Minisraz v rumunském Banátu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#1 Minisraz v rumunském Banátu
Volvem do Rumunska aneb sraz v Banátu,
tak jsme si po pěti letech plánů a různých odkladů udělali čas na společný výlet do rumunských kopců. Skupina brněnského Vovoclanu vyrazila v pátek 1. 7. 2011 v 9 hodin večer z čerpací stanice AGIP na D2 směr Bratislava – Budapešť – Arad – Temešvár – Moravita – Bozovice - Rovensko.
Účastníci zájezdu a jejich plechové tanky:
Standa a Petr s Volvem 245,
Dušan alias Volvoclan s rodinou na Volvu 945,
Luboš s rodinou taktéž na Volvu 945,
Krasomil s Petrou tentokrát nechali doma dvostovku a nabalili bágly do Citroena.
Nejdůležitější osoba Tomáš – náš průvodce po rumunském kraji a oblasti Banátu cestoval plně naloženým Formanem.
Vzhledem k datu tj. prvnímu dni prázdnin to vypadalo na hraničním přechodu Slovenska a Maďarska velmi lidnatě. Potřebovali jsme koupit VIGNETU – dálniční známku a natankovat LPG.
Vignetu jsme si obstarali po skoro hodinovém čekání na benzince a LPG je v Maďarsku poměrně kumšt natankovat. Na internetu byli info o rozsáhlé siti čerpacích stanic, ale skutečnost je zcela odlišná. Na 400km úseku dálnice pouze tři čerpačky a ceno okolo 25Kč/litr LPG. To jsme ještě netušili, co nám souhra okolností připraví za perné chvilky před Budapeští. Zde začal Tomášův Forman stávkovat. Po rychlém ohledání, musel Standa konstatovat smrt palivového čerpadla. Byly dvě hodiny po půlnoci a už jsme řešili co dál. Vzhledem do jakých končin jsme se vydávali, tak jsme měli sebou malou dílnu, včetně náhradních dílů. Standa vylovil palivové čerpadlo z Volvo motorizace B 200F ze svých zásob a našel způsob, jak zpojízdnit Formana. Po třech hodinách oprav jsme pokračovali dále – hurá!!!! Standa zkřížil Volvo se Š Formanem. Na maďarské dálnici se připojil italský řidič Volva 480 a jel s námi v koloně asi hodinu jízdy. V průběhu sobotního dopoledne vjíždíme do Rumunska a opět kupujeme známku i na okresní silnice. Cena benzínu BA 95 okolo 30Kč/l, LPG do 18Kč/litr. V Rumunsku po 150 km jízdy dáváme svačinu a vyrážíme na posledních 120 km co nás dělí od cíle cesty – Rovenska.
tak jsme si po pěti letech plánů a různých odkladů udělali čas na společný výlet do rumunských kopců. Skupina brněnského Vovoclanu vyrazila v pátek 1. 7. 2011 v 9 hodin večer z čerpací stanice AGIP na D2 směr Bratislava – Budapešť – Arad – Temešvár – Moravita – Bozovice - Rovensko.
Účastníci zájezdu a jejich plechové tanky:
Standa a Petr s Volvem 245,
Dušan alias Volvoclan s rodinou na Volvu 945,
Luboš s rodinou taktéž na Volvu 945,
Krasomil s Petrou tentokrát nechali doma dvostovku a nabalili bágly do Citroena.
Nejdůležitější osoba Tomáš – náš průvodce po rumunském kraji a oblasti Banátu cestoval plně naloženým Formanem.
Vzhledem k datu tj. prvnímu dni prázdnin to vypadalo na hraničním přechodu Slovenska a Maďarska velmi lidnatě. Potřebovali jsme koupit VIGNETU – dálniční známku a natankovat LPG.
Vignetu jsme si obstarali po skoro hodinovém čekání na benzince a LPG je v Maďarsku poměrně kumšt natankovat. Na internetu byli info o rozsáhlé siti čerpacích stanic, ale skutečnost je zcela odlišná. Na 400km úseku dálnice pouze tři čerpačky a ceno okolo 25Kč/litr LPG. To jsme ještě netušili, co nám souhra okolností připraví za perné chvilky před Budapeští. Zde začal Tomášův Forman stávkovat. Po rychlém ohledání, musel Standa konstatovat smrt palivového čerpadla. Byly dvě hodiny po půlnoci a už jsme řešili co dál. Vzhledem do jakých končin jsme se vydávali, tak jsme měli sebou malou dílnu, včetně náhradních dílů. Standa vylovil palivové čerpadlo z Volvo motorizace B 200F ze svých zásob a našel způsob, jak zpojízdnit Formana. Po třech hodinách oprav jsme pokračovali dále – hurá!!!! Standa zkřížil Volvo se Š Formanem. Na maďarské dálnici se připojil italský řidič Volva 480 a jel s námi v koloně asi hodinu jízdy. V průběhu sobotního dopoledne vjíždíme do Rumunska a opět kupujeme známku i na okresní silnice. Cena benzínu BA 95 okolo 30Kč/l, LPG do 18Kč/litr. V Rumunsku po 150 km jízdy dáváme svačinu a vyrážíme na posledních 120 km co nás dělí od cíle cesty – Rovenska.
- Přílohy
-
- 020720111029.jpg (43.8 KiB) Zobrazeno 8177 x
-
- P1011103.jpg (118.32 KiB) Zobrazeno 8183 x
-
- P1011104.jpg (85.53 KiB) Zobrazeno 8183 x
-
- P1011105.jpg (87.89 KiB) Zobrazeno 8183 x
-
- DSCF0267.jpg (149.33 KiB) Zobrazeno 8183 x
Naposledy upravil(a) LUBOŠ dne 10 črc 2011 19:47, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#2 Minisraz v rumunském Banátu
Jsme ve velkém očekávání, cesty doposud velmi slušné. Při příjezdu do obce Bozovice nás ale čeká 10 km rozbité asfaltky a slalomu mezi dírami na cestě. Konečně jsme se dostali na kamenitou cestu a 14km stoupání – cíl cesty Rovensko je již skutečně nadohled. Tento úsek jsme jeli asi hodinu a půl. V sobotu odpoledne jsme na vrcholu kopců – v Rovensku. Následuje ubytování, první pivo a nějaká ta štamprla při večeři na přivítanou. Naši krajané jsou velmi přátelští a pohostinní. Ubytování buď ve staré chalupě nebo v nových chatkách se sprchou a WC na pokoji u rodiny Franty Mojžíše. Zde máme nádherný výhled na okolní kopce, pastviny a políčka, kde za každodenní dřiny si místní krajané obstarávají své živobytí.
- Přílohy
-
- 060720111106.jpg (85.09 KiB) Zobrazeno 8116 x
-
- 060720111105.jpg (118.79 KiB) Zobrazeno 8116 x
-
- P1011131.JPG (102.61 KiB) Zobrazeno 8116 x
-
- P1011130.JPG (120.58 KiB) Zobrazeno 8116 x
-
- 020720111037.jpg (55.45 KiB) Zobrazeno 8172 x
-
- DSCF0362.jpg (142.96 KiB) Zobrazeno 8174 x
Naposledy upravil(a) LUBOŠ dne 10 črc 2011 21:27, celkem upraveno 3 x.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#3 Minisraz v rumunském Banátu
Neděle 3. 7. 2011 seznámení s místním okolím, pěší výlet do kopců. Jsme nadšení kuchařským uměním naší paní domácí.
V pondělí jsme si opět zopakovali pěší turistiku po okolí s válením po stráních a piknikem v trávě.
Na úterý byl v plánu výlet k Dunaji, do druhé české vesnice v Rumunsku do Svaté Heleny a následně podél Dunaje na největší vodní dílo na Dunaji – Železná Vrata.
Sjezd k Dunaji byl velký adrenalin, hlavně prvních dvacet km. Cesta se místy podobala spíš korytu potoka. Po 6km jsme v lese narazili na osádku vozidla Audi A4 zahrabanou přední nápravou v sesuté lesní půdě. Tito tři hoši zde stáli od druhé hodiny ranní a asi čekali na zázrak, protože jedinné čeho dosáhli, tak bylo totálního zahrabání. Potřebovali jsme projet, tak jsme uvedli v praxi ženijní práce a hošany jsme vyprostili. „ Kupodivu“ sebou kromě Red Bullu neměli ani lano ani lopatu.
Doporučili jsme jim, změnu kurzu a této cestě nahoru do obce se vyhnout a objed kopec z druhé strany, což reprezentuje cca 170km, ale jistota dosažení cíle je téměř 100%. Měli ovšem svoji hlavu. Po návratu večer na naší základnu do Rovenska o nich nikdo naslyšel, žádná Audina nahoru nedorazila. Asi to možná otočili a nebo tam nocují dodnes …..
Asfaltová cesta okolo Dunaje byla velice kvalitní s pěknou vyhlídkou na řeku, na okolní skály, které již byly na srbském území. Obec Svatá Helena je taktéž jednou z mála českých vesnic na rumunském území, ale jestliže můžu porovnat s obcí Rovensko, tak podlehla turistickému ruchu. Vede zde asfaltka, zaparkované české autobusy – zkrátka zásah civilizace je zde již patrný. Dlouho jsme se nezdrželi a už jsme vyjeli směr Oršava a přehrada. Po desítkách km kvalitního asfaltu, najednou úseky někdy i několika km prašné štěrkové cesty – pěkný překvápko.
Přehrada Železná Vrata – působí mohutně, ale byla velká škoda, že po hrázi se nelze projít. Je to totiž hraniční pásmo se Srbskem. Tato přehrada dává podstatný kus energie do Srbska a do Rumunska. Po půl hodinovém očumování a zákazu fotografování odjíždíme zpět přes návštěvu trhu v Oršavě do místa našeho noclehu, do Rovenska.
V pondělí jsme si opět zopakovali pěší turistiku po okolí s válením po stráních a piknikem v trávě.
Na úterý byl v plánu výlet k Dunaji, do druhé české vesnice v Rumunsku do Svaté Heleny a následně podél Dunaje na největší vodní dílo na Dunaji – Železná Vrata.
Sjezd k Dunaji byl velký adrenalin, hlavně prvních dvacet km. Cesta se místy podobala spíš korytu potoka. Po 6km jsme v lese narazili na osádku vozidla Audi A4 zahrabanou přední nápravou v sesuté lesní půdě. Tito tři hoši zde stáli od druhé hodiny ranní a asi čekali na zázrak, protože jedinné čeho dosáhli, tak bylo totálního zahrabání. Potřebovali jsme projet, tak jsme uvedli v praxi ženijní práce a hošany jsme vyprostili. „ Kupodivu“ sebou kromě Red Bullu neměli ani lano ani lopatu.
Doporučili jsme jim, změnu kurzu a této cestě nahoru do obce se vyhnout a objed kopec z druhé strany, což reprezentuje cca 170km, ale jistota dosažení cíle je téměř 100%. Měli ovšem svoji hlavu. Po návratu večer na naší základnu do Rovenska o nich nikdo naslyšel, žádná Audina nahoru nedorazila. Asi to možná otočili a nebo tam nocují dodnes …..
Asfaltová cesta okolo Dunaje byla velice kvalitní s pěknou vyhlídkou na řeku, na okolní skály, které již byly na srbském území. Obec Svatá Helena je taktéž jednou z mála českých vesnic na rumunském území, ale jestliže můžu porovnat s obcí Rovensko, tak podlehla turistickému ruchu. Vede zde asfaltka, zaparkované české autobusy – zkrátka zásah civilizace je zde již patrný. Dlouho jsme se nezdrželi a už jsme vyjeli směr Oršava a přehrada. Po desítkách km kvalitního asfaltu, najednou úseky někdy i několika km prašné štěrkové cesty – pěkný překvápko.
Přehrada Železná Vrata – působí mohutně, ale byla velká škoda, že po hrázi se nelze projít. Je to totiž hraniční pásmo se Srbskem. Tato přehrada dává podstatný kus energie do Srbska a do Rumunska. Po půl hodinovém očumování a zákazu fotografování odjíždíme zpět přes návštěvu trhu v Oršavě do místa našeho noclehu, do Rovenska.
- Přílohy
-
- 050720111054.jpg (126.14 KiB) Zobrazeno 8163 x
-
- 050720111065.jpg (110.06 KiB) Zobrazeno 8163 x
-
- 050720111064.jpg (103.01 KiB) Zobrazeno 8163 x
-
- P2180631.JPG (140.9 KiB) Zobrazeno 8164 x
-
- P2180613.JPG (82 KiB) Zobrazeno 8164 x
-
- 050720111090.jpg (64.83 KiB) Zobrazeno 8166 x
-
- 050720111101.jpg (113.83 KiB) Zobrazeno 8166 x
-
- 050720111099.jpg (79.9 KiB) Zobrazeno 8166 x
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#4 Minisraz v rumunském Banátu
Ve středu již část skupiny Luboš + Dušan Volvoclan odjíždí domů, druhá skupina Standa + Krasomil vyráží na dlouhý pěší výlet na Mlýnky. Domů odjíždí až ve čtvrtek.
Tímto bych chtěl poděkovat našemu průvodci Banátem Tomášovi a našemu hostiteli Frantovi Mojžíšovi.
Tímto bych chtěl poděkovat našemu průvodci Banátem Tomášovi a našemu hostiteli Frantovi Mojžíšovi.
- Přílohy
-
- P1011150.jpg (116.23 KiB) Zobrazeno 8148 x
-
- 030720111039.jpg (102.02 KiB) Zobrazeno 8148 x
-
- 050720111084.jpg (118.25 KiB) Zobrazeno 8149 x
-
- 050720111079.jpg (78.89 KiB) Zobrazeno 8149 x
-
- P1011148.jpg (119.62 KiB) Zobrazeno 8156 x
-
- P1011151.jpg (89.66 KiB) Zobrazeno 8156 x
-
- P1011156.jpg (117.8 KiB) Zobrazeno 8158 x
-
- P1011155.jpg (114.29 KiB) Zobrazeno 8160 x
-
- 050720111075.jpg (71.23 KiB) Zobrazeno 8163 x
Naposledy upravil(a) LUBOŠ dne 10 črc 2011 21:01, celkem upraveno 7 x.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
#5 Minisraz v rumunském Banátu
v Rumunsku je krásná příroda , upřímě závidím v dobrém
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 327
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Riazaň, RUSSIA
- Vůz: V70TDi I, stříbrný metal, manual
#6 Minisraz v rumunském Banátu
Náádhééra. Kuva, jel bych hned. Rumunské vnitrozemí nemá chybu, ale sám bych tam nejel. Tak příště dejte vědět včas, pokuď by vám nevadil čehúň-výchdniar
_________________
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#7 Minisraz v rumunském Banátu
... miláčku, to čerpadlo si zabalil? ....
... jasně lásko...
... jasně lásko...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#8 Minisraz v rumunském Banátu
seznam mých ND sebou:doktor píše:... miláčku, to čerpadlo si zabalil? ....
... jasně lásko...
Váha vzduchu
Zesilovač zapalování
Zapalovací kabely
Svíčky
Indukční cívka
Relé čerpadla + vstřiků
Vodní pumpa
Hardy spojka
Středové uložení
Lano
Plnohodnotná rezerva
Rozvodový řemen
Kladka šponovací
Vstřiky
ŘJ zapalování + vstřiků
Plynový filtr
Víčko rozdělovače
Sprej pro nouzové nafouknutí kola
a plno různých lan, lopata, stranový klíče, gola soupravy.
Prý nejsem normální, říkali mě doma.
Naposledy upravil(a) LUBOŠ dne 10 črc 2011 21:20, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#9 Minisraz v rumunském Banátu
Bosone, nemáš do těchto podmínek auto. I Standa měl problémy s 200kou při průjezdu přes přírodní nerovnosti. My co máme krabice o pár čísel výše, tak to jakž tak šlo. Musíš si na příště pořídit pořádnou káru.BOSON píše:Náádhééra. Kuva, jel bych hned. Rumunské vnitrozemí nemá chybu, ale sám bych tam nejel. Tak příště dejte vědět včas, pokuď by vám nevadil čehúň-výchdniar
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 327
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Riazaň, RUSSIA
- Vůz: V70TDi I, stříbrný metal, manual
#10 Minisraz v rumunském Banátu
Cááák, o tolik vyšséé nésjte . Dal bych tam vatší kola
_________________
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 423
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: šetřím na nové... :)
- Bydliště: Brnisko, Vysočina
#11 Minisraz v rumunském Banátu
Luboši, parádní slohová práce! I ten včerejší výklad v Kněhyni stál za to. Klobouk dolů.
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#12 Minisraz v rumunském Banátu
Skvělý výlet! Češi se do rumunského Banátu přistěhovali před 180 lety, ale dodnes všichni mluví plynně česky (s krásnými archaismy). Připadal jsem si jako na prázdninách u babičky v čase, kdy randila s dědou...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#13 Minisraz v rumunském Banátu
jj promitani bylo super
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#14 Minisraz v rumunském Banátu
děkuji Aleši, , ještě bych se rád přidal ke Standovému hodnocení dialektu řeči a způsobu života našich krajanů.maldini píše:Luboši, parádní slohová práce! I ten včerejší výklad v Kněhyni stál za to. Klobouk dolů.
Na mě atmosféra ve vesnici působila, jako děj z filmu "Trampoty oficiála Tříšky". Většina polních prací se provádí ručně, traktory se dostanou jen do malé části pozemků, vše je v kopcích a převážná část práce je závislá na lidském úsilí za pomoci koní a hovězího dobytka.
Co je bohužel i pravda, tak vliv turistiky v podobě některých návštěvníků ze země České a jejich motocyklů nebo čtyřkolek, je pro přírodu mnohdy ne příliš ohleduplný. Někteří jedinci nerespektují cesty a jezdí i po polích s úrodou.
Když jme to slyšeli od místních obyvatel, tak se člověk styděl za to, odkud pochází. Určitě by si to tito frajeři nelajzli v Rakousku nebo v Bavorsku, ale zde si připadají nedotknutelní.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 423
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: šetřím na nové... :)
- Bydliště: Brnisko, Vysočina
#15 Minisraz v rumunském Banátu
Bohužel, stejně jako u nás... Čím dál na východ si někteří nárokují status nepostižitelných a absolutních ignorantů čehokoliv. Je to škoda, tací egoisté potom otravují život normálním lidem. A co se týče stydění se za svůj původ, přiznám se, že toto mě už trápí poměrně dlouho... Ale naštěstí jsou i lidé rozumní, kteří chápou, že chování několika primitivních jedinců nereprezentuje většinu, ačkoliv jejich počet neustále narůstá...
ještě takový soukromý poznatek - máš opravdu skvělou rodinu.
ještě takový soukromý poznatek - máš opravdu skvělou rodinu.
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#16 Minisraz v rumunském Banátu
za predlozeni ceskeho pasu uz jsem se parkrat ve světe stydel ale nenapadlo by mne zebych se mohl stydet i v zemich jako je rumunskoLUBOŠ píše:Když jme to slyšeli od místních obyvatel, tak se člověk styděl za to, odkud pochází. Určitě by si to tito frajeři nelajzli v Rakousku nebo v Bavorsku, ale zde si připadají nedotknutelní.
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 94
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hrušovany u Brna
- Kontaktovat uživatele:
#17 Minisraz v rumunském Banátu
Volvoclokaní rodina děkuje všem zúčastněným jednak za důvěru a druhak za to,že nás taky jednou vyvezli.Bylo to fajn,bezva,príma ,moc jsme si to užili a zatlačujem slzu dojetí nad tou krásou a čistotou...díky,díky,díky!!!Nikdy nezapomeneme!
Mno a k temu slohu...jako respekt Lubošu!
Mno a k temu slohu...jako respekt Lubošu!
- Přílohy
-
- P2180015 – kopie.JPG (31.07 KiB) Zobrazeno 8074 x
_________________
V945 2,0 benzín+LPG,91 manuál,B200F/antracit V245GL 2,3benzín,81 manual B230F stříbrná,dnes již černá mat B230FT
V945 2,0 benzín+LPG,91 manuál,B200F/antracit V245GL 2,3benzín,81 manual B230F stříbrná,dnes již černá mat B230FT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#18 Minisraz v rumunském Banátu
Přidám pár údajů:
- cesta z Brna do Rovenska měří 786km, na výletě kolem Dunaje jsme ujeli 283km, celkem bylo tedy najeto 1855km (údaje převzaty z GoogleMaps, neboť nahnilý kablík z čidla pro tachometr hodil při vykřižování náprav v terénu takříkajíc ručník do ringu )
- spotřeboval jsem 171 litr benzinu, což dělá 9,22 l/100km (do Rumunska jsem vezl metrák cukru, půl metráku mouky, dvě velký pneumatiky na žebřiňák (výše uvedené je v Rumunsku drahé nebo nedostupné), Petra (Slima) s báglem a ještě jsem odlehčil Formana našeho velitele o nějakou bagáž, zpět jsem jel nalehko jen se Slimem a výslužkou (zkapalněné ovoce a zpracovaný kus prasete )
- z Brna vás až do rumunské Moravity čeká dálnice nebo rovné a kvalitní silnice, dalších 50km (do města Oravita) je jako naše průměrná okreska, následuje přejezd horského sedla do obce Bozovici (samá zatáčka dokopcazkopca a výborná cesta - jasně nejkrásnější úsek cesty). Do Rovenska zbývá už jen asi pětadvacet kilometrů - skoro dvě hodiny pro slabé povahy jako jsem byl já a půlhodinka pro šílence jako je náš velitel Tomáš .
- na našem výletě k Dunaji jsem si ověřil, že najetí v mírné rychlosti na ostrý kámen velikosti kilovky cukru neznamená nutně proražení gumy a že nemá smysl vyhýbat nicotným kamínkům velikosti sevřené pěsti. V rychlostech 30kmh a vyšších se už tolik netřepe volant a jízda je po kamenitých cestách plavnější . Krasomil jel s velitelem ve Formanu jeden výjezd do Rovenska a vyprávěl nám, že byla několikrát zařazena čtyřka a rychloměr se dotýkal devadesátky - a přitom se propíchla jen jedna guma!
- cesta z Brna do Rovenska měří 786km, na výletě kolem Dunaje jsme ujeli 283km, celkem bylo tedy najeto 1855km (údaje převzaty z GoogleMaps, neboť nahnilý kablík z čidla pro tachometr hodil při vykřižování náprav v terénu takříkajíc ručník do ringu )
- spotřeboval jsem 171 litr benzinu, což dělá 9,22 l/100km (do Rumunska jsem vezl metrák cukru, půl metráku mouky, dvě velký pneumatiky na žebřiňák (výše uvedené je v Rumunsku drahé nebo nedostupné), Petra (Slima) s báglem a ještě jsem odlehčil Formana našeho velitele o nějakou bagáž, zpět jsem jel nalehko jen se Slimem a výslužkou (zkapalněné ovoce a zpracovaný kus prasete )
- z Brna vás až do rumunské Moravity čeká dálnice nebo rovné a kvalitní silnice, dalších 50km (do města Oravita) je jako naše průměrná okreska, následuje přejezd horského sedla do obce Bozovici (samá zatáčka dokopcazkopca a výborná cesta - jasně nejkrásnější úsek cesty). Do Rovenska zbývá už jen asi pětadvacet kilometrů - skoro dvě hodiny pro slabé povahy jako jsem byl já a půlhodinka pro šílence jako je náš velitel Tomáš .
- na našem výletě k Dunaji jsem si ověřil, že najetí v mírné rychlosti na ostrý kámen velikosti kilovky cukru neznamená nutně proražení gumy a že nemá smysl vyhýbat nicotným kamínkům velikosti sevřené pěsti. V rychlostech 30kmh a vyšších se už tolik netřepe volant a jízda je po kamenitých cestách plavnější . Krasomil jel s velitelem ve Formanu jeden výjezd do Rovenska a vyprávěl nám, že byla několikrát zařazena čtyřka a rychloměr se dotýkal devadesátky - a přitom se propíchla jen jedna guma!
- Přílohy
-
- PICT2195.JPG (121.03 KiB) Zobrazeno 7997 x
-
- PICT2199.JPG (64.1 KiB) Zobrazeno 7997 x
-
- PICT2203.JPG (104.85 KiB) Zobrazeno 7997 x
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#19 Minisraz v rumunském Banátu
Panove, tak to je famozni! To jsem si rikal, jakej jsem dobrodruh, kdyz jsem vloni vyrazil devitkou na lofoty Vypada to, ze jsem si nasel dalsi cil ktery chci navstivit
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
#20 Minisraz v rumunském Banátu
vypadá to fakt supr, hoďte ještě nějaké foto
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 94
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hrušovany u Brna
- Kontaktovat uživatele:
#21 Minisraz v rumunském Banátu
Zde foto úseků kolem Dunaje,těch horších...
_________________
V945 2,0 benzín+LPG,91 manuál,B200F/antracit V245GL 2,3benzín,81 manual B230F stříbrná,dnes již černá mat B230FT
V945 2,0 benzín+LPG,91 manuál,B200F/antracit V245GL 2,3benzín,81 manual B230F stříbrná,dnes již černá mat B230FT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 94
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hrušovany u Brna
- Kontaktovat uživatele:
#22 Minisraz v rumunském Banátu
ještě momentka s cesty směr Rovensko...
_________________
V945 2,0 benzín+LPG,91 manuál,B200F/antracit V245GL 2,3benzín,81 manual B230F stříbrná,dnes již černá mat B230FT
V945 2,0 benzín+LPG,91 manuál,B200F/antracit V245GL 2,3benzín,81 manual B230F stříbrná,dnes již černá mat B230FT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 423
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: šetřím na nové... :)
- Bydliště: Brnisko, Vysočina
#23 Minisraz v rumunském Banátu
Kluci a holky, já vám tak závidím... Rozhodl jsem se, že si co nevidět koupím sedmici, abych se naučil jezdit se zadkem, a příští rok nějakou zachovalejší sedmici nebo devítku. Jakmile zase něco naplánujete, jedu s vámi!!!
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 859
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#24 Minisraz v rumunském Banátu
Stando, Volvoclane a spol, palec nahoru, vypadá to na super výlet! Těším se osobně na pokec!
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5785
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#25 Minisraz v rumunském Banátu
všechno parádní
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 22 Odpovědi
- 2846 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haben
-
- 2 Odpovědi
- 1635 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od SuGi
-
- 47 Odpovědi
- 10763 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zuny
-
- 10 Odpovědi
- 3102 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 119 Odpovědi
- 10589 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Patkin