Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#51 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od standa »

jediný dvě kombidvojky s turbem, který jsem zažil, měl Gusta (B21ET) a otec Dejfa (B230ET)

za obě prosím minutu ticha...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

GDPR_user

#52 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od GDPR_user »

standa píše:jediný dvě kombidvojky s turbem, který jsem zažil, měl Gusta (B21ET) a otec Dejfa (B230ET)

za obě prosím minutu ticha...
kuwa proč ji nemám já :cry: :cry: :cry:

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#53 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od lookens »

standa píše:jediný dvě kombidvojky s turbem, který jsem zažil, měl Gusta (B21ET) a otec Dejfa (B230ET)

za obě prosím minutu ticha...
Pánové pražáci, a co ten červený kombi co projíždí poránu přes Hanspaulku na Evropskou a parkuje u točny tramvajů ???
Není to náhodou taky turbo - má moc pěkný zvuk :palec:
Majitel má krátký sestřih - neznám z žádného srazu ???
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#54 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od Fery »

standa píše:jediný dvě kombidvojky s turbem, který jsem zažil, měl Gusta (B21ET) a otec Dejfa (B230ET)

za obě prosím minutu ticha...
Motor z Gustovy dvojky (B21ET) je hybernován v mé garáži a zatím čeká na chvíli, kdy bude probuzen ...

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#55 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od Sibr »

lookens píše:Pánové pražáci, a co ten červený kombi co projíždí poránu přes Hanspaulku na Evropskou a parkuje u točny tramvajů ???
Není to náhodou taky turbo - má moc pěkný zvuk :palec:
Majitel má krátký sestřih - neznám z žádného srazu ???
To bude asi Veetec ;-) S tim se tam potkávám a hlavně bydlí na šestce :D
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#56 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od Honza »

lookens píše:
standa píše:jediný dvě kombidvojky s turbem, který jsem zažil, měl Gusta (B21ET) a otec Dejfa (B230ET)

za obě prosím minutu ticha...
Pánové pražáci, a co ten červený kombi co projíždí poránu přes Hanspaulku na Evropskou a parkuje u točny tramvajů ???
Není to náhodou taky turbo - má moc pěkný zvuk :palec:
Majitel má krátký sestřih - neznám z žádného srazu ???
Nejel jsi včera kolem třetí pod baranďákem směrem na Modřany?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#57 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od LukášM »

deanoli píše:škoda té díry na plyn vedle víčka nádrže. ...nebo jde o standardní řešení?

2 LukášM: co je na C30 tak designově výjimečného?
Na C30 je zcela vyjímečný design, nebo ti přijde úplně normální? Je to odkaz P 1800 ES a V480. Samozřejmě získalo spoustu cen za design, ale to není rozhodující, to že je jiná je přeci vidět. Viděl jsi interiér? Které auto má stejný? Které auto má místo 3 (5) dveří pouze sklo?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#58 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od lookens »

LukášM píše:Které auto má stejný? Které auto má místo 3 (5) dveří pouze sklo?
Není to spíš nějaký tvrzený plast ? Na omak mně to tak přišlo ...
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#59 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od LukášM »

lookens píše:
LukášM píše:Které auto má stejný? Které auto má místo 3 (5) dveří pouze sklo?
Není to spíš nějaký tvrzený plast ? Na omak mně to tak přišlo ...
No já nevím, u P 1800 ES a 480 je to sklo. C30 jsem zezadu neosahával ;-)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#60 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od lookens »

Honza píše:Nejel jsi včera kolem třetí pod baranďákem směrem na Modřany?
2.12.08 ?
modrá dvojka v sedanu?
To musel být někdo další. Já jsem jel 3.12.08 ráno cca 7:45 po nábřeží a najížděl za Barandákem na jižní spojku a pak dál na D1. ;-)
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#61 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od mr1 »

Sakra, kluci brněnští - kdo mě na macoše sveze s dvojkou? 8)
žebych rozšířil řady...
doufám, že to nečte moja :shock:
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

veetec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 228
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 GL, B230F, 1989
Bydliště: Nižbor

#62 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od veetec »

eman píše: myslite si, ze mozem jazdit na 95natural aj bez prisady ktora nahradzuje olovo?niesom skuseny v obore automechaniky.z akim palivom jazdite vy?na dvojkach.
když jsem měl stejnou motorizaci jako ty, přidával jsem mazání do Naturalu, když mi zrušili Super... nerozumím tomu, ale asi bych se toho radši držel, přecejen to bylo stavěné na jiný benzín...

teď už mám B230F a ten jezdí na natural samosébně...

veetec
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#63 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od standa »

Emane, zde je vyčerpávající odpověď: http://www.volvoclub.org.uk/unleaded.shtml

Pochvaly si velmi cením :)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

alpaka
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 92
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha

#64 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od alpaka »

lookens píše:
Honza píše:Nejel jsi včera kolem třetí pod baranďákem směrem na Modřany?
2.12.08 ?
modrá dvojka v sedanu?
To musel být někdo další. Já jsem jel 3.12.08 ráno cca 7:45 po nábřeží a najížděl za Barandákem na jižní spojku a pak dál na D1. ;-)
To sem mohl bejt já, ale spíš směrem centrum...
_________________
IDEÁLNÍ WOLWO UŽ JE NA CESTĚ!
244 GL, B21A, MY 1979, TARDIS
V70 XC, 2.4T, MY 2001, Meďák, už je manželčin

moravec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 184
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 8

#65 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od moravec »

podle tý tabulky jeto dvojsmyslný, na jednu stranu tam můžu lejt 95 a nadruhou zase ne. já jen vim, že když naleju do stříkačkovýho motoru 95, tak to auto je líný a nejede. já leju do Ečkovýho a eFkovýho motoru 98. a do Ačkovýho 95. a dle údržbový knížky je tam psanejch 95 octánů na stříkačku a na karbec 93.
_________________
valícíse kamení

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#66 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od Sarkasmic »

moravec,co to poslední auto v podpisu? Pochlub se vícero informacema!
Jinak ja mam treba u 340 1.4 karb. v manualu psanejch 99 oktanu
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

moravec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 184
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 8

#67 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od moravec »

Sarkasmic píše:moravec,co to poslední auto v podpisu? Pochlub se vícero informacema!
Jinak ja mam treba u 340 1.4 karb. v manualu psanejch 99 oktanu
proč, máš zájem dát rychlostní test s tvojí turbínou:D , myslim, že bych prohrál :oops: jde o origo turbínovou dvojku, kterou skládám, konečně jezdim! a zase skládám a asi poslední dvojka, kterou stavim, protože s dostupností origo dílů je to špatný a dávat do aut věci, který nejsou dobový nebo originál - to neumim. :pardon:
_________________
valícíse kamení

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#68 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od Sarkasmic »

nn o závod tu nejde,jen mě turbo 2ky zajímaj,nebot nejsou...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

moravec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 184
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 8

#69 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od moravec »

Sarkasmic píše:nn o závod tu nejde,jen mě turbo 2ky zajímaj,nebot nejsou...
A zájímaj tě kvuli motoru a výkonu jako nevýkonější čtyřválec z řady 200? - žádnej zázrak to není kamaráde ovšem není to nový a motor má bůhví kolik najeto a hlavně se válel někde v kopřivách, takže z toho vycházim. Možná když to bylo nový tak to byl asi zážitek. Turbo dvojky jsou ještě ve státech nebo ve Švédsku a něco málo v "Itálii jako 107kW - B19ET. Pro mě je to pouze rychlejší dvojka s kterou naprášim i novým autum...Víš jak ,stará krabice a ujíždíš jim - to je moc hezkej pocit :lol:
_________________
valícíse kamení

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#70 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od Sarkasmic »

no,to me právě baví,s dvojkou to musí bejt eště lepší-takovej archaiček a jak maže! :D
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 440
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Bruntál
Vůz: t-mustang
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

#71 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od Thorsten »

moravec píše: A zájímaj tě kvuli motoru a výkonu jako nevýkonější čtyřválec z řady 200? - žádnej zázrak to není kamaráde ovšem není to nový a motor má bůhví kolik najeto a hlavně se válel někde v kopřivách, takže z toho vycházim. Možná když to bylo nový tak to byl asi zážitek. Turbo dvojky jsou ještě ve státech nebo ve Švédsku a něco málo v "Itálii jako 107kW - B19ET. Pro mě je to pouze rychlejší dvojka s kterou naprášim i novým autum...Víš jak ,stará krabice a ujíždíš jim - to je moc hezkej pocit :lol:
Taky tajně doufám, že si jednou turbo dvojku seženu.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#72 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od Fery »

Sarkasmic píše:no,to me právě baví,s dvojkou to musí bejt eště lepší-takovej archaiček a jak maže! :D
Jsem zvědavej, jak pomaže ta moje turbína. Snad ji už příští rok posadím na silnici a trochu provětrám ...

moravec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 184
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 8

#73 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od moravec »

Fery píše:Jsem zvědavej, jak pomaže ta moje turbína. Snad ji už příští rok posadím na silnici a trochu provětrám ...
Ahoj Franto, ještě k tý turbíně - wastgate jsem došteloval až na konec a dle budíku to šlo až do tří čtvrtiny oranžového pole. tak jsem udělal turbotéčko - hodně velkej zátah, kterej sem nečekal a hlavně jakmile si ručka na budíku lízla červenýho pole tak se mi vypíná pumpa,takže já už rychlejš stejně nepojedu 8) , to bych musel vypojit hadičku od sání k budíku, ale to by ten motor mohl zachvíli taky skončit a já přece potřebuju jezdit. tak zatim a TURBUJ :D
_________________
valícíse kamení

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#74 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od lookens »

alpaka píše: To sem mohl bejt já, ale spíš směrem centrum...
A přes Nusle se občas nepřevalíš? Minule jsem se lek, že mi někdo čórnul auto, normálně jsem se rozeběhl na parkovisko! Musel to být nějaký dvojník. Genau stejný odstín :)
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#75 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od Fery »

moravec píše: Ahoj Franto, ještě k tý turbíně - wastgate jsem došteloval až na konec a dle budíku to šlo až do tří čtvrtiny oranžového pole. tak jsem udělal turbotéčko - hodně velkej zátah, kterej sem nečekal a hlavně jakmile si ručka na budíku lízla červenýho pole tak se mi vypíná pumpa,takže já už rychlejš stejně nepojedu 8) , to bych musel vypojit hadičku od sání k budíku, ale to by ten motor mohl zachvíli taky skončit a já přece potřebuju jezdit. tak zatim a TURBUJ :D
Tak to na tlaku do sání jsi pod 0,8 ATP. Vlez nad spojkovej pedál a najdeš tam tlakovej spinač z kterýho vedou dva dráty. Při dosažení nastavenýho tlaku(musel bych hledat přesnou hodnotu) to odpojí napájení benzinový pumpy. Vyndej ho ven, nacejchuj na nějakym přesnym etalonu 1,0 -1,2 ATP. Jinak na konci červenýho pole já měl 1,0ATP. Motor to bere v pohodě. Já s tímto tlakem krmím motor B230ET a kdybych měl dřív regulátor tlaku paliva, určitě bych šel ještě o kousek nahoru. Takhle mi scházel benzín ...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200“