Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#51 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od 3m3 »

Jak zensky na trhu :lol:
jinak diky VRZC sem tez chutnal jake to je ridit D6,dvojka me prisla do mesta lepsi nez 7 a na dalnici clovek neni za zavodnika ale taky se s ni necha tech 110 v klidu jet i delsi trasa.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#52 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od olivin »

3m3 píše:Jak zensky na trhu :lol:
jinak diky VRZC sem tez chutnal jake to je ridit D6,dvojka me prisla do mesta lepsi nez 7 a na dalnici clovek neni za zavodnika ale taky se s ni necha tech 110 v klidu jet i delsi trasa.
No pardon, zenske na trhu pomlouvaji, kdezto my si tu navzajem chvalime kvality svych vozu :roll:
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#53 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Urvanej »

nojo, 3m3 ti vlastně o dvojce může poreferovat.
Jinak kdybych ji prodat nechtěl, tak ti ji tu nenabízim. BTW má to skleněnej šíbr, zrcátka v elektrice a když sem pod to včera vlezl, tak sem objevil zadní nivomaty :-D
Má to pod zadníma dveřma díry v prazích, ale nový jsou součástí prodeje.
Cenovka bude kolem 20ti, ale já si vyberu komu ho prodám, rozpárat nebo dojezdit ho můžu sám.

EDIT: elektrický okna vyměněny za zrcátka, který tam opravdu jsou :%)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 14
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubeč
Vůz: Saab 96 Monte Carlo 1965

#54 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od VitekCI5 »

Tak jeden říká to a druhej to :D
Prostě v pátek sjedu do Opavy a uvidíme :D
Je tady na prodej nádhernej benzín verze "diplomat" ale nedovedu si představit to auto živit v benzínu na denní ježdění :(

V.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#55 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od olivin »

VitekCI5 píše: Je tady na prodej nádhernej benzín verze "diplomat" ale nedovedu si představit to auto živit v benzínu na denní ježdění :(
V.
Pokud chces opravdu levny provoz, pak B230K +LPG. Spolehlive, bez problemu a jezdi velmi pekne.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 14
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubeč
Vůz: Saab 96 Monte Carlo 1965

#56 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od VitekCI5 »

olivin píše:
VitekCI5 píše: Je tady na prodej nádhernej benzín verze "diplomat" ale nedovedu si představit to auto živit v benzínu na denní ježdění :(
V.
Pokud chces opravdu levny provoz, pak B230K +LPG. Spolehlive, bez problemu a jezdi velmi pekne.
Sehnat 240/244/245 peknou v LPG je skoro nemožné. Zaklad chci zdravé auto. Koupit pěknou a pak ji dat do LPG me to prijde škoda ... Takže varianta nafty mě přijde v pohodě. Ano s LPG bych jezdil ještě levneji, ale o to tak nejde. Nechci jezdit za 13l . S naftou se do 9 ve meste vejdu a venku do 8 to mě stačí. Pokud ta nafta neni vysloveně průser a ta konkretní co chci nebude pruser tak ji asi vemu, pokud do ctvrtka do vecera nesezenu nic lepsiho pojedu pro ni :D a pokud to nebude pruser ! Vemu ji :D co ?

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#57 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Krystof P. »

Jak už jsem psal, byla tady na fóru (a věřim že je) na prodej fakt pěkná s LPG, myslim že ten týpek jich má i víc.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#58 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Urvanej »

Jenže to, že je ten konkrétní motor průser poznáš až časem... minimálně uplně studenej start napoví.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 14
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubeč
Vůz: Saab 96 Monte Carlo 1965

#59 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od VitekCI5 »

Kr.P píše:Jak už jsem psal, byla tady na fóru (a věřim že je) na prodej fakt pěkná s LPG, myslim že ten týpek jich má i víc.

Hledam hledam a nevidim :( jsem tu novej :lol: porad prosím !

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#60 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Krystof P. »

VitekCI5 píše:

Hledam hledam a nevidim :( jsem tu novej :lol: porad prosím !
Rád bych ti poradil, ale fakt si to nepamatuju :( Jen vim že měl snad bílou a modrou, obě kombíky v LPG a byly docela drahý. Myslel jsem, že si tu někdo vzpomene.
Kdybych chtěl dvojku na denní ježdění, fakt by se mi líbily. On je prodával nějak víckrát po sobě a zřejmě se nějak nezadařilo... Byly tušim z itálie, nebo měly italsky LPG...nebo obojí.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 14
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubeč
Vůz: Saab 96 Monte Carlo 1965

#61 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od VitekCI5 »

Kr.P píše:
VitekCI5 píše:

Hledam hledam a nevidim :( jsem tu novej :lol: porad prosím !
Rád bych ti poradil, ale fakt si to nepamatuju :( Jen vim že měl snad bílou a modrou, obě kombíky v LPG a byly docela drahý. Myslel jsem, že si tu někdo vzpomene.
Kdybych chtěl dvojku na denní ježdění, fakt by se mi líbily. On je prodával nějak víckrát po sobě a zřejmě se nějak nezadařilo... Byly tušim z itálie, nebo měly italsky LPG...nebo obojí.
Sakra sakra ... A modra! Hledam hledam a nenachazim ! :cry:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#62 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od olivin »

Kr.P píše: Rád bych ti poradil, ale fakt si to nepamatuju :( Jen vim že měl snad bílou a modrou, obě kombíky v LPG a byly docela drahý. Myslel jsem, že si tu někdo vzpomene.
Kdybych chtěl dvojku na denní ježdění, fakt by se mi líbily. On je prodával nějak víckrát po sobě a zřejmě se nějak nezadařilo... Byly tušim z itálie, nebo měly italsky LPG...nebo obojí.
Nebylo to nahodou v CNG? Co si matne pamatuju, tak tu nejake probehly.

Co se spotreby tyce, dlouhodoba konzumace me drahe dvojky s motorizaci B230F mi vychazi 8.5 litru. V lonskem roce jela se zenou do Kielu a pote dolu do Chorvatska. Proto jsem tu rypal s tou "dovolenou" - minuly rok cca 5tis. km po dalnicich, z toho polovinu s karavanem. Celkovy rocni najezd okolo 10k. Od Te doby, co vyjela pred dvema lety z "mensi" udrzby v Petrove slouzi jako verny pes. Ale abych nemachroval, na zimu ji pekne omyju a schovam do garaze :) Krom toho je v rodine jako druhe auto sedma v turbochrochtu, rocni najezd okolo 15k. Prumer mi vychazi 6.8 litru. Ohledne motorizaci to mam 1/2 na 1/2 benzin/nafta, nicmene co se jizdnich vlastnosti tyce, preferuji benzin.
Proto jsem Te navadel, svez se s obojim a pote se rozhodni :wink:
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#63 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Krystof P. »

Jojo je to možný, že to bylo CNG, asi jo

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#64 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Urvanej »

HonzaA je tu nabízel, ale pamatuju jen modrou v CNG.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#65 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od LukášM »

Mít dvojku kombi se CNG nádržema v kufru mi přijde jako absolutní nesmysl.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#66 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Krystof P. »

LukášM píše:Mít dvojku kombi se CNG nádržema v kufru mi přijde jako absolutní nesmysl.
Kdyby byl požadavek kombi s velkym kufrem tak potom ano, ale požadavek je dvojka na denní užívání a potom si myslim, že pár litrů zavazadelníku < pár korun míň na palivu

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 252
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Votice
Vůz: 960 II 3.0

#67 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od StepanB »

Honzova dvojka na CNG byla fakt pěkná, ale už jí nemá. Měl ještě jednu stejně zelenou (na fotkách vypadaly trochu jako modré), jen bez plynu, ale myslím, že už taky měla kupce.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#68 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od tomasss »

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 14
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubeč
Vůz: Saab 96 Monte Carlo 1965

#69 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od VitekCI5 »

Pro tu nejspíše v pátek jedu :)

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#70 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Urvanej »

Tak tam očíhni i tu S90...
Hlavně si osonduj, kam na dvojce koukat, abys nemusel po vyjetí z parkplacu vybíhat se smetáčkem a lopatkou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#71 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od LukášM »

Ma pribeh nejaky konec?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#72 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od olivin »

VitekCI5 píše:
Pro tu nejspíše v pátek jedu :)
No taaak, nenapinej nas. Zvitezil zvuk, nebo zdravy rozum :twisted:
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 59
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Vůz: Volvo 240 kombi, Volvo 740 /oboje B230F/
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#73 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od 1tom »

LukášM píše:Ma pribeh nejaky konec?
Taky jsem zvedav jak to dopadlo, těšil jsem se na dalšího dvojkaře v klubu ... ale 11.9. byl inzerát obnoven..:-( ??
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200“