B230 - prasklý píst

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
T0M
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 20
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Zbraslav
Vůz: 245, B230A, M47,´85

#1 B230 - prasklý píst

Příspěvek od T0M »

Zajímaly by mně vaše názory, co způsobilo tuto poruchu.
motor jezdil na plyn, do poslední chvíle měl v pořádku kompresní tlaky.
Divné je, že ostatní písty byly v pořádku
Přílohy
píst deth2.JPG
píst death.JPG
píst.JPG
píst.JPG (95.52 KiB) Zobrazeno 2115 x
lom 2.JPG
lom 2.JPG (65.31 KiB) Zobrazeno 2115 x
lom s puklinou.JPG
lom s puklinou.JPG (85.62 KiB) Zobrazeno 2115 x

GDPR_user

#2 B230 - prasklý píst

Příspěvek od GDPR_user »

osobně to tipuji na protékající benzínový vstřikovač.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 B230 - prasklý píst

Příspěvek od Urvanej »

Na karburátorovym motoru? :-)
LPG je tam podtlak?
Zkontroloval bych vršek, tzn. ventilový vůle a sedla. Podle mě tam byla někde netěsnost, přisávalo si to vzduch kudy nemělo a pálilo to chudě = hic.
Ale je to vaření z vody.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

T0M
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 20
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Zbraslav
Vůz: 245, B230A, M47,´85

#4 B230 - prasklý píst

Příspěvek od T0M »

Je to taková záhada hlavolamu,
zapomněl jsem napsat že ventily po zalití neprotékaly.
Ještě mě napadl špatný předstih, to by se ale neprojevilo jenom na jednom válci?
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200“