automat B280F par otazek

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#1 automat B280F par otazek

Příspěvek od tomasss »

pokracuju v renovaci, a postupne odstranuju co to cune prede mnou s touhle krasavici udelalo...ale k dotazum:

1) jak funguje cerne plastove tocitko umistene na benzinovem sestivalci zespoda na sani? Kdyz je uplne zatocene dovnitr a zacnu ho povolovat, volnobezne otacky jdou nahoru, ale jaka je idealni pozice? Podle ceho to stelovat?

2) v jake pozici mate zobacek hlinikove kladky lanka plynu vuci zobacku co vymezuje zezdola jeji pohyb, kdyz mate pedal plynu nezmacknuty? Dotykaji se nebo je mezi nima mezera?

3) jak jezdite s automatem? ja jsem do nej sednul z manualu, takze jsem automaticky dal levou na brzdu a pravou na plyn. Pak jsem cetl ze to tak je spatne (v nemecku primo zakazany) a ze se ma ovladat jen pravou oboje. Ale zase co ctu na netu, nekdo to dela tak, nekdo tak. Hlavne me pri ovladani jen pravou zneklidnuje pocit, ze nemuzu rychle reagovat, treba v kolone si musim udrzovat vetsi odstup, abych stihl prendavat nohu; taky si myslim ze po hodine popojizdeni bych mel pravou uz v kreci a leva by byla uuplne nevyuzita :)
Přílohy
42366567.gif
42366567.gif (8.77 KiB) Zobrazeno 1488 x
42366570.gif
42366570.gif (6.58 KiB) Zobrazeno 1488 x
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#2 automat B280F par otazek

Příspěvek od wickey »

a u manualu jsi taky slapal na brzdu levou? tak vidis.. na levou zapomen, vse se ovlada pravou.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 169
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Loucká pošta VELVARY

#3 automat B280F par otazek

Příspěvek od Pavel V »

wickey píše:a u manualu jsi taky slapal na brzdu levou? tak vidis.. na levou zapomen, vse se ovlada pravou.
A hlavně už jsi si rozbil hubu?? Já v automatu při brždění levou skoro vždy :lol:
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#4 automat B280F par otazek

Příspěvek od wickey »

no da se to naucit, ale chce to celkem cit. kdyz jsem mel 940 a chcipala mi na volnobeh na lpg, tak dojezdy do krizovatky byli zajimave - vyradit, pak pravou udrzovat otacky a levou brzdit :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#5 automat B280F par otazek

Příspěvek od hroch32 »

wickey píše:no da se to naucit, ale chce to celkem cit. kdyz jsem mel 940 a chcipala mi na volnobeh na lpg, tak dojezdy do krizovatky byli zajimave - vyradit, pak pravou udrzovat otacky a levou brzdit :)
Standard, néé :roll: Š120 :mrgreen:
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#6 automat B280F par otazek

Příspěvek od tomasss »

Tak dneska jsem zkousel na vylete ovladat vse pravou a jde to - dokonce docela v poho :) takze zbyvaji otazky 1 a 2 :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#7 automat B280F par otazek

Příspěvek od wickey »

hroch32 píše:Standard, néé :roll: Š120 :mrgreen:
OT: tento zazrak ceskoslovenske techniky me nastesti velkym obloukem minul ;) moje prvni auto bylo volvo a posledni je zatim taky volvo :) - zatim mam 100% vernost znacce
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 automat B280F par otazek

Příspěvek od Sergej »

hroch32 píše:
wickey píše:no da se to naucit, ale chce to celkem cit. kdyz jsem mel 940 a chcipala mi na volnobeh na lpg, tak dojezdy do krizovatky byli zajimave - vyradit, pak pravou udrzovat otacky a levou brzdit :)
Standard, néé :roll: Š120 :mrgreen:
Stacilo vysrobovat ten zazrak menom odpojovac volnobehu, dieru zaslepit a razom bolo po problemoch, aj ked pricin moze byt viac...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 294
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
Bydliště: Hořovice

#9 automat B280F par otazek

Příspěvek od TOMÁŠ S80 »

ahoj. tak ja mam tu S80 taky v automatu. skoušel sem taky brzdit levou a malem sem si rozbyl hubu o volant :lol: :mrgreen: takže doporučuju vše dělat pravou nohou. :palec:
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#10 automat B280F par otazek

Příspěvek od hroch32 »

Sergej píše:
hroch32 píše: Standard, néé :roll: Š120 :mrgreen:
Stacilo vysrobovat ten zazrak menom odpojovac volnobehu, dieru zaslepit a razom bolo po problemoch, aj ked pricin moze byt viac...
Tak já se do toho radši moc nemontoval, ono to po zahřátí fungovalo až podezřele kvalitně (motor tahnul a spokojeně vrčel, všichni si ho pochvalovali, že je na 120 úžasněj).

wickey: závidim ;)

Omluva za OT.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#11 automat B280F par otazek

Příspěvek od jarek.krizan »

Seřizovat nejlépe na paltestu. Takové to od oka sice jde taky, ale chce to cit pro auto.

Brzdím zásadně levou, jednak je to rychlejší a jednak je tak větší cit. Pokud má automat ( auto ) v pořádku brzdy a dvojitý posilovač, jsou brzdy hodně jedovaté.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#12 automat B280F par otazek

Příspěvek od Sibr »

wickey píše:OT: tento zazrak ceskoslovenske techniky me nastesti velkym obloukem minul ;) moje prvni auto bylo volvo a posledni je zatim taky volvo :) - zatim mam 100% vernost znacce
Také ;-)
A je fakt že jsem dříve nad tou schade přemýšlel, pak ale z nějakého důvodu začala být priorita číslo jedna bezpečnost, takže asi proto mám Volvo :D
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“