Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 14
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubeč
Vůz: Saab 96 Monte Carlo 1965

#1 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od VitekCI5 »

Dobrý den,
Vím že to tady je časté téma, ale potřebuju ho znovu otevřít :) mám Saaba 96 a k tomu už delší dobu toužím po nějaké 2xx . Teď jsou prodal vůz ze současné produkce :D a hurá na tudle uchylarnu ! A teď babo raď! Jednou jsem se svezl motorem D6 (2,3 l šestivál) a fascinoval mě. Jednak jezdil za rozumnou spotřebu a k tomu se mě líbil jeho traktor zvuk ! Jaky s timto motorem mate zkušenosti ? Je to dobra volba ? Mam se podivat po nečem jiném ? Atd...
Nevíte nahodou a nějaké slušné na prodej ? Aktivně scháním ! :Yahoo!:

Díky Vitek

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#2 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Ondra. »

to ze je to nejhorsi volba co do dvojky muze byt neznamena ze je to spatnej motor. ale pocitej do zacatku s generalkou :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

THOmasoj
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 831
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'

#3 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od THOmasoj »

v motorech do 2xx se nevyznám, tuším ale, že máš na mysli D24TIC. Označení D6 nese novodobej plugin hybrid nebo lodní motor :-)...
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#4 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Ondra. »

THOmasoj píše:v motorech do 2xx se nevyznám, tuším ale, že máš na mysli D24TIC. Označení D6 nese novodobej plugin hybrid nebo lodní motor :-)...
ma to dobre, ve dvojkach se to oznacovalo D6 ale nebyl to TIC ale pouze atmosfera D24
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#5 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od LukášM »

http://auto.bazos.cz/inzerat/49786589/Prodam-Volvo-245-diesel-rok-51988.php

D24 bych se vůbec nebál, jen je třeba mít trochu štěstí při koupi a pak být k motoru ohleduplný.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 14
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubeč
Vůz: Saab 96 Monte Carlo 1965

#6 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od VitekCI5 »

... No tak to nejsou nejlepsi vyhlidky. Co je za problem s timto motorem ? Všude jsem se dočetl ze to je bezproblemovej motor, co najiždí 700.000km a vice ? Neni tomu tak? Co se tam deje spatneho ? Co by jste mě teda poradili ?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 14
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubeč
Vůz: Saab 96 Monte Carlo 1965

#7 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od VitekCI5 »

LukášM píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/49786589/Prodam-Volvo-245-diesel-rok-51988.php

D24 bych se vůbec nebál, jen je třeba mít trochu štěstí při koupi a pak být k motoru ohleduplný.

Pro tu chci v tydnu vyrazit. S majitelem jsem v kontaktu. Na co si mam dat pozor? Koukam ze ty mas 240 v nafte? Co se tam kazi? Jake jsou provozni naklady ? ☺️

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 14
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubeč
Vůz: Saab 96 Monte Carlo 1965

#8 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od VitekCI5 »

Respektive když ne tendle motor, tak jaky?

kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kontaktovat uživatele:

#9 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od kV8ba »

V zásadě tenhle motor špatný není a držák to je a atmosférický D24 kord. Problém je, že v téhle době už má každej 400tkm na hrbu, dvacátýho majitele a spoustu pochybných oprav / rádoby generálek atd... takže najít nějakej motor v kondici se rovná hledání jehly v kupce sena...bohužel.
Pokud na nějakej takovej narazíš, pak budeš při správnym zacházení (tzn. nehonit zastudena, měnit olej po 7,5tkm, zbytečně netrápit dálničníma střelbama, včasná výměna rozvodů...) jenom lít naftu.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 14
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubeč
Vůz: Saab 96 Monte Carlo 1965

#10 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od VitekCI5 »

Tadle 245 ma najeto 340.000km . Po kolika se delaji rozvody ? Měl jste nekdo z Vas tento motor ?

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#11 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Urvanej »

Mam D24 v 244 a půjde na prodej :-)
Auta s D24 mam dvě a pohoda, jen to fakt nechce honit, kor ve dvojkách to pak žere olej.
Auta jsem obě koupil, a na motor sem měl asi kliku, jdou dobře.
Jezdim s oběma těsně pod 7, s Kájou mam najeto přes 40tkm a s dvojkou asi 8tkm.
Kdyby tě zajímal sedan, tak dej vědět, abys mohl na něj hodit očko. Vybleju co budu vědět, nepotřebuju si kazit jméno...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kontaktovat uživatele:

#12 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od kV8ba »

Pokud se nepletu, tak rozvody se dělají po 75tkm. Tady na západě máme s těmahle německýma pokladama bohatý zkušenosti. Bohužel né každej má jenom ty pozitivní :D

Obecně lze říci, že na koupi starý D24 jsou nejlepší zimní měsíce...
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#13 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Urvanej »

Nekecá, na západě to je kraj přátel nízké kompréze a nemocných hydraulických spojek.
Ještě, že se mě ani jedno netýká, ŤUK ŤUK ŤUK. :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#14 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Ondra. »

Urvanej píše:Nekecá, na západě to je kraj přátel nízké kompréze a nemocných hydraulických spojek.
Ještě, že se mě ani jedno netýká, ŤUK ŤUK ŤUK. :-D
a prolínajících čerpadel. Proleptalo mi to hadici od topení jak jsi jistě četl :(
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#15 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Urvanej »

To, že ty máš problém, neznamená, že ho maji na západě všichni s etalonem... :P
Nečetl jsem, mě se to stalo, když mi cákala nafta na hadici k termočlánku, ale tehdy jsem si nevšiml uplně včas, nicméně Kája neprotestuje (ŤUK ŤUK ŤUK).
Jo a k těm rozvodum, tak T6r dává rozvody, co maji interval 120tkm :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#16 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od LukášM »

VitekCI5 píše:
LukášM píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/49786589/Prodam-Volvo-245-diesel-rok-51988.php

D24 bych se vůbec nebál, jen je třeba mít trochu štěstí při koupi a pak být k motoru ohleduplný.

Pro tu chci v tydnu vyrazit. S majitelem jsem v kontaktu. Na co si mam dat pozor? Koukam ze ty mas 240 v nafte? Co se tam kazi? Jake jsou provozni naklady ? ☺️
mám dvoustovku od stejného chlápka a kromě toho, že odešel LSD (diferenciál) a měnil jsem termo článek na čerpadle, tak auto jsem kupoval po rozvodech, nové žhavičky a pár drobností.
Jak píšou kluci, nejlepší je změření komprese, ale to ne každý v poli provede a ne každý majitel to umožní. Každopádně by mělo auto startovat bez problémů i za nižších teplot, ale může být jen špatně nastevené čerpadlo, termočlánek, žhavičky atd.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#17 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Ondra. »

ale s kompresí bude mít problém jednou každej :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 131
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 6
Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'

#18 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od zahradník »

Ondra. píše:ale s kompresí bude mít problém jednou každej :D
nestraš, jedna mrtvola mi tu stačí , ještě tak přijít o tu dieselcentrálu pod kapotou:D
_________________
Volvo 940 Polar 1995, B200FT

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#19 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Krystof P. »

Sorry za OT, ale když už se tu mluví o kompresích...

řekl bych že takovej tool je šikovnej pro kohokoliv, kdo si chce koupit starší jetý auto

http://www.uni-max.cz/kompresni-manometr-single/d/

za 3 kila to asi nebude nic extra, ale pro nějakou hrubou představu by to mohlo stačit

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 131
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 6
Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'

#20 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od zahradník »

jenže na naftový motory je jinej,kdyby někdo něco, máme tu oba...
_________________
Volvo 940 Polar 1995, B200FT

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#21 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Ondra. »

Kr.P píše:Sorry za OT, ale když už se tu mluví o kompresích...

řekl bych že takovej tool je šikovnej pro kohokoliv, kdo si chce koupit starší jetý auto

http://www.uni-max.cz/kompresni-manometr-single/d/

za 3 kila to asi nebude nic extra, ale pro nějakou hrubou představu by to mohlo stačit
Krpe, na etalon tohle nestačí, ten by měl mít přes 30 (přesně teď nevím), nehledě na to že změřit komprese na etalonu není prdel, přes žhavičky se k několika válcům nedostaneš a vyndavat vstřiky tě jen tak prodejce nenechá, to je rozmontovat trubky a jejich zpětný zpasování aby neprolínaly není úplně snadný (i když Učko bude tvrdit že jo), a navíc je vhodné vyměnit tepelný štíty, co tam máš za nápad dál? :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#22 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Sergej »

Kr.P píše:Sorry za OT, ale když už se tu mluví o kompresích...

řekl bych že takovej tool je šikovnej pro kohokoliv, kdo si chce koupit starší jetý auto

http://www.uni-max.cz/kompresni-manometr-single/d/

za 3 kila to asi nebude nic extra, ale pro nějakou hrubou představu by to mohlo stačit
Asi Ti usiel drobny fakt, ze diesel ma kompresiu minimalne 2x vacsiu ako benzin, u novo spraveneho motorta az 3x. A to by som rad videl ako to tam rukou udrzis, ale hlavne - kam to prilozis ...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#23 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Ondra. »

serdži ale tenhle na 80% etalonů co jezdí stačit bude hehe :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#24 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Sergej »

Ondra. píše:serdži ale tenhle na 80% etalonů co jezdí stačit bude hehe :D
:lol: :lol:
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#25 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od LukášM »

Jenže tohle je hodně orientační a hlavně na benzínové motory, kde je volně přístupná zapalovací svíčka.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200“