Volvo 264/265

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#26 Volvo 264/265

Příspěvek od Ondra. »

pekelnik píše: Motory se dávají ještě diesel. Téměř Vše je s automatem.
Klucí nechte těch bludů, 260 nikdy nebyly dieselový a nikdy s ničim jiným než s PRV!
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#27 Volvo 264/265

Příspěvek od tomasss »

Ondra. píše:Klucí nechte těch bludů, 260 nikdy nebyly dieselový a nikdy s ničim jiným než s PRV!
Tak mi to nedalo, prosmejdil jsem net...a pravdu dis, 26x byly fakt jen benzinovy V6tky.

http://www.volvoclub.org.uk/history/260_stats_search.php
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#28 Volvo 264/265

Příspěvek od Ondra. »

pekelnik píše: 262C - vzacny, ceneny vuz. 264 - vzacne, drahe, ale vetsinou ho nikdo neoceni, protoze se nelisi od jakekoli [obycejne] 244, 265 - velmi vzacne, ale laik to opet neoceni, 264TE - vzacne, extra drahe, cenene.
260po faceliftu jsou celkove hure sehnatelne. lovu zdar
ještě exisuje verze 262 (nebertonka) ty jsou ještě vzácnější bylo jich asi 3000 kusů (pravdě podobně jen pro sev. ameriku), některé (hlavně pozdější) 264 a 265 se skutečně opticky moc nelišily od 240 (namátkou dlouhý čumák který 240 od 260 převzala) a pak ještě existovala speciálně verze 244 pro DDR která měla specifický starší čumák z 260 (rámečkový typ)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 33
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: Saab 9-5 Combi Aero
Bydliště: Uničov

#29 Volvo 264/265

Příspěvek od Tibor77 »

Kluci, než napíšu další řádky, tak bych Vám chtěl moc poděkovat za zkušenosti, rady a nápady, kam se obrátit a dále jsem rád, že se nám diskuze pěkně rozjela. Chtěl bych se ještě jednou zeptat na ten overdrive, jak přesně funguje. Jinak ta zlatá je opravdu krásná. Já již v sobotu našel jednu takovou (viz. odkaz) . Ovšem ty kilometry to je buď zázrak a nebo šikovný ruce. Ikdyž text inzerátu by mohl naznačit, že by to mohla být i pravda. Jinak krasavice, až na pár maličkostí. Ještě by mě zajímalo, zda 265ky byly na zadních sedalech vybaveny opěrkami hlavy? Je to taková drobnost, ale chtěl bych co nejméně zasahovat do originality původního vozu a opěrky bych rád. Teda za předpokladu, že bych nějakou pěknou 265 sehnal. :roll:

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bgfjfusndnck

Další odkaz je pro fajnšmekry.

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bfgcb2olepaq
_________________
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#30 Volvo 264/265

Příspěvek od Ondra. »

ta 264 rozhodně 60 000 nemá a nebo někde 10 let stojí :evil:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#31 Volvo 264/265

Příspěvek od Ondra. »

jinak jsem trochu zagooglil v mojí mlý bibli a ta vraví:

262 (ne-bertonka) vyrobeno v letech 75-77 3329 kusů vše s PRV s výkonem 125 koní
262C Bertone vyrobeno v letech 77-81 6622 (dle knihy přímo od Volva ale jiný zdroje uvádí počet kolem 8000) PRV buď o kubatoře 2 664 (140, 141 a později 129 koní) později 2849 (výkon 148 později 155 koní-> velmi raritní necelých 1000 kusů)

264 v letech 1974-82 vyrobeno 132390 kusů opět PRV o kubatuře 2 664 či 2849 o výkonech 125,129,140,141,148 a 155 koní
265 se vyráběly v letech 1975-85 v počtu 35601 kusů, s výše uvedenými motory v posledních letech doplněnými o 156 koňovou verzi

Rok 1985 byl pro 260 a 240GLT a Turbo zlomový, byly ukončeny jejich produkce nejspíš kvůli tomu aby uvolnili místo pro řadu 700 a ve výrobě zůstala jen ,,popelka" 240 a to až do května 1993.

Hlavový opěrky u kombíka se obávám že nee, to měly až poslední verze 240 kombi
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1489
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#32 Volvo 264/265

Příspěvek od pekelnik »

ta zlata za 3000 je dost nehezka a penize tomu odpovidaji. 3000eur je za 264 mizivy peniz a to, co bys do toho nasypal je obrovska investice.
264 TE za 22.500 eur je momentalne jedna z mala kterou za ty prachy nikdo nechce. prodejce se nejspis uhodil do hlavy, protoze ceny se sice pohybuje dost vysoko, ale tehle chybi nektere specificke casti vozu, ktere jsou dnes nesehnatelne, takze asi magor.

motor D24 u 264 opravdu udava VADIS a nejen toto http://www.blocket.se/dalarna/Volvo_264_TDI_23848575.htm?ca=4&w=3
je toho dukazem. dokonce i katalogy ND se zminuji.

hlavove operky se obvukle u kombika nedavali, ale realna original varianta je operka hlavy integrovana na delivi mrizi kufru
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#33 Volvo 264/265

Příspěvek od Ondra. »

pekelnik píše: motor D24 u 264 opravdu udava VADIS a nejen toto http://www.blocket.se/dalarna/Volvo_264_TDI_23848575.htm?ca=4&w=3
je toho dukazem. dokonce i katalogy ND se zminuji.
Karle vadis není neomylnej a severštinou sice nevládnu ale myslim že tam dole píšou něco o bastlení. V reálu však na naftovou 260 nevěřím :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#34 Volvo 264/265

Příspěvek od kubavlc »

Tibor77 píše:Kluci, než napíšu další řádky, tak bych Vám chtěl moc poděkovat za zkušenosti, rady a nápady, kam se obrátit a dále jsem rád, že se nám diskuze pěkně rozjela. Chtěl bych se ještě jednou zeptat na ten overdrive, jak přesně funguje. Jinak ta zlatá je opravdu krásná. Já již v sobotu našel jednu takovou (viz. odkaz) . Ovšem ty kilometry to je buď zázrak a nebo šikovný ruce. Ikdyž text inzerátu by mohl naznačit, že by to mohla být i pravda. Jinak krasavice, až na pár maličkostí. Ještě by mě zajímalo, zda 265ky byly na zadních sedalech vybaveny opěrkami hlavy? Je to taková drobnost, ale chtěl bych co nejméně zasahovat do originality původního vozu a opěrky bych rád. Teda za předpokladu, že bych nějakou pěknou 265 sehnal. :roll:

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bgfjfusndnck


Další odkaz je pro fajnšmekry.

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bfgcb2olepaq
Ten OD je bezva vec, radis 1,2,3,4 normalne a petku tlacitkem.Bez spojky.Je tady toho o tom dost.
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#35 Volvo 264/265

Příspěvek od Ondra. »

kubavlc píše:
Ten OD je bezva vec, radis 1,2,3,4 normalne a petku tlacitkem.Bez spojky.Je tady toho o tom dost.
člověče doporučil bych tě tu spojku používat :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1489
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#36 Volvo 264/265

Příspěvek od pekelnik »

OD by jako kazdy stroj mel pracovat nenasilne. tedy vecnou dbatu jestli spojku ci nikoli resim osobne tak, ze z 4_5 radim bez spojky s pomolenym, temer uzavrenym plynem a z 5 na 4 mackam spojku. v nizsich otackach to jde vse bez spojky, v tahu je lepsi pouzit spojku vzdy.
proste to nemi drit. pokud jse vse volne neni myslim spojka potreba.
stejne; jina moznost se pro petikvalt nenabizela [klasicky petikvalt prisel pozdeji] takze nezbyva, nez si zvyknout s tim pracovat.

k tomu dieselu: toto neni jediny diesel v 260. je mi jasne ze vadis muze psat nesmysly [B230ft jsem v 960 taky nikdy nevidel ani nenasel] ale videl jsem na prodej nekolik 260 v nafte, vadis o tom pise a katalogy o ni hovori, tak asi jsou.
krome toho se ted prodava nekde 240 kombi s prv motorem 6V. mazec :shock:
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 440
Registrován: 17 roků
Bydliště: Bruntál
Vůz: t-mustang
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

#37 Volvo 264/265

Příspěvek od Thorsten »

Já bych ti doporučoval tuhle, je to sice můj názor, ale je fantastická !!!

Mít peníze, už je u mne doma v garáži vedle 245.

http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/253844518/1
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1489
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#38 Volvo 264/265

Příspěvek od pekelnik »

tak tu jsem myslel taky. jen je blbe,ze ji nekdo domrvil tim novym stresim oknem.
rozhodne 265 je velka vzacnost :wink:
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 33
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: Saab 9-5 Combi Aero
Bydliště: Uničov

#39 Volvo 264/265

Příspěvek od Tibor77 »

Tak jsem na netu hledal a hledal, ale 265 jsem našel zatím jenom tu na holandských stránkách. Jen škoda, že to střešní okno je tam opravdu asi dodělávané. Po projítí katalogů od Pekelníka, velkého množství fotek na netu točící se kolem modelu 265 a podle všech možných katalogů výbav 265ky, se střešní okna do tohoto modelu asi vůbec nemontovaly a nebyly ani ve volitelné výbavě. Jinak je opravdu moc a krásná a navíc vypadá zachovale. Já si, ale brousím zuby 265 (GLE) , ta bude moje :D. Snad jí do důchodu v nějakym ucházejícím stavu seženu.
_________________
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 33
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: Saab 9-5 Combi Aero
Bydliště: Uničov

#40 Volvo 264/265

Příspěvek od Tibor77 »

Střešní okna? Asi nakonec ano. :shock:
P7130056.jpg
P7130056.jpg (34.97 KiB) Zobrazeno 2249 x
P7120049.jpg
P7120049.jpg (27.28 KiB) Zobrazeno 2249 x
_________________
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#41 Volvo 264/265

Příspěvek od standa »

No jó, to je ale dobová střecha Webasto (dávala se i na P1800ES), a ne ten skleněnej fujtajbl...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1489
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#42 Volvo 264/265

Příspěvek od pekelnik »

dobova hand made prace :)
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 33
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: Saab 9-5 Combi Aero
Bydliště: Uničov

#43 Volvo 264/265

Příspěvek od Tibor77 »

Taky si myslím :D
_________________
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 440
Registrován: 17 roků
Bydliště: Bruntál
Vůz: t-mustang
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

#44 Volvo 264/265

Příspěvek od Thorsten »

Kluci, máte v kompu nějaké překrásné fotky 265tek ???

Pošlete mi je prosím na t-mustang@centrum.cz

Děkuji.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 33
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: Saab 9-5 Combi Aero
Bydliště: Uničov

#45 Volvo 264/265

Příspěvek od Tibor77 »

Na mail jsem Ti poslal pár fotek. 8) . Na další zkus mrknout třeba sem

http://images.google.cz/images?hl=cs&lr=&um=1&q=Volvo+265&sa=N&start=0&ndsp=18

Jinak se připojuji k výzvě. :good:
_________________
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 440
Registrován: 17 roků
Bydliště: Bruntál
Vůz: t-mustang
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

#46 Volvo 264/265

Příspěvek od Thorsten »

Děkuji moc, díky tobě jsem načuchl víc 265 než 245, ale tu moji Šmoulinku si budu hýčkat pořád stejně.

Stejně je to krásné pozorovat sebe samotného, jak se u mne vyvíjí vztah k těmto modelům.
Před dvěma roky, bych nad DVOJKOU ani neuvažoval.

Člověk pořád zraje , až dozraje k velké lásce vůči pravému ůhlu.
:jaj:
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#47 Volvo 264/265

Příspěvek od standa »

Peklo a Tibor77: doporučuji k vaší ctěné pozornosti http://www.webastoshowroom.com/pdf/New%20Lit/Hollandia400.pdf

Dále si můžete vygůglit "webasto sunroof" plus libovolný starší křáp jako např. Aston Martin, Jaguar, MG atd., abyste si nemysleli, že výše uvedená Hollandia je nějaká horká novinka 8)

Skutečnost, že se u Volva při prodeji nového vozu tato střecha nenabízela, nic neznamená. Majitel nového vozu prostě přejel ze šourůmu do nějaké odborné dílny, kde mu (skutečně rukama - v tom jediném máte pravdu) střechu Webasto namontovali.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#48 Volvo 264/265

Příspěvek od Drtic »

standa: :shock: A co na to tuhost karoserie??
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#49 Volvo 264/265

Příspěvek od Ondra. »

t-mustang píše:Děkuji moc, díky tobě jsem načuchl víc 265 než 245, ale tu moji Šmoulinku si budu hýčkat pořád stejně.

Stejně je to krásné pozorovat sebe samotného, jak se u mne vyvíjí vztah k těmto modelům.
Před dvěma roky, bych nad DVOJKOU ani neuvažoval.

Člověk pořád zraje , až dozraje k velké lásce vůči pravému ůhlu.
:jaj:
Jsem zastáncem toho že dvojkař je každej volvista, jen si to někteří nikdy neuvědomí :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#50 Volvo 264/265

Příspěvek od Lachtan »

Ondra. píše:Jsem zastáncem toho že dvojkař je každej volvista, jen si to někteří nikdy neuvědomí :D
To je pěkně napsané :good:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200“