Turbo D24TIC

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#26 Turbo D24TIC

Příspěvek od Sarkasmic »

ještě jednou polož otázku prosím...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12072
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#27 Turbo D24TIC

Příspěvek od Urvanej »

Fouká mu aktuátor, ale luštil jsem to celkem dlouho.
To je ten ode mě, jak jsem ti řikal, že je fouklá membrána?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 461
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

#28 Turbo D24TIC

Příspěvek od trapiz »

jo to je on , nevjedel sem jak to mam popsat , ještě ze tu sou tak dobrý lustitelé , a ted co s tím akutatorem delat by to asi neměl , da se to nejak utesnit , nebo sehnat jiný?:.
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12072
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#29 Turbo D24TIC

Příspěvek od Urvanej »

Než jsem ti to turbo poslal, tak jsem ti řikal, že je KO a že bude třeba jinej. Posílal jsem ti možná i nějaký odkazy na aktuátory na ebay.
Můžeš zkusit ho rozpertlovat a podívat se na membránu, ale výsledek nejistý i kdybys tam nějakou jinou vrznul...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 461
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

#30 Turbo D24TIC

Příspěvek od trapiz »

ja to vim a taky nic neřikam jen sem se do toho pustil a tohle sem zjistil , takže pak je uplne jdeno jakej tam dam ?..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12072
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#31 Turbo D24TIC

Příspěvek od Urvanej »

Neni fuk jakej, záleží na plnícím tlaku, kterej tam má bejt a aby pasoval...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 461
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

#32 Turbo D24TIC

Příspěvek od trapiz »

maximalni je asi 0,8 a minimalni ?
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#33 Turbo D24TIC

Příspěvek od Sergej »

trapiz píše:maximalni je asi 0,8 a minimalni ?
No pod 0 to snad asi nepojde... Ten aktuator, alebo inak wastegate kontroluje maximalny plniaci tlak motora a dba na to, aby nebol prekroceny.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12072
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#34 Turbo D24TIC

Příspěvek od Urvanej »

Číhni semka, videjko je celkem výmluvné. Pak ti bude jasné, že tvoje poslední otázka byla špatně položena.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 461
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

#35 Turbo D24TIC

Příspěvek od trapiz »

takže chápu to dobře že když motoru překorčí plnicí tlak 0,8 baru tak se acutator otevře a přebitečí tlak pusí ven ?.
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“