dieslové motory ve S/V40 - S40/V50

  • Autor
  • Zpráva
Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1677
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#51 dieslové motory ve S/V40 - S40/V50

Příspěvek od Harry »

to je s40 II, motor PSA
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 7
Registrován: 11 roků
Vůz: V70

#52 dieslové motory ve S/V40 - S40/V50

Příspěvek od jenousch »

Harry píše:to je s40 II, motor PSA
To je mi jasny, spis bych chtel slyset nejaky zkusenosti co se tyka zivotnosti, poruchovosti, pripadne ceny nahr. dilu, spotrebu atd.

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1677
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#53 dieslové motory ve S/V40 - S40/V50

Příspěvek od Harry »

já ho mám krátce, spotřebu mám v profilu. najeto má taky málo, takže jsem zatím problém řešit nemusel.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

yoby
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#54 dieslové motory ve S/V40 - S40/V50

Příspěvek od yoby »

jenousch píše:2005
Tak to jo, pak ti tam neštymuje ta V40 :-)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 7
Registrován: 11 roků
Vůz: V70

#55 dieslové motory ve S/V40 - S40/V50

Příspěvek od jenousch »

yoby píše:
jenousch píše:2005
Tak to jo, pak ti tam neštymuje ta V40 :-)
Jojo, chybicka se vloudila :) Ma nekdo dalsi poznatky k autu s timto motorem?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Vůz: S40 1.9TD 98´

#56 dieslové motory ve S/V40 - S40/V50

Příspěvek od jean192 »

Páni, neviete mi poradiť, koľko stojí hadica od turba do medzichladiča a kde ju kúpiť? Zistil som, že je deravá, bola už pri kúpe. Zatiaľ som to len provizórne zalepil lepiacou páskou :angel: , ale to asi nebude dlhodobo udržateľný stav. Auto zrazu "ťahá", už to je celkom príjemné vezenie.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 31
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Hlučín u Opavy
Vůz: Volvo V40 TDi T4,rv.2001,75Kw, nyní XC90
Bydliště: Hlučín u Opavy

#57 dieslové motory ve 40-kách

Příspěvek od Zdenda1 »

Deshi píše:
pitris píše:Zdravím, mám dotaz ohledně výběru motoru. Který motor myslíte, že je lepší? 70kW, 75kW nebo 85kW? Jestli by tady majitelé mohli napsat jak je motor živý, hlučnost a celkovou spokojenost, případně spotřebu, abych mohl porovnat. Četl jsem (http://www.tipcar.cz/recenze_ojetin_vol ... -1907.html), že prý diesly 75 a 85 kW nejsou moc kvalitní, ale moc tomu nevěřím.... Asi bych dle čísel volil 85kW TD. Co myslíte? Díky
diesly 75 kW a 85 kW si myslím , že jsou velice dobré. Já mám 75, najeto svých cca 100tis km a naprosto v pohodě, pravidelně měním olej(vždy cca po 15tis km podle předpisů), nechám vychládat turbo před dojezdem a nem,ůžu sai naprosto stěžovat. Je to sïce ta slabší verze, ale pokud nebudeš jezdit furt extra naložený, tak nebudeš mít problém. Není to na honičky s novejma ochcáfkama nebo Golfama f TDI na hlínách s Foliema, ale zrychlení není špatný. Cokoliv potřebuju tak předjedu. a po dálnici to 180 valí taky v poho :palec: :palec:

mám taktéž V40,rv.2001 1.9 Tdi 75kW najeto 335 550Km a motorově skoro 100%, až na pár kapek aleje, kterej mi teče ,,čert vi odkud,, mě nikdy nezklamalo tzn.1.9.TDi, 75kW mohu jen doporučit

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#58 dieslové motory ve S/V40 - S40/V50

Příspěvek od ..::Philip::.. »

Prave jsem prijel z Italie a docela mne prekapilo, ze nejcastejsi Volvo je V50 1.6D/2.0D/D2. Za celou cestu, 2500km, jsem potkal jen nekolik jen jednu V50 D3 a jednu benzinovou.

PS: Pred Prahou jsem se prehoupl pres 260tis km se svou V50 :)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#59 dieslové motory ve S/V40 - S40/V50

Příspěvek od Deshi »

..::Philip::.. píše:Prave jsem prijel z Italie a docela mne prekapilo, ze nejcastejsi Volvo je V50 1.6D/2.0D/D2. Za celou cestu, 2500km, jsem potkal jen nekolik jen jednu V50 D3 a jednu benzinovou.

PS: Pred Prahou jsem se prehoupl pres 260tis km se svou V50 :)
Tohle mě taky docela překvapuje, ale holt asi všichni šetří :Search:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#60 dieslové motory ve S/V40 - S40/V50

Příspěvek od karelvolvo »

Deshi píše:
..::Philip::.. píše:Prave jsem prijel z Italie a docela mne prekapilo, ze nejcastejsi Volvo je V50 1.6D/2.0D/D2. Za celou cestu, 2500km, jsem potkal jen nekolik jen jednu V50 D3 a jednu benzinovou.

PS: Pred Prahou jsem se prehoupl pres 260tis km se svou V50 :)
Tohle mě taky docela překvapuje, ale holt asi všichni šetří :Search:
To říkám pořád že 8 nebo i 9 z 10-ti V50-tek žere naftu tak proto snad mají nárok se semtam pokazit !
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#61 dieslové motory ve S/V40 - S40/V50

Příspěvek od Deshi »

karelvolvo píše:
Deshi píše: Tohle mě taky docela překvapuje, ale holt asi všichni šetří :Search:
To říkám pořád že 8 nebo i 9 z 10-ti V50-tek žere naftu tak proto snad mají nárok se semtam pokazit !
To že žerou naftu mi nevadí, ale hlavně nikdo nekoupil pořádnou D5 :shock:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#62 dieslové motory ve S/V40 - S40/V50

Příspěvek od karelvolvo »

pořádná D5 se tam ani nedávala !?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#63 dieslové motory ve S/V40 - S40/V50

Příspěvek od Deshi »

karelvolvo píše:pořádná D5 se tam ani nedávala !?
já mám dojem, že se do V50 D5 dávala, ze začátku jen s automatem - D5 132kW nebo kolik to má
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#64 dieslové motory ve S/V40 - S40/V50

Příspěvek od karelvolvo »

Deshi píše:
karelvolvo píše:pořádná D5 se tam ani nedávala !?
já mám dojem, že se do V50 D5 dávala, ze začátku jen s automatem - D5 132kW nebo kolik to má
Jo ale to není pořádná D5 !! Tady už je DPF, vířivé klapky ...
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#65 dieslové motory ve S/V40 - S40/V50

Příspěvek od ..::Philip::.. »

V50 D5 byla i s manualem..
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#66 dieslové motory ve S/V40 - S40/V50

Příspěvek od Deshi »

..::Philip::.. píše:V50 D5 byla i s manualem..
to vím, ale až později, začátek byl jen s automatem, manuál byl snad až od 2006 nebo od kdy
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#67 dieslové motory ve S/V40 - S40/V50

Příspěvek od ..::Philip::.. »

D5 prisla v 2006. Manual i automat. Pozdeji uz jen D5 Automat. Stejne tak to bylo s T5. (jen T5 byla dostupna jiz drive)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#68 dieslové motory ve S/V40 - S40/V50

Příspěvek od karelvolvo »

..::Philip::.. píše:D5 prisla v 2006. Manual i automat. Pozdeji uz jen D5 Automat. Stejne tak to bylo s T5. (jen T5 byla dostupna jiz drive)
Napřed byl jen automat, později obojí. Máme ve firmě spoustu V50-tek dřív převážně 2.0D, teď nějaká D2 (nic moc) , Ale D3 to je raketa
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 255
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
Bydliště: Liberecko

#69 dieslové motory ve S/V40 - S40/V50

Příspěvek od Pegos »

Zdravím tak jsem si udělal radost a koupil jsem si V50 2.0 D dovezeno z Holandska r.v.07 najeto 158 tis. tak snad to bude ještě dlouho sloužit a já budu spokojený.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 48
Registrován: 11 roků
Bydliště: Ostrava
Vůz: V40, 19TD, 66KW, R.v.:99
Bydliště: Ostrava-Mor. Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#70 dieslové motory ve S/V40 - S40/V50

Příspěvek od Tygrxxx »

Ahoj,
Mám stejný nebo spíše podobný problém, vyměnil jsem trysky, přepadové hadičky, podložky, okroužky po vstřkama.
Dělal jsem kompletní repas hlavy, vyvaření, ventily, zvihátka, hydroštely, vyvaření mezi komůrkami, těsnění, rozvody, vod. pumpu.
Nové žhaviče a nová baterka.

Před opravou se mi ztrácela voda a kouřilo to, čili těsnění pod hlavou. Spotřeba byla v poruše 4,5l/100Km a jelo to jako blázen.

Po opravě, kouřivost stále do bíla ale smrdí to po nespálené naftě, voda se neztrácí ani olej.
Je línější a žere cca 7-8l.

Prohlédl jsem, vyčistil a podotahoval veškeré hadice turba a sání, rozchýbal táhlo na turbu k baňce(už chodí výborně), měl jsem starty na 3 válce, tak jsem vyměnil 3 a 4 žhavič dále se mi nechtěli sundávat vstřiky a už to startuje dobře, ale stále problém setrvává.

Vyměněný palivový i olejový filtr, palivová soustava odvzdušněná kompletně i s čerpadlem.

Kolísali otáčky a zůstavali trčet na 1100. Seřízení čerpadla a úprava volnoběhu, vše v pořádku po této stránce ale problém s kouřením a spotřebou je stále.

Takže zkus postupovat podle toho co jsem vše udělal, zkontoluj hadice, táhlo turba, egr ventil jestli chodí, kontroluj vodu a jestli to smrdí po naftě ten kouř. Může to být vstřikovačem, nebo padající nafta snad, ještě jsem dostal radu na výměnu zpětných hadic z čerpadla, ale k tomu jsem se nedostal ještě. Nechal bych zkontrolovat předvsřik jestli za studena po otočení klíčku necvaká bude špatný, já ho mám prej dobrý.

Kdyby si problém nějak vyřešil dej mi vědět :-)
_________________
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 177
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: VOLVO
Kontaktovat uživatele:

#71 dieslové motory ve S/V40 - S40/V50

Příspěvek od vlado82 »

kmautodily píše:Já ted řeším naprosto stejný problém a už nevím kam dál V40 1.9td 66kw rv1998,vyměnil jsem co šlo,diagnostika v pořádku,voda ani olej se neztrácí,výkon to má slušný a je to prostě jako když je špatný předvstřik,za studena to kouří bíle-je to jako když to špatne spaluje,slabě to vynechává,jak se to zahřeje tak to pak je v pohodě,u jiného auta jsem vždy hnul s čerpadlem a byl pokoj,tady je čerpadlo na pevno a nevím jestli se dá nastevit třeba na rozvodovém kole?Jinak ten bazmek na čerpadle co řídí předvstřik elektricky mám taky v pořádku. :(
Čerpadlem se pohybovat (otáčet) dá, je na to speciální klíč takový trojzubec obejdeš se tam kde dělají Renaulty.
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#72 dieslové motory ve S/V40 - S40/V50

Příspěvek od kwiko »

stroboskop

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1141
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: V40 1.9D

#73 dieslové motory ve S/V40 - S40/V50

Příspěvek od labanos »

Ahoj, mám dotaz na motor ve S40 1.9D 85 kW. Měnil jsem olej, u šroubu na olejové vaně je měděná podložka, zatím jsem tam nechal tu starou, ale příště už bych ji chtěl vyměnit. Mohl by mi někdo napsat jaké jsou rozměry podložky nebo aspoň jaký závit je na šroubu? Zapomněl jsem to odměřit :-( Nebo je to speciální podložka, kde to koupit? Dík!
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#74 dieslové motory ve S/V40 - S40/V50

Příspěvek od kwiko »


Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1844
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Bechyně
Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3

#75 dieslové motory ve S/V40 - S40/V50

Příspěvek od yebat »

_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“