Poslední návštěva: 22 říj 2019 00:56 Právě je 22 říj 2019 00:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: výkon motoru?
PříspěvekNapsal: 04 dub 2005 22:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2005
Příspěvky: 544
Bydliště: Hradištko u Nymburka
zdarec jak poznám jaký motor ( výkonově ) mám v káře,když nemusím věřit TP ( a ani to tam nemám,pouze že je to B230F a že má obsah 2315cm3 )
díky

_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 dub 2005 19:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2005
Příspěvky: 544
Bydliště: Hradištko u Nymburka
hmm tak nevím jak všechna ta čísla dešifrovat mám tam toto:
vlevo na motoru pod nápisy VOLVO a Sweden je číslo 1000530
vpravo nad ústím trubky chlazení je toto 1326777
zepředu na krytu rozvoďáku je samolepka B230F no 3173 a číslo 1289074
jo a vin je YV1745882H2073597
no tak to mi řekněte?

_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2005 09:19 
Offline

Registrován: říjen 2003
Příspěvky: 318
Bydliště: Nedvědice
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bosh LH x.x není obsah :roll: , ale elektronika co řídí vstřikování a zapalování, a její verze :)
B230F
B jako benzín
230 jako 2.3 -píše se 2.4 pač je to o chlup nad 2.3 jak píšeš.
F - 16-tiventyl. E je 8-mi ventyl - omyl!!!! to není pravd, viz níže :)
Myslel sem že tenhle motor má 117 koní, ale radši věř Karlovi :)

_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)


Naposledy upravil crtec dne 31 kvě 2005 23:21, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2005 09:29 
Offline

Registrován: říjen 2003
Příspěvky: 318
Bydliště: Nedvědice
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
tady mash odpoved
http://www.vlvworld.com/indexframe.html ... n81-96.htm

_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2005 12:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2005
Příspěvky: 544
Bydliště: Hradištko u Nymburka
crtec píše:
tady mash odpoved
http://www.vlvworld.com/indexframe.html ... n81-96.htm

jo tak tohle jsem už viděl,ale odpověď je to podle mě nejasná,nebo jsem trotl,nevím
nějak mi to nejde dekódovat,typ motoru se pozná podle 6 a 7 znaku,tam mám 58,což v tý tabulce ani není,a dále 4 a 5 znak jsou písmena určující model,ale já tam mám číslo 74,dále 8 znak určuje počet dveří ( tedy 2,4,nebo5 ),já tam mám 8 atd,atd.
to že motor B230F má buď,117kw ( vy píšete že to je v koních,tam píšou v kw to je rozdíl ) a nebo,114kw ( ale až od roku 88 )jsem si teď přečetl tady http://www.carparts.cz/shop.asp?reg=1,ale pořád mi neni jasný ten vin.
jinak to že F znamená 16 ventil,je pro mě novinka a díky za ní,žil jsem v tom co mi zdělil pan Zeman,a to že F znamená katalizátor,což se mi nezdálo,ale nepátral jsem po tom :)
je tedy možné,že moje spokojenost se spotřebou ( kolem 9l ),je ovlivněna tím 16V ( papá míň než 8V ? - samozřejmě při optimálním seřízení )

_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2005 13:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2005
Příspěvky: 544
Bydliště: Hradištko u Nymburka
jojo trochu mě zmátly ty ventily,v tom případě platí toto http://www.carparts.cz/shop.asp?reg=1
a podle toho tam může být 96,83,85,nebo 84 kw,takže co tam opravdu mám se asi nikdy nedozvím :cry:
jinak díky za ten vin

_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 dub 2005 15:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2004
Příspěvky: 453
Bydliště: Praha
Hola la... Co je to prosím "M" vačková hřídel? :?: Mám totiž motor (dle TP...) B230FD, tak by mě to zajímalo...ehm...Též dle TP mám 96kW, což mi přijde nějak moc...ikdyž proč ne. :D P.

_________________
945GL B230FD/M47 1993


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 dub 2005 20:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2004
Příspěvky: 453
Bydliště: Praha
Tož jsem našel prima stránku o těch hřídelích... http://www.geocities.com/iadr1/b21.23ca ... html#jump2 :idea: Otázkou stále je, jestli mi TP kecá bo ne o tom výkonu. To bych musel na brzdu a změřit to. No zase tak důležitý to není, tak to nechám. Kárka zatím jezdí k naprosté...ťuk, ťuk,ťuk... spokojenosti :D Až na ty silentbloky motoru, prázdnou klimu... :x Ju. Tak mě napadá. Mohl byste mi někdo doporučit nějakého mechanika-šikulu, co by mi ty silentbloky vyměnil? Už je mám splašený nový a asi to nebude nijak složitý vyměnit, ale nemám kdy a kde... :( P.

_________________
945GL B230FD/M47 1993


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 dub 2005 23:33 
Offline

Registrován: říjen 2003
Příspěvky: 318
Bydliště: Nedvědice
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
neni to o tom kdy, ale kde.... slozity to fakt neni, jen musis mit po ruce kočku, destu, nebo dat vedle auta 2 kozy, přes ně trámek a na něj hupcuk :)

_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 dub 2005 23:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2005
Příspěvky: 3199
Bydliště: Praha 9
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Já sem z toho značení aut Volvo jelen. Když už jsem pochopil, že 240 je dvojková řada, čtyřválec bez dveří, nemohu zase pochopit, co znamená A u značení motoru. Třeba o něco výš B19A, benzín o obsahu 1.9 ale s čím? Karburátor je K, vstřik E,F a G, turbo asi T ale A? :roll: Ani zmínka. A nezkoušejte na mě, že 740 může být kombajn i čtyřdveřák, na to už jsem opatrný. :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2005 07:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2050
Bydliště: Brno
Motor s A: horizontální rovnotlaký karburátor,
motor s K: vertikální karbec se vzušníky, emulzními šachtami atp.

Nevím to jistě, prosím odborníky o posvěcení

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2005 07:54 
Offline

Registrován: říjen 2003
Příspěvky: 318
Bydliště: Nedvědice
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Asi má standa recht - tokle je BcosiA http://www.littplast.cz/inzerat/photos/P1010161.html

karburator je vodorovne

Mysim, ze ty A se montovaly do dvojek a K do sedmicek? Jeste sem v sedme tanhle motor nevidel.... Ale nevim

_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.061s | 18 Queries | GZIP : On ]