nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak hodin
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#1 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak hodin
Ahoj, chci se zeptat, vlastnim vuz volvo 760 s motorem 2,8i v6 (b280f) s vestavenym plynem. Je to udelane tak, ze pri startovani jde do motoru benzin, po zahrati se automaticky prepne na plyn. Problem je ten, ze nastartovat na benzin jde velmi ztezka, motor neustale chcipa, a pokud vubec chytne, nedrzi volnobeh a jde velmi nepravidelne.Kdyz uz se na benzin chytne, jde nepravidelne jen pokud ma mit konstantni otacky, a nezalezi na tom jak jsou velke. Pokud ale slapu na plyn a menim je, jde docela plynule...Po zahrati a prepnuti na plyn jde krasne plynule. Nevite v cem by mohla byt zavada? Mam tri kandidaty, palivovy filtr, rozdelovac a vahu vzduchu, jakekoliv napady prijimam...
Dik
Tom
Dik
Tom
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#2 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h
Ahoj, nejdříve tě musím upozornit, že je vhodné doplnit podpis, jak je u nás dobrým zvykem. Pokud cheš poradit, není problém, ale většina lidí chce vědět s kým se baví.tomasss píše:Ahoj, chci se zeptat, vlastnim vuz volvo 760 s motorem 2,8i v6 (b280f) s vestavenym plynem. Je to udelane tak, ze pri startovani jde do motoru benzin, po zahrati se automaticky prepne na plyn. Problem je ten, ze nastartovat na benzin jde velmi ztezka, motor neustale chcipa, a pokud vubec chytne, nedrzi volnobeh a jde velmi nepravidelne.Kdyz uz se na benzin chytne, jde nepravidelne jen pokud ma mit konstantni otacky, a nezalezi na tom jak jsou velke. Pokud ale slapu na plyn a menim je, jde docela plynule...Po zahrati a prepnuti na plyn jde krasne plynule. Nevite v cem by mohla byt zavada? Mam tri kandidaty, palivovy filtr, rozdelovac a vahu vzduchu, jakekoliv napady prijimam...
Dik
Tom
A teď k autu, můžou to být svíčky, které jsou sice vhodné pro plyn, ale ne pro benzín ( jiná tepelná hodnota ) , přisávání falešného vzduchu, lambdasonda, teplotní čidlo , je toho prostě víc, ale takto na dálku se to těžko diagnostikuje.
Pokud uvedeš odkud si a nebo kde se vyskytuješ, tak ti může někdo z nás poradit, kam máš přijet a předvést co to dělá a může být po problému.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5785
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#3 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h
já bych prosil také o pomoc , také se mě to hádá za studena jak kujva,když se te ohřeje je to trochen lepšejší,děkuji
PS je řeč o Bušovce
PS je řeč o Bušovce
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#4 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h
Máš tam samostatný vstřik pro studený start ? Neukapává ? Netěsnost na sání ? - Těsnění ?neuman zdenek píše:já bych prosil také o pomoc , také se mě to hádá za studena jak kujva,když se te ohřeje je to trochen lepšejší,děkuji
PS je řeč o Bušovce
Vstřik na některém válci ? Já myslel, že si starý zkušený mazák, co zná svůj vůz jak své boty.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5785
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#5 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h
njn, vůz tedy znám to jo, ale to je tak všechno,já ti to snad přivezujarek.krizan píše:Máš tam samostatný vstřik pro studený start ? Neukapává ? Netěsnost na sání ? - Těsnění ?neuman zdenek píše:já bych prosil také o pomoc , také se mě to hádá za studena jak kujva,když se te ohřeje je to trochen lepšejší,děkuji
PS je řeč o Bušovce
Vstřik na některém válci ? Já myslel, že si starý zkušený mazák, co zná svůj vůz jak své boty.
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#6 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h
Poradím velmi primitivní diagnostiku. Při nastartovaném motoru odpojuj vstřiky jeden po druhém, tak aby byly vždy 3 zapojené. U toho válce, u kterého nebude patrný rozdíl, je problém.neuman zdenek píše:njn, vůz tedy znám to jo, ale to je tak všechno,já ti to snad přivezujarek.krizan píše:
Máš tam samostatný vstřik pro studený start ? Neukapává ? Netěsnost na sání ? - Těsnění ?
Vstřik na některém válci ? Já myslel, že si starý zkušený mazák, co zná svůj vůz jak své boty.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#7 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h
Při zatížení pod plynem, jede na všechny ?
Ventily se někdy seřizovaly ? A co svíčky a kabely ?
Ventily se někdy seřizovaly ? A co svíčky a kabely ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5785
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#8 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h
děkuji
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#9 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h
Uz jsem podepsan, pardon ze jsem nebyl, predevcirem jsem koupil auto a vcera se registroval jsem z Prahy 5, kousek od Motola, kdyby se mne nejaky technicky zdatny volvak ujal tak bych byl moc rad
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#10 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h
V Praze to máš strašně jednoduché. pokud chceš autorizovaný, doporučuju Štěrboholy, pokud neautorizovaný tak T6R na ulici Mezi vodami. Prakticky v sídle Volvoklubu. Nebo se můžeš obrátit na Marru, což je expert v Praze, pokud nechceš do značkového.tomasss píše:Uz jsem podepsan, pardon ze jsem nebyl, predevcirem jsem koupil auto a vcera se registroval jsem z Prahy 5, kousek od Motola, kdyby se mne nejaky technicky zdatny volvak ujal tak bych byl moc rad
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#11 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h
Je mi uplne putna jestli autorizovany nebo neautorizovany, hlavne aby to udelali dobre a nechteli za to raketu...napsal jsem Marrovi, tak uvidime co vykoumame
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#12 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h
Tak jsem trochu pokrocil v diagnostice zavady, uz vim ze rozdelovacem to neni, a mam podezreni na vahu vzduchu. Pokud vahu odpojim, motor jde na volvobeh plynule, pri pridani plynu se zacne dusit ale to asi vyplyva prave z te odpojene vahy. Jakmile vahu pri behu motoru pripojim, otacky se snizuji az do chcipnuti. Myslite ze je tedy vadna...?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#13 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h
Na dálku ti na 100% váhu nepotvrdím, ale pokud ti to někde nesaje falešný vzduch, tak by to mohla být ona. Ovšem , vzhledem k tomu, že tam máš plyn, to bude s největší pravděpodobností netěsnost na sacím potrubí.tomasss píše:Tak jsem trochu pokrocil v diagnostice zavady, uz vim ze rozdelovacem to neni, a mam podezreni na vahu vzduchu. Pokud vahu odpojim, motor jde na volvobeh plynule, pri pridani plynu se zacne dusit ale to asi vyplyva prave z te odpojene vahy. Jakmile vahu pri behu motoru pripojim, otacky se snizuji az do chcipnuti. Myslite ze je tedy vadna...?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#14 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h
V tom pripade hledam nekoho s vahou vzduchu na motoru b280f kdo by byl ochoten na minutu zapujcit na pokus hadice jsem dneska prochazel, dotahoval, a nikde jsem zadny falesny sani nenasel...
Tak jsem dnes na ebayi narazil na vahu vzduchu s cislem 0280212007 (ja mam v aute 0280213006), ktera vypada uplne stejne (stejny konektor, stejna kulata vec nalevo od nej). Na strance
http://www.thevolvosite.com/780/volvo-7 ... parts.html
je ze do modelu Volvo 780 1987-1991 se muzou dat obe, mam sice 760 ale se stejnym motorem jako mely 780. Myslite ze to tam muzu beztrestne dat? Na ebayi to vychazi 20x levneji nez u nas
Tak jsem dnes na ebayi narazil na vahu vzduchu s cislem 0280212007 (ja mam v aute 0280213006), ktera vypada uplne stejne (stejny konektor, stejna kulata vec nalevo od nej). Na strance
http://www.thevolvosite.com/780/volvo-7 ... parts.html
je ze do modelu Volvo 780 1987-1991 se muzou dat obe, mam sice 760 ale se stejnym motorem jako mely 780. Myslite ze to tam muzu beztrestne dat? Na ebayi to vychazi 20x levneji nez u nas
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#15 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h
Takze dnes jsem rozebral a vycistil ventil volnobehu, skrtici klapku, snimac polohy skrtici klapky, rozvody ke svickam, rozvody ke vstrikum. Zavada porad uplne stejna Nic krome vadny vahy vzduchu a KO vstriku uz me nenapada...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#16 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h
Jednu vahu by som mal mat, len ci ju najdem (tiez uz dlho hladam kde som na bezpecne miesto odlozil vsetky riadiace jednotky z B280...)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#17 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h
Sergej píše:Jednu vahu by som mal mat, len ci ju najdem (tiez uz dlho hladam kde som na bezpecne miesto odlozil vsetky riadiace jednotky z B280...)
Vazne??? No tak to by byla bomba, kdybys mi ji treba na chvilicku pujcil...jestli se nekdy chystas do Prahy na vylet to uz by pak totiz byly fakt snad jedine ty vstriky...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#18 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h
Bol som tam vcera....a najblizsie tam pojdem az o rok... Ale v tom problem nevidim mam kopu kamaratov, co tam chodia. Len najst tu vahu...tomasss píše:Sergej píše:Jednu vahu by som mal mat, len ci ju najdem (tiez uz dlho hladam kde som na bezpecne miesto odlozil vsetky riadiace jednotky z B280...)
Vazne??? No tak to by byla bomba, kdybys mi ji treba na chvilicku pujcil...jestli se nekdy chystas do Prahy na vylet to uz by pak totiz byly fakt snad jedine ty vstriky...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#19 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h
Zavolej mi. Pravděpodobně tam máš na řízení volnoběhu samostatnou krabici ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#20 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h
Tak problem byl odstranen, vaha vzduchu byla opravdu v haji, sehnal jsem novou pres ebay za bajecnych 950 korun ceskych vcetne postovneho a motor uz bezi jak hodinky Take jsem diky tomu narazil na cloveka jmenem Steve, ktery se za morem specializuje na dily na starsi Volva za supr ceny, takze kdyby jste neco upenlive shaneli, a nemohli sehnat, staci mu rict, on sezene, vystavi specialne pro vas do aukce, maximalni spokojenost Pres sz dam kontakt...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#21 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h
Zkousel jsem odpojit vstrik pri nastartovanym motoru a okamzite to chciplo, je to fofr, ze bych ani nestih ucpat tu diru po trysce. To, ze chcipe, je prekpodladam spravne, jelikoz mu seberes podtlak - tady jsou vstriky nad ventilem. Takze je tva diagnostika nerealizovatelna? Nebo mi jen neco unikajarek.krizan píše: Poradím velmi primitivní diagnostiku. Při nastartovaném motoru odpojuj vstřiky jeden po druhém, tak aby byly vždy 3 zapojené. U toho válce, u kterého nebude patrný rozdíl, je problém.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#22 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h
Nemyslel jsem vytáhnout celý vstřik, ale jen odpojit konektor.Drtic píše:Zkousel jsem odpojit vstrik pri nastartovanym motoru a okamzite to chciplo, je to fofr, ze bych ani nestih ucpat tu diru po trysce. To, ze chcipe, je prekpodladam spravne, jelikoz mu seberes podtlak - tady jsou vstriky nad ventilem. Takze je tva diagnostika nerealizovatelna? Nebo mi jen neco unikajarek.krizan píše: Poradím velmi primitivní diagnostiku. Při nastartovaném motoru odpojuj vstřiky jeden po druhém, tak aby byly vždy 3 zapojené. U toho válce, u kterého nebude patrný rozdíl, je problém.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#23 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h
To jsem nezkousel, ale myslim, ze zpusobim podoby efekt - vsechno palivo vylitne hadici s odpojenym vstrikem, protoze ta nema narozdil od ostatnich, na kterych jsou vstriky, zadny odpor. Nemelo by stejny diagnosticky efekt odpojit svicku (kabel)?
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#24 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h
Na palivo nešahat, odpojit elektriku, je to tak těžké pochopit ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#25 nepravidelny chod/chcipani na benzin, na LPG slape jak h
Aha, pocitam, ze jsis neuvedomil, ze tohle vstrikovani je kontinualni, tudiz zadne konektory na tryskach nema - strika to porad a neprerusovane
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 14 Odpovědi
- 980 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Roger
-
- 6 Odpovědi
- 685 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jakubboucek
-
- 7 Odpovědi
- 977 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 70 Odpovědi
- 8541 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dural8
-
- 13 Odpovědi
- 3070 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej