Právě je 12 pro 2018 15:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: dieslové motory ve S/V40 - S40/V50
PříspěvekNapsal: 12 zář 2007 22:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2005
Příspěvky: 3256
Bydliště: Praha 9
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
V S/V 40 byly používány po celou dobu výroby starého typu do r. 2004 dieslové motory Renault. Zpočátku, v letech 95-96 to byly staré komůrkové diesly jako ve 440/460 s intercoolerem v levém podběhu, 66kW. Ty byly náchylné k praskání hlav, po výměně hlav za inovovaný orig. díl Volvo toto přestalo.
Další fází bylo používání v l. 98-00 turbo dieslů s přímým vstřikem a také intercoolerem 72kW, tyto již byly podstatně lepší.
Po r. 2000 -04 byly osazovány commonreily značené u Renaultů 1.9 DCi s výkonem 75kW nebo 85 kW a variabilním turbem. Tyto motory se zdají být skvělé a narozdíl od jejich verze pro Renault ve Volvo úpravě nezloběj.
Po r. 2004 jsou to motory PSA používané koncernem Ford.

Značení v interním kódu je pak D4192T v letech 96-98, D4192T2 v letech 99-00 (do faceliftu), dále D4192T3 a D4192T4 Do r. 2004. Dále značení již neznám, třeba někdo doplní ;-)

Všechny motory jsou poměrně úsporné a spolehlivé, pochopitelně asi nejde srovnávat staré komůrkové turbodiesly s novejma commonreilama nebo dokonce motory od PSA. Pokud bych ale měl kupovat nejstarší komůrkáč 66kW, byl bych opatrnej na prasklou hlavu, dost lidí tento problém řeší prodejem vozu.

P.S. Toto je zpracováno na základě starých přízpěvků při jejich moderování.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dieslové motory ve 40-kách
PříspěvekNapsal: 13 zář 2007 21:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2007
Příspěvky: 10
Bydliště: Senec, SK
Co je pravdy na tom, ze na D4192 T3 a D4192 T4, teda Ranault 1.9 DCi zvykne castejsie odchadzat vstrekovanie? Kamarat ma Lagunu s tymto motorom a je to samy maler ...
Su tieto motory na to nachylnejsie, ci je to "vseobecna moznost" commonrailov? Da sa tomu nejako predist udrzbou, pouzivanim? Naftak mam 1. krat v zivote, tak o tom moc neviem.
Ale vraj je to chutne draha oprava ... cca 60 000 SKK. D.

_________________
Volvík V40 D4192 T3, 12/2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dieslové motory ve 40-kách
PříspěvekNapsal: 13 zář 2007 21:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2005
Příspěvky: 3256
Bydliště: Praha 9
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Myslím si z doslechu, že ten Renault je poruchovější, ale nevím proč. Možná se vyjádří Jarek nebo někdo s více zkušenostma.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dieslové motory ve 40-kách
PříspěvekNapsal: 20 zář 2007 11:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 44
Bydliště: Púchov / Slovakia
Ja mám v40 s tým 66kW turbo dieslom a musím povedať - "nema problema" či bola menená hlava to neviem je to dovoz ale až na spojkové ložisko ktoré občas na voľnobeh rachotí je to v poho.

_________________
XC 60 2,4D, 120 kW, r.v. 2009.
Bolo V 40, 1,9TD, 66kW, r.v. 1998.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dieslové motory ve 40-kách
PříspěvekNapsal: 26 zář 2007 08:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 4544
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW
Já mám najeto dle tacháku cca 140tis a problémy po mých 60tis km nemám, je možné, že Volvo si motory trochu upravilo a problémy jsou tedy jen u Renaultů...............

_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW
Dream car: C70


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dieslové motory ve 40-kách
PříspěvekNapsal: 11 říj 2007 22:45 
Offline

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 8
Bydliště: Praha 8
Dobrý den všichni.
Jsem čerstvým majitelem Volva V40 :D 1.9td 66kW :( najeto řekl bych 200tis :?: Na tachu je 156tis je po prvním majiteli ale z Italie :pij: takže asi jako po 10 němcích páč je takové unavené :cry: .
Za studena chrastí spojkové ložisko , slabě si hvízdá turbo, nevrací se přepínač blinkrů, bídně svítí , potrhané sedačky, propálená stropnice, ohnutá zadní náprava a obouchané ze všech stran atd :)
Práce jak na kostele ale jinak v pohodě. 4 hvězdičky v NCAP crash testu rozhodly. Jo a už jsem měl plný zuby neustálého boje s korozí u všech předchozích vozů.

Je to můj první turbodiesel kdy je turbo zralé na repasi?
Zatim je slyšet pouze když ho chcete slyšet jak dlouho se ještě bude točit?

Je to obvyklé s těmi blinkry u tohoto vozu?

Jak vysoké by měli být volnoběžné otáčky?

Díky za každou odpověd! :palec:

Výhody motoru 1.9td : jednoduchost nebo jinak zastaralost :idea:
kompaktnost a dobrá přístupnost alespon ve volvu :prace:
dostupnost použitých náhradních dílů (renault 19, megane, scenic)
spotřeba do 7litrů ;-)
nenáročnost na palivo ( jezdím na směs nafty a rostliného oleje 60:40 ) :lol:

nevýhody: lenost (to neznamená že neumí jet 180)
hlučnost
poruchy hlav a těsnění :!:
myslim že časem přijdu i na další :cry:

_________________
Modrá V40 1.9 td, 66kW, aut.klima,1997
Fiat uno turbo
Suzuki vz 800 marauder
Fiabant 1.5 (trabant s motorem fiat cca 90k)


Naposledy upravil fiabant dne 11 říj 2007 23:41, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: dieslové motory ve 40-kách
PříspěvekNapsal: 18 říj 2007 08:55 
Offline

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 18
Bydliště: Nitra
Zdravím,je možné vymeniť motor 1,9 TD 66kW za 1,9 D 85 kW.
predpokladám,že priestorovo je to rovnaké,problém môže byť s elektronikou.
Je to vôbec možné ???

_________________
V40 1,9 TD 66 kW 5 /1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dieslové motory ve 40-kách
PříspěvekNapsal: 21 říj 2007 10:34 
Offline
Profi prodejce

Registrován: srpen 2004
Příspěvky: 607
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Řekl bych, že je to naprosto nerealizovatelné. Samozřejmě udělat jde nakonec vše, ale obávám se, že by celá akce absolutně nešla finančně odůvodnit...

_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dieslové motory ve 40-kách
PříspěvekNapsal: 14 lis 2007 06:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2007
Příspěvky: 52
Bydliště: Žlutava, okr. Zlín
thorn píše:
Co je pravdy na tom, ze na D4192 T3 a D4192 T4, teda Ranault 1.9 DCi zvykne castejsie odchadzat vstrekovanie? Kamarat ma Lagunu s tymto motorom a je to samy maler ...
Su tieto motory na to nachylnejsie, ci je to "vseobecna moznost" commonrailov? Da sa tomu nejako predist udrzbou, pouzivanim? Naftak mam 1. krat v zivote, tak o tom moc neviem.
Ale vraj je to chutne draha oprava ... cca 60 000 SKK. D.


To souhlasí, že jak se chováš ke commonrailu, tak se bude commonrail chovat k Tvé peněžence. Životnost jednoznačně souvisí s kvalitou paliva, obch.zástupce dodavatele jedné zkušebny má najeto přes 200 tis km. a je v pohodě, jiný odepíše vstřikovače i na 50 tis. km.
Tedy, záleží hodně na kvalitě nafty, kterou tam liješ, ale bohužel tohle nejsi schopný poznat. Snad jen můžeš věřit, že značkové čerpací stanice nečachrují s palivem.
A potom také jezdit a jezdit. Držet motor v rozumných otáčkách. To znamená ani málo a ani hodně. Tak akorát okolo těch 2tisíc. Chladit turbo po dojetí!!!!!!!!
A když už na to nedej bože dojde, tak ceny oprav číní u Penťáků ve Zlíně:
Cena vstřikovačů se podle typu pohybuje od 8-15tis/ks, opravy ( zatím neprovádí, zařízení je na cestě z Anglie) u konkurence v Česku 5 tis. +/-. Turbodmychadlo opravuje firma Valášek-Hodonín. Cena cca 15-20 tis. kč.
Ceny oprav v jiných částech země neznám. Třeba se někdo podělí o své zkušenosti.

_________________
Volvo V40 1,9D 85kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dieslové motory ve 40-kách
PříspěvekNapsal: 18 pro 2007 13:15 
Offline

Registrován: prosinec 2007
Příspěvky: 25
Bydliště: Brno
Chtěl bych se zeptat jake jsou volnobežne otačky u V40 1.9 dci me to drží tak cca 650 není to moc málo??? popřípadš dají se nějak nastavit? a někdy se mě stane že po zastavení otáčky kolísají od cca 650 do cca 1000 pomalu nahorů a dolů šlapnu trochu na plyn a sednou na tech 650 a drží ale přesto se mě zdá že je to málo motor začne i v techto otáčkách lehce vibrovat je to nepříjemné jelikož stojím pořád v koloně. Neví někdo nejakou radu???

_________________
V40 1,9dci 85kw 2001/11


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dieslové motory ve 40-kách
PříspěvekNapsal: 18 pro 2007 13:19 
Offline

Registrován: září 2007
Příspěvky: 276
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
rada je jednoduchá - podívej se o příspěvek nad ten svůj

_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dieslové motory ve 40-kách
PříspěvekNapsal: 18 pro 2007 13:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 4544
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW
Čedr píše:
Chtěl bych se zeptat jake jsou volnobežne otačky u V40 1.9 dci me to drží tak cca 650 není to moc málo??? popřípadš dají se nějak nastavit? a někdy se mě stane že po zastavení otáčky kolísají od cca 650 do cca 1000 pomalu nahorů a dolů šlapnu trochu na plyn a sednou na tech 650 a drží ale přesto se mě zdá že je to málo motor začne i v techto otáčkách lehce vibrovat je to nepříjemné jelikož stojím pořád v koloně. Neví někdo nejakou radu???



Mě drží motor na volnoběh nějakých 800 ot/min a taky to lehce vibruje, ale 650 je asi docela málo :!:

_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW
Dream car: C70


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dieslové motory ve 40-kách
PříspěvekNapsal: 18 pro 2007 15:41 
Offline

Registrován: prosinec 2007
Příspěvky: 25
Bydliště: Brno
Cesinek píše:
rada je jednoduchá - podívej se o příspěvek nad ten svůj


myslíš že by mohli byt vstřiky v haji???

_________________
V40 1,9dci 85kw 2001/11


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dieslové motory ve 40-kách
PříspěvekNapsal: 18 pro 2007 21:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2006
Příspěvky: 896
Bydliště: Zlín
Bydliště: Zlín
Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
Čedr píše:
Chtěl bych se zeptat jake jsou volnobežne otačky u V40 1.9 dci me to drží tak cca 650 není to moc málo???

Těch 650 otáček jsi zjistil na diagnostice?

_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Obrázek
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dieslové motory ve 40-kách
PříspěvekNapsal: 18 pro 2007 21:37 
Offline

Registrován: prosinec 2007
Příspěvky: 25
Bydliště: Brno
libre píše:
Čedr píše:
Chtěl bych se zeptat jake jsou volnobežne otačky u V40 1.9 dci me to drží tak cca 650 není to moc málo???

Těch 650 otáček jsi zjistil na diagnostice?


nn na otackoměru do zahrati cca 800 což je asi normal potom když jedu vyřadím rychlost tak drží zahrátý pořád 800 a když spomaluju tak jdou otačky jakoby pořad trochu dolu až zastavim uplně tak spadnou jeste zhruba o 100 na tech 650 a to už zacne lehce vibrovat??? a zhruba jenou z 50 zastavení otacky pomalu kolísají od cca 600 do 1000 troch pridam a ustali se??? na dignostice sem s autem vubec nebyl takže nevim.

_________________
V40 1,9dci 85kw 2001/11


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dieslové motory ve 40-kách
PříspěvekNapsal: 18 pro 2007 21:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2006
Příspěvky: 896
Bydliště: Zlín
Bydliště: Zlín
Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
Mně otáčkoměr ukazuje po zahřátí cca 500-550 otáček, ale ve skutečnosti je to přes diagnostiku 740.

_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Obrázek
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dieslové motory ve 40-kách
PříspěvekNapsal: 23 pro 2007 01:57 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: září 2005
Příspěvky: 7324
Bydliště: PRG
libre píše:
Mně otáčkoměr ukazuje po zahřátí cca 500-550 otáček, ale ve skutečnosti je to přes diagnostiku 740.

Přesně - pokud jde o volnoběžné otáčky, může být rozdíl mezi tím co indikuje otáčkoměr a tím co říká diagnostika - a ta má vždy pravdu 8)

_________________
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Šelma S60-2.4 20V Turbo (B5244T3) (200hp/6000rpm, 291Nm/1800-5000rpm)__(r.v. 2001, mod.01)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
bylo - Vóólvik V40-2.0 16V Turbo (B4204T) (200hp/5100rpm, 230Nm/1800-4800rpm)__(r.v. 1998, mod.99)(upgrade Obrázek)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dieslové motory ve 40-kách
PříspěvekNapsal: 28 led 2008 22:43 
Offline

Registrován: leden 2008
Příspěvky: 20
Bydliště: Kolín, občas Hradec Králové
Omlouvám se, :oops: není to k tomuto tématu, ale podle techničáku jsem našel, že by moje V40 měla mít nezávislé topení. Nevím, jak přesně by to mělo vypadat, nebo nemáte s tím někdo zkušenosti?? Nebo eventuálně i fotečku :palec:

_________________
Bylo: V40 1,9 D, r.v. 1996
Bude: V70 nebo XC70 - podle toho, co kasička (a manželka) časem odsouhlasí...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dieslové motory ve 40-kách
PříspěvekNapsal: 31 led 2008 16:55 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: září 2005
Příspěvky: 7324
Bydliště: PRG
_Hanz_ píše:
Omlouvám se, :oops: není to k tomuto tématu, ale podle techničáku jsem našel, že by moje V40 měla mít nezávislé topení. Nevím, jak přesně by to mělo vypadat, nebo nemáte s tím někdo zkušenosti?? Nebo eventuálně i fotečku :palec:
To spíš ty sem dej hromadu fotek motorového prostoru, ať můžeme bádat :D

_________________
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Šelma S60-2.4 20V Turbo (B5244T3) (200hp/6000rpm, 291Nm/1800-5000rpm)__(r.v. 2001, mod.01)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
bylo - Vóólvik V40-2.0 16V Turbo (B4204T) (200hp/5100rpm, 230Nm/1800-4800rpm)__(r.v. 1998, mod.99)(upgrade Obrázek)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dieslové motory ve 40-kách
PříspěvekNapsal: 08 úno 2008 03:44 
Offline

Registrován: únor 2008
Příspěvky: 1
Bydliště: Nábřežní 57 Třinec
Mam V40 1.9TD s motorem Renault a nemuzu si stezovat.

_________________
VOLVO V40
1.9 TD_r.v.1998_manual.

_Manual_


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dieslové motory ve 40-kách
PříspěvekNapsal: 27 dub 2008 15:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 374
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0D
Jarda S40 píše:
Značení v interním kódu je pak D4192T v letech 96-98, D4192T2 v letech 99-00 (do faceliftu), dále D4192T3 a D4192T4 Do r. 2004. Dále značení již neznám, třeba někdo doplní


značení po 2004
D4164T - 1.6D 80kw
D4204T - 2.0D 100kw
D4204T2 - 2.0D 98kw
D5244T9 - 2.4D 120kw
D5244T8 - D5 - 2.4D 132kw

_________________
Volvo V50 2.0D ( D4204T ) , r.v.2005 , manual Q6 { foto }


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dieslové motory ve 40-kách
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2008 12:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 110
Bydliště: Praha
Vůz: V70 III 2.4D Aut.
se znackou renault mam spatne zkusenosti. pred mnoha lety jsem mel renault 5 = hruza hruzouci, za 3 mesice asi 14 krat v opravne, a navic v jednom z mych ex-400 ve kterych byli take motory a prevodovky od renaultu se odporoucela prevodovka do vecnych lovist, coz jak jsem se dozvedel pozdeji, je vesmes "normalni"....

takze uz jsem nemel moc dobrej pocit, kdyz jsem kupoval v40 s 1.9dci od renaultu. ale musim rict, byvaly/prvni majitel problemy s motorem ci prevodovkou nemel, a ja alespon do tedka take ne. mezitim ma auto najeto 177tkm. spotreba motoru je vyborna, kdyz se clovek snazi, tak se muze dostat i pod 5 litru na 100km. takze zatim spokojenost...

_________________
Volvo V70 III, 2007, 2.4D, 120kw Aut


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dieslové motory ve 40-kách
PříspěvekNapsal: 12 říj 2008 07:50 
Offline

Registrován: duben 2007
Příspěvky: 224
Bydliště: Ostrava
Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
Zdravím, mám dotaz ohledně výběru motoru. Který motor myslíte, že je lepší? 70kW, 75kW nebo 85kW? Jestli by tady majitelé mohli napsat jak je motor živý, hlučnost a celkovou spokojenost, případně spotřebu, abych mohl porovnat. Četl jsem (http://www.tipcar.cz/recenze_ojetin_vol ... -1907.html), že prý diesly 75 a 85 kW nejsou moc kvalitní, ale moc tomu nevěřím.... Asi bych dle čísel volil 85kW TD. Co myslíte? Díky

_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dieslové motory ve 40-kách
PříspěvekNapsal: 13 říj 2008 08:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 4544
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW
pitris píše:
Zdravím, mám dotaz ohledně výběru motoru. Který motor myslíte, že je lepší? 70kW, 75kW nebo 85kW? Jestli by tady majitelé mohli napsat jak je motor živý, hlučnost a celkovou spokojenost, případně spotřebu, abych mohl porovnat. Četl jsem (http://www.tipcar.cz/recenze_ojetin_vol ... -1907.html" target="_blank), že prý diesly 75 a 85 kW nejsou moc kvalitní, ale moc tomu nevěřím.... Asi bych dle čísel volil 85kW TD. Co myslíte? Díky


diesly 75 kW a 85 kW si myslím , že jsou velice dobré. Já mám 75, najeto svých cca 100tis km a naprosto v pohodě, pravidelně měním olej(vždy cca po 15tis km podle předpisů), nechám vychládat turbo před dojezdem a nem,ůžu sai naprosto stěžovat. Je to sïce ta slabší verze, ale pokud nebudeš jezdit furt extra naložený, tak nebudeš mít problém. Není to na honičky s novejma ochcáfkama nebo Golfama f TDI na hlínách s Foliema, ale zrychlení není špatný. Cokoliv potřebuju tak předjedu. a po dálnici to 180 valí taky v poho :palec: :palec:

_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW
Dream car: C70


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: dieslové motory ve 40-kách
PříspěvekNapsal: 25 bře 2009 12:15 
Offline

Registrován: únor 2009
Příspěvky: 40
Bydliště: Brussel/Bratislava
Vůz: V40 1.9d MY 2004
Deshi: nj, tak pockam az tato blba zima skonci :roll:

ako velmi je tento motor nachylny na pravidelnu servisku? Posl. prehliadka bola 21.2.2008 pri 75000km (skoro na km presne), potom to od Augusta 6 mes. stalo v podzemnej garazi a teraz tam je 83700, chcel by som s tym este spravit Brusel a spat, cca 2400km a nasledne asi v strede Aprila dat spravit komplet servisku - rozvody, olej atd. Mam sa tych 2-3mesiacov presvihnutych obavat, alebo je to v pohode?

_________________
Volvo V40 1.9d 85kw, 2004, cca 107.000km


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.100s | 20 Queries | GZIP : Off ]