Právě je 17 pro 2018 21:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 17 říj 2015 09:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8393
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
společnost Volvo Cars rozšíří svou nabídku kompaktních modelů do nových segmentů. Zmíněné modely budou vycházet z vysoce inovativní platformy, která představuje menší, ale stejně vyspělou verzi uznávané modulární Volvo platformy SPA.
Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.
Fotografie a video si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 233/photos
Nová globální řada kompaktních modelů automobilky Volvo Cars bude postavena na inovativní platformě
 
Společnost Volvo Cars se chystá rozšířit svou nabídku kompaktních modelů do nových segmentů. Zmíněné modely budou vycházet z vysoce inovativní platformy CMA (Compact Modular Architecture – Kompaktní modulární platforma), která představuje menší, ale stejně vyspělou verzi uznávané modulární platformy SPA, pocházející rovněž z dílny automobilky Volvo. Uvedení prvního vozu postaveného na platformě CMA automobilka plánuje na rok 2017.
 
Představení platformy CMA v roce 2017 současně znamená, že budou všechny budoucí vozy Volvo vycházet pouze ze dvou plně modulárních automobilových architektur s celou řadou různě odstupňovaných variant.
Souběžný vývoj platforem SPA a CMA se stal základním předpokladem pro obnovení produktové řady automobilky Volvo a pro naplnění její strategie růstu, jejíž součástí je výměna každého z vozů modelové řady. Ta by měla proběhnout během následujících čtyř let, přičemž by měla být doprovázena nárůstem objemu prodeje na 800 tisíc vozů ročně. Celý proces automobilka odstartovala představením nového Volva XC90, po němž bude zanedlouho následovat uvedení nové luxusní limuzíny Volvo S90.
 
Platforma CMA umožňuje společnosti Volvo Cars nabídnout svým zákazníkům kompaktní automobily, které budou těžit ze stejného typu prémiové konstrukce jako jejich větší soukmenovci vycházející z architektury SPA. Mezi sdílené technologie platforem SPA a CMA budou patřit hnací agregáty (jak konvenční, tak plug-in hybridní varianty), systém infotainment, klimatizace, datová síť a bezpečnostní systémy, které švédskou automobilku posunou ještě blíže k naplnění její vize, podle níž by počínaje rokem 2020 neměl být v nových vozech Volvo nikdo usmrcen ani vážně zraněn.
 
„Flexibilita architektury CMA zajistí konstruktérům a designérům značky Volvo dostatek svobody, aby mohli navrhnout a představit celou řadu nových svůdných designových prvků a atraktivních funkcí, přičemž by současně zlepšili ovladatelnost vozu a jako první na světě nabídli nové bezpečnostní systémy a technologie konektivity,“ uvedl Peter Mertens, senior viceprezident oddělení výzkumu a vývoje ve společnosti Volvo Car Group.
 
Platforma CMA změní budoucí způsob výroby produktů automobilky Volvo Cars, protože umožní postavit na základě jedné architektury celou řadu rozmanitých modelů, jež budou vybaveny různě složitými hnacími jednotkami, elektrickými systémy a technologiemi. Tím dojde k výrazným úsporám na výrobě, která bude zároveň probíhat efektivněji.
 
Platforma CMA automobilky Volvo Cars byla od počátku koncipována s myšlenkou na elektrifikaci, proto bude nabízet také nový Twin Engine plug-in hybridní agregát, který byl navržen speciálně pro ni.
 
„Platforma CMA nás staví do záviděníhodné pozice. Tuto novou architekturu jsme vyvinuli jako jednoduchý stavebnicový systém. To znamená, že příští generace kompaktních vozů Volvo bude těžit z vyspělých technologií, které dnes nabízí nové Volvo XC90,“ prohlásil Peter Mertens.
 
Společnost Volvo Cars očekává, že s příchodem modelové řady založené na platformě CMA dojde ke zvýšení globálního prodeje, díky čemuž se automobilka Volvo Cars rozroste nejen po celém světě, ale i do nových produktových segmentů.
 
„Platforma CMA je klíčovou podmínkou úspěšného realizování strategie nepřetržitého růstu značky Volvo,“ oznámil Björn Annwall, senior viceprezident oddělení prodeje, marketingu a zákaznického servisu ve společnosti Volvo Car Group. „Mimoto, že tato platforma nabízí všechny výhody a funkce (bezpečnost, hnací ústrojí a systém infotainment) větších prémiových vozů, přinese také charakteristický jízdní zážitek Volvo, který se bude radikálně lišit od ostatních značek v daném segmentu.“

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 lis 2015 06:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8393
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
k významným oceněním úspěšného modelu Volvo XC90 přibylo jedno z domácí půdy. V anketě ALD Automotive Fleet Awards bylo toto všestranné sedmimístné SUV zvoleno vítězem v kategorii „Manažerské vozy – Unlimited“.
Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.
Volvo XC90 manažerským vozem roku

Všestrannost nejnovějšího modelu švédské automobilky Volvo – XC90 – potvrdila nedávná anketa ALD Automotive Fleet Awards.




Nejúspěšnější vozy byly vyhlášeny na slavnostním galavečeru s doprovodným programem, uspořádaném
22. října za účasti zástupců většiny automobilových značek domácího trhu a řady významných fleetových dodavatelů.

V kategorii „Manažerské vozy – Unlimited“ obsadilo první příčku Volvo XC90 a odneslo si tak jednu ze skleněných fleetových múz určených pro vítěze jednotlivých kategorií.

Anketu ALD Automotive Fleet Awards pořádá již od roku 2008 magazín Fleet firemní automobily a od samého počátku je její součástí také anketa Firemní auto roku. Vítězové jednotlivých kategorií každoročně vycházejí z hodnocení stočlenné poroty, složené z manažerů stovky domácích společností. Pro ně byly v rámci seriálu Tour de Fleet uspořádány testovací dny, na nichž měli všech 54 nominovaných automobilů k dispozici pro důkladné vyzkoušení v reálném provozu.

Pro Volvo XC90 je toto hodnocení dalším oceněním jeho všestranných kvalit a pro společnost Volvo Cars potvrzením správnosti volby nového směřování automobilky.   

Přehled zásadních ocenění nového Volva XC90 najdete na této stránce: http://www.volvocars.com/cz/o-nas/nase- ... vozu-volvo

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 lis 2015 06:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8393
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
automobilka Volvo Cars zahájila v Austrálii vůbec první testování zaměřené na detekci klokanů. Právě střety s klokany jsou jednou z nejčastějších příčin tamních dopravních nehod.
Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.
Fotografie a video si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 841/photos
Automobilka Volvo Cars zahájila v Austrálii
vůbec první testování zaměřené na detekci klokanů
Společnost Volvo Cars začala pracovat na vývoji technologie detekce klokanů, která by měla vyřešit jednu z nejčastějších příčin dopravních nehod v Austrálii.
Z toho důvodu vyrazil tento týden tým expertů společnosti Volvo Cars do Teritoria hlavního města Austrálie, kde budou natáčet a studovat chování klokanů v dopravním provozu v jejich přirozeném prostředí. Nasbíraná data budou automobilkou Volvo Cars použita k vývoji vůbec prvního systému detekce klokanů a prevence před jejich sražením.
Podle údajů Národní silniční a motoristické asociace (NRMA) dojde každý rok na australských silnicích k více než 20 tisícům srážek klokanů, což stojí pojišťovny přes 75 milionů australských dolarů ročně. Lidské ztráty v podobě vážných zranění a úmrtí jsou nevyčíslitelné.
Aby společnost Volvo Cars pomohla tento závažný problém vyřešit, začala vyvíjet unikátní systém, který rozpozná klokany na základě radarové a kamerové technologie a v případě bezprostředního nebezpečí kolize začne automaticky brzdit.
„Zatímco technologie rozpoznávání chodců automobilky Volvo Cars se zaměřuje především na jízdu ve městě, náš program detekce klokanů se soustředí hlavně na situace, k nimž dochází na dálnicích, kde se jezdí vysokými rychlostmi,“ uvedl Martin Magnusson, starší bezpečnostní inženýr společnosti Volvo Cars. „Přestože jsou klokani velmi nepředvídatelná zvířata a je obtížné se jim vyhnout, jsme si jistí, že dokážeme naši technologii vyladit natolik, aby byla schopna ve vysoké rychlosti klokana rozpoznat a vyhnout se nárazu.“
„Ve Švédsku jsme prováděli podobný výzkum, který se týkal větších a pomalejších zvířat, jako jsou losi, sobi a krávy, která způsobují vážné dopravní nehody zase na našich silnicích. Klokani jsou menší než tato zvířata a jejich chování je nevyzpytatelnější. A právě proto je velmi důležité, abychom testovali a kalibrovali naši technologii na základě chování skutečných klokanů v jejich přirozeném prostředí.“
„Bezpečnostní technologie City Safety automobilky Volvo Cars představuje skutečně vyspělý systém, který dokáže začít brzdit plnou brzdnou silou během milisekund. Což je mnohem rychlejší reakce, než jaké je schopen člověk,“ prohlásil Martin Magnusson. „Jsme teprve na začátku objevování našich možností.“
Generální ředitel společnosti Volvo Car Australia Kevin McCann se nechal slyšet, že výzkum technologie detekce klokanů je jednou z posledních oblastí, které je třeba vyřešit, aby byla naplněna vize automobilky Volvo Cars, že počátkem roku 2020 nebude v nových vozech Volvo nikdo usmrcen ani vážně zraněn.
„Smyslem tohoto typu technologií však není sejmout z řidičů jejich zodpovědnost. Pokud bude řidič nepozorný, vůz jej nejprve varuje a poté začne sám naplno brzdit, aby bylo možné předejít hrozícímu nárazu,“ dodal Martin Magnusson.
Odborníci ze společnosti Volvo Cars provádějí tento týden svůj výzkum chování klokanů v přírodní rezervaci Tidbinbilla poblíž Canberry. Canberra je místem, kde dochází k největšímu množství dopravních nehod způsobených srážkou s klokanem.
Redakční poznámky:
Výchozí technologie pro výzkum
Technologií, z níž se bude při vývoji systému detekce klokanů vycházet, je systém City Safety. Ten je nyní schopen rozpoznat ostatní vozidla, cyklisty a chodce, a to jak ve dne, tak v noci.
Jedním z nezbytných senzorů je radar umístěný v mřížce chladiče, který sleduje prostředí před vozem a dokáže rozpoznat pohybující se objekty, jako jsou zvířata, vozidla, cyklisté a chodci. S radarem spolupracuje vyspělá kamera s vysokým rozlišením. Ta je velmi citlivá na světlo a ze své pozice v čelním skle rozpoznává, kterým směrem se objekt pohybuje, přičemž pomáhá počítači vyhodnotit, k jakým krokům je třeba přistoupit a zda je vůbec nutné na situaci reagovat.
Po rozpoznání objektu trvá řídicí jednotce rozhodnutí o přiměřené reakci přibližně 0,05 sekundy. Pro srovnání: člověk je schopen zareagovat během 1,2 sekundy.

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 pro 2015 06:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8393
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
nadešel dlouho očekávaný moment. Automobilka Volvo Cars zveřejňuje první informace, videa a fotografie prémiové limuzíny S90, která se dnes večer dočká slavnostního odhalení v Goteborgu.
Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.
Fotografie a videa si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... waited-s90


Přílohy:
Volvo S90.doc [105.5 KiB]
68 krát

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 pro 2015 06:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8393
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
automobilka Volvo zaznamenala v listopadu nejlepší měsíční prodeje za svou 88letou historii.
Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.
Fotografie si můžete stáhnout na adrese https://www.media.volvocars.com/global/ ... 102/photos
Připomínám, že již dnes Volvo ukáže světu luxusní limuzínu S90. Slavnostní odhalení můžete sledovat v 18.30 živě zde: https://www.facebook.com/events/1660818547518070/
Bohužel jsme to nestihli, protože to přišlo na poslední chvíli.
S přáním hezkého odpoledne


Přílohy:
Volvo Cars hlásí rekordní měsíční prodeje.doc [120.5 KiB]
59 krát

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 pro 2015 19:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8393
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
rodina Volvo v České republice se opět rozrůstá, tentokrát hned o dva nové členy v Brně a v Liberci. Obě zastoupení se tak stávají součástí nové historické etapy automobilky Volvo, která přináší zásadní změny nejen v produktové oblasti, ale od základu mění také způsob nabízených služeb.
Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.
Fotografie Vám zašlu na vyžádání.


Přílohy:
TZ Nova dealerstvi znacky Volvo.doc [105.5 KiB]
87 krát

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 pro 2015 13:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8393
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
motor T6 Drive-E automobilky Volvo Cars byl vyhodnocen jako jeden z 10 nejlepších motorů roku 2016. Nastavuje tak novou laťku pro vysoce výkonné čtyřválcové hnací agregáty.
Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.

Fotografie si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 824/photos

S pozdravem,
Petra Dolezalova

Motor T6 automobilky Volvo Cars nastavuje
novou laťku pro vysoce výkonné čtyřválcové hnací agregáty
 
Motor T6 Drive-E společnosti Volvo Cars byl vyhodnocen jako jeden z 10 nejlepších motorů roku 2016.
 
Redaktoři, kteří seděli v porotě, jej označili za nový standard třídy vysoce výkonných čtyřválcových motorů, přičemž ocenili především jeho vyladěný výkon, sílu a vyrovnanost hodné velkých šestiválcových motorů. Automobilka Volvo se dočkala od magazínu WardsAuto uznání za své efektivní a výkonné motory rodiny Drive-E již podruhé.
 
Přeplňování kompresorem a turbodmychadlem
„Při navrhování naší skupiny motorů Drive-E určených pro celou naši modelovou řadu bylo tím nejvyšším cílem dosáhnout efektivní rovnováhy mezi komfortem, účinností a výkonem,“ prohlašuje Michael Fleiss, viceprezident oddělení pro vývoj motorů ve společnosti Volvo Cars. „Motor T6 Drive-E, využívající přeplňování kompresorem i turbodmychadlem, přináší velmi živý a přesvědčivý výkon. Toto další ocenění od magazínu WardsAuto je pro nás velkou poctou a slibujeme, že budeme i nadále pokračovat v naší průkopnické práci na vyvíjení nových efektivních technologií pro naše vozidla a zákazníky.“

Redaktoři magazínu WardsAuto vybrali vítězné motory ze skupiny 38 nominovaných agregátů na základě dlouhého procesu hodnocení založeného na každodenních jízdách. Bodování jednotlivých motorů probíhalo v několika kategoriích, které se zaměřovaly na výkon v koňských silách, maximální točivý moment, srovnání technických parametrů, snížení hlučnosti, spotřebu paliva a využití nových technologií.
 
Vítězný motor T6 Drive-E můžete najít u SUV Volvo XC90 a nedávno představené luxusní limuzíny Volvo S90. Motor T6 funguje také jako spalovací jednotka plug-in hybridního agregátu T8 Twin Engine, který představuje špičku ve své třídě.
 
Redakční poznámky:
 
V roce 2015 byl vyhlášen jedním z 10 nejlepších motorů agregát T5.
Motor T6 se stal také „motorem roku 2016“ v soutěži magazínu Digital Trends.

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 led 2016 12:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8393
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
Volvo XC90 vyhrálo prestižní severoamerickou soutěž „Truck of the Year“. Zopakovalo tak úspěch první verze Volva XC90 z roku 2003.
Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě. Fotografie si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 726/photos
S pozdravem,
VCC_Ironmark_Screen_Below40px_RGB72
Petra Dolezalova
Historie se opakuje – Volvo XC90 vyhrálo severoamerickou soutěž „Truck of the Year“
 
Model XC90 automobilky Volvo Cars již podruhé obstál v silné konkurenci a vyhrál prestižní soutěž „North American Truck of the Year“ (Severoamerický užitkový vůz roku), tentokrát vyhlášenou pro rok 2016. Původní verze Volva XC90 získala toto ocenění v roce 2003.
 
„North American Truck of the Year“ je jednou z několika málo severoamerických soutěží, ve kterých o výsledku rozhoduje porota nezávislých motoristických novinářů. Porota pro rok 2016, tvořená celkem 53 novináři ze Spojených států amerických a Kanady, si model XC90 zvolila jako svého vítěze vzhledem k mimořádné kombinaci inovativních technologií, špičkového komfortu, skvělé jízdní dynamiky a výjimečného designu.
 
„Jsme neskutečně nadšení, že si Volvo XC90 vysloužilo toto prestižní a nejrespektovanější ocenění,“ uvedl prezident a generální ředitel společnosti Volvo Car pro USA Lex Kerssemakers. „A chystáme ještě spoustu dalších věcí. Do roku 2019 automobilka Volvo kompletně obnoví celé své produktové portfolio, což znamená, že se zbrusu nové Volvo XC90 stane nejstarším vozem v našich autosalonech.“

 


Modulární přístup
Základem vývoje nových produktových řad, které budou tvořeny velkými a středními vozy, je modulární platforma SPA společnosti Volvo Cars. Flexibilita a stavebnicový princip této platformy automobilce umožňují navrhovat nové vozy tak, aby byly současně vhodné pro elektrifikaci, hybridní pohon i konvenční spalovací agregáty. Společnost vyvinula také menší verzi této platformy pojmenovanou CMA (kompaktní modulární architektura), na jejímž základě budou postaveny budoucí modely řady 40.
 
Pohon Twin Engine jako spojení efektivity a výkonu
Volvo XC90 je vybaveno celou řadou inovativních technologií, jejichž smyslem je usnadnit život a zpříjemnit cestování nejen řidičům, ale i zbytku posádky. Kromě průkopnické role v zavedení zcela nové designové strategie legendární švédské značky se nové Volvo XC90 stalo také prvním vozem, který může být poháněn prvotřídním plug-in hybridním agregátem T8 Twin Engine, který představuje špičku ve třídě sedmimístných vozů. Motor T8 Twin Engine nabízí spojení mimořádného výkonu a extrémní efektivity, které v segmentu luxusních SUV nemá obdoby.
 
Konektivita
Pokud jde o interiér, Volvo XC90 nastavuje svým inspirativním přístupem, v němž se snoubí progresivní design a využití přírodních materiálů, nový standard. Srdcem palubní desky je dotykový displej v provedení tabletu, který umožňuje pracovat s celou řadou vlastních aplikací a služeb, přičemž prostřednictvím rozhraní Apple Car Play umožňuje využívat také funkce smartphonu. Nejvyšší verze audiosystému je vybavena soustavou reproduktorů Bowers & Wilkins s typickým výškovým reproduktorem s technologií „on top“, který v luxusním segmentu znamená svěží přístup.
 
Volvo – bezpečnost jako standard
Podle svého zvyku představila automobilka Volvo i s modelem XC90 celosvětové bezpečnostní novinky, které se staly součástí jeho standardní výbavy. City Safety, jak je pojmenována sada bezpečnostních systémů s funkcí automatického brzdění plnou brzdnou silou, nabízí řidiči podporu v široké škále různých scénářů včetně potenciální srážky s jinými vozidly, chodci nebo cyklisty, a to bez ohledu na to, zda je den, či noc.
 
Model XC90 byl prvním volvem, v němž byla představena funkce semiautonomního řízení v nízkých rychlostech zvaná asistent pro jízdu v kolonách. Rozsah této funkce byl v novém Volvu S90 rozšířen až do dálniční rychlosti 130 km/h. Vedoucí pozice automobilky Volvo v oblasti bezpečnosti jí umožňuje postupně zavádět do svých vozů systémy autonomního řízení a splnit svůj závazek, podle nějž by počínaje rokem 2020 neměl být v nových automobilech Volvo nikdo usmrcen ani vážně zraněn.
Poznámka pro redaktory:
 
Další významná ocenění Volva XC90: http://www.volvocars.com/cz/o-nas/nase- ... vozu-volvo

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2016 13:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8393
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,

Volvo XC90 získalo další ocenění za svůj přínos ke změně definice segmentu SUV a odneslo si prestižní titul „Nejlepší ve své třídě 2015“ v Euro NCAP.

Bližší informace naleznete v tiskové zprávě.

Fotografie a videa si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... class-2015

S pozdravem,
VCC_Ironmark_Screen_Below40px_RGB72
Petra Dolezalova
External PR Manager
Marketing
Volvo Car Czech Republic s.r.o.
Pruhonice
Czech republic


Volvo XC90 získalo od Euro NCAP titul „Nejlepší ve své třídě 2015“
Revoluční SUV XC90 automobilky Volvo získalo další ocenění za svůj přínos ke změně definice segmentu SUV. Titul „Nejlepší ve své třídě 2015“ v kategorii velkých offroadových vozidel i v celkové kategorii výkonných vozů si Volvo XC90 tentokrát vysloužilo za bezpečnost, což je oblast, která je automobilce více než vlastní.
Z hlediska bezpečnosti se Volvo XC90 může pochlubit nejlepším celkovým výsledkem při nárazových testech Euro NCAP 2015, kdy při hodnocení svých asistenčních bezpečnostních systémů obdrželo plných 100 % a v kategorii ochranné bezpečnosti dospělých cestujících získalo mimořádných 97 %. Tato čísla jen potvrzují, že se inovativní přístup automobilky Volvo Cars soustředí i na pokračující vývoj nových bezpečnostních systémů.
„Z každého dalšího ocenění za námi odvedenou práci máme obrovskou radost. Model XC90 představuje ztělesnění všech hodnot, za nimiž si automobilka Volvo Cars stojí, a toto uznání je dalším důkazem naší stabilní vedoucí pozice na poli vývoje aktivních i pasivních bezpečnostních systémů. Na základě naší vize by od roku 2020 neměl být v nových vozech Volvo nikdo usmrcen ani vážně zraněn. Nejnovější bezpečnostní systémy a funkce semiautonomního řízení Volva XC90 nám potvrzují, že jsme na správné cestě k naplnění tohoto předsevzetí,“ uvedl Jan Ivarsson, výkonný ředitel Centra bezpečnosti společnosti Volvo Cars.
Prohlášení organizace Euro NCAP, v němž je Volvo XC90 vyzdviženo pro své „mimořádné schopnosti“, šlape na paty celé řadě prestižních cen, které nové SUV za poslední měsíce nasbíralo a mezi něž patří například i tituly „Auto roku“ magazínu Motor Trend, „Severoamerický užitkový vůz roku“ (North American Truck of the Year) či „Auto roku“ magazínu Auto Express.
Mimořádná poptávka po modelu XC90, díky níž je i nadále prodej vozu rychlejší než výrobní kapacity automobilky, zapůsobila na transformační cestu švédského výrobce luxusních automobilů jako zemětřesení. Úspěšnost nastoupené cesty se projevila také rekordním prodejem v roce 2015, kdy automobilka prodala více než 503 tisíce vozů.

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 úno 2016 10:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8393
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,

pokud jde o design a výrobu rodinných vozů typu kombi, může se podobným rodokmenem jako společnost Volvo Cars pochlubit jen několik málo dalších automobilek. To je také jeden z důvodů, proč je odhalení nového kombi Volvo V90, které proběhne 18. února ve Stockholmu, tak očekávanou a významnou událostí.

Bližší informace naleznete v tiskové zprávě.

Fotografie i videa nejvýraznějších modelů kombi z historie Volva si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 558/photos

S přáním hezkého dne,
VCC_Ironmark_Screen_Below40px_RGB72

Petra Dolezalova
External PR Manager

Nové Volvo V90 těží z výhody více než 60leté tradice výroby vozů kombi
 
Pokud jde o design a výrobu rodinných vozů typu kombi, může se stejným rodokmenem jako společnost Volvo Cars pochlubit jen několik málo dalších automobilek. To je také jeden z důvodů, proč je odhalení nového kombi Volvo V90, které proběhne 18. února ve Stockholmu, tak očekávanou a významnou událostí.
 
Volvo V90 těží z výhody více než 60leté tradice ve výrobě vozů kombi, která odstartovala s Volvem Duett uvedeným v roce 1953. Tento model se stal prvním vozem, který dokázal splnit nároky spojené s aktivním životním stylem a současně i praktické pracovní potřeby.
 
Od té doby prodala automobilka Volvo po celém světě přes 6 milionů vozů kombi, což představuje zhruba třetinu všech prodaných vozů od založení společnosti v roce 1927. A právě tato tradice zajišťuje značce Volvo zaslouženou reputaci automobilky, která navrhuje a vyrábí špičková rodinná kombi.
 
„V segmentu kombi máme hluboké kořeny,“ uvedl Håkan Samuelsson, generální ředitel společnosti Volvo Cars. „Mnoho lidí má dokonce naši značku spojenou především s tímto typem vozů. Přestože značka Volvo znamená mnohem více než jen kombi, s modelem V90 se k této bohaté minulosti hrdě hlásíme. Uvedením nového Volva V90 letošního 18. února se dostaneme k zatím poslední kapitole této hrdé tradice.“
 
Volvo V90, postavené na základě stejné modulární architektury SPA jako jeho sourozenci Volvo XC90 a Volvo S90, představuje kombi variantu výborně přijaté limuzíny S90, která byla uvedena letos v lednu na autosalonu v Detroitu (NAIAS).

Níže uvádíme výběr legendárních modelů kombi, které formovaly historii značky Volvo v segmentu kombi. Mezi tyto vozy patří:
 
Duett
 
Volvo Duett, uvedené v roce 1953, se stalo jedním z vůbec nejmilovanějších modelů, přičemž to zároveň byl první vůz exportovaný do Spojených států amerických. V roce 1997 byla ve Švédsku jeho výjimečnost potvrzena jeho zvěčněním na vlastní poštovní známce.
 
Amazon
 
Po Volvu Duett následoval v roce 1962 model Amazon, který byl oficiálně znám pod označením 221.
 
Volvo Amazon bylo výrazně elegantnější a kultivovanější než model Duett, který svou konstrukcí vycházel
z dodávky, přičemž současně nabízelo větší zavazadlový prostor.
 
Model S, disponující výkonem plných 115 koní, byl v rámci standardních měřítek 60. let neuvěřitelně sportovním vozem. Dveře zavazadlového prostoru byly v americkém stylu dělené na dvě části, což bylo řešení, které se vrátilo zpět o 40 let později s původní verzí Volva XC90.
 
1800 ES
 
Volvo 1800 ES, jež bylo novou variantou oblíbeného sportovního kupé 1800, se v Anglii proslavilo pod přezdívkou „Shooting Brake“: jednalo se totiž o sportovní kombi s dostatkem prostoru pro uložení lovecké výstroje i golfových holí.
 
Nejvíce vzrušující částí modelu ES 1800, představeného na podzim roku 1971, byly obrovské prosklené dveře zavazadlového prostoru, které neměly žádný rám. Panty a madlo byly uchyceny přímo ke sklu, což bylo na začátku sedmdesátých let minulého století revoluční řešení.
 
Ačkoliv bylo Volva 1800 ES vyrobeno jen něco málo přes 8 tisíc kusů, posléze se tento vůz stal jedním
z nejvyhledávanějších klasických modelů Volvo. Mimoto Volvo posloužilo jako jasný zdroj inspirace pro koncepční vůz Volvo Concept Estate, uvedený na autosalonu v Ženevě v roce 2014 coby předchůdce nové rodiny kombi značky Volvo.
 
245
 
V roce 1974 bylo světu představeno typické kombi od švédské automobilky: model 245, který se stal jednou
z nejsilnějších asociací značky Volvo. Tento model zůstal ve výrobě téměř 20 let až do roku 1993, přičemž byl k dispozici hned v několika exkluzivních edicích – jednou z nich byla například varianta 265 s motorem V6.
V osmdesátých letech 20. století byla uvedena dokonce edice 245 Turbo, což bylo první kombi na světě vybavené motorem s přeplňováním turbodmychadlem.
 
960
 
Volvo 960 bylo posledním kombi s pohonem zadních kol, které bylo vyrobeno na základě vývojové řady 700
z osmdesátých let minulého století. Tento vůz, představený v roce 1990, se mohl pochlubit jemnějšími křivkami a zbrusu novým šestiválcovým motorem. V roce 1996 došlo ke změně jeho názvu na Volvo V90,
což je označení, které se po uplynutí přesně 20 let opět vrací na scénu. Jednalo se o jeden
z nejelegantnějších vozů kombi v historii automobilky.
 




850 T5-R
 
Se svým intenzivně žlutým lakem, silou 240 koní a zrychlením z 0 na 100 km/h během 6,9 vteřiny se Volvo 850 T5-R stalo kombíkem, který ve své době neměl obdoby. Varianta T5-R modelu 850, která byla vyráběna v limitované edici pouze pro modelový rok 1994, se okamžitě stala sběrateli vyhledávanou položkou.
 
Kromě toho se Volvo 850 předvedlo i na závodní trati. Evropskou motoristickou scénu dobylo v roce 1994, kdy debutovalo v prestižním šampionátu BTCC (British Touring Car Championship) jakožto první továrně vyráběné závodní kombi.

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 úno 2016 12:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8393
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,



automobilka Volvo Cars chystá pro modelový rok 2017 celou řadu aktualizací včetně nejnovějších technologií asistentu pro

jízdu v kolonách a semiautonomního řízení Pilot Assist II. generace.

Bližší informace naleznete v tiskové zprávě.

Fotografie a video si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 764/photos

https://www.media.volvocars.com/global/ ... 764/videos

technické parametry,přehledy motorizací a bezpečnostních prvků pak zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... cumentfile


Přílohy:
Novinky pro modelovy rok 2017.doc [75.5 KiB]
80 krát

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 úno 2016 12:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8393
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,



k novinkám, které Volvo představí na autosalonu v Ženevě, se zařadí i facelift modelů V40 a V40 Cross Country pro nový modelový rok.

Bližší informace naleznete v tiskové zprávě.

Fotografie a video si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 765/photos

https://www.media.volvocars.com/global/ ... 765/videos


Přílohy:
Volvo V40 facelift.doc [72.5 KiB]
50 krát

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 úno 2016 13:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8393
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,

Volvo bude jako první výrobce automobilů na světě od letošního jara globálně integrovat populární hudební streamingovou službu Spotify

do palubních systémů svých nových vozů počínaje novými modely XC90, S90 a V90.

Bližší informace naleznete v tiskové zprávě.

Fotografie a video si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 775/videos


Přílohy:
Spotify ve vozech Volvo.doc [68 KiB]
54 krát

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 bře 2016 13:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8393
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,

automobilka Volvo Cars založila asociaci investorů Charging Interface Initiative, jejímž smyslem je zavést standardizovanou nabíjecí infrastrukturu pro vozidla poháněná elektrickou energií z akumulátoru. Bližší informace naleznete v tiskové zprávě.

Fotografie si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... r-charging
Společnost Volvo Cars vyzývá automobilový průmysl ke standardizaci dobíjení elektrických vozů
 
Společnost Volvo Cars je přesvědčena, že by měli představitelé automobilového průmyslu po celém světě usilovat o zavedení standardizované nabíjecí infrastruktury pro elektrické vozy, jak uvedl Peter Mertens, senior viceprezident oddělení výzkumu a vývoje automobilky.
 
Na podporu úsilí o zavedení standardizovaného systému nabíjení se společnost Volvo Cars rozhodla založit asociaci investorů Charging Interface Initiative, jejímž smyslem je zavést kombinovaný nabíjecí systém (CCS) jako standard pro všechna vozidla poháněná elektrickou energií z akumulátoru.
 
Automobilka Volvo Cars je jedním z předních výrobců plug-in hybridních vozů, přičemž se chystá nabídnout plug-in hybridní variantu pro všechny své nové modely, které by měly v následujících letech nahradit stávající portfolio. V roce 2019 bude dokonce představen plně elektrický vůz postavený na základě modulární platformy SPA.
 
Pro podporu stále rostoucí popularity elektromobilů a k usnadnění plného přijetí těchto nových technologií zákazníky je podle Petera Mertense nutné nabídnout jednoduchou, standardizovanou, rychlou a globálně fungující infrastrukturu pro nabíjení elektrických vozů.
 
„Vzhledem ke klesajícím nákladům na výrobu akumulátorů, k jejich vyšší kvalitě a k budování potřebné infrastruktury vidíme, že je posun směrem k plně elektrickým vozům již v plném proudu,“ prohlásil Peter Mertens. „Nicméně ačkoliv jsme připraveni z technologického hlediska, infrastruktura pro nabíjení vozů není dostačující. Aby naši zákazníci nemuseli mít z elektromobilů obavy, je třeba zavést celosvětově standardizovaný systém nabíjení.“
 
Díky kombinovanému nabíjecímu systému, který umožňuje normální a rychlé nabíjení, dostane vlastnictví elektromobilu výrazně praktičtější a pohodlnější rozměr. Což platí především pro městské prostředí, jež je pro využívání elektrických vozů ideální.
 
Jedná se o systém, který nabízí jak jednofázové, tak i rychlé třífázové nabíjení prostřednictvím střídavého proudu o maximálním výkonu 43 kW a také pomocí stejnosměrného proudu o maximálním výkonu 200 kW, který bude v budoucnu možné zvýšit až na 350 kW – to vše v rámci jediného systému.
 
Asociace Charging Interface Initiative je v současné době ve fázi zjišťování požadavků v závislosti na různých normách a certifikacích pro využívání této technologie automobilkami po celém světě.
 
„Je nám potěšením, že můžeme podpořit stanovování standardů pro systémy na dobíjení elektrických vozů a přímo se na tomto procesu i podílet. To, že tento standard chybí, je jednou z hlavních překážek zvýšení množství elektromobilů nabízených na trhu,“ uvedl Peter Mertens.
 
Automobilka Volvo Cars, která má za sebou více než 40letou bohatou minulost v oblasti výzkumu a vývoje, je se svou technologií Twin Engine jedním z vedoucích výrobců plug-in hybridních vozů. Již nyní je každé páté prodané Volvo XC90 vybaveno plug-in hybridním agregátem T8 Twin Engine.
 
„Mezi přednosti naší technologie Twin Engine patří nízké emise, tichý chod, komfortní jízda a výkon čistě elektrického vozu, který je doplněn konvenčním spalovacím motorem naší výroby. Jedná se o technologii, která již dnes nabízí výhody elektrifikace,“ dodává Peter Mertens.

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 bře 2016 13:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8393
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
Polestar představuje novou řadu vysoce výkonných produktů v podobě dílů Polestar Performance, které řidičům značky Volvo zajistí ještě intenzivnější jízdní zážitek.
Fotografie si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... volvo-cars

Představení dílů Polestar Performance pro vozy značky Volvo
Společnost Polestar představuje zbrusu novou řadu vysoce výkonných produktů v podobě dílů Polestar Performance, které řidičům značky Volvo zajistí ještě intenzivnější potěšení z jízdy.
V první fázi budou díly Polestar Performance – zahrnující komponenty, které jsou součástí podvozku, kola, výfukový systém, různé dekorativní prvky exteriéru a interiéru a řadu dalších – dostupné pro modely Volvo S60, V60, V40 a XC60.

„Pokud jde o díly Polestar Performance, již dlouhou dobu zaznamenáváme od zákazníků z celého světa silnou poptávku po tomto druhu optimalizace výkonu. S velkým potěšením oznamujeme, že počínaje dneškem můžeme tento požadavek uspokojit. Smyslem této produktové řady je vylepšit výkon, ovladatelnost a jízdní zážitek již tak velmi schopných vozů Volvo,“ oznámil výkonný ředitel společnosti Polestar Niels Möller.

Všechny díly řady Polestar Performance byly navrženy na základě filozofie „Stvořeno k výkonu“, kdy bylo zúročeno 20 let zkušeností konstruktérů a pilotů závodních okruhů, které společnost Polestar a její partnerská závodní stáj Cyan Racing nasbíraly.

„Spolu s našimi kolegy ze stáje Cyan Racing jsme se naučili, že se šampionáty nevyhrávají v rámci jednoho kola. Tajemství našeho úspěchu na závodní trati spočívá ve vytváření vyvážených a precizních vozů, které se chovají předvídatelným způsobem a za všech okolností jsou pro jezdce výborně ovladatelné. Cenné lekce, jichž se nám dostalo na závodní trati, nyní přenášíme přímo do vývoje našich silničních vozů a produktů pro optimalizaci výkonu. Naše nová řada dílů Polestar Performance, vyvinutá na základě stejné filozofie, nečiní
v tomto směru výjimku,“ uvedl Henrik Fries, ředitel výzkumu a vývoje ve společnosti Polestar.

Díly Polestar Performance lze zakoupit jako kompletní sadu, jejíž součástí jsou různé díly pro vyladění podvozku, ráfky a pneumatiky, komponenty sání vzduchu a výfukového systému a také dekorativní prvky pro vylepšení vzhledu exteriéru a interiéru. Všechny tyto komponenty, které dohromady vytvářejí podmanivější jízdní zážitek, jenž nabude na ještě větší intenzitě v kombinaci se softwarovými optimalizacemi výkonu Polestar Performance, lze zakoupit také samostatně.
Veškeré díly Polestar Performance byly vyvinuty a testovány v souladu se stejně přísnými standardy, které automobilka Volvo Cars uplatňuje také na všechny své další produkty. To znamená, že se mohou pochlubit vynikající kvalitou a precizním povrchovým zpracováním, přičemž žádným způsobem nenarušují tovární záruku Volvo a, co je důležitější, zvyšují potěšení z jízdy.

Nabídka dílů Polestar Performance se bude samozřejmě postupně rozšiřovat také na další modely Volvo.
 
Seznamte se s řadou Polestar Performance na stránkách: http://parts.polestar.com
Kompletní sada dílů Polestar Performance

Sada pro podvozek
tlumiče
pružiny
vzpěry*

Sada pro sání vzduchu a výfukový systém
sportovní vzduchový filtr
2,5" výfukové potrubí z nerezové oceli
Difuzor

Sada pro kola
21" disky z lehké slitiny pro Volvo XC60
19" disky z lehké slitiny pro Volvo S/V60 a V40
vysoce výkonné pneumatiky

Dekorativní sada pro interiér
lišty dveřních prahů
hlavice řadicí páky
sportovní pedály a opěrka nohy

Sada pro exteriér
zadní spoiler
černé kryty vnějších zpětných zrcátek
dekor ve spodní části dveří*
dekorativní lišta ve spodní části dveří**
madlo dveří zavazadlového prostoru**
 
 
Modely vhodné pro montáž dílů Polestar Performance
Aktuální generace:
Volvo V40
Volvo S60
Volvo V60
Volvo XC60
 
Optimalizace Polestar Performace
optimalizace výkonu motoru
optimální odezva plynu
rychlejší řazení převodových stupňů***
lepší přesnost řazení a držení rychlosti***
vyšší citlivost na zavírání škrticí klapky***
 
* pouze S/V60
** pouze XC60
*** pouze pro automatické převodovky

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 bře 2016 06:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8393
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
Volvo XC90 získalo v prestižní anketě Best Cars 2016 pořádanou motoristickým magazínem Auto motor a sport první místo v jedné z nejvíce nabitých kategorií "Terénní auta". Laická veřejnost, která byla v této anketě porotou, ocenila i oblíbený model XC60.
Bližší informace naleznete v tiskové zprávě.
Přikládám i fotografii generální ředitelky Volvo Car Czech Republic Šárky Heyna Fuchsové a šéfredaktora magazínu Auto motor a sport Michaela Kudely během slavnostního vyhlášení vítězů.

Best Cars 2016: Volvo dvakrát na stupních vítězů
 
Vozy Volvo získávají pravidelně ceny z odborných testů – jak po stránce technické, tak i v oblasti designu či šetrnosti k životnímu prostředí. Největší hodnotu však mají ocenění od těch, jimž jsou vozy Volvo určeny: tedy z řad laické veřejnosti.


A byla to právě veřejnost, která v anketě vypsané motoristickým magazínem Auto motor a sport Best Cars 2016 volila nejlepší vozy v jednotlivých kategoriích.
Anketa Best Cars je v Česku vyhlašována už od roku 1993 a rok co rok se jí účastní stále více hlasujících. Letos jejich počet dosáhl čísla 5 220 a svého favorita volili čtenáři magazínu Auto motor a sport, měsíčníku AUTO7 a webu www.autohit.cz. Do ankety byly zařazeny vozy dostupné na českém trhu a hlasující hodnotili nejen konkrétní modely, ale také jak na ně značky působí obecně.

V tzv. „volbě A“ (tedy bez cenového limitu) v kategorii Terénní auta s přehledem zvítězilo SUV Volvo XC90 a za sebou nechalo konkurenční značky Mercedes a Rang Rover.

Dobře zabodoval i o poznání starší model – Volvo XC60 –, když ve shodné kategorii Terénní auta, tentokrát však ve „volbě B“ (tedy části s pořadateli stanoveným cenovým stropem), obsadil druhé místo.

„Ocitnout se na stupni vítězů je pro nás poctou,“ komentovala vyhodnocení ankety generální ředitelka Volvo Car Czech Republic, s. r. o., Šárka Heyna Fuchsová poté, co z rukou šéfredaktora magazínu Michaela Kudely přebrala zmíněná ocenění.

V hodnocení image značek si švédské Volvo vedlo dobře především v kategoriích, na něž se zaměřuje: v oblasti pokrokové techniky, šetrnosti k životnímu prostředí, spolehlivosti, zpracování, atraktivnosti designu a vysoké ceny při dalším prodeji. Jednoznačně pak značka Volvo zvítězila v kategorii bezpečnosti – ostatně „zcela bez překvapení“, jak v souhrnu výsledků ankety komentoval magazín Auto motor a sport.

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 bře 2016 06:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8393
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
oblíbené modely Volvo S60 a V60 se s příchodem nového modelového roku představí ve speciální edici s řadou atraktivních úprav interiéru i exteriéru, které jim dodají na ještě dynamičtějším vyznění.
Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.
Fotografie si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 344/photos
Modely Volvo S60 a Volvo V60 ve speciální edici nabídnou kromě potěšení z jízdy také nový design
 
Automobilka Volvo Cars se chystá zahájit výrobu speciální edice své prémiové středně velké čtyřdveřové limuzíny S60 a jejího výrazného sourozence, pětidveřového kombíku V60. Tyto vozy se dočkají celé řady atraktivních úprav interiéru i exteriéru, které jim dodají na ještě dynamičtějším vyznění.
 
Modely S60 a V60 automobilky Volvo vám každý den dopřejí úžasnou kombinaci potěšení z jízdy, komfortu, pohodlí a bezpečnosti, kterou je značka Volvo pověstná.
 
„Volva S60 a V60 jsou auty stvořenými pro vášnivé řidiče. Cílem naší speciální edice pro modelový rok 2017 je posunout tento úspěšný koncept prostřednictvím svěžích designových prvků ještě dál,“ uvedl Björn Annwall, senior viceprezident oddělení marketingu, prodeje a zákaznického servisu ve společnosti Volvo Car Group.
 
V interiéru modelů S60 a V60 Edition na vás udělají dojem sportovní sedadla s koženým čalouněním v černém provedení Offblack nebo v béžovém odstínu Soft Beige, která jsou doplněna černým polstrováním stropu. Volant, jejž lze nyní objednat i s funkcí vyhřívání, je dekorován kontrastním prošíváním a drážkou, které mu dodávají na elegantním a luxusním charakteru. Kontrastním prošíváním byla opatřena také manžeta řadicí páky. K dispozici budou dva druhy dekorativního obložení interiéru: standardní hliníkové v provedení Milled Aluminium a na přání dostupné černě lakované Piano Black.
 
Pokud jde o exteriér, k dispozici bude několik nových barev včetně expresivního modrého metalického odstínu Mussel Blue a pískového laku Luminous, které jste již mohli vidět na nových modelech S90, V90 a XC90. Volva S60 a V60 Edition budou dostupná se dvěma novými variantami kol, jež svým vzhledem podtrhnou dynamický charakter zvoleného vozu. Konkrétně se jedná o 17" kola Rodinia s výbrusy v provedení Diamond Cut a 18" kola Tucan.
 
Aby bylo dosaženo ideálního souladu s novými koly, budou modely Edition vybaveny také celou řadou dekorativních prvků v leskle černém provedení, mezi něž patří například vsazení v předním a zadním nárazníku nebo maska chladiče, která je zdůrazněna horizontálními chromovanými žebry. Mimoto se modely Edition již ve standardní výbavě pochlubí integrovanými koncovkami výfuku, sklopnými vnějšími zpětnými zrcátky a zadním parkovacím asistentem.

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 bře 2016 06:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8393
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
http://www.volvocars.com/cz/vozy/modely/volvo-v90


Přílohy:
image004.jpg
image004.jpg [ 23.23 KiB | Zobrazeno 3249 krát ]

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 bře 2016 11:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8393
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
nové Volvo V90 těží ze šedesáti let zkušeností s navrhováním kombíků v rámci tradice, která odstartovala uvedením modelu Volvo Duett v roce 1953. A právě nejznámější kombi značky Volvo budou tvořit letošní expozici Volva na veletrhu Techno Classica.

Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.

Fotografie a videa si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... e-heritage
Automobilka Volvo na veletrhu Techno Classica 2016 – „60 let tradice vozů kombi“

Tématem stánku Volvo na celosvětově největším veletrhu veteránů Techno Classica bude „60 let tradice vozů kombi“.

Nové Volvo V90, které si nedávno odbylo svou premiéru na Ženevském autosalonu, těží ze šedesáti let zkušeností s navrhováním kombíků v rámci tradice, která odstartovala uvedením modelu Volvo Duett v roce 1953. Jednalo se o první vůz, který dokázal splnit nároky kladené aktivním životním stylem a současně i každodenní praktické potřeby.

Od té doby prodala automobilka Volvo po celém světě více než 6 milionů vozů kombi, což představuje zhruba třetinu všech prodaných vozů od založení společnosti v roce 1927. A právě tato tradice zajišťuje značce Volvo zaslouženou reputaci automobilky, která navrhuje a vyrábí špičková rodinná kombi.

Pokud jde o design a výrobu rodinných vozů typu kombi, může se stejným rodokmenem jako společnost Volvo Cars pochlubit jen několik málo dalších automobilek.

Stánek společnosti Volvo Cars na veletrhu Techno Classica, který se koná 6.–10. dubna v německém Essenu, bude bezvýhradně věnován tradici značky ve výrobě vozů kombi, která zde bude doložena šesti legendárními kombíky, jež formovaly historii automobilky Volvo:

Duett

Volvo Duett, uvedené v roce 1953, se stalo jedním z vůbec nejmilovanějších modelů, přičemž to zároveň byl první vůz exportovaný do Spojených států amerických. V roce 1997 byla jeho výjimečnost ve Švédsku potvrzena zvěčněním na vlastní poštovní známce.


Amazon

Po Volvu Duett následoval v roce 1962 model Amazon, který byl oficiálně znám pod označením 221. Volvo Amazon bylo výrazně elegantnější a kultivovanější než Duett, který svou konstrukcí vycházel z dodávky, přičemž současně nabízelo větší zavazadlový prostor.

145

Na konci listopadu roku 1967 představila automobilka model Volvo 145, jenž se stal třetí a poslední variantou kompletní rodiny vozů, která vešla ve známost jako řada 140. Design zadní části tohoto modelu se později stal jedním z charakteristických rozpoznávacích znaků kombíku značky Volvo. Volvo 145 se brzy stalo mimořádně oblíbeným a v řadě 140 hrálo stále významnější roli.

1800 ES

Volvo 1800 ES, jež bylo novou variantou oblíbeného sportovního kupé 1800, se v Anglii proslavilo pod přezdívkou „Shooting Brake“: jednalo se totiž o sportovní kombi s dostatkem prostoru pro uložení lovecké výstroje i golfových holí.
Nejvíce vzrušující částí modelu ES 1800, který byl představen na podzim roku 1971, byly obrovské prosklené dveře zavazadlového prostoru, které neměly žádný rám. Panty a madlo byly uchyceny přímo ke sklu, což bylo na začátku sedmdesátých let minulého století velmi moderní řešení.
Ačkoliv bylo Volva 1800 ES vyrobeno jen něco málo přes 8 000 kusů, posléze se tento vůz stal jedním z nejvyhledávanějších klasických modelů Volvo.

245

V roce 1974 bylo světu představeno typické kombi od Volva: model 245, který se stal jednou z nejsilnějších asociací značky Volvo. Tento vůz zůstal ve výrobě téměř 20 let až do roku 1993, přičemž byl k dispozici hned v několika exkluzivních edicích, jako byla například varianta 265 s motorem V6. V osmdesátých letech 20. století byla uvedena dokonce edice 245 Turbo, což bylo první kombi na světě vybavené motorem s přeplňováním turbodmychadlem.

850 T5-R

Se svým intenzivně žlutým lakem, silou 240 koní a zrychlením z 0 na 100 km/h během 6,9 vteřiny se Volvo 850 T5-R stalo vozem kombi, který ve své době neměl obdoby. Varianta T5-R modelu 850, která byla vyráběna v limitované edici pouze pro modelový rok 1994, se okamžitě stala sběrateli vyhledávaným artiklem.

Oddělení Volvo Cars Heritage, jehož úkolem je zajistit účast společnosti Volvo Cars na výstavě Techno Classica, má na starosti ochranu a prezentaci historie a bohatého dědictví značky Volvo. Stánek Volvo Cars Heritage najdete v hale 3 pod číslem 3.0-164.

Pokud máte zájem o bližší informace o klasických modelech Volvo, navštivte prosím webové stránky http://www.volvocars.com/cz/o-nas/o-spo ... cke-modely nebo https://www.media.volvocars.com/. V případě zájmu můžete navštívit také webové stránky výstavy Techno Classica na adrese http://www.siha.de/.

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 dub 2016 06:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8393
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,

jezdci stáje Polestar Cyan Racing Fredrik Ekblom a Thed Björk na velmi náročné mokré trati maďarského okruhu dvakrát obsadili jednu z prvních pěti příček závodu Mistrovství světa cestovních vozů FIA 2016.

Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě. Fotografie si můžete stáhnout zde https://www.media.volvocars.com/global/ ... ive-finish

Jezdci Björk a Ekblom si za velmi náročných podmínek vybojovali dvakrát místo v první pětici

Jezdci stáje Polestar Cyan Racing Fredrik Ekblom a Thed Björk ze sebe o víkendu dostali to nejlepší a na velmi náročné mokré trati maďarského okruhu dvakrát obsadili jednu z prvních pěti příček závodu Mistrovství světa cestovních vozů FIA 2016.

„Jsem velmi hrdý na svůj doposud nejlepší výsledek, kdy jsem na zcela novém okruhu v náročných mokrých podmínkách skončil s vozem, který je pro mě zatím nový, v první pětce,“ uvedl Fredrik Ekblom, který dokončil závod na čtvrtém místě.

Přestože byl po problémech, k nimž došlo při předchozím závodním víkendu na Slovensku, nucen závodit s vyměněným motorem bez možnosti pořádně si nově upravený vůz vyzkoušet, Björk i celý jeho tým tvrdě bojovali, aby se ve druhém závodě nakonec vyrovnal zatím nejlepšímu Ekblomovu výsledku, který v prvním závodě skončil jako čtvrtý.

Čtyřnásobný šampion mistrovství STCC se po skončení závodu okamžitě přesunul z okruhu na letiště, aby stihl let domů, protože se již co nevidět stane otcem.

„Mám za sebou úžasný závod! V pátek jsem zmeškal testování, v prvním závodě jsem startoval jako poslední a nakonec jsem se musel poprat s velmi kluzkým povrchem na okruhu. Vzhledem k těmto podmínkám bylo zakončení víkendu tak blízko k vítěznému pódiu velkou satisfakcí. Ale nyní se chystám vrátit domů a stát se otcem!“ prohlásil Thed Björk.

Závod v Maďarsku byl již třetím letošním závodním víkendem šampionátu FIA WTCC, ve kterém se během pouhých čtyř týdnů podařilo týmu Polestar Cyan Racing dosáhnout dvou nových milníků: Thed Björk dohnal svou ztrátu a dostal se mezi pětici nejrychlejších vozů ve 3. části kvalifikace a oba jezdci se na maďarských závodech umístili do pátého místa.

„Mokrá trať tento víkend pro nás byla pravděpodobně tou nejhorší možnou variantou. To, co náš tým za daných okolností dokázal, bylo neuvěřitelně inspirativní. Další v pořadí je závod na stísněném městském okruhu v Marrákeši, který bude od prvních tří závodů naprosto odlišný, a proto pro nás bude velmi vzrušující výzvou,“ oznámil Alexander Murdzevski Schedvin, ředitel pro motorsport ve společnosti Polestar.

Následující závod WTCC se pojede 7.–8. května v Maroku na nově přestavěném okruhu v Marrákeši.




Závod WTCC na okruhu v Maďarsku
Okruh: Hungaroring
Délka: 4 381 m
Rekord kola (WTCC): 1:50.119, Muller

Výsledky
Závod 1
1 Mehdi Bennani Citroën C-Elysée 14 kol
2 Tom Chilton Citroën C-Elysée +3.313
3 Nicky Catsburg Citroën C-Elysée +6.367
4 Fredrik Ekblom Volvo S60 +13.918
5 Gabriele Tarquini Lada Vesta +14.466

16 Thed Björk Volvo S60

Závod 2
1 José-María López Citroën C-Elysée 17 kol
2 Yvan Muller Citroën C-Elysée +2.821
3 Tiago Monteiro Honda Civic +14.981
4 Thed Björk Volvo S60 +18.026
5 Tom Chilton Citroën C-Elysée +19.834

11 Fredrik Ekblom Volvo S60 +42.681

3. kvalifikace (Q3)
1 José María López Citroën C-Elysée 1:46.109
2 Tom Coronel Chevrolet Cruze +0.609
3 Rob Huff Honda Civic +0.724
4 Tiago Monteiro Honda Civic +0.786
5 Thed Björk Volvo S60 +0.871

2. kvalifikace (Q2) – Top 5
1 Rob Huff Honda Civic 1:46.349
2 José-María López Citroën C-Elysée +0.050
3 Tiago Monteiro Honda Civic +0.070
4 Tom Coronel Chevrolet Cruze +0.108
5 Thed Björk Volvo S60 +0.144

9 Fredrik Ekblom Volvo S60 +0.482

1. kvalifikace (Q1) – Top 5
1 José-María López Citroën C-Elysée 1:46.261
2 Gabriele Tarquini Lada Vesta +0.372
3 Rob Huff Honda Civic +0.445
4 Thed Björk Volvo S60 +0.461
5 Mehdi Bennani Citroën C-Elysée +0.552

10 Fredrik Ekblom Volvo S60 +0.732

Pořadí v rámci šampionátu
Pohár jezdců
1 José María López Citroën C-Elysée 106 bodů
2 Tiago Monteiro Honda Civic 94 (-12)
3 Mehdi Bennani Citroën C-Elysée 77 (-29)
4 Rob Huff Honda Civic 60 (-46)
5 Yvan Muller Citroën C-Elysée 54 (-52)

11 Fredrik Ekblom Volvo S60 19 (-87)
11 Thed Björk Volvo S60 19 (-87)

Pohár konstruktérů
1 Citroën 263 bodů
2 Honda 223 (-40)
3 Lada 133 (-130)
4 Polestar 66 (-197)

TV přenosy
Mezinárodní: https://www.fiawtcc.com/watch-it-on-tv/
Online: http://www.eurosportplayer.com/

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 dub 2016 06:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8393
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,

automobilka Volvo Cars odhalila své unikátní umělecké dílo vycházející z interiéru nové limuzíny Volvo S90 Excellence, která představuje tu nejluxusněji vybavenou variantu modelu S90.

Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě. Fotografie si můžete stáhnout na adrese https://www.media.volvocars.com/global/ ... 929/photos , video pak zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... esentation
Koncepční interiér pro Volvo S90 Excellence je uměleckým dílem
 
Automobilka Volvo Cars odhalila své unikátní umělecké dílo vycházející z interiéru nové limuzíny Volvo S90 Excellence, která představuje tu nejvyšší a nejluxusněji vybavenou variantu modelu S90.

Tento model interiéru je jasnou ukázkou toho, jak může koncept Lounge Console vypadat v novém Volvu S90 Excellence, přičemž současně demonstruje závazek společnosti Volvo Cars poskytnout svým zákazníkům nová vzrušující řešení v duchu progresivního luxusu.

„Při uvedení našeho konceptu Lounge Console pro Volvo XC90 jsme získali tak pozitivní zpětnou vazbu, že jsme tento koncept chtěli při vytváření interiéru Volva S90 Excellence přiblížit zas o něco blíže realitě. Prostřednictvím tohoto interiéru jsme chtěli vytvořit skutečný umělecký kousek. Proto jsme vzali několik původních konceptů a přivedli jsme je k životu,“ uvedl viceprezident oddělení pro design interiéru ve společnosti Volvo Cars Robin Page.

Začneme-li odzadu, zde designérský tým společnosti Volvo Cars navrhl to nejkomfortnější možné posezení. Pohodlí cestujících zvýšil prostřednictvím ovládacího panelu pro funkce, jako jsou vyhřívání/chlazení držáku nápojů, audiosystém, masážní funkce a velký multimediální displej.

V zadní středové loketní opěrce je integrována chladicí jednotka s držáky nápojů, jejichž součástí jsou dvě ručně broušené křišťálové sklenky proslulé švédské značky Orrefors.
„Jedním z klíčových momentů je odstranění sedadla předního spolujezdce. To jsme dali pryč, abychom cestujícímu vzadu poskytli neomezený výhled dopředu a pocit prostoru a světla.

Bezprostředním výsledkem je velmi uklidňující atmosféra vhodná pro relaxaci,“ řekl Robin Page.
Koncept Lounge Console pro Volvo S90 Excellence nabízí tři komfortní alternativy: mobilní pracovní prostor s výklopným pracovním stolkem a velkým displejem například pro kontrolu e-mailů nebo pořádání videokonferencí; čistě zábavní režim, který umožní kupříkladu sledovat poslední díly seriálů na Netflixu, a v neposlední řadě také ryze relaxační režim, který umožňuje sklopit sedadlo, položit si nohy na vyhřívanou opěrku a vychutnávat si nápoj vychlazený v palubní ledničce.
„Ve společnosti Volvo Cars děláme věci jinak – a vždy tomu tak bylo. Díky našemu osobitému přístupu k designu interiéru můžeme pasažérům dopřát luxusní a velmi uklidňující způsob cestování. Kouzlo skandinávského designu spočívá především ve schopnosti zlepšovat kvalitu života a přesně v tom automobilka Volvo vyniká,“ prohlásil Thomas Ingenlath, senior viceprezident oddělení designu ve společnosti Volvo Car Group.

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2016 06:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8393
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,

automobilka Volvo Cars se v příštím roce chystá ve Spojeném království provést tu největší a nejambicióznější zkoušku autonomního řízení, která zde kdy proběhla. Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě. Fotografie a videa si můžete stáhnout zde:

https://www.media.volvocars.com/global/ ... ving-trial

Automobilka Volvo Cars provede ve Spojeném království dosud největší a nejambicióznější zkoušku autonomního řízení
 
Automobilka Volvo Cars se v příštím roce chystá ve Spojeném království provést tu největší a nejambicióznější zkoušku autonomního řízení, která zde kdy proběhla, aby pomohla urychlit zavedení autonomní technologie, jež je příslibem výrazného snížení počtu dopravních nehod, uvolnění dosud přeplněných ulic a úspory drahocenného času řidičů.
 
Švédská společnost, jejíž název je v rámci automobilového průmyslu synonymem bezpečnosti již od doby, kdy v roce 1959 přišla s tříbodovými bezpečnostními pásy, se ujímá průkopnické role ve vývoji autonomně řízených vozidel, což perfektně koresponduje s jejím závazkem, na jehož základě by počínaje rokem 2020 neměl v nových vozech Volvo nikdo zemřít ani by zde neměl být nikdo vážně zraněn.
 
„Autonomní řízení představuje v oblasti automobilové bezpečnosti velký skok kupředu,“ prohlásil prezident a generální ředitel automobilky Håkan Samuelsson. „Čím dříve budou vozidla s autonomním řízením na silnicích, tím dříve budou zachraňovány životy.“
 
Postoj společnosti bude Håkan Samuelsson reprezentovat na semináři pořádaném automobilkou Volvo a společností Thatcham Research zabývající se průzkumem pro pojišťovací instituce. Seminář pojmenovaný „Budoucnost autonomně řízených vozů – důsledky pro pojišťovnictví“ se uskuteční 5. května v Americkém konferenčním centru v Londýně.

Britský test automobilky Volvo nazvaný „Drive Me London“ se bude od jiných akcí zaměřených na samočinně řízená vozidla lišit tím, že zde budou ve vozidlech s autonomním řízením sedět skutečné rodiny, které se budou pohybovat po veřejných silnicích.
 
Automobilka Volvo bude shromažďovat informace o každodenním využívání těchto vozů a získaná data použije ve prospěch vývoje autonomně řízených vozidel vhodných pro podmínky reálného světa, což je mnohem pragmatičtější cesta než vycházet z nerealistických výsledků získaných v laboratorních podmínkách. Společnost Thatcham Research zajistí analýzu technických dat, přičemž budou zpracovány i výsledky profesionálních testovacích jezdců, kteří budou nezbytnou součástí testu.
 
Test „Drive Me London“ bude spuštěn začátkem roku 2017 pro omezený počet automobilů se semiautonomním řízením a v roce 2018 bude rozšířen o 100 plně autonomně řízených vozů, což z něj učiní největší a nejrozsáhlejší program na testování autonomního řízení v britských ulicích.
 
Zavedení vozidel s autonomním řízením slibuje provést na britských silnicích revoluci hned ve čtyřech hlavních oblastech: bezpečnosti, vytíženosti silnic, znečištění a úspoře času.
 
Na základě nezávislého průzkumu bylo prokázáno, že má autonomní řízení potenciál velmi výrazně snížit počet dopravních nehod, který může v některých případech klesnout až o 30 %.
V současné době je až 90 % havárií způsobeno chybou nebo nepozorností řidiče, což je aspekt, který s autonomním řízením zcela vymizí.
 
„Výrobci automobilů předpovídají, že vysoce autonomní vozidla, která za určitých podmínek zvládnou řízení zcela ‚bez řidiče‘, budou k dispozici již od roku 2021. Není pochyb o tom, že pak dojde ke značnému poklesu počtu dopravních nehod. To jsme zažili již po zavedení automatického nouzového brzdění (AEB) u mnoha nových vozů. Výzkum provedený americkým institutem NHTSA prorokuje, že do roku 2035 dojde v důsledku používání autonomních a online vozidel ke snížení počtu havárií o 80 %. V případech, kdy bohužel nebude možné nárazu předejít, dojde díky zásahu systému alespoň ke snížení rychlosti vozidla, následkem čehož nebude mít havárie tak vážné následky,“ uvedl Peter Shaw, generální ředitel společnosti Thatcham Research.
 
Pokud jde o dopravní zácpy, autonomně řízená vozidla budou mít k dispozici informace, na jejichž základě se budou pohybovat přiměřeně aktuálním okolnostem. Vzhledem k tomu se výrazně omezí tvorba dopravních kolon, a tím pádem se sníží i produkce nebezpečných emisí a dalších škodlivých látek. Plynulý dopravní tok také v neposlední řadě ušetří řidičům jejich cenný čas.
 
„Vozidla s autonomním řízením mají hned několik zásadních předností,“ nechal se slyšet Håkan Samuelsson. „Z toho důvodu je třeba, aby vlády po celém světě přijaly příslušné zákony a nechaly vytvořit potřebnou infrastrukturu, aby bylo možné uvést autonomně řízená vozidla do provozu co nejdříve. Automobilový průmysl nemůže udělat všechny potřebné kroky sám. Potřebujeme pomoc ze strany vlád.“

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2016 05:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8393
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,

Robert Dahlgren zahájil novou sezónu šampionátu STCC téměř dokonale, když zvítězil v prvním závodě a dojel jako druhý ve druhém závodě. Jeho kolegovi z týmu Polestar Cyan Racing, Richardovi Göranssonovi, který musel první závod ukončit kvůli požáru, se podařilo vyhrát druhý závod a oslavit tak své již 40. vítězství v šampionátu STCC.

Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě. Fotografie si můžete stáhnout na stránce http://www.media.volvocars.com.


Přílohy:
Úspěch v šampionátu STCC.doc [109 KiB]
52 krát

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2016 05:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8393
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
pojišťování automobilů čeká radikální restrukturalizace, kterou je třeba provést kvůli autonomně řízeným vozidlům. Důvodem jsou prognózy, podle nichž by mělo do roku 2035 dojít ke snížení počtu dopravních nehod až o 80 %, což s sebou nutně přinese také snížení pojistného. A právě na toto téma se dnes koná diskuze pořádaná automobilkou Volvo Cars a institutem Thatcham Research.
Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě. Fotografie a videa si můžete stáhnout zde:
https://www.media.volvocars.com/global/ ... 355/photos
Multimiliardový průmysl zaměřený na pojišťování motorových vozidel čelí kvůli vozidlům s autonomním řízením radikální restrukturalizaci
 
Multimiliardový průmysl zaměřený na pojišťování motorových vozidel čeká období radikální restrukturalizace, kterou je třeba provést kvůli autonomně řízeným vozidlům. Důvodem jsou prognózy, podle nichž by mělo do roku 2035 dojít ke snížení počtu dopravních nehod až o 80 %, což s sebou nutně přinese také snížení pojistného. A právě na toto téma se dnes koná diskuze pořádaná automobilkou Volvo Cars a institutem Thatcham Research.
 
Společnosti Swiss Re a HERE zveřejnily začátkem minulého měsíce výsledky svého výzkumu, na jehož základě zjistily, že technologie autonomního řízení může jen v roce 2020 globálně snížit platby pojistného až o 20 miliard USD. V současné době pochází 42 % všech příjmů za neživotní pojištění z pojištění motorových vozidel, což znamená, že se jedná o největší pojišťovací odvětví.
 
Automobilka Volvo Cars věří, že pojišťovnám nezbude jiná možnost než reagovat na tyto převratné změny přepracováním stávajícího obchodního modelu.
 
„Dopad autonomního řízení na pojišťovací průmysl bude ve střednědobém i dlouhodobém horizontu obrovský. Nicméně pojďme se zaměřit na hlavní důvody, proč to všechno děláme: méně dopravních nehod, méně zraněných a méně smrtelných úrazů. Technologie autonomního řízení je za poslední roky jednoznačně nejdůležitější inovací v automobilovém průmyslu,“ uvede generální ředitel společnosti Volvo Cars Håkan Samuelsson na semináři „Budoucnost autonomně řízených vozů – důsledky pro pojišťovnictví“, který se bude konat zítra v Londýně.
 
Výkonný ředitel společnosti Thatcham Research Peter Shaw řekl: „Výrobci automobilů předpovídají, že vysoce autonomní vozidla, která za určitých podmínek zvládnou řízení zcela ‚bez řidiče‘, budou k dispozici již kolem roku 2021. Není pochyb o tom, že pak dojde ke značnému poklesu počtu dopravních nehod. To jsme zažili již po zavedení automatického nouzového brzdění (AEB) u mnoha nových vozů. Výzkum provedený americkým institutem NHTSA prorokuje, že do roku 2035 dojde v důsledku používání autonomních a online vozidel ke snížení počtu havárií
o 80 %. V případech, kdy bohužel nebude možné nárazu předejít, dojde díky zásahu systému alespoň ke snížení rychlosti vozidla, následkem čehož nebude mít havárie tak vážné důsledky.“
 
Automobilka Volvo Cars se plně zavázala co nejvíce maximalizovat bezpečnostní výhody autonomně řízených vozidel. V souvislosti s tím minulý týden oznámila, že se v roce 2017 chystá ve Spojeném království zahájit pro tuto zemi nejrozsáhlejší testování technologií autonomního řízení s názvem „Drive me UK“, během něhož bude po veřejných silnicích jezdit až 100 autonomně řízených vozidel s posádkou z řad běžných lidí. Jedná se o součást globálního testování, které bude probíhat také ve Švédsku a v Číně.
 
„Automobilový průmysl nemůže udělat všechny potřebné kroky sám,“ oznámí Håkan Samuelsson svému publiku. „Potřebujeme pomoc vládních institucí. Je naprosto nezbytné, aby výrobci automobilů spolupracovali s vládami zemí celého světa a společně vytvořili soubory zákonů a pravidel, které nám umožní dostat vozidla s autonomním řízením na silnice co nejdříve, abychom mohli začít zachraňovat životy.“
 
Sajid Javid, britský ministr obchodu, průmyslu a rozvoje, prohlásil: „S automobily, které se samy řídí, bude naše cestování rychlejší, čistější a bezpečnější. Spojené království je průkopníkem v podporování vývoje technologie potřebné pro dosažení tohoto cíle, za což vděčí prvotřídní výzkumné základně a zavedení tohoto typu testování v reálných podmínkách.
 
Tyto technologické pokroky dokazují, že je čtvrtá technická revoluce již za rohem. Protože chceme stát v čele tohoto vývoje, snažíme se přilákat ty největší odborníky a provádět testování v reálných podmínkách.“
 
Håkan Samuelsson dále oznámí, jak se těší na spolupráci s britskou vládou, která přispěje k co nejrychlejšímu zavedení technologie autonomního řízení.
 
„Příchod autonomního řízení představuje revoluci v automobilové bezpečnosti,“ prohlásí Håkan Samuelsson. „Automobilka Volvo má vizi, na jejímž základě nebude počínaje rokem 2020 v nových vozech Volvo nikdo usmrcen ani vážně zraněn. Klíčem k dosažení tohoto cíle je právě technologie autonomního řízení.“



Výzkum vytvořený NHTSA
"Budoucnost pojištění automobilů - Jak konektivita automobilů a autonomní řízení ovlivňuje trh ”, Swiss Re/HERE, 2016 - Link to report

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2016 09:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8393
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
automobilka Volvo inspiruje Čechy k tomu, aby letošní léto strávili ve švédském stylu a nabízí jim možnost vyhrát vůz na prázdniny. Bližší informace naleznete na stránkách http://www.volvozazitky.cz.

Podrobnosti naleznete v přiložené tiskové zprávě, ilustrační fotografie v příloze.

Léto ve švédském stylu

Švédská automobilka Volvo inspiruje Čechy k tomu, aby letošní léto strávili jinak, než je jejich obvyklým zvykem.


Výjimečnost společnosti Volvo Cars vychází především z jejího skandinávského původu. Ten se projevuje jak v základních hodnotách značky, tak v celkovém přístupu k výrobě prémiových švédských vozů. Jsou to především péče o člověka, úcta k životnímu prostředí a touha umožnit lidem zažít něco zvláštního. Potom také třeba důraz na inovace, čistý užitný design, co největší komfort nebo bezpečnost. Švédské hodnoty jsou odlišné od těch českých. A právě to se chce společnost Volvo Car Czech Republic pokusit alespoň trochu změnit.

Od 16. května spouští soutěž Léto ve švédském stylu na stránkách www.volvozazitky.cz
Hlavní cenou v soutěži je zapůjčení vozu Volvo na léto. Soutěžní výzvou je, aby lidé na stránku nahrávali své příspěvky, které budou zachycovat, jak by netradiční léto s Volvem strávili oni sami. K inspiraci slouží tři videa, která ukazují obvyklé české letní zážitky v odlišném švédském pojetí. Další Volvo náměty soutěžící najdou také na facebookové stránce Volvo Car Czech Republic.


Přílohy:
volvo_rybar.jpg
volvo_rybar.jpg [ 192.05 KiB | Zobrazeno 2891 krát ]
volvo_les.jpg
volvo_les.jpg [ 436.36 KiB | Zobrazeno 2891 krát ]
volvo_jelen.jpg
volvo_jelen.jpg [ 253.41 KiB | Zobrazeno 2891 krát ]

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.102s | 21 Queries | GZIP : Off ]