nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak hodin

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#1 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak hodin

Příspěvek od tomasss »

Ahoj, chci se zeptat, vlastnim vuz volvo 760 s motorem 2,8i v6 (b280f) s vestavenym plynem. Je to udelane tak, ze pri startovani jde do motoru benzin, po zahrati se automaticky prepne na plyn. Problem je ten, ze nastartovat na benzin jde velmi ztezka, motor neustale chcipa, a pokud vubec chytne, nedrzi volnobeh a jde velmi nepravidelne.Kdyz uz se na benzin chytne, jde nepravidelne jen pokud ma mit konstantni otacky, a nezalezi na tom jak jsou velke. Pokud ale slapu na plyn a menim je, jde docela plynule...Po zahrati a prepnuti na plyn jde krasne plynule. Nevite v cem by mohla byt zavada? Mam tri kandidaty, palivovy filtr, rozdelovac a vahu vzduchu, jakekoliv napady prijimam...
Dik
Tom
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#2 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h

Příspěvek od jarek.krizan »

tomasss píše:Ahoj, chci se zeptat, vlastnim vuz volvo 760 s motorem 2,8i v6 (b280f) s vestavenym plynem. Je to udelane tak, ze pri startovani jde do motoru benzin, po zahrati se automaticky prepne na plyn. Problem je ten, ze nastartovat na benzin jde velmi ztezka, motor neustale chcipa, a pokud vubec chytne, nedrzi volnobeh a jde velmi nepravidelne.Kdyz uz se na benzin chytne, jde nepravidelne jen pokud ma mit konstantni otacky, a nezalezi na tom jak jsou velke. Pokud ale slapu na plyn a menim je, jde docela plynule...Po zahrati a prepnuti na plyn jde krasne plynule. Nevite v cem by mohla byt zavada? Mam tri kandidaty, palivovy filtr, rozdelovac a vahu vzduchu, jakekoliv napady prijimam...
Dik
Tom
Ahoj, nejdříve tě musím upozornit, že je vhodné doplnit podpis, jak je u nás dobrým zvykem. Pokud cheš poradit, není problém, ale většina lidí chce vědět s kým se baví.
A teď k autu, můžou to být svíčky, které jsou sice vhodné pro plyn, ale ne pro benzín ( jiná tepelná hodnota ) , přisávání falešného vzduchu, lambdasonda, teplotní čidlo , je toho prostě víc, ale takto na dálku se to těžko diagnostikuje.
Pokud uvedeš odkud si a nebo kde se vyskytuješ, tak ti může někdo z nás poradit, kam máš přijet a předvést co to dělá a může být po problému.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

neuman zdenek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5785
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

#3 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h

Příspěvek od neuman zdenek »

já bych prosil také o pomoc , :( také se mě to hádá za studena jak kujva,když se te ohřeje je to trochen lepšejší,děkuji
PS je řeč o Bušovce :(
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#4 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h

Příspěvek od jarek.krizan »

neuman zdenek píše:já bych prosil také o pomoc , :( také se mě to hádá za studena jak kujva,když se te ohřeje je to trochen lepšejší,děkuji
PS je řeč o Bušovce :(
Máš tam samostatný vstřik pro studený start ? Neukapává ? Netěsnost na sání ? - Těsnění ?
Vstřik na některém válci ? Já myslel, že si starý zkušený mazák, co zná svůj vůz jak své boty.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

neuman zdenek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5785
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

#5 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h

Příspěvek od neuman zdenek »

jarek.krizan píše:
neuman zdenek píše:já bych prosil také o pomoc , :( také se mě to hádá za studena jak kujva,když se te ohřeje je to trochen lepšejší,děkuji
PS je řeč o Bušovce :(
Máš tam samostatný vstřik pro studený start ? Neukapává ? Netěsnost na sání ? - Těsnění ?
Vstřik na některém válci ? Já myslel, že si starý zkušený mazák, co zná svůj vůz jak své boty.
njn, vůz tedy znám to jo, ale to je tak všechno,já ti to snad přivezu :mrgreen:
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#6 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h

Příspěvek od jarek.krizan »

neuman zdenek píše:
jarek.krizan píše:
Máš tam samostatný vstřik pro studený start ? Neukapává ? Netěsnost na sání ? - Těsnění ?
Vstřik na některém válci ? Já myslel, že si starý zkušený mazák, co zná svůj vůz jak své boty.
njn, vůz tedy znám to jo, ale to je tak všechno,já ti to snad přivezu :mrgreen:
Poradím velmi primitivní diagnostiku. Při nastartovaném motoru odpojuj vstřiky jeden po druhém, tak aby byly vždy 3 zapojené. U toho válce, u kterého nebude patrný rozdíl, je problém.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#7 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h

Příspěvek od jarek.krizan »

Při zatížení pod plynem, jede na všechny ?
Ventily se někdy seřizovaly ? A co svíčky a kabely ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

neuman zdenek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5785
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

#8 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h

Příspěvek od neuman zdenek »

děkuji :tlesk:
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#9 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h

Příspěvek od tomasss »

Uz jsem podepsan, pardon ze jsem nebyl, predevcirem jsem koupil auto a vcera se registroval :razz: jsem z Prahy 5, kousek od Motola, kdyby se mne nejaky technicky zdatny volvak ujal tak bych byl moc rad :oops:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#10 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h

Příspěvek od jarek.krizan »

tomasss píše:Uz jsem podepsan, pardon ze jsem nebyl, predevcirem jsem koupil auto a vcera se registroval :razz: jsem z Prahy 5, kousek od Motola, kdyby se mne nejaky technicky zdatny volvak ujal tak bych byl moc rad :oops:
V Praze to máš strašně jednoduché. pokud chceš autorizovaný, doporučuju Štěrboholy, pokud neautorizovaný tak T6R na ulici Mezi vodami. Prakticky v sídle Volvoklubu. Nebo se můžeš obrátit na Marru, což je expert v Praze, pokud nechceš do značkového.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#11 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h

Příspěvek od tomasss »

Je mi uplne putna jestli autorizovany nebo neautorizovany, hlavne aby to udelali dobre a nechteli za to raketu...napsal jsem Marrovi, tak uvidime co vykoumame :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#12 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h

Příspěvek od tomasss »

Tak jsem trochu pokrocil v diagnostice zavady, uz vim ze rozdelovacem to neni, a mam podezreni na vahu vzduchu. Pokud vahu odpojim, motor jde na volvobeh plynule, pri pridani plynu se zacne dusit ale to asi vyplyva prave z te odpojene vahy. Jakmile vahu pri behu motoru pripojim, otacky se snizuji az do chcipnuti. Myslite ze je tedy vadna...?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#13 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h

Příspěvek od jarek.krizan »

tomasss píše:Tak jsem trochu pokrocil v diagnostice zavady, uz vim ze rozdelovacem to neni, a mam podezreni na vahu vzduchu. Pokud vahu odpojim, motor jde na volvobeh plynule, pri pridani plynu se zacne dusit ale to asi vyplyva prave z te odpojene vahy. Jakmile vahu pri behu motoru pripojim, otacky se snizuji az do chcipnuti. Myslite ze je tedy vadna...?
Na dálku ti na 100% váhu nepotvrdím, ale pokud ti to někde nesaje falešný vzduch, tak by to mohla být ona. Ovšem , vzhledem k tomu, že tam máš plyn, to bude s největší pravděpodobností netěsnost na sacím potrubí.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#14 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h

Příspěvek od tomasss »

V tom pripade hledam nekoho s vahou vzduchu na motoru b280f kdo by byl ochoten na minutu zapujcit na pokus :) hadice jsem dneska prochazel, dotahoval, a nikde jsem zadny falesny sani nenasel...



Tak jsem dnes na ebayi narazil na vahu vzduchu s cislem 0280212007 (ja mam v aute 0280213006), ktera vypada uplne stejne (stejny konektor, stejna kulata vec nalevo od nej). Na strance

http://www.thevolvosite.com/780/volvo-7 ... parts.html

je ze do modelu Volvo 780 1987-1991 se muzou dat obe, mam sice 760 ale se stejnym motorem jako mely 780. Myslite ze to tam muzu beztrestne dat? Na ebayi to vychazi 20x levneji nez u nas :palec:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#15 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h

Příspěvek od tomasss »

Takze dnes jsem rozebral a vycistil ventil volnobehu, skrtici klapku, snimac polohy skrtici klapky, rozvody ke svickam, rozvody ke vstrikum. Zavada porad uplne stejna :( Nic krome vadny vahy vzduchu a KO vstriku uz me nenapada...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#16 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h

Příspěvek od Sergej »

Jednu vahu by som mal mat, len ci ju najdem (tiez uz dlho hladam kde som na bezpecne miesto odlozil vsetky riadiace jednotky z B280...)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#17 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h

Příspěvek od tomasss »

Sergej píše:Jednu vahu by som mal mat, len ci ju najdem (tiez uz dlho hladam kde som na bezpecne miesto odlozil vsetky riadiace jednotky z B280...)

Vazne??? No tak to by byla bomba, kdybys mi ji treba na chvilicku pujcil...jestli se nekdy chystas do Prahy na vylet :palec: to uz by pak totiz byly fakt snad jedine ty vstriky...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#18 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h

Příspěvek od Sergej »

tomasss píše:
Sergej píše:Jednu vahu by som mal mat, len ci ju najdem (tiez uz dlho hladam kde som na bezpecne miesto odlozil vsetky riadiace jednotky z B280...)

Vazne??? No tak to by byla bomba, kdybys mi ji treba na chvilicku pujcil...jestli se nekdy chystas do Prahy na vylet :palec: to uz by pak totiz byly fakt snad jedine ty vstriky...
Bol som tam vcera....a najblizsie tam pojdem az o rok... Ale v tom problem nevidim mam kopu kamaratov, co tam chodia. Len najst tu vahu...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#19 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h

Příspěvek od Fery »

Zavolej mi. Pravděpodobně tam máš na řízení volnoběhu samostatnou krabici ...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#20 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h

Příspěvek od tomasss »

Tak problem byl odstranen, vaha vzduchu byla opravdu v haji, sehnal jsem novou pres ebay za bajecnych 950 korun ceskych vcetne postovneho a motor uz bezi jak hodinky :) Take jsem diky tomu narazil na cloveka jmenem Steve, ktery se za morem specializuje na dily na starsi Volva za supr ceny, takze kdyby jste neco upenlive shaneli, a nemohli sehnat, staci mu rict, on sezene, vystavi specialne pro vas do aukce, maximalni spokojenost :) Pres sz dam kontakt...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#21 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h

Příspěvek od Drtic »

jarek.krizan píše: Poradím velmi primitivní diagnostiku. Při nastartovaném motoru odpojuj vstřiky jeden po druhém, tak aby byly vždy 3 zapojené. U toho válce, u kterého nebude patrný rozdíl, je problém.
Zkousel jsem odpojit vstrik pri nastartovanym motoru a okamzite to chciplo, je to fofr, ze bych ani nestih ucpat tu diru po trysce. To, ze chcipe, je prekpodladam spravne, jelikoz mu seberes podtlak - tady jsou vstriky nad ventilem. Takze je tva diagnostika nerealizovatelna? Nebo mi jen neco unika :)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#22 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h

Příspěvek od jarek.krizan »

Drtic píše:
jarek.krizan píše: Poradím velmi primitivní diagnostiku. Při nastartovaném motoru odpojuj vstřiky jeden po druhém, tak aby byly vždy 3 zapojené. U toho válce, u kterého nebude patrný rozdíl, je problém.
Zkousel jsem odpojit vstrik pri nastartovanym motoru a okamzite to chciplo, je to fofr, ze bych ani nestih ucpat tu diru po trysce. To, ze chcipe, je prekpodladam spravne, jelikoz mu seberes podtlak - tady jsou vstriky nad ventilem. Takze je tva diagnostika nerealizovatelna? Nebo mi jen neco unika :)
Nemyslel jsem vytáhnout celý vstřik, ale jen odpojit konektor.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#23 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h

Příspěvek od Drtic »

To jsem nezkousel, ale myslim, ze zpusobim podoby efekt - vsechno palivo vylitne hadici s odpojenym vstrikem, protoze ta nema narozdil od ostatnich, na kterych jsou vstriky, zadny odpor. Nemelo by stejny diagnosticky efekt odpojit svicku (kabel)?
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#24 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h

Příspěvek od jarek.krizan »

Na palivo nešahat, odpojit elektriku, je to tak těžké pochopit ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#25 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h

Příspěvek od Drtic »

Aha, pocitam, ze jsis neuvedomil, ze tohle vstrikovani je kontinualni, tudiz zadne konektory na tryskach nema - strika to porad a neprerusovane ;-)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“