Chybejici hadice v motoru - studene starty ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 238
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#1 Chybejici hadice v motoru - studene starty ?
ahoj, mohl by mi nekdo osvetlit, k cemu slouzi hadice, ktera mi v motoru evidentne chybi?pokusim se sem dat fotky z motoru.je mozny, ze jeji absence ma za nasledek horsi studene starty a pomalejsi zahrivani?diky kuba
- Přílohy
-
- vstup pro hadici-na co je?
- Image00002.jpg (36.31 KiB) Zobrazeno 1134 x
-
- vstup pro hadici-na co je?
- Image00001.jpg (41.23 KiB) Zobrazeno 1133 x
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
#2 Chybejici hadice v motoru - studene starty ?
image 00001 nema to od tud vest nekam do sani, vzduch filtr nebo pred nej??? uz jsem to tak nekde videl, ale at poradi kovanejsi
_________________
V70TDI d5252t manual r.v. 00
V70 D5 d5244t manual r.v.05
V70TDI d5252t manual r.v. 00
V70 D5 d5244t manual r.v.05
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#3 Chybejici hadice v motoru - studene starty ?
ano,ma tu bejt hlinikova ohebna troubka,která má za učel při studeném motoru přisávat teplej vzduch od vejfucku. Studeny starty i bez ni budou stejny jako s ni,ohrati motoru je pak o neco malo pomalejsi,ale nejakou zasadni funkci na chod motoru to nema......
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#4 Chybejici hadice v motoru - studene starty ?
Hadice je tam hlavně kvůli rychlejšímu náběhu pracovní teploty a tím snižování emisí a spotřeby v zimním provozu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 238
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#5 Chybejici hadice v motoru - studene starty ?
diky moc, jeste se zeptam, je lepsi ty vstupy zaslepit, nebo je to jedno?nevedeli, kde bych ji v praze sehnal?radsi bych ji tam meljarek.krizan píše:Hadice je tam hlavně kvůli rychlejšímu náběhu pracovní teploty a tím snižování emisí a spotřeby v zimním provozu.
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#6 Chybejici hadice v motoru - studene starty ?
vyndej na vrakárně z čehokoliv jinýho, eventuelně 2 kusy a spojit...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 100
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
#7 Chybejici hadice v motoru - studene starty ?
Nic rozhodně nezaslepuj!
Než tam dáš ten husí krk, zkoukni, zda ti termováleček správně překlápí klapku v airboxu. Myslím, že by měla být překlopena na sání od paroží při teplotě pod 15°C. V každym případě není žádoucí, aby se teplý vzduch přisával pořád a zvláště ne za teplého letního počasí(teplejší vzduch=méně kyslíku, zbytečné ohřívání motoru atd.). No a pokud bys neměl mechanickou váhu vzduchu, hrozila by její předčasná smrt. Ty ale předpokládám mechanickou máš.
Jinak ten hliníkovej husí krk maj např. v Halfordsu v Letňanech nebo jsem jí taky kupoval v Dělnický-prodej ND na Avie naproti autosalonu Citroen (od výrobce Gates).
Jo a pokud bys sháněl ten termováleček, tak myslim, že ho má Kučera(http://www.saabtuning.cz/volvo/dily19.htm). Jeho výměna ovšem asi nebude moc jednoduchá a bez rezervního airboxu bych se o ní asi ani nepokoušel Pokud by se ti to povedlo, dej please vědět-rád bych ho taky vyměnil.
Než tam dáš ten husí krk, zkoukni, zda ti termováleček správně překlápí klapku v airboxu. Myslím, že by měla být překlopena na sání od paroží při teplotě pod 15°C. V každym případě není žádoucí, aby se teplý vzduch přisával pořád a zvláště ne za teplého letního počasí(teplejší vzduch=méně kyslíku, zbytečné ohřívání motoru atd.). No a pokud bys neměl mechanickou váhu vzduchu, hrozila by její předčasná smrt. Ty ale předpokládám mechanickou máš.
Jinak ten hliníkovej husí krk maj např. v Halfordsu v Letňanech nebo jsem jí taky kupoval v Dělnický-prodej ND na Avie naproti autosalonu Citroen (od výrobce Gates).
Jo a pokud bys sháněl ten termováleček, tak myslim, že ho má Kučera(http://www.saabtuning.cz/volvo/dily19.htm). Jeho výměna ovšem asi nebude moc jednoduchá a bez rezervního airboxu bych se o ní asi ani nepokoušel Pokud by se ti to povedlo, dej please vědět-rád bych ho taky vyměnil.
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek