Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#1 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od Fritzko »

Caute chcel som sa opytat, ci ste niekedy poculi o tom ze by existovalo origo R Sport prislusenstvo a to pozlatene/zlate vstrekovace?! Udajne boli pouzivane v zavodnych specialoch Group A .. Konkretne v k-jet motore B21ET.
pytam sa preto,lebo som v kontakte s volvo fandom zo svedska a mam moznost ich od neho kupit.. Chcel by som ich pouzit pri tuningu B23E.. Otazkou,ale je ci ich vobec budem vediet na 100% vyuzit ak ich chcem pouzit na atmosfer. motor a nie na turbo..?! Ci to nebude len zbytocny luxus?!
(mimochodom typek mi poslal par fotiek ake veci ma a musim uznat ze to bude riadny maniak,lebo ma fakt ze dost vzacne r sport prislusenstvo atd..)
vstrekovace na foto dole..
Přílohy
SC20131211-181956-1.jpg
SC20131211-181956-1.jpg (32.89 KiB) Zobrazeno 5725 x
Naposledy upravil(a) Fritzko dne 11 pro 2013 20:44, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate strekovace?

Příspěvek od Sergej »

Mne teda pride ze su z mosadze... naco by bolo dobre aby boli pozlatene ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#3 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate strekovace?

Příspěvek od Fritzko »

Sergej píše:Mne teda pride ze su z mosadze... naco by bolo dobre aby boli pozlatene ?
tak to sa mna nepytaj. typek napisal : i also have a set of original ,,group a´´ gold k jet injectors.. mozno niesu pozlatene/zlate, mozno som si to zle(az doslovne) prelozil mozno, mozu byt mosadzne.. je to iba akoze nazvane gold nakolko by sa mohli podobat na zlate, nieco ako ked na zahranicom fore citas o inych vstrekovacoch ,ktore oznacuju green/yellow top injectors..chapes?!
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#4 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od VanThomas »

U atmosféry imho pitomost - víc vzduchu tam samo nenaskáče, tedy nemá nejmenší smysl zkoušet tam dostat víc benzínu...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#5 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od Fritzko »

VanThomas píše:U atmosféry imho pitomost - víc vzduchu tam samo nenaskáče, tedy nemá nejmenší smysl zkoušet tam dostat víc benzínu...
no co sa vzduchu tyka, tak uz aj to mam ,,mozno´´ ako tak nastudovane(googlenie/citanie atd) totiz docital som sa nasledovne- klasicka k-jet atmosfera ma distributor paliva a ,,merac mnozstva vzduchu´´ prisposobeny na urcity vykon, povedzme ze pri B21E to je 96kW, tento B21E ,,merac hmotnosti vzduchu´´ ma nejake parametre,ano? hlavnym parametrom je priemer,alebo celkova velkost!tym padom ide o urcité mnozstvo vzduchu ktore je mozne nahromadit v tom meraci. je tam urcity prietok vzduchu..
no a ako som googlil, docital som sa ze motor B21ET(cize turbo) ma tento ,,merac mnozstva vzduchu´´ vacsi aj priemerovo,a aj prepustacia klapka je vacsia, tym padom je mozne rychlejsie nahromadit vacsie mnozstvo vzduchu, ako pri obycajnej atmosfere a kedze ide o jeden ,,set´´ tak bude pouzity aj vacsi distibutor paliva z B21ET..cize myslim,ze tam moze byt dost vzdcuhu aj paliva..
no??? :twisted:
tu je zdroj https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=42164
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od Urvanej »

Pokud tam nebudeš dávat turbo, tak stále platí to, co psal VanThomas. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#7 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od Sarkasmic »

Všechno si to kup, bude ti to na houby.... To si dej do sání sud-tam se ti nahromadí vzduchu... :D
Skuz si to doma-vem si 4 injekční stříkačky-to máš motor a vymysli jakým způsobem do nich tahaním za píst natáhneš víc vzduchu... Pokud se ti tato otázka podaří vyřešit,pak můžeš montovat komponenty z turba....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#8 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od danki »

Ked das ostre vacky, tak vic vzduchu do valcu dostanes aj bez turba.
A ked budes mnet ve vacku injekcne strikacky, tak aj vjec :D
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#9 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od Fritzko »

Sarkasmic ,tvoj nick hovori za vsetko :D proste si to nevies odpustit.
ja netvrdim,ze si to chcem kupit,(vstreky) iba mam moznost ich kupit. preto som aj napisal tu,lebo ma zaujima aj nazor inych ludi.
jo a komponenty z turba, tak neviem ci si videl ten link,ale dufam v to ze ten typek dokocil projekt uspesne.. ze tam nejaky narast asi bol
Danki: ano planujem K/H vacku,alebo aj ostrejsiu.. no zatial ich vela nieje..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#10 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od danki »

Fritzko, ale cez to secko si myslim, ze origo vstreky ti budu bohate stacit.
To bys tam musel davat stvorklapku a pod, abys potreboval neco silnejsi
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#11 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od Sarkasmic »

Asi tak jsem to myslel i já. Vzhledem k tvým plánům a znalostem ty vstřiky neřeš,budou ti k ničemu,to samý ta k-jetová hlava-prostě tam budeš rvát benzín,bude to bohatý a tím to hasne...
Chceš li to brát takhle-převrtej to na 2.5,sniž hlavu,dej ostrou vačku,nainstaluj kolo s variabilní možností nastavení časování, odlehči setrvačník a vyházej z toho celej k Jet a dej dva dvojitý karbecy.... Nebo zanech K-jet,objednej si ty komponenty na ETčko a dělej pokusy s nastavením směsi a rozvodů.... Pokud chceš zanechat komponenty pokud možno tovární,dej ostrou vačku a ty vstřiky co tam máš to zvládnou... :)
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#12 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od Fritzko »

Sarkasmic píše:Asi tak jsem to myslel i já. Vzhledem k tvým plánům a znalostem ty vstřiky neřeš,budou ti k ničemu,to samý ta k-jetová hlava-prostě tam budeš rvát benzín,bude to bohatý a tím to hasne...
Chceš li to brát takhle-převrtej to na 2.5,sniž hlavu,dej ostrou vačku,nainstaluj kolo s variabilní možností nastavení časování, odlehči setrvačník a vyházej z toho celej k Jet a dej dva dvojitý karbecy.... Nebo zanech K-jet,objednej si ty komponenty na ETčko a dělej pokusy s nastavením směsi a rozvodů.... Pokud chceš zanechat komponenty pokud možno tovární,dej ostrou vačku a ty vstřiky co tam máš to zvládnou... :)

no tak taketo pisanie sa mi uz viac paci..
k jet chcem zachovat. zatial mam ponuku iba na K vacku, no radsej by som este nieco ostrejsie ( Uber GT6-tku?? :twisted: no len kde ju zohnat) a ano aj odlahceny zotrvacnik hladam,ale neviem kde v europe by sa dal zohnat a ani neviem aky potrebujem ak by si vedel ze kde a aky, sem s info! taktiez aj -kolo s variabilní možností nastavení časování- chcem kupit,ale tiez neviem kde ho v europe hladat. ( v usa ich maju ako na sracky) komponenty na ET kupim... jo a hlava bude tiez zbrusena, 405-tka je vraj dost dobra hlava a planujem aj komplet prelestit/prebrusit sanie, hlavu aby to malo dobry aiflow..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#13 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od Sarkasmic »

Odlehčenej setrvačník nevím proč chceš kupovat-ten tvůj se soustružit nedá?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#14 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate strekovace?

Příspěvek od doktor »

Sergej píše:Mne teda pride ze su z mosadze... naco by bolo dobre aby boli pozlatene ?

zvyšuje cenu auta, né? :twisted:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#15 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od Fritzko »

Sarkasmic píše:Odlehčenej setrvačník nevím proč chceš kupovat-ten tvůj se soustružit nedá?
Pozri ja neviem,ale ak sa da sustruzit tak mozem skusit sustruzit..otazka ale je o kolko klesne vaha tym sustruzenim..niekolko 100gramov? Pol kila? stale malo ak by origo odlahceny zotrvacnik mal o 3kg menej.. Len aby sa nestalo ze sa to niekde pokazi a zotrvacnik nebude dobre vyvazeny a bude problem...
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#16 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od danki »

Samozrejme, ze ho musis dat potom vyvazit...
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

GDPR_user

#17 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od GDPR_user »

Fritzko píše:
Sarkasmic píše:Odlehčenej setrvačník nevím proč chceš kupovat-ten tvůj se soustružit nedá?
Pozri ja neviem,ale ak sa da sustruzit tak mozem skusit sustruzit..otazka ale je o kolko klesne vaha tym sustruzenim..niekolko 100gramov? Pol kila? stale malo ak by origo odlahceny zotrvacnik mal o 3kg menej.. Len aby sa nestalo ze sa to niekde pokazi a zotrvacnik nebude dobre vyvazeny a bude problem...
Hlavně když dáš odlehčený setrvačník,zapomeň na volnoběžné otáčky pod 1000 spíš počítej okolo 1300-1500.
Pokud chceš dostat výkon bez turbíny,tak pokud je to na B230F doporučuji snížit hlavu o 0,5mm vyleštit sací a výfukové kanály,bavlněný vzduchový filtr a zadní tlumič pouze rezonanční.Pak má smysl hrát si s nastavením bohatosti směsi.Také by pomohla 16V hlava,ale nejlépe nacpat tam FT :wink:

GDPR_user

#18 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od GDPR_user »

danki píše:Ked das ostre vacky, tak vic vzduchu do valcu dostanes aj bez turba.
A ked budes mnet ve vacku injekcne strikacky, tak aj vjec :D
Nemyslíš spíš tupé vačky? :wink: Neboli tangenciální??

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#19 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od danki »

Myslel sem ostru vacku. Ja vim, ze sa o nu neporezes, cez to je to ostra vacka.
Dlhsi cas oteveny ventil a dokonca aj vjecsi zdvih ventilu.
Cize - vic vzduchu, tym padem vic zmesy, tym padem vic vykonu, pokad je to dobre nastavene (urobene).
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#20 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od Fritzko »

martinopel- aha vidis to ma vobec nenapadlo,ze to takto ovplyvni volnobezne otacky, ja som cital iba to ,ze to ako keby lahsie akceleruje.. co sa motoru tyka, tak sa jedine B23E, lebo nestojim o problemy v pripade nehody,ze by som nedostal peniaze iba preto,ze som tam mal uplne nieco ine ako mam v papieroch.. cize dolovat kone budem iba z k jetu.. na zaciatok budem rad ak dam 160.. no nebranim sa aj vacsiemu vykonu..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#21 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od Sarkasmic »

Pokud necháš původní blok můžeš si se zbytkem dělat co chceš-klidně i Fkový řízení tam nacpat....
Ad se trvačník-nevím jak na dvojce resp na redblokách ale na 340 1.4 to šlo o 750g. Vyvážení je samozřejmost....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#22 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od Fritzko »

no ok a o co lepsie dokazen vytunit B230F ako B23E? ak tam nedam turbo, tak to podla mna bude +/- to iste.. ci?
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

GDPR_user

#23 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od GDPR_user »

danki píše:Myslel sem ostru vacku. Ja vim, ze sa o nu neporezes, cez to je to ostra vacka.
Dlhsi cas oteveny ventil a dokonca aj vjecsi zdvih ventilu.
Cize - vic vzduchu, tym padem vic zmesy, tym padem vic vykonu, pokad je to dobre nastavene (urobene).
Evidentně toho víš o motorech hodně. :lol: :lol: :lol: Když už chceš někomu radit,tak se nauč alespoň základní principy spalovacího motoru.Ostrá vačka je totiž z pohledu jejího tvaru naprostý nesmysl a kdyby jsi se alespoň zamyslel,nad tím,co jsi napsal"delší čas otevřený ventil" muselo by ti dojít jakou blbost jsi napsal. :wink:

GDPR_user

#24 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od GDPR_user »

Fritzko píše:no ok a o co lepsie dokazen vytunit B230F ako B23E? ak tam nedam turbo, tak to podla mna bude +/- to iste.. ci?
Jak psal sarkasmic když zachováš blok,klidně si tam můžeš turbínu domontovat.

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#25 Volvo 240 Group A / R Sport pozlatene/zlate vstrekovace?

Příspěvek od danki »

Evidentně toho víš o motorech hodně. :lol: :lol: :lol: Když už chceš někomu radit,tak se nauč alespoň základní principy spalovacího motoru.Ostrá vačka je totiž z pohledu jejího tvaru naprostý nesmysl a kdyby jsi se alespoň zamyslel,nad tím,co jsi napsal"delší čas otevřený ventil" muselo by ti dojít jakou blbost jsi napsal. :wink:[/quote]

No Martine sem si myslel, ze sa vyznas aj v zavodnych mototroch, ale evidentne teho vis v tejto sfere prt.
Ostra vacka sa dava na dosahnuti vetsiho vykonu, prip. krutaku, podla teho je tvarovana.
Presnu problematiku nevim, jak sa to pocita atd. Nejsem konstrukter a vim len zaklady, ale
ostru vacku sem mnel v Swift gti.

ALE OV zvysuje zdvih ventilu a aj dlzku otvirani ventilu. Seriova vacka ma kratku dobu na otevriti ventilu, aby byl dosahnuty
plochy krutak v co najvjetsim spektru otacek, proto sa davaju prebrusovat, prip. vyrabat nove OSTRE VACKY.

Kuk toto a mozna ti dojde jak pracuje spalovaci motor a aj s ostru vacku...
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200“