16V vs FT/ET

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 16V vs FT/ET

Příspěvek od Sergej »

Moze niekto uviest porovnanie uzitkovych vlastnosti ? teda spolahlivost, rozozranost, dostupnost dielov, naroky na udrzbu... Po stranke vykonu asi vyhrava B230ET s 134kW...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

GDPR_user

#2 16V vs FT/ET

Příspěvek od GDPR_user »

Sergej píše:Moze niekto uviest porovnanie uzitkovych vlastnosti ? teda spolahlivost, rozozranost, dostupnost dielov, naroky na udrzbu... Po stranke vykonu asi vyhrava B230ET s 134kW...
po stránce výkonu vyhrává B230FT se 180kW :lol: :lol: :lol:

DejFe
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 285
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Služební
It’s my birthday

#3 16V vs FT/ET

Příspěvek od DejFe »

Po realne strance výkonu :

B 230 FT 121 KW (2,3L , 8v Turbo)
B 204 FT 140 KW (2,0L , 16v Turbo)
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#4 16V vs FT/ET

Příspěvek od HonzaA »

Ne, továrně nejvýkonnější je B204GT, 147kW.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#5 16V vs FT/ET

Příspěvek od HonzaA »

A když už se bavíme o výkonech z fabriky, opoměli jsme tovární turbo plus kity. B230FT má potom 140kW, kolik B204 netuším.

A jinak B204 jsou modernější motory, nicméně složité a háklivé na údržbu.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 16V vs FT/ET

Příspěvek od Sergej »

martinopel píše:
Sergej píše:Moze niekto uviest porovnanie uzitkovych vlastnosti ? teda spolahlivost, rozozranost, dostupnost dielov, naroky na udrzbu... Po stranke vykonu asi vyhrava B230ET s 134kW...
po stránce výkonu vyhrává B230FT se 180kW :lol: :lol: :lol:
JJ, ale bral som udaje seriovo vyrabanych motorov.
Aky je uzivatelsky rozdiel medzi B230FT a ET ? Lisia sa stupnom kompresie a tym aj vykonom, ktory ma nizsiu spotrebu, spolahlivost....
- proste sa do buducnosti rozhodujem co zhanat...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#7 16V vs FT/ET

Příspěvek od travex »

Sergej píše:
martinopel píše: po stránce výkonu vyhrává B230FT se 180kW :lol: :lol: :lol:
JJ, ale bral som udaje seriovo vyrabanych motorov.
Aky je uzivatelsky rozdiel medzi B230FT a ET ? Lisia sa stupnom kompresie a tym aj vykonom, ktory ma nizsiu spotrebu, spolahlivost....
- proste sa do buducnosti rozhodujem co zhanat...
mam B234F - atmosferickej sestnactiventil - a mam k tomu jednoduche zhodnoceni:
- zajimavy orloj, ale zbytecne slozity - mne se ta slozitost libi a tak jsem si to poridil
- jezdi to asi srovnatelne jako B200FT v seriovem provedeni, B304F je na tom taky podobne co jizdnich vykonu - tady rozdily maze rozdil hmotnosti celyho auta....
- vyvazovaci hridele je neco s cim je nejvic problemu, sice funguji, ale jejich nahon je hlucny (nepomuze nic) a navic je u nich problem s tesnosti (pomoci tomu jde, ale jen docasne)
- rozvodova sada je neskutecne draha a je problem sehnat nektere kladky.... dodneska jsem nesehnal kladku hyraulickeho napinaku (a to jsem byl ochotnej za ni zaplatit v origu pres dva a pul)
- na druhou stranu, jede slusne, na auto pro manzelku az zbytecne moc :-) a mne to bohate staci.



pokud bych hledal neco maximalne vykonneho tak beru OSMIVENTILOVY turbo, dvatrojku...
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 16V vs FT/ET

Příspěvek od Sergej »

Zatial aj mne vychadza najlepsi pomer cena/vykon (myslene uzitkove vlastnosti) B230ET/FT
Podla ponuky na mobile.de sa zda ze 134kW verzie su dost vzacne a isli hlavne do USA, vacsina ponukanych turbobenzinov ma cca 114kW. Alebo su s nimi majitelia tak spokojny, ze ich nechcu dat z ruky.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#9 16V vs FT/ET

Příspěvek od HonzaA »

Pozdější 740 a 760 II.generace jsou občas 121 nebo 140kW verze. A úprava z 114kW verze na 121kW je možná. A ano, ETčka jsou velice vzácná. O jednom snad zajímavém v Německu vím, ale majitel je idiot a bylo by potřeba, aby Ti to někdo případně omrknul, určitě bych tam specielně kvůli tomu autu nejel.

Jinak Němci na ETčka - auta bez katu platí šílené poplatky, ještě větší než na FTčka, takže teoreticky by měla být levná, ale praxe je jiná...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#10 16V vs FT/ET

Příspěvek od Fery »

HonzaA píše:A ano, ETčka jsou velice vzácná.
Máš pravdu. Proto vlastním tyto kousky hned dva . Jednoho na značkách a druhého (pojízdného) na díly ...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“