Právě je 20 říj 2018 19:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 02 bře 2015 10:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
TENTO TOPIK JE POUZE INFORMATIVNÍ
Vážení přátelé,
automobilka Volvo Cars představuje na jednom z největších veletrhů mobilních technologií Mobile World Congress, konaném 2.–5. března v Barceloně, další krok k naplnění budoucnosti online vozidel.
Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.
Fotografie a video si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 478/photos

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 bře 2015 10:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé
automobilka Volvo Cars odhalí na ženevském autosalonu Volvo V60 v nové speciální edici D5 Twin Engine Special Edition, které
přispěje k rozšíření záběru automobilky v oblasti plug-in hybridních technologií.
Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.
Fotografie si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 090/photos

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 bře 2015 10:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
příběh automobilky Volvo Cars bude i letos pokračovat ve znamení výrazného růstu a udržitelné ziskovosti. Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.
Ilustrační fotografie si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 225/photos

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 bře 2015 10:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
automobilka Volvo Cars otevírá modelovým rokem 2016 svou novou éru a do prémiového segmentu přináší nové pojetí výkonu, efektivity, pohodlí a čistého vzduchu.
Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.
Fotografie si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 909/photos

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 bře 2015 13:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
Volvo 780, které je dílem vzešlým ze spolupráce mezi automobilkou Volvo Car Corporation a italskou společností Bertone,
slaví své třicáté narozeniny.
Jeho příběh naleznete v přiložené tiskové zprávě.
Fotografie si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 080/photos

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 bře 2015 14:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
automobilka Volvo Cars na letošním autosalonu v Ženevě umožňuje nahlédnout do své nové strategie, odhaluje novou plug-in hybridní motorizaci V60 Twin Engine, v Evropě poprvé představuje nové varianty některých modelů své produktové řady a oslavuje dokončení kompletní nabídky motorů Drive-E a jejich zavedení napříč celým produktovým portfoliem.
Další podrobnosti si můžete přečíst v přiložené tiskové zprávě.
Fotografie naleznete na tomto linku: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 643/photos
Již tradičně připravilo Volvo pro média aplikaci s přehledem novinek, technických údajů k vystaveným vozů, kontaktů na odborníky, které můžete oslovit na ženevském stánku a dalších podstatných informací týkajících se prezentace značky. Tuto aplikaci si můžete stáhnout zde: http://mediaapp.volvocars.com/geneve/

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 bře 2015 14:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
na tiskové konferenci ženevského mezinárodního autosalonu 2015 prohlásil prezident a generální ředitel společnosti Håkan Samuelsson následující: „Evropský trh s automobily se zotavuje a značka Volvo zde zaznamenává větší nárůst, než je celkové zvýšení prodeje v rámci trhu, což znamená, že si ukrajuje také část podílu své konkurence. Očekáváme, že v roce 2015 bude tento trend nadále pokračovat.“ Další podrobnosti naleznete v přiložené tiskové zprávě.
Fotografie si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 640/photos

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 bře 2015 06:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
České kolo ankety Best Cars 2015 zná své vítěze
Zbrusu nové Volvo XC90 zabodovalo v anketě Best Cars – Nejlepší auta roku 2015.

Vydavatelství MOTOR-PRESSE BOHEMIA každoročně vyhlašuje anketu Best Cars – Nejlepší auta roku, která navazuje na tradici stejnojmenné ankety mateřského německého vydavatelství Motor Presse Stuttgart. Soutěž je již přes čtvrt století vypisována vždy na podzim a její výsledky bývají každoročně na jaře následujícího roku vyhlášeny na slavnostním galavečeru pořádaném pro zúčastněné automobilky. Anketa probíhá současně v šestnácti zemích Evropy.

V letošním ročníku hlasovalo o vítězích jednotlivých kategorií v českém kole soutěže celkem 3 617 čtenářů magazínů auto motor a sport a AUTO7.
Absolutním vítězem kategorie Terénní auta se stalo zbrusu nové Volvo XC90.
Názor čtenářů tak odpovídá nadšeným hodnocením odborných médií, jež toto zcela nové SUV značky Volvo sbírá již od loňského podzimu.

„Chytré, inovativní a odvážné. Volvo XC90 je výhrou a bonusem především pro všechny, kdo se odvážili snít a udělat ze svého snu realitu.“ (The Telegraph)

„Pro ty, kteří hledají stylové, vysoce kvalitní, komfortní a plnohodnotné SUV, které nabízí sedmimístnou variantu, je XC90 tou pravou volbou.“ (Autozeitung)

„Nové, atraktivní Volvo XC90 přináší do třídy luxusních SUV zcela novou úroveň úspory paliva a bezpečnostních technologií.“ (CarsGuide.com.au)


A přestože první vozy sériové výroby nového Volva XC90 teprve sjíždějí z pásu, zájem o tento model daleko předčil očekávání. Celosvětově přijala automobilka Volvo již téměř 20 tisíc objednávek, z toho jen v České republice ji má předobjednáno již přes 140 zájemců.
První vozy dorazí do Česka koncem května 2015.

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 bře 2015 05:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
nové Volvo XC90 získalo jedno z nejprestižnějších světových ocenění udělovaných za design produktu. Vůz byl vybrán jako nejlepší z téměř 5 000 produktů, které se utkaly v boji o nejžádanější ocenění za design, Red Dot.

Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.

Fotografie v tiskové kvalitě si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 744/photos

Volvo XC90 získává prestižní ocenění Red Dot „Nejlepší z nejlepších“ udělované za produktový design
Volvo XC90 zapůsobilo na porotu Red Dot svou vysokou kvalitou
a průkopnickým designem
Red Dot: Best of the Best (Nejlepší z nejlepších) je tím nejvyšším oceněním, které může být uděleno za individuální produktový design
Automobilka Volvo Cars byla za své revoluční luxusní SUV odměněna jedním z nejprestižnějších světových ocenění udělovaných za design produktu.
Ocenění Best of the Best získala značka Volvo na základě usnesení 39členné poroty sestavené z expertů na design z celého světa, na kterou Volvo XC90 silně zapůsobilo svým průkopnickým designem a vysokou úrovní kvality. Vůz byl vybrán jako nejlepší z téměř 5 000 produktů, které se utkaly v boji o nejžádanější ocenění za design, Red Dot, ve 31 různých kategoriích.
 
„Volvo XC90 předznamenává nový designový směr automobilky Volvo. Ačkoliv jsme si při práci na tomto voze velmi dobře uvědomovali dědictví značky a hodnotu autentičnosti skandinávského designu, rozhodli jsme se také udělat pár odvážných a progresivních kroků kupředu, jejichž smyslem bylo vytvořit designový styl a úroveň provedení, jimiž bychom značně posunuli naše dosavadní hranice. Jsem nesmírně hrdý, že naše nová vlajková loď vyhrála prestižní ocenění Red Dot: Best of the Best,“ prohlašuje Thomas Ingenlath, senior viceprezident oddělení pro design ve společnosti Volvo Cars.
Model XC90 představuje v oblasti filozofie designu pro automobilku Volvo nový začátek, přičemž je mu zároveň připisována zásluha na pozvednutí luxusního SUV na zcela novou úroveň. Svým precizně propracovaným designem a pozorností k detailům dláždí model XC90 cestu k vytvoření budoucího designového jazyka značky Volvo, jehož součástí budou výrazné poznávací prvky. Mezi ty patří nová tvář Volva s novým znakem Volvo a s plovoucí mřížkou chladiče a také světla pro denní svícení ve tvaru „T“ na motivy Thorova kladiva, která se již nyní stala proslulými.
K vytvoření nového designu značky značně dopomohla nová modulární platforma SPA, která přispívá k dynamickým a harmonicky vyváženým proporcím XC90 a která bude sloužit také jako základ pro další chystané modely Volvo.
Precizní a průkopnický design exteriéru promítli Thomas Ingenlath a jeho tým také do interiéru, jemuž dodali uklidňující příjemnou atmosféru podtrženou využitím těch nejvybranějších materiálů, jako jsou přírodní kůže, dřevo a křišťál, které v kombinaci se skandinávským designem vytváří elegantní a luxusní prostředí. Na základě stejného principu přistoupila automobilka Volvo i k celkovému přepracování informačních displejů a způsobu interakce s vozem, která je díky jedinečně intuitivnímu uživatelskému rozhraní maximálně jednoduchá.
 
„Vyvinout nový designový jazyk, který odkazuje na dobře známé hodnoty značky a současně představuje i moderní atraktivní interpretaci, je poměrně náročné. Zbrusu nové Volvo XC90 symbolizuje milník, za nímž bude následovat kompletně nová generace vozů. V ní se bude náš progresivní design doplňovat s inovativními technologiemi v duchu skandinávského designu a jejím prostřednictvím si automobilka začíná razit svou vlastní individuální cestu v segmentu prémiových automobilů.“
Red Dot: Best of the Best je ocenění udělované za průkopnický design, přičemž se jedná o nejvyšší ocenění Red Dot za produktový design. Cenu Red Dot za produktový design získávají pouze výjimečné počiny – pro rok 2015 získalo prestižní pečeť pouze 81 produktů soutěžících v celkem 31 kategoriích.
 
„Již šedesát let se sjíždějí do Essenu nejuznávanější experti na design, aby odměnili nejlepší designové počiny. Letos byl do soutěže přihlášen rekordní počet téměř 5 000 produktů, díky čemuž byla práce porotců, která spočívá v ohodnocení každého z nich, obzvláště náročná. Toto vysoké číslo svědčí o významnosti udělovaného ocenění. Vítězné produkty, které získaly ocenění Red Dot pro rok 2015, musely čelit konkurenci na extrémně vysoké úrovni, a proto je lze právem považovat za nejlepší na světě.“ To jsou slova Petera Zeca, iniciátora a generálního ředitele soutěže Red Dot Award.
 
Redakční poznámky:

Informace o soutěži Red Dot Award

Aby bylo možné zohlednit odlišnosti v jednotlivých sférách profesionálního designu, jsou ocenění Red Dot udělována v rámci tří disciplín: ocenění Red Dot za produktový design, ocenění Red Dot za komunikační design a ocenění Red Dot za designový koncept. Soutěž Red Dot Award byla původně iniciována designérskou společností Design Centre of North Rhine Westphalia a se svými přibližně 17 000 přihláškami je jednou z nejproslulejších designérských soutěží na světě. V roce 2015 slaví tato soutěž své kulaté 60. výročí: její porota se za účelem vyhodnocení nejlepších designérských počinů své doby poprvé setkala v roce 1955. Prestižní ocenění Red Dot je mezinárodně uznávanou cenou za mimořádně kvalitní design.
Letošní ročník mezinárodně proslulé soutěže produktů bude slavnostně ukončen 29. června 2015 na galavečeru Red Dot.

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 bře 2015 05:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
automobilka Volvo Cars plánuje vybudovat v USA novou továrnu, prostřednictvím čehož dostojí svému předsevzetí stát se skutečně globálním výrobcem osobních automobilů. Bližší informace naleznete v přiložené TZ.

Fotografie si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... tory-in-us
Automobilka Volvo Cars se chystá postavit novou továrnu v USA
 
Společnost Volvo Cars se stává skutečně globální automobilkou
s továrnami rozmístěnými na třech klíčových kontinentech
Investice společnosti do nové továrny na automobily dosahují výše okolo 500 milionů amerických dolarů
Tímto krokem potvrzuje automobilka Volvo vážnost svého předsevzetí dobýt americký trh
Společnost Volvo Cars dnes zveřejnila svůj záměr vybudovat na území USA zcela novou továrnu, prostřednictvím čehož dostojí svému předsevzetí stát se skutečně globálním výrobcem osobních automobilů. Investice do nové továrny, která se pohybuje kolem 500 milionů dolarů, jen dokazuje, že to automobilka myslí s rozšířením své působnosti na americkém trhu vážně.
Společnost sestavila krátký seznam potenciálních lokalit, přičemž kompletní údaje o vybraném místě a o výši investic budou zveřejněny později.
Tento tah znamená, že se automobilka Volvo nyní stává globálním výrobcem automobilů, který zanechává svou průmyslovou stopu na všech třech klíčových kontinentech. Společnost se může pochlubit dvěma továrnami v Evropě, dvěma v Číně a jedním budoucím závodem v USA. Ten se stane součástí amerického regionu, o němž společnost informovala v lednu. Jedná se o vývoj představující součást transformačního plánu automobilky Volvo, který probíhá již od roku 2010.
Tento transformační plán zahrnuje vytvoření globální průmyslové stopy, kompletní obnovení produktového portfolia značky Volvo v průběhu následujících čtyř let, představení nové modulární platformy vozidel, vývoj bezpečnostních technologií, které budou na světě první svého druhu, nový designový jazyk a prvotřídní technologie pro konektivitu.
 
„Dokud nebude mít společnost Volvo Cars část své průmyslové výroby také na území USA, nemůže tvrdit, že je skutečně globálním výrobcem automobilů. Počínaje dneškem už však máme na tento přídomek nárok,“ prohlašuje Håkan Samuelsson, výkonný ředitel a prezident společnosti. „USA je absolutně zásadní součástí naší globální transformace a díky dnešnímu prohlášení je nad slunce jasné, že se značka Volvo na trhu USA usadí.“
Společnost Volvo Cars působí na trhu Spojených států již od roku 1955 a její rozhodnutí o investici do své budoucnosti za oceánem jen potvrzuje závazek automobilky vůči trhu USA. Nová továrna také znamená, že bude automobilka Volvo schopna zajistit, nebo dokonce překročit cílový objem prodeje v rámci USA přímo v tomto regionu, přičemž je jejím střednědobým cílem prodat zde ročně 100 000 vozů. Tímto krokem dojde na americkém území ke zrychlení celého procesu od objednávky k předání vozu a současně se Spojené státy stanou zásadní součástí globální průmyslové stopy automobilky Volvo, kdy budou vyrobená vozidla určena nejen pro americký trh, ale také pro export. Zároveň toto opatření pomůže redukovat vliv rozdílných měnových kurzů.
 
„Američtí autorizovaní dealeři jsou tímto prohlášením potěšeni,“ říká Chip Gengras, předseda svazu autorizovaných dealerů v USA. „Jedná se o jasný důkaz vážnosti mínění dlouhodobého závazku společnosti Volvo Cars vůči americkému trhu.“
Plánovaná továrna pomůže vytvořit nové pracovní pozice a nabídne zajištění pro své zaměstnance i jejich rodiny. Továrny na automobily jsou známy také svým významným působením na celou řadu různých sfér v dané oblasti, což zahrnuje i finanční příspěvky na zvelebování svého okolí. Mimoto zajišťuje nový závod zvýšení ekonomické úrovně státu, na jehož území byl zbudován.
Návrat automobilky Volvo do USA je doprovázen také silným růstem v Číně a západní Evropě. Díky plánům na zvýšení prodeje v rámci všech tří klíčových kontinentů bude společnost Volvo Cars schopna splnit své střednědobé prodejní cíle, dosáhnout cílových zisků a vydláždit cestu k ještě silnějšímu budoucímu růstu.

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 dub 2015 10:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,

automobilka Volvo Cars vystaví na letošním ročníku přehlídky klasických vozů v německém Essenu modely vytvořené ve spolupráci s italskou společností Bertone. Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.

Fotografie si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 630/photos
Volvo na výstavě Techno Classica – „Bertoneho Volva“
 
Automobilka Volvo Cars se chystá na letošním ročníku rozsáhlé přehlídky výběrových klasických vozů, která bude v německém Essenu zahájena 15. dubna, vystavit pět svých modelů vyrobených ve spolupráci s italskou společností Bertone.
 
Návštěvníci budou mít příležitost prohlédnout si exkluzivní kupé 780 a model 262C, který zde bude přítomen také v provedení kabrioletu, kterých bylo kalifornskou firmou Solaire vyrobeno pouhých pět kusů.
 
Během své 88leté historie se automobilka Volvo Cars obracela na Italy při mnoha příležitostech, kdy hledala inspiraci a pomoc při navrhování různých modelů. V polovině 70. let minulého století uzavřela automobilka dlouhodobé a velmi obohacující partnerství s italskou konstruktérskou a designérskou firmou Bertone.
 
Výrobní linka Bertoneho závodu byla navržena pro malovýrobu exkluzivních modelů, což byly pro značku Volvo, která v té době chtěla vyrobit dvě speciální verze řady 200, ideální podmínky. Zmíněnými variantami byla limuzína 264 TE, která se na trhu objevila v roce 1975, a kupé 262C, představené veřejnosti v roce 1977. Ačkoliv byly tyto vozy navrženy ve Švédsku, upraveny pro výrobu a postaveny byly v Turínské Bertoneho společnosti.
 
O dva roky později, v roce 1979, vyrobila firma Bertone futuristickou kupé verzi modelu Volvo 343. Tento koncept, který se mohl pochlubit digitální přístrojovou deskou a výklopnými světlomety, dostal název Tundra. Vedení automobilky Volvo však tento Bertoneho radikální návrh zdvořile odmítlo.
 
Nejintenzivnější spolupráce mezi značkami Bertone a Volvo probíhala před 30 lety a jejím výsledkem bylo i Volvo 780, které zaznamenalo svůj debut na autosalonu v Ženevě v březnu 1985. Tohoto stylového kupé navrženého a postaveného firmou Bertone se během pětiletého období vyrobilo 8 518 vozů.
 
Výstava Techno Classica, jež se v Essenu koná v termínu 15.–19. dubna, probíhá v celkem dvaceti výstavních halách, každoročně přitahuje pozornost přibližně 200 000 návštěvníků a je zdaleka největší událostí tohoto druhu na území Evropy. Jedná se o expozici, která odráží enormní a stále rostoucí zájem o klasická auta.
 
„Pro výrobce s tak dlouhou a vzrušující historií, jakou má automobilka Volvo Cars, je účast na výstavě Techno Classica povinností,“ prohlašuje Per-Åke Fröberg, ředitel oddělení Volvo Cars Heritage. „Dnes je více než kdy jindy důležité čerpat z historie a současně hledět do budoucnosti.“
 
Společnost Volvo Cars se letos objeví na výstavě Techno Classica již podvanácté, přičemž zde představí pět vozů, z nichž všechny vznikly ve spolupráci s firmou Bertone.
 
Volvo 262C z roku 1981. Jedná se o vůz, který vznikl na základě speciálního zadání Pehra G. Gyllenhammara, jenž vykonával funkci generálního ředitele a prezidenta společnosti Volvo v letech 1971 až 1993. Tento charismatický šéf požadoval, aby všechny jeho vozy byly červené, a přestože se nejednalo o standardní barvu automobilů Volvo, jeho přání bylo splněno. Dokonce i luxusní kožený interiér je červený. Dnes se tento vůz nachází v muzeu značky Volvo.
Volvo 780 z roku 1985. Další z vozů Pehra G. Gyllenhammara byl na zakázku také lakován červeným odstínem. Jednalo se o dar k jeho 50. narozeninám, které oslavil pouhý měsíc po oficiálním představení modelu na ženevském autosalonu. I tento vůz dnes odpočívá v muzeu značky Volvo.
Volvo 262C z roku 1981. Nejmladší Volvo 262C na světě, které má najeto pouhých 99 km. Automobil byl jako zbrusu nový doručen dealerovi v newyorském Newburghu a nikdy neopustil showroom. Nyní jej vlastní společnost Schmidt Gemert, což je holandský specialista na klasické vozy Volvo.
Volvo 262C „Solaire“ z roku 1981. Podle původního plánu mělo být na přání severoamerické pobočky automobilky Volvo Cars vyrobeno nezávislou kalifornskou firmou Solaire 50 kabrioletů 262C. Nicméně produkce tohoto modelu byla po vyrobení pěti kusů zastavena částečně také kvůli obavám, že by vůz nebyl při havárii dostatečně bezpečný. Vystavovaný automobil dnes patří belgickému sběrateli vozů Volvo Guyi Vermantovi, který jej nechal kompletně zrenovovat.
Volvo 780 z roku 1989. Jedná se o zcela původní vůz s 2,8litrovým šestiválcovým motorem do V nabízející veškerou výbavu, která v té době byla k dispozici. Tento konkrétní řídil Tuve Johansson, dřívější generální ředitel a prezident společnosti Volvo Cars. I jeho majitelem je v současné době Guy Vermant.
 
Na výstavě bude k vidění i zbrusu nový model značky – Volvo XC90. Tento vůz, který bude mít k tažnému zařízení připojen přívěs na převoz aut, na sebe svým atraktivním vzhledem strhává pozornost na každém autosalonu.
 
 
Oddělení Volvo Cars Heritage, jehož úkolem je zajistit účast společnosti Volvo Cars na výstavě Techno Classica, má na starosti ochranu a prezentaci historie a bohatého dědictví značky Volvo. Stánek Volvo Cars Heritage najdete v hale č. 3.
 
Pokud máte zájem o bližší informace o klasických vozech Volvo, navštivte webové stránky http://www.volvocars.com.heritage/ nebo https://www.media.volvocars.com/. V případě zájmu můžete navštívit také webové stránky výstavy Techno-Classica na adrese http://www.siha.de/.

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 dub 2015 06:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,

na mezinárodním autosalonu v Šanghaji odhalí automobilka Volvo vůbec nejluxusnější vůz své 88leté historie. Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.
Fotografie, video a technické specifikace si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 110/photos

Na Šanghajském autosalonu se dočká svého odhalení Volvo XC90 "Excellence"
Automobilka Volvo Cars odhalí na mezinárodním autosalonu v Šanghaji vůbec nejluxusnější vůz, který tato společnost během své 88leté historie postavila – elegantní a vytříbenou čtyřmístnou verzi nedávno uvedeného modelu XC90.
Volvo XC90 Excellence bylo designéry a konstruktéry značky Volvo navrženo, aby nabídlo zákazníkům výjimečný a osobitý automobilový zážitek, který se opírá o nejnovější skandinávské inovace na poli designu, vytříbenosti, komfortu a stylovosti.
Volvo XC90 Excellence sice vychází ze zbrusu nového SUV Volvo XC90, ale tím veškerá podobnost končí. Model XC90 Excellence má oproti původní sedmimístné variantě jen čtyři sedadla, čímž došlo k vytvoření enormně velkého prostoru pro cestující ve druhé řadě sedadel, díky čemuž si může celá posádka vychutnat naprosto výjimečný jízdní zážitek.
Tento prostor je využit tak, aby si mohly osoby ve druhé řadě dopřát cestovní zážitek první třídy začínající u širokých a velkoryse koncipovaných zadních sedadel s možností individuálního nastavení náklonu, která jsou doplněna masážní funkcí, odvětráváním a zvětšeným prostorem pro nohy, výklopným displejem s dotykovým ovládáním, sklápěcími stolky, ledničkou s držáky na lahev a skleničky, držákem nápojů s možností ohřevu či ochlazení a ručně vyráběnými křišťálovými sklenkami proslulé švédské sklářské firmy Orrefors.
„Tento vůz je naší novou vlajkovou lodí,“ vysvětluje Thomas Ingenlath, senior viceprezident oddělení pro design ve společnosti Volvo Cars. „Prostřednictvím skandinávského designu jsme zde vytvořili nejluxusnější možný cestovní zážitek. Volvo dosud nikdy nepředstavilo automobil s podobným charakterem. Jedná se o vůz, který názorně demonstruje, co dnes značka Volvo znamená.“
Volvo XC90 Excellence nabízí cestujícím mimo jiné také opěrky nohou, náladové osvětlení, osvětlený odkládací prostor a unikátní kožené detaily ve světlém provedení Blond nebo v černém odstínu Charcoal. Dále se může pochlubit stěnou oddělujícím zavazadlovým prostorem, přídavným zvukovým odizolováním kabiny a pneumatikami Pirelli se systémem pro potlačení hluku (PNCS).
Posádka Volva XC90 Excellence si bude užívat také speciálního rozšíření audiosystému Bowers & Wilkins, jehož původní 19reproduktorová verze je zde obohacena o další reproduktor, výsledkem čehož jsou bezkonkurenční kvalita reprodukce zvuku a prostorový efekt pro osoby sedící na zadních sedadlech.
„Vytvořili jsme vůz, který nabídne cestujícím na zadních sedadlech jeden z vůbec nejlepších jízdních zážitků v luxusním voze,“ prohlašuje Thomas Ingenlath. „Výsledkem naší snahy je špičkové prostředí překypující komfortem pro relaxaci nebo řešení pracovních záležitostí.“
Protože Švédi milují čerstvý vzduch, je XC90 Excellence vybavena také čističkou vzduchu s ionizátorem integrovanou v systému klimatizace CleanZone. Funkce ionizátoru spočívá v neutralizaci pozitivně nabitých částeček vzduchu (například prach nebo kouř), které se shlukují a následně jsou odstraněny z kabiny.
Volvo XC90 Excellence potěší také kůží potaženou palubní deskou s kontrastním prošíváním a barevně sladěným polstrováním stropu v textilním provedení nubuk. Pokud jde o exteriér, představují rozpoznávací znaky tohoto modelu znak Excellence, chromované kryty B- a C-sloupků a spodní lišty dveří.
Zbrusu nové Volvo XC90, které bylo oficiálně představeno v srpnu 2014, se mezi zákazníky segmentu luxusních SUV dočkalo extrémní popularity. Ještě před jeho vystavením v showroomech bylo na toto Volvo přijato 24 000 objednávek. Toto číslo představuje zhruba polovinu očekávaného objemu prodeje modelu v roce 2015. Varianta XC90 Excellence zahrnuje všechny funkce, kterým nová XC90 vděčí za svůj pokračující úspěch. Patří sem například nejvyspělejší bezpečnostní systémy na světě, nové technologie motorů a bezkonkurenční kombinace výkonu a hospodárnosti.
Volvo XC90 Excellence bude ještě letos na vybraných trzích celého světa dostupné prostřednictvím online prodeje.

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 dub 2015 09:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
automobilka Volvo Cars představila na autosalonu v Šanghaji svůj nový koncept Lounge Console, který nabízí neuvěřitelně luxusní cestovní prostředí.
Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.
Fotografie a videa si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 111/photos

Společnost Volvo Cars povznesla šanghajským odhalením svého mobilního salónku Lounge Console automobilový luxus na zcela novou úroveň
 
Automobilka Volvo Cars představila na autosalonu v Šanghaji svůj nový koncept, který povznáší luxusní kabiny manažerských vozů na zcela novou úroveň. Koncept označený jako Lounge Console nabízí vytíženým podnikatelům a manažerům, kteří využívají služeb řidiče, neuvěřitelně luxusní cestovní prostředí, které se může pochlubit kompaktností, všestranností, zvýšeným množstvím odkládacích prostorů a v neposlední řadě také prvotřídním komfortem. V rámci konceptu Lounge Console bylo sedadlo spolujezdce nahrazeno nepřeberným množství funkcí a atraktivní výbavou.
 
„Při zahájení práce na tomto projektu jsme se nejprve zamysleli nad životním stylem vysoce postavených manažerů. Pak jsme na základě našeho progresivního přístupu k prémiovému designu a funkčnosti analyzovali všechny potřeby a perspektivy manažerských vozů řízených šoférem, přičemž jsme postupovali v duchu našeho motta a stvořili jsme tento vůz kolem osoby sedící na zadním sedadle,“ vysvětluje Thomas Ingenlath, senior viceprezident oddělení designu ve společnosti Volvo Car Group. „Klíčovým požadavkem bylo vytvořit interiér, který by umožňoval řešit pracovní záležitosti v optimálním a současně vysoce luxusním stylovém prostředí. Odebrání sedadla spolujezdce nám umožnilo vybudovat otevřený prostor, který dramaticky změní dynamiku interiéru, a současně vedlo k celému gejzíru nápadů a nových možností zdokonalování.“
 
Po provedení etnografického průzkumu, jehož úkolem bylo stanovit nevyslovené a nenaplněné potřeby lidí, kteří se pohybují ve vysokých obchodních kruzích, se designéři automobilky Volvo soustředili na to, jak lze všechny tyto nároky uspokojit v rámci jednoho kombinovaného řešení.
 
„Záměrem tohoto konceptu je ukázat dvě věci – za prvé, že si je společnost Volvo Cars vědoma potřeb našich zákazníků z řad vysoce postavených manažerů, a za druhé, že dokážeme prostřednictvím designových inovací a moderních materiálů efektivně vytvořit cestovní zážitek, který je v rámci segmentu luxusních vozů jedinečný,“ dodává Thomas Ingenlath.
 
Součástí konceptu Lounge Console jsou funkce, jejichž smyslem je pozvednout jízdní zážitek cestujících naroveň dokonalosti. Designéři automobilky Volvo Cars vybavili tento prostor velkým pracovním stolem, v němž se skrývá osvětlené toaletní zrcátko se zásuvkou na šperky, osobní věci nebo make-up. Po otočení stolu o 90° a jeho současném posunutí dopředu se objeví 17" displej, který do vozu přinese plnohodnotný zážitek domácího kina. Pod polstrovanou opěrkou nohou se nachází přídavný úložný prostor na boty. Aby bylo zajištěno maximální zabezpečení osobních věcí cestujících, je interiér vybaven také uzamykatelnou úložnou schránkou. Odebráním sedadla předního spolucestujícího došlo mimo jiné k vytvoření ničím nerušeného výhledu na cestu a současně k dosažení jedinečně prostorného prostředí.
 
„Lidé, kteří tráví spoustu času na cestách a mají hektický životní styl spočívající v přejíždění od jedné akce k druhé a musejí v těsném sledu absolvovat řadu obchodních schůzek, potřebují svůj prostor, kde mohou strávit čas obklopeni luxusem, odpočívat a načerpat sílu na další pracovní povinnosti. A přesně pro tento účel jsme náš mobilní salónek Lounge Console navrhli, abychom jim usnadnili život,“ uzavírá Thomas Ingenlath.

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2015 09:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,

automobilka Volvo Cars představuje novou generaci softwaru Polestar pro optimalizaci výkonu modelů vybavených motory Drive-E.
Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.

Fotografie si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 925/photos

Představení nové generace softwaru Polestar
pro optimalizaci výkonu
 
Nová generace softwaru Polestar pro optimalizaci výkonu modelů Volvo vybavených motory Drive-E je zde. Představujeme nový koncept, ve kterém dochází společně s optimalizací výkonu motoru také k optimalizaci celého hnacího ústrojí.
 
"Tato nová generace znamená velký krok kupředu. Rozšířením naší optimalizace na celé hnací ústrojí jsme schopni nabídnout zákazníkům, kteří vyznávají vysoký výkon, nový rozměr zdokonalení jízdního zážitku," prohlašuje Christian Dahl, generální ředitel společnosti Polestar.
 
Nová generace optimalizace výkonu, která bude dostupná pro většinu modelů Volvo s motory Drive-E, zahrnuje optimalizaci výkonu motoru, odezvy plynu, rychlosti řazení převodových stupňů a reakce na zavírání škrticí klapky. Všechny tyto změny proběhnou, aniž by došlo ke změně deklarovaných emisí a spotřeby paliva, servisních intervalů a záruky Volvo.
 
"Při optimalizaci hnacího ústrojí, jehož součástí je přelomová technologie nových motorů Drive-E, se nám otevřel široký svět možností, jak povznést jízdní zážitek na ještě zábavnější úroveň. Jsme schopni nabídnout řidičům vozů Volvo 20 let našich zkušeností z prostředí motoristických závodů, které aplikujeme na vzrušující produkty, aniž by bylo nutné dělat kompromisy na jejich spolehlivosti, bezpečnosti a ohleduplnosti vůči životnímu prostředí," vysvětluje Henrik Fries, ředitel oddělení produktového vývoje ve společnosti Polestar Performance.
 
Rozšíření optimalizace výkonu na celé hnací ústrojí je výsledkem intenzivní spolupráce s oddělením výzkumu a vývoje společnosti Volvo a s firmou Aisin Warner, se kterými jsme společně pracovali na modelech Volvo S60 a V60 Polestar. Během vývoje těchto vozů jsme objevili celou řadu možností zlepšení výkonu, které jsme následně využili u nové generace optimalizace výkonu Polestar.
 
Tato optimalizace, na jejímž vývoji se podíleli nejen experti firmy Polestar, ale i konstruktéři automobilky Volvo a testovací jezdci, se zaměřuje především na střední rozsah výkonu, přičemž zlepšuje jízdní zážitek a ovladatelnost v široké škále jízdních situací.
 
"Při vyvíjení optimalizací pro naše závodní vozy pracujeme na základě stejné filosofie. Na závodní trati stojí vše na ovladatelnosti; jde o to mít potřebnou sílu k dispozici přesně v okamžiku, kdy je třeba, a také o to mít ji plně pod kontrolou. Je to stejné jako při řízení silničních vozů. Čím je odezva na podněty řidiče přesnější a čím je chování hnacího ústrojí předvídatelnější, tím větší kontrolu má řidič na situací. To je něco, čeho se nám podařilo dosáhnout u nové generace optimalizace výkonu soustředící se ovladatelnosti ve středním rozsahu výkonu, které je docíleno nejen optimalizací chodu motoru, ale i převodovky a soustavy škrticí klapky. Jedná se o jízdní zážitek Volvo nového rozměru," slibuje Thed Björk, testovací jezdec a úřadující šampion STCC závodící za stáj Polestar.
 
První optimalizace výkonu budou dostupné od posledního červnového týdne 2015, přičemž se budou vztahovat na motory T6, T5, D5 a D4. Během několika příštích měsíců bude postupně uvolňováno do oběhu více než 140 variant této optimalizace. Pokud chcete získat informace o dostupnosti optimalizace pro Váš konkrétní model, přihlaste se k odběru našeho newsletteru na stránkách http://www.polestar.com.
 
Odezva plynu
Odezva plynu byla zdokonalena a optimalizována pro dosažení citlivějších reakcí, které řidiči ocení například při předjíždění nebo během dynamické jízdy po klikatých silnicích. Tato kalibrace znamená rychlejší odezvu motoru na pohyby plynového pedálu, s čímž souvisí také preciznější jízdní zážitek.
 
Rychlost řazení*
Rychlost řazení převodových stupňů byla zvýšena, aby mohl vůz rychleji akcelerovat a přímějším způsobem reagovat na podněty řidiče např. při rychlém podřazení před předjížděním. Rychlejší převodovka zajišťuje řidiči přímější ovládání vozu.
 
Přesnost řazení a držení rychlosti*
Kalibrace proběhla také u samotného řazení, které nyní nabízí přímější reakce, preciznější jízdní zážitek a rychlejší akceleraci. Rozsah bodů řazení byl upraven, aby byl chod motoru ve středním rozsahu výkonu co nejoptimálnější. Funkce držení rychlosti znamená, že převodovka drží během ostrého zatáčení, kdy působí příčné síly, danou rychlost, čímž předchází nežádoucímu přeřazení uprostřed zatáčky, kterým by mohlo dojít k narušení rovnováhy vozu.
 
Citlivost na zavírání škrticí klapky*
U převodovky a motoru byla provedena také kalibrace zajišťující rychlejší reakci na situaci, kdy řidič na krátký moment rychle uvolní pedál plynu, např. během krátkého okamžiku brzdění před zatáčkou. Všechny tyto funkce přispívají k větší stabilitě vozu při rychlém zatáčení a umožňují řidiči lépe předvídat chování vozu a získat nad ním větší kontrolu.
 


Výkon motoru
Všechny optimalizace Drive-E byly vyvinuty, aby řidiči poskytovaly více výkonu ve středním rozsahu, který je při aktivní jízdě (například předjíždění nebo vjíždění na dálnici s hustým provozem) nejvíce využíván. Zvýšení výkonu ve středním rozsahu propůjčuje v kombinaci s podpůrnými změnami v odezvě převodovky a plynu vozům Volvo dynamičtější a citlivější jízdní charakter.
 
* = pouze pro automatické převodovky

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2015 06:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
automobilka Volvo Cars se rozhodla postavit svou novou továrnu v Jižní Karolíně. Očekává se, že první vozidla opustí výrobní linku v roce 2018.
Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.
Fotografie si můžete stáhnout na adrese https://www.media.volvocars.com/global/ ... 730/photos
Automobilka Volvo Cars se rozhodla postavit svou americkou továrnu v Jižní Karolíně
 
Společnost Volvo Cars, výrobce prémiových automobilů, si vybrala pro postavení své nové továrny (investice 500 milionů USD) lokaci v Jižní Karolíně, čímž poukázala na přitažlivost Spojených států amerických jakožto místa vhodného pro zavedení technologicky vyspělé výroby a současně významně podpořila ekonomiku státu Jižní Karolína.
 
Počáteční roční produkce nové továrny, která vyroste v okrese Berkeley poblíž Charlestonu, se bude pohybovat kolem 100 000 vozů.
 
Vyrábět se zde bude nejnovější generace modelů Volvo určených pro trh USA a pro export. Výstavba továrny bude zahájena začátkem podzimu 2015 a očekává se, že první vozidla opustí výrobní linku v roce 2018.
 
Po zprovoznění tohoto závodu bude automobilka Volvo schopna vyrábět svá vozidla na třech kontinentech, čímž upevní své postavení skutečně globálního výrobce automobilů, protože v současné době již provozuje dvě továrny v Evropě a dvě v Číně.

Postavení nové továrny v USA představuje součást ambiciózního střednědobého expanzního plánu s cílem zdvojnásobit celosvětové prodeje, zvýšit podíl značky na trhu a dosáhnout vyšší ziskovosti.
 
„Tato nová globální průmyslová stopa spolu s kompletním obnovením produktové nabídky představuje základ pro naše ambice rozšířit společnost a zvýšit její zisky,“ vysvětluje Håkan Samuelsson, prezident a generální ředitel společnosti.
 
Trh USA bude hrát ve znovuzrození společnosti Volvo Cars klíčovou roli. Automobilka, která prodávala své vozy na území USA již v roce 1955, zde chce v rámci svého střednědobého cíle prodávat alespoň 100 000 vozů ročně.
 
„Vybudování továrny v USA je přímým odrazem našeho závazku ke Spojeným státům a současně to potvrzuje zásadní postavení této země v našem plánu na rozšíření společnosti,“ potvrzuje Lex Kerssemakers, senior viceprezident pro Ameriku.
 
Rozhodnutí vybrat si pro postavení nové továrny okres Berkeley bylo přijato na základě snadného přístupu k mezinárodním přístavům a infrastruktuře, dostatku proškolených pracovních sil, atraktivního investičního prostředí a zkušeností v oblasti vysoce vyspělého zpracovatelského průmyslu.
 
Podle odhadů společnosti Volvo Cars by měla továrna dlouhodobě zaměstnat až 4 000 lidí. Na základě multiplikačního efektu by vybudování nového závodu mělo znamenat, že na každou pracovní pozici v rámci samotné továrny připadne dalších 5 až 7 nových pracovních míst v přidružených službách. Mimoto přináší továrna ještě další výhody pro místní ekonomiku, od vyšších výnosů z daně z příjmu až po větší výdaje spotřebitelů.
 
„USA zůstávají jednou z nejdynamičtějších ekonomik na světě a společnost Volvo Cars pevně věří, že pro ni budou investice a přispívání ke zvýšení ekonomiky trhů, na kterých chce prodávat svá vozidla, přínosem,“ vysvětluje Lex Kerssemakers.
 
Nikki Haley, guvernérka Jižní Karolíny, prohlašuje: „Díky investici 500 milionů USD a vytvoření 4 000 nových pracovních míst v této komunitě bude přítomnost společnosti Volvo Cars a její závazek vůči okresu Berkeley a celému státu velkým přínosem po další desetiletí. Jsme hrdí, že můžeme spolupracovat s celosvětovým lídrem ve výrobě automobilů, který nám pomůže posílit automobilový průmysl Jižní Karolíny.“

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2015 10:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Nový dealer v Liberci
Značka Volvo vykročila do nové éry pravou nohou. Čerstvý start přinesl nejen řadu zásadních změn a úspěšných novinek – v čele s novým Volvem XC90 –, ale také rozšíření dealerské sítě v České republice.

Volvo Car Czech Republic přijalo do své rodiny nového člena. Ke stávajícím již patnácti autorizovaným dealerům a dvěma servisním pobočkám se připojila společnost FEDERAL CARS, spol. s r. o., která bude poskytovat služby značky Volvo v libereckém regionu.
Společnost FEDERAL CARS, spol. s r. o., má za sebou v oboru prodeje automobilů čtvrt století bohatých zkušeností a vybudovánu stabilní klientskou základnu – dosud působila jako autorizovaný dealer značek Peugeot (v Praze a Liberci) a Toyota (v Liberci).
Nové zastoupení je momentálně ve stadiu zavádění, v letních měsících projde kompletním přechodem na nové standardy Volva. Stane se tak skutečným značkovým centrem v duchu nové globální marketingové strategie společnosti Volvo Cars: jasně identifikovatelný vzhled v maximálně jednotném konceptu poukáže na skandinávské kořeny značky Volvo s cílem podtrhnout to nejlepší z tradic švédské společnosti. Všichni zaměstnanci dealerství projdou speciálním školením, aby se seznámili s novými postupy a standardy zákaznického servisu.
Stejnými rozsáhlými školeními projdou také technici autorizovaného servisu, tak, aby i toto dealerství bylo nejpozději s rokem 2018 přichystáno na nový koncept osobního servisního asistenta.
Věříme, že uzavření spolupráce s novým partnerem bude přínosné pro všechny strany, ale především pro zákazníky a zájemce o značku Volvo v Libereckém kraji.

www.volvocars.cz
Dealerství pro region Liberec:
FEDERAL CARS, spol. s r. o.
Doubská 424
463 13 Liberec

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 čer 2015 10:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
dva ze špičkových expertů na bezpečnost automobilky Volvo Cars získali od Amerického úřadu pro bezpečnost silničního provozu ocenění za znamenitou práci. Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.

Fotografie a videa si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 586/photos

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 čer 2015 14:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,

jedna z nejkomplexnějších vědeckých studií zaměřených na systémy předcházející dopravním nehodám odhalila, že díky standardní bezpečnostní technologii City Safety automobilky Volvo Cars došlo ke snížení dopravních nehod, při nichž vůz nabourá do vozidla před sebou, o 28 procent.

Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.

Fotografie a videa si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 733/photos

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 čer 2015 07:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,

unikátní projekt Drive Me, v rámci něhož bude 100 řidičů využívat ke každodenní přepravě po veřejných silnicích 100 autonomně řízených vozů Volvo, získal nového významného partnera. Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.

Fotografie a videa si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 854/photos


Vysoká škola technická Chalmers se připojuje k projektu Drive Me:
Automobilka Volvo Cars získala cenného spojence pro dosažení svého cíle, jímž je švédské vedení v oblasti autonomního řízení a udržitelné mobility
Unikátní projekt Drive Me, v rámci něhož bude 100 řidičů využívat ke každodenní přepravě po veřejných silnicích 100 autonomně řízených vozů Volvo, se může pochlubit získáním nového švédského partnera: tím je Vysoká škola technická Chalmers.
„Máme obrovskou radost, že se k nám chalmerská vysoká škola připojila, aby nám pomohla vytěžit z autonomního řízení co nejvíce výhod pro společnost,“ komentuje partnerství Håkan Samuelsson, prezident a generální ředitel společnosti Volvo Car Group. „Pohled z akademické perspektivy bude mít pro integraci vozů s autonomním řízením do reálného dopravního prostředí zásadní význam a současně pomůže Švédsku stát se lídrem ve vývoji automobilů budoucnosti.“
Vysoká škola technická Chalmers se připojuje ke stávajícím partnerům projektu, jimiž jsou automobilka Volvo Car Group, švédské ministerstvo dopravy, švédský dopravní úřad, vědecké centrum Lindholmen Science Park a město Göteborg. Celý projekt probíhá pod záštitou švédské vlády.
Vysoká škola technická Chalmers pomůže nahlížet na autonomní vozidla z akademické perspektivy
Vysoká škola technická Chalmers přispěje jakožto akademický partner projektu Drive Me k posílení vědecké stránky projektu, který bude nyní zahrnovat i nezávislý výzkum a vzdělávací programy pro vyškolení nových odborníků.
„Projekt Drive Me dokonale souzní s naší snahou stát se hybnou vědeckou sílou, která požene vpřed vývoj automatizovaných dopravních řešení. Do projektu Drive Me budeme přispívat především svými bohatými znalostmi a výzkumnými kapacitami, které budou klíčové pro zajištění efektivní integrace technologických a organizačních řešení do všech aspektů budoucí mobility,“ vysvětluje rektorka Vysoké školy technické Chalmers Karin Markides.
Projekt Drive Me
Drive Me je unikátně rozsáhlým projektem zaměřeným na vývoj vozidel s autopilotními systémy, v rámci něhož se bude v běžné dopravě pohybovat 100 autonomně řízených vozů Volvo. Tato automaticky řízená vozidla se budou pohybovat na vybraných silnicích o rozsahu přibližně 50 km v okolí švédského Göteborgu; zvolená silniční síť bude zahrnovat typické příměstské tepny včetně rychlostních silnic a úseků, kde se často tvoří dopravní zácpy.
Jedná se o projekt, který byl spuštěn v roce 2013. První z testovacích automobilů se na göteborských silnicích objevily během roku 2014, přičemž automobilka Volvo Cars v nedávné době udělala obrovský krok kupředu prostřednictvím představení kompletního systému pro autonomně řízená vozidla. Projekt spočívající v zařazení autopilotních systémů do běžné dopravy bude podle plánu spuštěn v roce 2017.

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 zář 2015 10:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Volvo XC90 nastavuje nové standardy pro ocenění Top Safety Pick+ udělované americkým pojišťovacím institutem IIHS
 
Automobilka Volvo Cars získala za novou XC90 nejvyšší ocenění Top Safety Pick+ udělované americkým pojišťovacím institutem IIHS. 
 
Volvo XC90 dosáhlo ve všech testech (odolnost vůči nárazu a bezpečnostní systémy předcházející haváriím) plného počtu bodů, přičemž excelovalo z hlediska aktivní i pasivní bezpečnosti. Mimoto získala XC90 maximální hodnocení také v nedávno proběhlých testech Euro NCAP, které se staly dalším důkazem toho, že je Volvo XC90 jedním z nejbezpečnějších vozů na našich silnicích.
 
„Výsledky nezávislých testů pořádaných institutem IIHS opět poukázaly na mimořádnou práci, kterou ve společnosti Volvo Cars děláme pro to, abychom pozvedli automobilovou bezpečnost na novou úroveň. Naše kombinace bezpečnostní klece z oceli s ultravysokou pevností a patentovanou konstrukcí přední části, vyspělého zádržného systému a našeho standardně dodávaného systému City Safety s funkcí automatického brzdění nabízí nesrovnatelné výsledky,“ prohlásila Cecilia Larsson, ředitelka göteborského centra pro bezpečnost společnosti Volvo Cars.
 
Bezpečnost jako standard
Kategorie zkoumající odolnost vůči nárazu zahrnuje testy zaměřující se na následky čelního rohového nárazu s malým přesahem („small overlap“), čelního nárazu s mírným přesahem a bočního nárazu, přičemž jsou dále hodnoceny pevnost střechy a účinnost opěrek hlav a sedadel. Volvo XC90 dosáhlo ve všech těchto testech nejvyššího skóre a současně si díky technologii City Safety, kterou jsou vybaveny všechny nové modely Volvo, vysloužilo pozici toho nejlepšího vozu z hlediska předcházení čelnímu nárazu. Díky nejvyššímu hodnocení prevence před čelním nárazem se model XC90 stal jedním z prvních standardně vybavených vozů, které získaly ocenění Top Safety Pick+ 2015.
 
„Směřování automobilky Volvo Cars je vázáno její vizí, podle níž by od roku 2020 neměl být v novém voze Volvo nikdo usmrcen ani vážně zraněn. Naše práce zaměřující se na řešení bezpečnostních problémů
v reálném životě a ve skutečném světě je naší hlavní prioritou a formuje identitu automobilky Volvo Cars. Nedávný výzkum ukázal, jak moc efektivní je naše technologie automatického brzdění. Ve všech nezávislých bezpečnostních testech, jimiž náš vůz prošel, jsme získali ta nejvyšší hodnocení. Na základě těchto výsledků model XC90 bez pochyb udává nový standard v bezpečnosti,“ uvedla Cecilia Larsson.
 
Společnost Volvo Cars využívá při vývoji svých bezpečnostních inovací jako základ širokou škálu různých informačních zdrojů, mezi něž patří kromě vlastního výzkumu také americké a švédské pojišťovny, které automobilce poskytují statistiky o pojistných událostech. 
 
City Safety je název, který zaštiťuje vyspělé technologie pro předcházení kolizím vyvinuté švédskou automobilkou. Systém City Safety, pracující na základě údajů z vyspělého zařízení RACam (radar–kamera) integrovaného v čelním skle, dokáže díky své vyspělé funkčnosti v celé řadě scénářů nejen předcházet srážce s dalším vozidlem, ale současně také chránit zranitelné účastníky silničního provozu, jako jsou chodci a cyklisté. 
 








Redakční poznámky:
Americký pojišťovací institut pro dopravní bezpečnost (IIHS) je nezávislá nezisková vzdělávací instituce soustředící se na co největší snížení ztrát (úmrtí, zranění a hmotné škody) způsobených dopravními nehodami na silnicích ve Spojených státech amerických. Aby mohlo být vozu uděleno ocenění 2015 TOP SAFETY PICK+, musí splňovat kritéria pro úroveň TOP SAFETY PICK, a navíc si musí vysloužit další body za vyspělé nebo prvotřídní systémy pro předcházení čelním nárazům.
http://www.iihs.org

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 zář 2015 05:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Společnost Volvo Cars zahájila stavbu nové výrobní továrny v Jižní Karolíně
 
Společnost Volvo Cars podnikla první kroky pro vybudování zbrusu nové automobilky, která bude stát v okrese Berkeley státu Jižní Karolína. V této továrně se zpočátku bude vyrábět nová generace sedanu Volvo S60, jejímž základem se stane nová modulární platforma SPA společnosti Volvo Cars. Na zprovoznění chystaného závodu, jehož roční výroba by v první fázi měla dosahovat 100 tisíc vozů, vyhradila společnost investici ve výši 500 milionů USD.
 
Slavnostního zahájení výstavby, která v historii automobilky znamená průkopnický krok, se v Jižní Karolíně společně s dalšími význačnými veřejnými činiteli zúčastnili Lex Kerssemakers, senior viceprezident amerického zastoupení společnosti Volvo Cars, a guvernérka státu Jižní Karolína Nikki Haley.
 
„Nová továrna, kterou se společnost Volvo Cars chystá vybudovat v Jižní Karolíně, je odrazem našeho pevného závazku vůči trhu Spojených států amerických,“ uvedl Lex Kerssemakers. „Spojené státy americké hrají klíčovou úlohu v expanzivním plánu naší automobilky. Místní závod pak bude společně s kompletní řadou nových modelů zastávat důležitou roli v našem růstu na americkém trhu.“

Sedan Volvo S60 vycházející z modulární platformy SPA se momentálně nachází ve fázi vývoje. Ten probíhá v mateřské základně společnosti Volvo Car Group ve švédském Göteborgu. V Americe vyráběný model S60 bude prodáván nejen na území USA, ale společně s dalším modelem, který zatím nebyl stanoven, bude exportován prostřednictvím Charlestonského přístavu také do zámoří. Očekává se, že první vozy Volvo vyrobené v Jižní Karolíně sjedou z výrobní linky koncem roku 2018.
 
Rozhodnutí vybrat si pro postavení nové továrny okres Berkeley bylo přijato vzhledem ke snadné dostupnosti mezinárodních přístavů, vhodné infrastruktuře, dostatku proškolených pracovních sil, atraktivnímu investičnímu prostředí a zkušenostem v oblasti vysoce vyspělého zpracovatelského průmyslu. Podle odhadů společnosti Volvo poskytne tento výrobní závod během příštího desetiletí zaměstnání až dvěma tisícovkám lidí, přičemž se tento počet v dlouhodobém výhledu zvýší až na čtyři tisíce pracovníků.
 
Po postavení nové americké továrny bude společnost Volvo Cars schopna vyrábět svá auta na třech různých kontinentech, čímž podtrhne svou pozici skutečně globální automobilky. V současné době již provozuje dvě továrny v Evropě a dvě v Číně.
 
----------
 
Volvo Car Group v roce 2014
Za fiskální rok 2014 zaznamenala automobilka Volvo Car Group provozní zisk 2 252 milionů švédských korun (v roce 2013 to bylo 1 919 milionů švédských korun). Obrat v tomto období činil 129 959 milionů švédských korun (122 245 MSEK). Za celý rok 2014 se po celém světě prodalo 465 866 vozů, což oproti roku 2013 znamená zvýšení prodeje o 8,9 %. Rekordní prodeje společnosti a její provozní zisk potvrzují, že se společnost Volvo Car Group vydala správným směrem a měla by i nadále pokračovat v investicích do svého plánu globální transformace.
 
Informace o společnosti Volvo Car Group
Automobilka Volvo funguje od svého založení v roce 1927. Dnes je společnost Volvo Cars jednou z nejznámějších a nejrespektovanějších automobilových značek na světě: v roce 2014 prodala kolem 465 866 vozů ve zhruba 100 zemích světa. Majitelem společnosti Volvo Cars je od roku 2010 čínská firma Zhejiang Geely Holding (Geely Holding). Do roku 1999 byla automobilka součástí skupiny Swedish Volvo Group, načež byla koupena americkým koncernem Ford Motor Company. V roce 2010 získala automobilku Volvo Cars společnost Geely Holding.
 
V prosinci roku 2014 měla společnost Volvo Cars po celém světě více než 26 tisíc zaměstnanců. Ředitelství, oddělení pro vývoj produktů, marketingové oddělení a správní oddělení mají z většiny sídlo ve švédském Göteborgu. Čínská část ředitelství automobilky Volvo Cars sídlí v Šanghaji. Hlavní továrny s výrobními linkami pro vozy značky Volvo jsou postaveny v Göteborgu (Švédsko), Gentu (Belgie) a Chengdu (Čína), zatímco motory se vyrábějí ve Skövde (Švédsko) a v Zhangjiakou (Čína). Díly karoserie se produkují ve švédském Olofströmu.


Přílohy:
zahajeni stavby tovarny.doc [106.5 KiB]
60 krát

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 zář 2015 09:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Automobilka Volvo Cars spojila své síly se společností Autoliv, aby společně pracovaly na projektu autonomního řízení
Dva světoví lídři v oblasti automobilové bezpečnosti, prémiový výrobce osobních vozů Volvo Cars a společnost Autoliv zaměřující se na bezpečnostní automobilové technologie, uzavřeli dohodu o vzájemné spolupráci na průkopnickém projektu Drive Me, který je celosvětově první takto rozsáhlou iniciativou na podporu autonomního řízení (AD).
Základ projektu Drive Me tvoří 100 automaticky řízených vozů Volvo, které budou na veřejných silnicích švédského města Göteborgu využívány rodinami a lidmi dojíždějícími do zaměstnání k jejich každodenním cestám – bude to vůbec poprvé, kdy budou autonomně řízená vozidla využívána veřejností v běžné dopravě.
Obě společnosti budou v rámci spolupráce vzájemně sdílet nejen výsledky svého výzkumu a vývoje nejmodernějších technologií, ale podělí se také o inženýry a další průmyslové odborníky, kteří se budou společně snažit posunout vývoj aktivních bezpečnostních systémů co nejvíce kupředu.
Do projektu Drive Me je vedle automobilky Volvo Cars zapojena celá řada aktérů z veřejného i soukromého sektoru, a to včetně švédského ministerstva dopravy, švédského dopravního úřadu, Vysoké školy technické v Chalmers, vědeckého centra Lindholmen Science Park a města Göteborg.
Prezident a generální ředitel společnosti Volvo Cars Håkan Samuelsson prohlásil: „Je nám potěšením přivítat do naší rodiny Drive Me společnost Autoliv. Díky autonomnímu řízení bude cestování po našich silnicích příjemnější a bezpečnější. Proto čím dříve zvládneme vyvinout nezbytné technologie a začneme je nabízet v našich vozech, tím lépe.“
Připojení společnosti Autoliv do aliance Drive Me přinese značné výhody. Rozsáhlé odborné znalosti a experti v oblasti výzkumu a vývoje automobilové bezpečnosti společnosti Autoliv budou pro vývoj přelomových systémů aktivní bezpečnosti a technologií podporujících autonomní řízení velkým přínosem.
Členové projektu Drive Me zdůrazňují celou řadu výhod, které autonomní řízení přinese. Mezi ně patří efektivnější využití silniční sítě, hospodárnější jízda, omezení tvorby dopravních kolon a možnost lépe plánovat městskou infrastrukturu.
Tím nejzásadnějším aspektem samočinného řízení je potenciál výrazně snížit počet dopravních nehod, zranění a úmrtí na silnici. Podle nezávislých statistik je více než 90 % automobilových havárií s následkem smrti způsobeno lidskou chybou, k níž obvykle dochází v důsledku nepozornosti.
Vozidla, která se sama řídí, dokážou rozpoznat nebezpečnou situaci a reagovat tak, aby předešla neštěstí. Již nyní si mohou řidiči v praxi ověřit přínosy prvních kroků směrem k automatickému řízení v podobě systémů aktivní bezpečnosti, jako jsou automatické nouzové brzdění, upozornění na vybočení z jízdního pruhu nebo systém udržení vozidla v jízdním pruhu.
Tyto vyspělé systémy aktivní bezpečnosti jsou navrženy tak, aby na základě informací z různých senzorů – například radarů a kamer – dokázaly rozpoznat nebezpečnou situaci, varovat řidiče a/nebo svým zásahem předejít dopravní nehodě.
„S tím, jak se budou automaticky řízená vozidla vyvíjet, budou stále více eliminovány chyby způsobené lidským faktorem. Tím tyto vozy pozvednou automobilovou bezpečnost na zcela novou úroveň, která dosud nemá obdoby,“ uvedl Jan Carlson, předseda představenstva, prezident a výkonný ředitel společnosti Autoliv.

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 říj 2015 10:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,

automobilka Volvo odhalila jedno z nejvyspělejších a snadno ovladatelných uživatelských rozhraní, jehož prostřednictvím budou mít řidiči možnost přenechat kontrolu nad svými vozy systému autonomního řízení. Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.
Fotografie a videa si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 739/photos
Automobilka Volvo Cars představuje bezpečné a hladce fungující uživatelské rozhraní pro autonomně řízená vozidla
 
Společnost Volvo Cars odhalila jedno z nejvyspělejších a nejsnáze ovladatelných uživatelských rozhraní v automobilovém průmyslu, jehož prostřednictvím budou mít řidiči možnost přenechat kontrolu nad svými budoucími vozy systému autonomního řízení. S příchodem autonomně řízených automobilů se mimo jiné změní také vztah mezi řidičem a uživatelským rozhraním vozidla, které získá na rozhodujícím významu. Zásadní podmínkou pro spolehlivé fungování nové technologie autonomního řízení je bezpečné a bezproblémové předání kontroly nad vozem.
Z toho důvodu vyvinula společnost Volvo Cars svého jednoduše fungujícího a intuitivního Autopilota IntelliSafe. V rámci tohoto systému dochází k přepínání mezi režimem běžné jízdy a autonomního řízení prostřednictvím speciálně navržených pádel na volantu.
Pokud vůz najede na trasu, v rámci níž je možné využívat autonomní řízení, palubní systém zobrazí na informačním displeji zprávu o tom, že je Autopilot připraven k použití. V tom samém okamžiku začnou blikat také kontrolky na pádlech volantu.
Režim autonomního řízení může řidič aktivovat současným přitažením obou pádel. V takovém případě začnou kontrolky na pádlech svítit zeleně a Autopilot potvrdí, že převzal řízení a kontrolu nad vozem.
Pokud již není možné autonomní řízení nadále využívat, řidič je upozorněn, aby opět začal aktivně řídit. Zároveň se na displeji objeví odpočet v rozsahu šedesáti vteřin.
Nepřevezme-li řidič z jakéhokoli důvodu během tohoto minutového intervalu kontrolu nad vozidlem, vůz dojede na místo, kde může bezpečně zastavit.
Thomas Ingenlath, senior viceprezident oddělení designu ve společnosti Volvo Cars, prohlásil: „Navrhli jsme uživatelské rozhraní, které umožňuje bezpečné a bezproblémové předávání kontroly nad vozem mezi řidičem a autonomním řízením.“
Nový Autopilot IntelliSafe značky Volvo bude poprvé k dispozici ve 100 vozech Volvo XC90, které se začnou v rámci jednoho z nejambicióznějších projektů na světě – Drive Me – pohybovat v ulicích Göteborgu již v roce 2017.
Tato stovka automobilů bude v hlavní fázi projektu Drive Me poskytnuta rodinám a jiným dojíždějícím osobám z okolí Göteborgu, které je budou využívat ke svému každodennímu cestování. Vozidla se budou sama řídit na vybraných silnicích v celkovém rozsahu přibližně 50 kilometrů.
Po prověření své funkčnosti v projektu Drive Me bude Autopilot IntelliSafe představen také široké veřejnosti.
 
----------
 
Volvo Car Group v roce 2014
Za fiskální rok 2014 zaznamenala automobilka Volvo Car Group provozní zisk 2 252 milionů švédských korun (v roce 2013 to bylo 1 919 milionů švédských korun). Obrat v tomto období činil 129 959 milionů švédských korun (122 245 MSEK). Za celý rok 2014 se po celém světě prodalo 465 866 vozů, což oproti roku 2013 znamená zvýšení prodeje o 8,9 %. Rekordní prodeje společnosti a její provozní zisk potvrzují, že se společnost Volvo Car Group vydala správným směrem a měla by i nadále pokračovat v investicích do svého plánu globální transformace.
 
Informace o společnosti Volvo Car Group
Značka Volvo působí na trhu s automobily již od roku 1927. Dnes je společnost Volvo Cars jednou z nejznámějších a nejrespektovanějších automobilových značek na světě, která v roce 2014 prodala 465 866 vozů ve zhruba 100 zemích světa. Majitelem společnosti Volvo Cars je od roku 2010 čínská firma Zhejiang Geely Holding (Geely Holding). Automobilka byla až do roku 1999 součástí švédské firmy Volvo Group, kdy ji koupil americký koncern Ford Motor Company. V roce 2010 získala automobilku Volvo Cars společnost Geely Holding.
 
V prosinci roku 2014 měla společnost Volvo Cars po celém světě více než 26 tisíc zaměstnanců. Ředitelství, oddělení pro vývoj produktů, marketingové oddělení a správní oddělení mají z většiny sídlo ve švédském Göteborgu. Čínská část ředitelství automobilky Volvo Cars sídlí v Šanghaji. Hlavní továrny s výrobními linkami pro vozy značky Volvo jsou postaveny v Göteborgu (Švédsko), Gentu (Belgie) a Chengdu (Čína), zatímco motory se vyrábějí ve Skövde (Švédsko) a v Zhangjiakou (Čína). Díly karoserie se produkují ve švédském Olofströmu.

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 říj 2015 10:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
poslední série oblíbených modelů Volvo S80, XC70 a V70 jsou nyní dostupné s
mimořádným zvýhodněním 300 tisíc korun a bezkonkurenčně nejvyšším standardem
bezpečnosti na trhu.
Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.
Ilustrační fotografie si můžete stáhnout na stránce www.media.volvocars.com.
S pozdravem,
Petra Dolezalova
PR Manager
Marketing
Volvo Car Czech Republic s.r.o.
Pruhonice
Czech republic
Volvo S80, XC70 a V70 se zvýhodněním 300 tisíc korun a bezkonkurenčně nejvyšším standardem bezpečnosti na trhu


Poslední série modelů S80, XC70 a V70 před příchodem nových modelů postavených na platformě SPA jsou nyní dostupné za neobvykle lákavé ceny. Zájemci o jeden z těchto oblíbených vozů Volvo mají neopakovatelnou šanci pořídit jej se zvýhodněním 300 tisíc korun a k tomu s bezkonkurenčním standardem bezpečnosti – tedy s nabídkou, která svým rozsahem v základní výbavě nemá obdobu na celém trhu.


Volvo S80 vyniká vysokou mírou pohodlí a prostorem svého interiéru, luxusními materiály a precizním zpracováním a nabízí plnou konektivitu díky intuitivním technologiím Sensus.

Na dobrodružnější povahy čeká populární crossover XC70: pohon všech kol, asistent pro bezpečný sjezd prudkého svahu a systém elektronického řízení stability dělají z jízdy v terénu čiré potěšení.

Komfort, flexibilita a důmyslná řešení, to jsou typické vlastnosti třetího modelu této akční nabídky, rodinného kombi V70. Připočítejme působivý zavazadlový prostor s elektricky ovládanými dveřmi a dostaneme dokonalého rodinného přítele.

Doménou švédské značky je především nejvyšší míra bezpečnosti. Ve Volvu má jméno IntelliSafe a představuje soubor těch nejlepších bezpečnostních inovací, jejichž cílem je chránit posádku vozu v nepředvídatelných situacích, ať už se jedná o náhle zastavující předchozí automobil, nepozorného cyklistu, či nechtěné vyjetí z jízdního pruhu. Naše sofistikované technologie rozpoznají chodce a cyklisty, řidiči zobrazí právě míjené dopravní značky či za něj automaticky přepnou dálková a potkávací světla.


Nyní jsou modely Volvo S80, Volvo XC70 a Volvo V70 nabízeny za ceny, které se již nikdy nebudou opakovat.

Akční cena Volva S80 již od 844 000 Kč vč. DPH.
Akční cena Volva XC70 již od 873 000 Kč vč. DPH.
Akční cena Volva V70 již od 714 000 Kč vč. DPH.


Nabídka platí do vyprodání zásob. Podrobnější informace u autorizovaných dealerů značky Volvo.
www.volvocars.cz

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 říj 2015 09:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8340
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Vážení přátelé,
automobilka Volvo Cars hodlá zavést jednu z nejkomplexnějších strategií elektrifikace v automobilovém průmyslu.
Bližší informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.
Fotografie a video si můžete stáhnout zde: https://www.media.volvocars.com/global/ ... 142/photos

Automobilka Volvo Cars odhaluje svou strategii globální elektrifikace
Společnost Volvo Cars, výrobce prémiových automobilů, oznámila, že hodlá zavést jednu z nejkomplexnějších strategií elektrifikace v automobilovém průmyslu, v rámci níž dojde k představení plug-in hybridních variant napříč celou modelovou řadou. Tato strategie znamená vyvinutí zcela nové řady menších vozů s částečně elektrickým pohonem a postavení plně elektrického vozu, který by měl být v prodeji v roce 2019.
 
V souvislosti s tím švédská automobilka podle svých slov očekává, že elektrifikovaná vozidla dosáhnou ve střednědobém výhledu desetiprocentního podílu z celkového prodeje.
 
Prvním krokem této elektrifikační strategie je představení plug-in hybridních verzí pro modelové řady 90 a 60, které tvoří větší vozidla postavená na modulární platformě SPA. Tento proces začal již uvedením plug-in hybridní motorizace T8 Twin Engine s pohonem všech kol pro nové SUV Volvo XC90 a bude pokračovat plug-in hybridní verzí pro novou luxusní limuzínu S90 a následující modely.
 
Mimoto se automobilka Volvo Cars chystá rozšířit svou nabídku plug-in hybridních vozů představením nové Twin Engine varianty s pohonem předních kol.
 
Švédský výrobce automobilů má v úmyslu prohloubit svou produktovou nabídku také uvedením kompletně nové řady malých vozů série 40, které budou postaveny na nově vyvinuté platformě CMA (Compact Modular Architecture – Kompaktní modulární platforma). Tím se společnost Volvo Cars stane jednou z opravdu mála automobilek na světě, jež se mohou pochlubit dvěma novými architekturami vyvinutými přímo značkou, které umožňují začlenění plug-in hybridního i čistě elektrického pohonu.
 
Ve svém posledním prohlášení společnost Volvo Cars potvrdila, že její první zcela elektrický vůz bude
v prodeji od roku 2019. Podrobnější informace o tomto připravovaném modelu budou zveřejněny později.

Prezident a generální ředitel společnosti Volvo Cars Håkan Samuelsson prohlásil: „Věříme, že nastal čas, aby elektrické automobily postoupily ve svém technologickém vývoji kupředu a vstoupily do hlavního proudu. Jsme přesvědčeni o tom, že během následujících dvou let začnou elektrifikovaná vozidla tvořit 10 procent celkového prodeje značky Volvo.“
 
Automobilka Volvo Cars věří, že plug-in hybridní auta nabízejí zákazníkům tu nejlepší kombinaci efektivity, dojezdu a komfortu.
 
Například varianta Volvo XC90 T8 Twin Engine představuje při síle 407 koní a emisích CO2 pouhých 49 g/km jedno z nejčistějších a současně i nejvýkonnějších SUV na trhu. A to nemluvíme o dojezdu 43 km v čistě elektrickém režimu, spotřebě paliva pouhých 2,1 l / 100 km a zrychlení z 0 na 100 km/h během 5,6 vteřin.
 
Toto spojení výkonu, efektivity a ohleduplnosti vůči životnímu prostředí se stane obchodní značkou všech budoucích elektrifikovaných modelů automobilky Volvo Cars.
 
„Naše současná produktová nabídka nám napověděla hodně o tom, jak lidé využívají auta s elektrickým pohonem,“ uvedl Peter Mertens, senior viceprezident oddělení výzkumu a vývoje ve společnosti Volvo Car Group. „Z našeho průzkumu vyšlo najevo, že lidé řídí naše vozy s agregátem Twin Engine v elektrickém režimu přibližně polovinu času stráveného za volantem, což znamená, že naše plug-in hybridy představují reálnou alternativu ke konvenčním hnacím systémům.“
 
„Při téměř 40 letech zkušeností v oblasti elektrifikace se automobilka Volvo Cars naučila hodně o řízení činnosti akumulátorů na dlouhých cestách, díky čemuž může nabízet jeden z nejlepších poměrů dojezd/kW
v tomto průmyslu. Dostali jsme se do bodu, kdy zvážení nákladů ve srovnání s výhodami mluví ve prospěch elektrifikace. Technologie akumulátorů se zlepšila, náklady klesají a veřejnost je přijetí elektrifikace nakloněna. Dále není o čem mluvit,“ dodal na závěr Peter Mertens.

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.096s | 20 Queries | GZIP : Off ]