Volvo 240 motor B19A spolehlivost

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 21
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Hranice na Moravě
Vůz: Volvo V70 D5 P3 151kw.

#1 Volvo 240 motor B19A spolehlivost

Příspěvek od Kouba89 »

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na spolehlivost a udržbu motoru Volva 244 2.0 benzin 74kw. r.v. 1984 Na co si dát případně pozor na co je motor náchylný atd. Zda prosím někdo poradí.Děkuji
Naposledy upravil(a) Kouba89 dne 30 bře 2019 07:49, celkem upraveno 1 x.

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor

#2 Volvo 244 2.0 benzin 74kw

Příspěvek od jojo »

Pokud je to karburátor, tak spolehlivost je absolutní.
Mechanická stříkačka je problematická na opravy, ale když je OK, tak je to raketa největší.
Lej vodu a pravidelně měň olej a nemáš co řešit.
Redblok rulezzz...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 21
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Hranice na Moravě
Vůz: Volvo V70 D5 P3 151kw.

#3 Volvo 244 2.0 benzin 74kw

Příspěvek od Kouba89 »

jojo píše:Pokud je to karburátor, tak spolehlivost je absolutní.
Mechanická stříkačka je problematická na opravy, ale když je OK, tak je to raketa největší.
Lej vodu a pravidelně měň olej a nemáš co řešit.
Redblok rulezzz...
Děkuji za odpoveď,už jsem zjistil co to je za přesný typ motoru...jedna se o B19A tudiž to má 71Kw,jsem právě měl strach,z toho že jsem slyšel že "red block" se rády kroutí hlavy a podfukuje těsnění hlavy,ale zřejmě to je u šesti válců že?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#4 Volvo 240 motor B19A spolehlivost

Příspěvek od olivin »

U Redblocku se nekrouti vubec nic, tyto motory se temer nedaji znicit. Problem s tesnenim pod hlavou maji 6-ti valcove Whiteblocky (B6304, B6254), ktere se davaly do modelu 960.

Staci poradne prohledat forum, informaci je tu na toto tema pomerne dost.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#5 Volvo 240 motor B19A spolehlivost

Příspěvek od Urvanej »

No upřímně, ta tuty starý kratší redbloky tu toho zase tolik neni. To víš, tady každej honí už stříkačku a s karbecem tu umí málokdo. Počkej, až donde Standa, ten ví moc.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200“