VOLVOfórum
http://forum.volvoklub.cz/

245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=37&t=43150
Stránka 20 z 21

Autor:  Fritzko [ 11 úno 2018 18:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

martinopel píše:
Tohle je skvělá práce.Hned je poznat,když to někdo dělá poctivě a s láskou. U mne máš mínus za přechod s K-Jet na LH. :o

sorry jako.. :lol:
oboje ma svoje pre aj proti.
mne osobne viac vyhovuje mat modernejsi, mudrejsi a adaptivny system.

Autor:  Nimrod [ 14 úno 2018 15:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

může mi někdo vysvětlit rozdíly mezi jednotlivými systémy? vím, že je ke stažení hezká knížečka od bosche, ale moje angličtina je dosti mizerná a vím tedy prdlajs...

Autor:  GDPR_user [ 14 úno 2018 15:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

Nimrod píše:
může mi někdo vysvětlit rozdíly mezi jednotlivými systémy? vím, že je ke stažení hezká knížečka od bosche, ale moje angličtina je dosti mizerná a vím tedy prdlajs...

K-Jet je mechanická stříkačka bez elektroniky,výhodou je,že si můžeš bohatost směsi nastavovat sám
LH-Jet elektronické vstřikování

Autor:  Nimrod [ 14 úno 2018 16:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

dík :-)

Autor:  GDPR_user [ 14 úno 2018 16:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

Nimrod píše:
dík :-)

Nemáš zač.

Autor:  Fritzko [ 14 úno 2018 23:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

Nimrod píše:
může mi někdo vysvětlit rozdíly mezi jednotlivými systémy? vím, že je ke stažení hezká knížečka od bosche, ale moje angličtina je dosti mizerná a vím tedy prdlajs...

kto hlada, najde aj cesku verziu knizocky od bosche. :wink:

Autor:  sokatam [ 15 úno 2018 10:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

Svatá pravda :) viz.https://www.automotoknihy.cz/vstrikovac ... otoru.html

Autor:  Nimrod [ 15 úno 2018 17:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

aaa, děkuju za popostrčení správným směrem :-) tímto končím s plevelením vlákna

Autor:  Fritzko [ 16 bře 2018 22:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

:oops:
chcem sa pacit. aj majitelovi sa pacim,ale chudak ma krizu..

Přílohy:
29249526_1648969465193379_796923939704298016_n.jpg
29249526_1648969465193379_796923939704298016_n.jpg [ 96.95 KiB | Zobrazeno 1785 krát ]
29243932_1648969428526716_2854112331526564049_n.jpg
29243932_1648969428526716_2854112331526564049_n.jpg [ 104.03 KiB | Zobrazeno 1785 krát ]

Autor:  gusto [ 20 bře 2018 20:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

Máš to velmi pekné. :good:

Autor:  Sergej [ 20 bře 2018 21:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

Skoda s tym jazdit :-D

Autor:  gusto [ 23 bře 2018 01:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

Práve naopak, treba mu poriadne naložiť, nech sa ukáže! :Yahoo!:

Autor:  Fritzko [ 03 dub 2019 23:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

po dlhej odmlke som opat spat.. Ahojte.
priznam sa, ze jediny dovod bol asi lenivost. ustavicne som zostavenie prispevkov odkladal az sa to nakopilo tak, ze sa mi do toho nechcelo uz vobec, ale konecne som sa dokopal.
nasledovne prispevky rozdelim asi na tri casty.. a zacneme hned letom 2018.
Leto 2018 toho vela neprinieslo.. len som autom jazdil kade tade, avsak podarilo sa mi od susedov z Budapesti zakupit za fajn peniz dalsi ,, flathood´´ a tak som si na nom hned vyskusal odstranovanie hrdze a opravu tych miest, co zahrnalo aj nejake tmelenie a potom nastrek. zatial to drzi, takze u mne dobry.. na farbu som siel low budget, cierny sprej v plechovke a par vrstiev laku.. :pardon:
Příloha:
1.jpeg
1.jpeg [ 84.97 KiB | Zobrazeno 234 krát ]

Příloha:
2.jpeg
2.jpeg [ 85.17 KiB | Zobrazeno 234 krát ]

Příloha:
3.jpeg
3.jpeg [ 39.72 KiB | Zobrazeno 234 krát ]

a okrem toho sa mi podarilo aj z nejakeho zelezneho srotu konecne vyrobit tu ´´nestastnu´´ konzolu na snimac mrtveho bodu klukovej hriadele.. podaktori si mozno pamatate tu prvu konzolu.. to bol fakt ze joke :D
tato druha a myslim ze aj finalna verzia vsak nielenze vyzera lepsie,ale je aj dostatocne solidna takze snimac uz pekne drzi na mieste. posudte sami.
Příloha:
4.jpeg
4.jpeg [ 70.9 KiB | Zobrazeno 234 krát ]

Příloha:
5.jpeg
5.jpeg [ 56.05 KiB | Zobrazeno 234 krát ]

Příloha:
6.jpeg
6.jpeg [ 85.31 KiB | Zobrazeno 234 krát ]

Příloha:
7.jpeg
7.jpeg [ 83.96 KiB | Zobrazeno 234 krát ]

Autor:  Fritzko [ 03 dub 2019 23:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

jesen 2018 so sebou priniesla aj malu nehodu.. malinko mi v zakrute ustrelilo zadok a zial uz ani kontra nepomohla a tak som skoncil na obrubniku. odniesol to zial malicko priecny predny nosnik pod chladicom, malinko ho zatlacilo dovnutra, dalej je na odpis rameno a plechac hadam bude mozne zrovnat.
Příloha:
8.jpg
8.jpg [ 56.69 KiB | Zobrazeno 232 krát ]

pri tejto prilezitosti som si povedal, ze okay urobime tu prednu napravu este raz a poriadne..
takze.. som si nechat vyrobit dalsi novy par tvrdsich pruzin,lebo tie prve ktore som si objednal este niekedy v roku 2017 neboli uplne podla mojich predstav nakolko boli trosku vyssie ako som chcel.
jedno stastie ze som mal jeden par ramien v zalohe a tak som ich dodatocne vystuzil.. nasledne slo vsetko na tryskanie pieskom, a pozinkovanie a praskovanie. na ramena sli nove capy a na riadenie lemforder prachovky,avsak kratko na to som zistil ze lemforder prachovky vlastne niesu lemforder ale vyraba ich ista firma GOMET a Lemforder si to bali do svojich krabic. GOMET vsak stoji cca 5€/ks, zatial co Gomet zabaleny v Lemforder krabici stoji cez 11€.. to nasere :shock:
Příloha:
9.jpg
9.jpg [ 236.53 KiB | Zobrazeno 232 krát ]

Příloha:
10.jpg
10.jpg [ 241.31 KiB | Zobrazeno 232 krát ]

Příloha:
11.jpg
11.jpg [ 188.18 KiB | Zobrazeno 232 krát ]

Příloha:
12.jpg
12.jpg [ 238.86 KiB | Zobrazeno 232 krát ]

nuz a aby toho na jesen este nebolo malo tak jedneho krasneho uprsaneho dna mi odisiel aj motorcek stieracov :lol: nastastie sa jednalo iba o odpadnuty magnet, takze oprava sice nebola tazka,ale malicko som sa s tym motorcekom vyhral.. ked sa uz naskytla taka prilezitost.
Příloha:
13.jpg
13.jpg [ 279.29 KiB | Zobrazeno 232 krát ]

Příloha:
14.jpg
14.jpg [ 223.25 KiB | Zobrazeno 232 krát ]

Příloha:
15.jpg
15.jpg [ 202.07 KiB | Zobrazeno 232 krát ]

premazane tukom a PTFE mazivom motorcek funguje a vyzera ako novy.
:)

Autor:  Nimrod [ 04 dub 2019 16:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

pěkná práce

Autor:  gusto [ 04 dub 2019 20:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

Ahoj, super práca, ide ti to. :good:

Autor:  Fritzko [ 04 dub 2019 23:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

pokracujeme dalsim update-om z konca roka 2018. jeden by si povedal ze OK na tento rok uz staci,ale... veru nestaci..
zial jedneho chladneho decembroveho dna som vsimol, ze mi budik tlaku oleja zacal ukazovat nizsie hodnoty tlaku na ake som bol zvyknuty.a jejda.. takze auto do garaze a hor sa zistit co sa stalo. ako prve ma napadlo ze olejova pumpa asi umrela, takze vana dole a pumpa von. haynes manual v tomto pripade velmi dobre posluzil a veru ze nasla sa pricina.. a presne ako som si myslel. olejova pumpa dosluzila. nameral som vole ktore uz boli na maximalnej hranici povolenej specifikacie. ak si dobre pamatam max vola bola 0,35mm, ale to nebolo vsetko.
pretlakovy ventil ktory sa sklada z pruzinky a takeho kovoveho ,,bazmegu´´ sa zasekol a ostal otvoreny, cize tam som stracal vacsiu cast tlaku.
Příloha:
16.jpg
16.jpg [ 82.69 KiB | Zobrazeno 192 krát ]

dalsie komplikacie som vsak uz nechcel riskovat, takze som sa rozhodol ze nic ine ako novu olejovu pumpu uz do motora nedam. ale nakolko sa nam zacala zima moc som to netlacil a na aute som pracoval iba ak bolo znesitelne pocasie.
ako som tak mal ten motor otvoreny vsimol som si jeden detail ktory mi dost prekazal, a to ten ze pan ktory mi este v roku 2016 zgeneralkoval blok a osadil mi tam ostrekovace piestov, tak dva ostrekovace umiestnil na nespravnu poziciu a to tak, ze sa k nim velmi nedalo dostat, nakolko mi v pristupe k nim branilo protizavazie na klukovej hriadeli a vola medzi rotujucou klukou a ostrekovacom bola naozaj velmi malicka snad nieco okolo 1mm, takze som sa rozhodol ze motor ide von a tento nestastny detail treba napravit.
Příloha:
17.jpg
17.jpg [ 295.88 KiB | Zobrazeno 192 krát ]

nuz a tu sa dostavamu uz do roku 2019, zhruba februar. medzi casom som od chalanov z acm.se zakupil ,,high volume/ pressure´´ olejove cerpadlo.
Příloha:
18.jpg
18.jpg [ 187.28 KiB | Zobrazeno 192 krát ]

pocasie uz zacalo priat a tak som sa zacal viac a viac venovat skladaniu motora,avsak tento krat som ten motor chcel uzavriet uz s pocitom spokojnosti a tak aby som tam opat nemusel o nejaku kraktu dobu opat nieco vymienat.. browsoval som volvo fora az som narazil na jeden odkaz od dnes uz zosnuleho clena americkeho fora turbobricks. isty pan mechanik a dlhorocny nadsenec Volvo,Thomas Fritz na svojej stranke zdokumentoval nedokonalosti olejoveho systemu redblockov (pre viac info https://pbase.com/stealthfti/lubesys ) a tak som sa teda na to dal.
islo primarne len o to ze v troch miestach kade pretekal olej mu cestu blokovali akoby nedokonalosti : bud nedovrtane priechody,alebo mozno este nejake nedokonalosti formy z ktorej bol blok odliaty.. neviem.
:unknown:
jednalo sa o tri +/- 3-4mm kusy ktore blokovali tok oleja a tie trebalo odstranit, ja som sa ich rozhodol odvrtat.
Příloha:
19.jpg
19.jpg [ 234.09 KiB | Zobrazeno 192 krát ]

Příloha:
20.jpg
20.jpg [ 275.47 KiB | Zobrazeno 192 krát ]

Příloha:
21.jpg
21.jpg [ 148.71 KiB | Zobrazeno 192 krát ]

Autor:  Fritzko [ 04 dub 2019 23:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

tento krat som uz nechcel velmi riskovat a v snahe predist moznym problemom s olejovou pumpou som si este zadovazil taky maly upgrade kit pre olejove pumpy, ktory vymenil povodnu pruzinku za trosku tvrdsiu pruzinku a ten povodny (podla mna celkom nestastny design) ventil bol nahradeny gulickou, ktora sa podla mna uz nezasekne. minimalne si myslim,ze je ovela mensia sanca ze sa zasekne ako ten povodny design ventilu.. ved pozrite a usudite sami.
Příloha:
22.jpg
22.jpg [ 236.13 KiB | Zobrazeno 188 krát ]

a teda po tomto celom sa sa uz inac nedalo a doslo aj na nove BMW odstrekovace piestov.. :%)
Příloha:
23.jpg
23.jpg [ 326.68 KiB | Zobrazeno 188 krát ]

a taktiez na zaslepenie dvoch nespravne umiestenych dier panom,ktory mi generalkoval blok.
Příloha:
24.jpg
24.jpg [ 283.58 KiB | Zobrazeno 188 krát ]

Příloha:
25.jpg
25.jpg [ 288.27 KiB | Zobrazeno 188 krát ]

Příloha:
26.jpg
26.jpg [ 374.59 KiB | Zobrazeno 188 krát ]

motor uz takmer zlozeny.. bolo to nadsenie velike :green:
neviem ci je to velky upgrade,ale povodnu m46 som vymontoval a nahradil ju za celohlinikovu m46+ silnejsi overdrive zo 740 T,ktoru som vymenil od bratov madarov za nehuciacu m47-ku.. :lol:
Příloha:
27.jpg
27.jpg [ 502.25 KiB | Zobrazeno 188 krát ]

no a tu sa uz blizime do zdarneho konca..
Příloha:
28.jpg
28.jpg [ 269.71 KiB | Zobrazeno 188 krát ]

dodam uz len tolko ze kym som mal motor rozobrany tak som si este dal namahu ho odniest na zbrusenie bloku o 0,40mm, tak aby mi piesty malicko precnievali nad blok..
neviem ci vam je znama teoria ,, tight squish´´ ?!
Příloha:
29.jpg
29.jpg [ 368.71 KiB | Zobrazeno 188 krát ]

Příloha:
30.jpg
30.jpg [ 356.18 KiB | Zobrazeno 188 krát ]

Autor:  Fritzko [ 04 dub 2019 23:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

na zaver uz len dodam, ze motor facha a vsetko je okay.
uz zhruba 1000km som ubehol a je tomu par dni co som si zmeral kompresiu a ta je 13bar na vsetkych valcoch a tlak oleja je 1.8baru na volnobeh a pri maximalnom zatazeni zhruba 4,3bar, takze som spokojny. musim sa priznat ze po tomto vykone som na seba celkom hrdy.. ze som to cele dokazal vzhladom na to, ze len fanusik/nadsenec..

Autor:  Petr Marek [ 05 dub 2019 00:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

Krásná práce! :Bravo:

Autor:  raolsa [ 05 dub 2019 04:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

:good:

Autor:  jancho [ 05 dub 2019 05:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

Nádhera! Smekám klobouk :good:

Autor:  Sergej [ 05 dub 2019 13:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

Vidim ze si si konecne zohnal zirafu...
Btw vana ma byt cervena :-)

Autor:  Jasko [ 06 dub 2019 07:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

Fritzko píše:
na zaver uz len dodam, ze motor facha a vsetko je okay.
uz zhruba 1000km som ubehol a je tomu par dni co som si zmeral kompresiu a ta je 13bar na vsetkych valcoch a tlak oleja je 1.8baru na volnobeh a pri maximalnom zatazeni zhruba 4,3bar, takze som spokojny. musim sa priznat ze po tomto vykone som na seba celkom hrdy.. ze som to cele dokazal vzhladom na to, ze len fanusik/nadsenec..

Nevedel som že mame takeho volvo pacienta v okrese kľudne môžme niekedy pokecať.A za pracu

Autor:  Fritzko [ 07 dub 2019 01:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

gusto píše:
Ahoj, super práca, ide ti to. :good:

dik Gusto!
niekedy ked budes mat cestu tak sa zastav.. a mozes tomu srotu dat na pi*u. :crazy:
avsak nieje to ani turbina a ani riadne vyladena atmosfera..zatial.. :pardon:

Stránka 20 z 21 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/