Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#26 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od Fritzko »

martinopel píše:
Fritzko píše:no ok a o co lepsie dokazen vytunit B230F ako B23E? ak tam nedam turbo, tak to podla mna bude +/- to iste.. ci?
Jak psal sarkasmic když zachováš blok,klidně si tam můžeš turbínu domontovat.
no tak moment.. vy sa i tu snazite nahovorit,ze toto pred poistovnou /stk/ek obstoji,ze ja som si tam nechal povodny blok a len tak halabala som si tam domontoval turbo, a kde tu nieco nazvaral?! :%) to sa mi nechce verit..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

GDPR_user

#27 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od GDPR_user »

danki píše: No Martine sem si myslel, ze sa vyznas aj v zavodnych mototroch, ale evidentne teho vis v tejto sfere prt.
Ostra vacka sa dava na dosahnuti vetsiho vykonu, prip. krutaku, podla teho je tvarovana.
Presnu problematiku nevim, jak sa to pocita atd. Nejsem konstrukter a vim len zaklady, ale
ostru vacku sem mnel v Swift gti.

ALE OV zvysuje zdvih ventilu a aj dlzku otvirani ventilu. Seriova vacka ma kratku dobu na otevriti ventilu, aby byl dosahnuty
plochy krutak v co najvjetsim spektru otacek, proto sa davaju prebrusovat, prip. vyrabat nove OSTRE VACKY.
Ty máš pravdu a já mám klid.Když myslíš,že máš pravdu tak přiji hodně štěstí s ostrou vačkou .vezmi flexu a udělej ji ještě ostřejší.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#28 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od Urvanej »

Hoši klíd. Ostrá vačka je od toho, že ostře stoupá, nikoliv o tom, jakou má špičku. Mícháte tu jabka s hruškama a každej máte chvilku pravdu.
Má ostrý náběh a z toho vyplývá rychlejší otevření ventilu po delší dobu.
Ostrá vačka se obecně značí jakákoliv jiná než seriová a proto se to pak všechno motá dohromady.
Přebrousit vačku, pokud to dělá někdo kdo umí, tak se materiál nejřív přidává, a pak se ubírá aby se vyhovělo požadavkům. Hraje tam roli doba otevření, překrytí sání/výfuk, čas otevření, a já nevim co všechno.
Prostě to neni nic jednoduchýho a rozhodně něco vymyslet sám chce pár měsíců študia. Dává se tam do souhry délka sacího a výfukového potrubí s vačkou, průměrem ventilů atd. Krásnej případ je někde na youtube, kde udělali nádherný trubkový svody a on jim oproti serii spadnul na atmo redbloku výkon o 10% :-O

Co se bloku týče, tak pokud ho zachováš (jeho označení), tak si opravdu můžeš s motorem dělat a věšet na něj cokoliv v případě krabic, protože na to, aby tě odhalili, že tam je něco jinak, nemaji u starejch pekáčů lejstra. A jak je známo, bez lejstra jsou v perdelííí. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#29 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od danki »

Urvanej, pjekne napísané :good:
Ale prosím ťa neodporuj Martinovi, ostrá vačka sa nedáva, dáva sa tupá.
"Ostrá vačka je totiž z pohledu jejího tvaru naprostý nesmysl a kdyby jsi se alespoň zamyslel,nad tím,co jsi napsal"delší čas otevřený ventil" muselo by ti dojít jakou blbost jsi napsal."

Ale týmto končím, nechcem gradovat. Martin má vždycky pravdu a já si idem
na karboške prebrúsit ostrú vačku do Wartburgu 2T :D

To Fritzko: máš na výber, jak písal Urvanej, možeš tam dat turbo a výkonu budeš mnet vjec a aj tuning bude
finančne menej náročný. Ale jeden blbý poisťovák a .... Ale zas kto sa bojí....
Lebo cez atmosféru tam penez utopíš naozaj hodne a budeš velice rád ked tam dosáhneš 170-180koní bez 4klapky
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#30 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od Urvanej »

Jo, a takhle má vypadat na redbloku setrvák :-D Bohužel nelze na M90.
[img]http://folkraceshop.se/image_show.php?item_id=52&type=large&vc=faea6c423e552004dfdda7313d577cca[/img]
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#31 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od Fritzko »

sakra tak teraz ste mi zasadili chrobaka do hlavy. a to poriadneho... aky motor? aku upravu robit?
no sranda je ta ze ja vlaastne uz teraz v aute nemam taky motor ako mam v TP... :crazy:
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#32 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od gusto »

Bylo by mnohem konstruktivnější místo dohadování psát poučné eseje na tému ladění(viz. Uřvanej), když už se někdo ptá. Hlavně bych Fritzka podporoval a pomáhal mu radami, páč mladej kluk se zapálením pro dvojky(a tím nemyslím kozy)se v našich končinách jen tak nevidí.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#33 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od gusto »

Keď už to teraz nesedí s techničákom, tak by som tam strčil B230FT(Luboš má skladem :wink: ), a ohľadne ladenia by som sa poradil s martinopelom, on s tým má bohaté skúsenosti, len sa nimi nechváli. :twisted:
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#34 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od Urvanej »

Na eseje neni čas a hlavně co je dorbý pro jednoho, neni dobrý pro druhýho, protože nejsou 2 osoby, co mají stejně hluboko do kapsy a zároveň stejnou manuální zručnost a množství času. Jedno se nechá nahradit druhým, a právě proto jsou v tom pak rozdíly.
Luboš B230FT nemá skladem (ale ať se vyjádří sám) a hlavně v čr aktuálně k mání není takový motor ani jeden (viz kV8bův topik s poptávkou, který zeje prázdnotou).
Nemá smysl se o takových věcech moc rozepisovat, když jsou weby, kde je všechno napísané, jen je v tom v cudzom jazyku.
Komunita ladičů je v ČR velmi malá a když už, tak se tu omezí na jednoho, co zvedne plnící tlak, druhej dá větší vstřiky, případně obojí a tim to hasne. Když jsem tu nabízel s obrovskou radostí vyladěný čipy na krabice, tak bylo jen pár zájemců a to ještě žádní velký ladiči...
Ona to neni sranda a neni to tak, že by ti někdo řekl tohle vezmi, prdni to semka, pak tohle timhle zalep, tak to prostě neni a nejde. Problém je dokonce některý věci vůbec sehnat, to co maji za mořem za babku, tak tady platíš horentní sumy a naopak. V evropě se laděnim redbloku veřejně chlubí pár švédů, jeden nor, polák, bulhar, němec a švícar, to je vše (na wbech, který umim přečíst). Ani se neshodneme kde co nejlíp koupit, natož jak co nastavit.
A abych nebyl uplně OT: pokud chceš hodně kobyl, rozumíš tomu prd, tak sháněj turbo věci a navěš na to LH2.4 a věci z B230FT. Je to nejlevnější varianta. Pokud máš kilo či dvě drobných navíc a trváš na atmosféře, tak pro 200 kobylek z B21 na k-jetu je v tom hravě utopíš.

A ještě poslední co mě tak napadlo, když jsem to tu pročítal: leštěný kanály v hlavě ano, ALE pouze výfukové, sací se neleští do jemna, ale naopak se pískujou, aby se směs více, lépe a radostněji promísila.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#35 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od Fritzko »

gusto píše:Bylo by mnohem konstruktivnější místo dohadování psát poučné eseje na tému ladění(viz. Uřvanej), když už se někdo ptá. Hlavně bych Fritzka podporoval a pomáhal mu radami, páč mladej kluk se zapálením pro dvojky(a tím nemyslím kozy)se v našich končinách jen tak nevidí.
nahodou pre mna su aj dvojky kozy v pohode :twisted: :D dik za podporu gusto
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#36 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od Fritzko »

Urvanej píše:Na eseje neni čas a hlavně co je dorbý pro jednoho, neni dobrý pro druhýho, protože nejsou 2 osoby, co mají stejně hluboko do kapsy a zároveň stejnou manuální zručnost a množství času. Jedno se nechá nahradit druhým, a právě proto jsou v tom pak rozdíly.
Luboš B230FT nemá skladem (ale ať se vyjádří sám) a hlavně v čr aktuálně k mání není takový motor ani jeden (viz kV8bův topik s poptávkou, který zeje prázdnotou).
Nemá smysl se o takových věcech moc rozepisovat, když jsou weby, kde je všechno napísané, jen je v tom v cudzom jazyku.
Komunita ladičů je v ČR velmi malá a když už, tak se tu omezí na jednoho, co zvedne plnící tlak, druhej dá větší vstřiky, případně obojí a tim to hasne. Když jsem tu nabízel s obrovskou radostí vyladěný čipy na krabice, tak bylo jen pár zájemců a to ještě žádní velký ladiči...
Ona to neni sranda a neni to tak, že by ti někdo řekl tohle vezmi, prdni to semka, pak tohle timhle zalep, tak to prostě neni a nejde. Problém je dokonce některý věci vůbec sehnat, to co maji za mořem za babku, tak tady platíš horentní sumy a naopak. V evropě se laděnim redbloku veřejně chlubí pár švédů, jeden nor, polák, bulhar, němec a švícar, to je vše (na wbech, který umim přečíst). Ani se neshodneme kde co nejlíp koupit, natož jak co nastavit.
A abych nebyl uplně OT: pokud chceš hodně kobyl, rozumíš tomu prd, tak sháněj turbo věci a navěš na to LH2.4 a věci z B230FT. Je to nejlevnější varianta. Pokud máš kilo či dvě drobných navíc a trváš na atmosféře, tak pro 200 kobylek z B21 na k-jetu je v tom hravě utopíš.

A ještě poslední co mě tak napadlo, když jsem to tu pročítal: leštěný kanály v hlavě ano, ALE pouze výfukové, sací se neleští do jemna, ale naopak se pískujou, aby se směs více, lépe a radostněji promísila.

urvanej asi vie o com pise a to je z ciech a tam je ta komunika o dost sirsia ako v svk.. otazka je ci vobec niekdo v cz robil taku upravu - atmosferu na turbo,lebo co viem tak vacsina ludi uz kupila volvo uz s turbo motorom.. takto com som sa docital na fore tak turbo 240 su v cz mozno 2! u nas ani jedna.
no a k mojmu autu. stanovil som si limit. dufam ze sa mi podari ho dosiahnut a nieje zrovna maly ( vsetci moji znami/kamosi uz ma mna vyvaluju oci ,ze za tie prachy mozem mat napr aj bmw 5 r.v. 2002/03) a za tie prachy chccem spravit co najviac.. cize budem premyslat a prehodnocovat priority.
najviac mi zalezi na tom aby vsetko fungovalo ako ma. aby nebol problem v elektrike, aby prevodovka radila lahko, aby auto sedelo na ceste a aby motor fical na vybornu a startoval aj v -30 stupnoch celzia. no a na zaciatok bohate staci ak dosiahnem hranicu 160-170 koni.. ak sa poradi aj lak tak budem najspokojnejsi.. :wink:
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#37 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od gusto »

Souhlasím s tebou Tome, já myslel spíš způsob, jak sis založil svůj topik o ladění Jaruny. Prostě já jsem to udělal takhle, to jsou mé zkušenosti. To, že je někdo více či méně zručný, a jestli má dostatek financí, to je jeho věc, ale má z čeho vyvodit závěry. A mladej jelikož anglicky umí, tak má docela co číst a studovat i mimo tohoto fóra.
V inzerátu Díly prodej Luboš píše "agregát B230FT", tak nevím co si pod tím myslí, já si představuju křupavej redblok. :green:
Možná mi to brzo řekne osobně... :)
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#38 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od danki »

Fritzko ked chces, tak s tym zetrvakem ti dokazem pomoct (dufam, ze kontakt este existuje :D ).
Treba dat dole co najviec materialu (v ramci normy) a potom dyn. vyvazit.
Ale pokat to auto chces pouzivat na norm. jezdeni, tak sa na to vykasli.
Ziskas minimum "vykonu" a bude ti s autem cukat, co v beznej premavke neni nic moc, netoz v zapche.
Chod cestu turba, budes to mnet lacnejsi a vjec vykonu, lebo das to na 170koni a za chvilu ti to nebude stacit.
A dalsi zvysovani vykonu bude drahsi a drahsi.
Z turba dostanes lahsi cestu vjec vykonu.
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#39 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od Fritzko »

B23E+T?!
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#40 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od gusto »

Kamoš mal pred pár rokmi poladenú Škodu 130. Dôvodom, prečo práve Škoda, bol pomerne lacný spôsob ladenia a prístup k dielom. Na škodovku to išlo neskutočne, ale na bežnú prevádzku/premávku jednoducho nepoužiteľné dačo. Voľnobeh +/-1500, do troch tisíc nic moc, potom do 7000 to ožilo. Na tú kasňu samovražda. Tiež tam mal odľahčený zotrvák aj remenicu, dvojité Webery, ostrú vačku, priečny výfuk, zosilnené ramená, atď. Podvozok bol robený podľa knižky Sportovní úpravy automobilů Škoda. Narval do toho kopec energie a času, no napokon auto predal, lebo nie sú každý deň preteky, hlavne nie v bežnej premávke. A s tým sa ináč nedalo jazdiť, len s nožom medzi zubami.
To isté by platilo na tvoju poladenú atmosféru.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#41 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od Fritzko »

sakra teraz som dobre nalomeny...
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200“