Bydliště: Praha
UPDATE: Ty zadní světla jsou za ty prachy docela krám... objímka na dvouvláknovku mě dneska nevyhodila z STK jen proto, že technik soucítil s tím, že jsou ty světla zcela nový a že to vyreklamuju / opravím co nejdřív... před STK jsem pak akorát rozchodil aspoň aby svítily brzdy, ale světlo v pravým prostě nesvítí :-(

Jinak STK v klidu, vyklepaný spodní kulový čepy mám, jinak bez potíží. Už jsou potvůrky (skoro) objednaný :-)

_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 čer 2005 17:27 
Offline

Registrován: březen 2004
Příspěvky: 759
Bydliště: Praha
tnemec píše:
No občas neposiluje tak jak má a trvale jde více ztěžka, než by mělo jít. Hodně pomohlo vyčistit magnetem olej, nicméně stále mám podezření, že čerpadlo dává malý tlak, protože na povrchu s malým odporem proti gumám to funguje excelentně, takže ty ventily zas tolik být přicpaný nemůžou. A těsně před krajníma polohama má tendenci se to "zasekávat" a k dalšímu zatáčení se to nechá hrozně těžko přemlouvat... a jakoby ten volant skáče po kouskách

A nemáš jenom nějak volnej řemen, co ti to servo pohání? Nebo neni oběhanej a neprokluzuje? Já mam se servem taky problémy, naštěstí se rozeběhlo, ale občas se taky zasekne. Od doby co minimálně jednou za tejden protočim kola z jedný strany na druhou, několikrát po sobě a se sešlápnutym plynem, aby to pořádně makalo je to v pohodě.

_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.041s | 19 Queries | GZIP : On ]