Právě je 21 dub 2018 14:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1673 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 63, 64, 65, 66, 67  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 18 črc 2017 09:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3897
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: XC70-T6/S80-V8/MX5
Bez bodov, žádná dohledatelná historie :x

P.

_________________
.::. XC70 T6 2014 .::. S80 V8 2007 .::. Mazda MX-5 1.8 2002 .::.
VolvoCesky.cz na Valašsku, tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 črc 2017 09:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10274
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
Citace:
další informace
koupeno v CZ, první majitel, nehavarované, servisní knížka, koupeno nové v ČR, I majitel, servisní knížka;


Děkuji.
Tak to by mě zajímala ta serviska. Že by si někdo koupil nový vůz a hned chtěl přijít o záruku. Čuchám čuchám poděl.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +280tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +350tis km
ex: V70 D5 120kw 2001, toho času 450tis km
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 srp 2017 20:04 
Offline

Registrován: srpen 2017
Příspěvky: 5
Bydliště: Zlín
Vůz: Zatím žádný
Zdravím,

chystám se pořídit si první auto, ideálně volvo (resp. skorovolvo 8) ).

Našel jsem jedno V40 2003 1.9 75kw a chystám se na něj jít podívat. Má český původ, takže to vypadá nadějně. Problém je, že v posledním protokolu z STK má "povrchová koroze kabiny, karoserie, nebo nástavby vozidla". Před nedávnem jsem také zvažoval jednu mazdu, kterou jsem nakonec kvůli nadměrné korozi nevzal. Jak je na tom v40, četl jsem že dost reznou, ale jak moc zlé to může být? Jak rychle se to může šířit a na co se hlavně dívat?

Každopádně za jakékoliv rady a tipy na co si dát u obhlídky pozor (nejenom koroze) budu moc vděčný!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 srp 2017 20:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 3159
Bydliště: cca Frýdek-Místek
Vůz: S80 V8 4,4 AWD Summum
Jaký je důvod, že chceš V40? Cena? Design?
Nechceš se podívat spíše po V70 ať už první či druhou generaci?

_________________
S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 srp 2017 20:47 
Offline

Registrován: srpen 2017
Příspěvky: 5
Bydliště: Zlín
Vůz: Zatím žádný
V tomto případě cena - do 50k, abych měl rezervu na servis a případné opravy. A hodně v70, které jsem viděl v dostupném okolí jsou s automatem - preferoval bych manuál.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 srp 2017 21:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 3159
Bydliště: cca Frýdek-Místek
Vůz: S80 V8 4,4 AWD Summum
Atmo S/V40 alespoň nemají dvouhmotu tzn. levnější servis.
U V70 už máš dvouhmotu, ale tam bych se přikláněl spíše k automatu (pokud je v dobrém stavu a byl pravidelně měněn olej), každopádně do tvého rozpočtu se vleze pouze jedničková a tam už bude problém s prokázáním servisní historie.

Ve tvém případě bude vycházet lépe V40, ale opravdu se zaměř na tu korozi v jakém je rozsahu, kde se nachází (jestli není na neobvyklých místech a auto nebylo bourané).

_________________
S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 srp 2017 21:17 
Offline

Registrován: červen 2012
Příspěvky: 135
Bydliště: Praha 4
Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'
Zdar, když bych to vztáhl k mojí V40, tak nejvíc reznou blatníky v úrovni prahů a část pod plastovým bočním prahem. Jsou tam trochu nešťastné kapsy, kde se drží lupení a vlhkost a je to jen otázka času, kdy to vykvete. Zkontroluj si také brzdové trubky. Myslím si ale, že na 18 let staré auto to není nic strašného. Spíš bych se v tvém případě bál toho motoru a převodovky od Renaultu. Ohledně dalších věcí co jsem řešil tak stojí za zmínku zatuhávající se zadní třmeny (nevrací se ručka, přibržďují se kola a následně zahřívají...lze koupit levné repase) a praskání pružin v posledním závitu (hlavně na zadku, vyplatí se koupit kvalitnější pružiny-Kyby mi drží zatím pět let).
Zdraví Din

_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 srp 2017 05:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 3159
Bydliště: cca Frýdek-Místek
Vůz: S80 V8 4,4 AWD Summum
Jo a ještě bacha na přední brzdové hadičky, které se nešťastným umístěním odírají.. výměna, ale pár korun.

_________________
S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 srp 2017 11:10 
Offline

Registrován: srpen 2017
Příspěvky: 5
Bydliště: Zlín
Vůz: Zatím žádný
Díky moc za rady. Jsem fakt zvědavý co objevím :D .

Jaký je vlastně největší problém těch renault motorů a převodovek? Tady na fóru jsem četl, že ty motory nejsou uplně špatné, na jiných stránkách zas lidi říkají, že si na ně dávat pozor...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 srp 2017 12:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2007
Příspěvky: 2255
Bydliště: hmmm
Bydliště: Horne Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
to auto je ok, len sa patri ocakavat velky servis pri 300k km (spojka, dvojhmota, turbo, ulozenia, dutiny) hrdza zalezi od kusu. predne blatniky (sa tazko zhanaju) potom prahy (ale to uz by som take auto nekupoval). Motor treba skontrolovat ci nedymi (pod nalievacim hrdlom je hadica, ktora sa odpoji, a nemalo by tade dymit jak z Liazky, trocha je ok) prevodovka je volvacka, nebyva problem...

_________________
kwiko 0949 I26 I5I


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 srp 2017 14:16 
Offline

Registrován: srpen 2017
Příspěvky: 5
Bydliště: Zlín
Vůz: Zatím žádný
Díky, kolik takový velký servis může cca stát (mimo autorizák)?

EDIT: Tak jsem se na to byl podívat a bylo to hodně velké zklamání.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 srp 2017 21:46 
Offline

Registrován: srpen 2017
Příspěvky: 5
Bydliště: Zlín
Vůz: Zatím žádný
Ahoj, mohl by mi prosím někdo přes VIN pomoct dohledat historii auta? Našel jsem jednu moc hezkou S40II akorát je to "podezřele ideální" - auto po celolaku, a z cebie jsem vyčetl jenom že tam bylo 2x poškození za 3000 a 1400 eur z éry prvního majitele. Druhý majitel to prý prověřoval při koupi a tvrdí, že to byl jenom ťukanec na předním nárazníku, zrcátko a pak zadní nárazník. Auto je původem z čr, tak snad by to šlo nějak dohledat...

vin zde: YV1MS214262173523

Předem moc děkuju za čas a ochotu!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 srp 2017 21:59 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 8976
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Já ti nevím, celolak kvůli ťukanci???? :crazy:

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2017 12:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2017
Příspěvky: 87
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'
Ahoj, podobně jako kolega výše, i já si chci koupit nové auto, a ideálně Volvo ( máme ho v rodině a od té doby mi přijdou všechny ostatní auta jako takový skořápky, když porovnám oktávku z roku 2000 a V70 ze stejnýho roku). Proto, hlavně z bezpečnostních důvodů, chci Volvo.
A jsem teď na celé prázdniny ve Švýcarsku na brigádě, a napadlo mě si dovést auto rovnou odsud.
Takže jsem se dal vyhledávání a aktuálně mám asi takovéhle možnosti:
1) V50 r.v. 2005 najeto 194 000 1.8 benzín, manuál, cena 2500CHF a psali že by mělo být v cajku jen jedna malá oprava a to: Die Querlenker müssen dann mal Ersetzt werden.... bohužel to nepřeložím a proto nemůžu posoudit co to je a kolik bude stát to opravit, kdyby někdo uměl přeložit, bylo by super, google to nedá, jinak je z nějakého neoficiálního Volvo servisu
2) S60 r.v. 2003 najeto 234 000 2.5T benzín čtyřkolka. sekvenční automat, plná palba, cena 1830 CHF, taky neofiko Volvo servis, napsali mi že má nějakou chybu indikace dispeleje či co, google opět moc dobře nepřeložil, tak kdyby někdo věděl, byl bych moc vděčný: Unser Volvo S60 ist fahrbar, der Service ist fällig und das DIM ( Fehleranzeige im Display ist defekt). Servicebuch ist vorhanden.
3) V50 r.v. 2004 najeto 294 000 2.0D diesel, manuál, cena 2200 CHF
4) V50 r.v. 2005 najeto 147 000 1.8 benzin, manuál, 2900 CHF ( má nějakou nejzákladnější výbavu co jde, ale to mě asi nevadí )
servisní knížku mají všechny, ke všem je i druhá sada kol
Abych to shrnul co si o tom já myslím, láká mě ta S60, avšak bojím se toho automatu, četl jsem že tam byli problémy s tím že Volvo tvrdilo že se tam nemá měnit olej a pak se zjistilo že by to chtělo... a dál to bude víc žrát ( protože automat a protože 2.5litr), pokud koupím jakýkoliv benzín a nezjistím že je tam nějaký zasadní problém, hodil bych to do plynu, avšak co jsem tu četl, tak s tím někdo i v plynu jezdí pořád za 2,3 Kč/Km jen za PHM, to bych asi tak tak zvládal. Ale zaráží mě že soused má CX70 se stejným motorem v plynu a jezdí za 1,5 Kč/Km. Jinak má ještě tu výhodu, že je ze všech nejlevnější a postupně jsem pozoroval jak cena padá ze 3000 na 2500 a teď 1990 ( bez daně 1830 ).
A pak tu jsou dva benzíny 1.8. V50, tady mě akorát zaraží, že jsem toho moc na internetu nenašel o tomhle motoru ve spojení s LPG, je snad tenhle motor nevhodný na přestavbu? Jinak pak u mě vede ta 4. varianta, kde mě láká ten nízký nájezd.
A pak ten diesel, tam mě zase ten vyšší nájezd odstrašuje, už jen kvůli motoru, který není od Volva ale od PSA a nevím kolik moc toho ještě přes 300 tiíc může zvládnout, v ČR se prodává jen jediný kousek V50 s tímto motorem přes 300 tisíc. Lepší tam je zase samozřejmě spotřeba, avšak vykoupená tím že víc nechám v servisu za údržbu motoru, než kdyby to byl benzin.
Jinak, s autem budu jezdit nejvíce Krkonoše - Praha a pak občas nějaký courky po okolí. Takže čtyřkolku úplně nepotřebuji ( mluvím o té s60) ale zase se může stát že jí někdy v zimě využiju a úplně k zahození by to nebylo, jen nevím jestli mi to vykoupí tu vyšší spotřebu.
O tom že budu muset platit ještě za převozky, clo a daň první členský zemi EU vím, to se tady asi neřeší.
Takže budu moct rád za váš názor, radu, cokoliv co by mi pomohlo.
Předem děkuji všem co si najdou čas a tenhle můj sloh přečtou a třeba i něco poradí. :)
Kuba

_________________
S60 2.4T B5244T3 automat 2002 LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 říj 2017 14:18 
Offline

Registrován: říjen 2017
Příspěvky: 3
Bydliště: Senec, Slovensko
Vůz: Subaru outback
Zdravím Vás, potrebujem radu: je velký rozdiel medzi S40 a S60 (obe prvá generácia), hlavne co sa komfortu a vseobecne vybavy tyka. Našiel som si S40 T4: https://auto.bazos.sk/inzerat/77622485/Volvo-19T4.php. Co nato poviete? Je to spolahlivy alebo skor haklivy motor? Podotykam, auto chcem na LPG. Dakujem za vsetky rady, pripomienky. drady


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 říj 2017 21:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 4182
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW
drady píše:
Zdravím Vás, potrebujem radu: je velký rozdiel medzi S40 a S60 (obe prvá generácia), hlavne co sa komfortu a vseobecne vybavy tyka. Našiel som si S40 T4: https://auto.bazos.sk/inzerat/77622485/Volvo-19T4.php. Co nato poviete? Je to spolahlivy alebo skor haklivy motor? Podotykam, auto chcem na LPG. Dakujem za vsetky rady, pripomienky. drady


Komfort mezi S40 a S60 bude určitě rozdílný, navíc, pokud by byla S40 na těchhle kolech. Konkrétně u této S40 bych asi nevěřil kilometrům, pokud nejsou věrohodně doložené. Auto cca 18 let staré v plynu a má najeto jen 180tis km?? Mě to zní podezřele. Někdo, kdo najede cca 10tis km by plyn do auta neřešil.....
Za tohle bych určitě cca 50tis Kč nedal.

_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW
Dream car: C70


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 říj 2017 22:13 
Offline

Registrován: říjen 2017
Příspěvky: 3
Bydliště: Senec, Slovensko
Vůz: Subaru outback
Dakujem. hej, je to podozrivo malo na ten rocnik, LPG tam nie je od nova, vraj bol montovany cca pre 2-3 rokmi. Je to dost penazi, ale to sa da este skresat. Ale som zvedavy, ci je to spolahlivy motor alebo skor nebezpecny co sa udrzby tyka


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 říj 2017 06:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2007
Příspěvky: 2255
Bydliště: hmmm
Bydliště: Horne Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
obcas praskne blok ci turbo, hlavne ked je v LPG,

_________________
kwiko 0949 I26 I5I


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 říj 2017 19:56 
Offline

Registrován: říjen 2017
Příspěvky: 3
Bydliště: Senec, Slovensko
Vůz: Subaru outback
kwiko píše:
obcas praskne blok ci turbo, hlavne ked je v LPG,

to sa stane aj na inych vozoch/motoroch a nemusi byt ani LPG :wink:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2017 06:48 
Offline

Registrován: říjen 2017
Příspěvky: 69
Bydliště: Slovensko - PE, NR
Vůz: Opel Astra H
Ahojte uvazujem o kupe V40I alebo V50 s benzinovym motorom s potencialom prerobenia na LPG ak by som nakoniec jazdil viac. Keby si mate vybrat medzi V40 1.gen s benzinovou 1.8 alebo 2.0 (cca 2002-2004) a V50 2.0(F), 2.4i ci T5 popripade 1.8(F) (2005-2008). Do coho by ste sli a preco? Napr. bracho ma celkom odhovara od V40, ze uz je to dost stare a ze tie motory su vacsi zruti ako napr. tie novsie vo V50. Navyse pri veku auta sa uz vraj moc neoplati ani prerabka na LPG. Vase nazory? Myslim po technickej/motorickej, bezpecnostnej ci udrzbovej stranke. Sympatie k dizajnu by sme mohli dat bokom :green: Auto nepotrebujem na zavodenie, len normalne presuny (do prace alebo s rodinou) no nechcem zase aby to dychcalo do mierneho kopca. Najviac predpokladane su kratsie trasy povedzme do 50km (aj preto benzin).
Mozno nejake rady na co si dat pozor pri tychto motorizaciach (pozriem samozrejme aj tuto temu len je dlha tak mito bude asi trochu trvat :D) Popripade nejake odporucanie kde hladat lebo mam taky pocit ze tychto benzinakov je zalostne malo.

_________________
Opel Astra H Caravan 1.9CDTi 74kw - z nudze cnost Obrázek
Ciel -> Volvik
Otec: V70 I TDI; ex: 240 GLE '88 (hladky diesel) - pri predaji >700tkm na odometri
Brasko: S60 2,4D; ex: V40 1,9


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2017 07:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 3159
Bydliště: cca Frýdek-Místek
Vůz: S80 V8 4,4 AWD Summum
V40 2,0 100kW (2,0T 120kW)
V50 2,4i, T5 jelikož se jedná o volví R5 (vykoupeno ale vyšší cenou).
Záleží na tvém rozpočtu.

_________________
S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2017 07:34 
Offline

Registrován: říjen 2017
Příspěvky: 69
Bydliště: Slovensko - PE, NR
Vůz: Opel Astra H
Nejaky dovod? Pozeram ze ty mas napr. V40 1.8 a predtym si mal V40 2.0 100KW. Preco teda odporucas 2.0?
Ake problemy maju V50 2.0? Je mi jasne ze volvo R5 je volvo a hento len PSA ale na druhu stranu sa podstatne tazsie zhanaju tie volvacke motory. Potom tiez 2.4i alebo T5, T5 bude asi zivsie ale zase su mozne problemy s turbom ci sa mylim? Ak by si mas vybrat medzi tymi 2 motormy tak ktory by si volil? Ci ide len o vykon?

_________________
Opel Astra H Caravan 1.9CDTi 74kw - z nudze cnost Obrázek
Ciel -> Volvik
Otec: V70 I TDI; ex: 240 GLE '88 (hladky diesel) - pri predaji >700tkm na odometri
Brasko: S60 2,4D; ex: V40 1,9


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2017 07:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 3159
Bydliště: cca Frýdek-Místek
Vůz: S80 V8 4,4 AWD Summum
Důvod výměny je jednoduchý. Předtím byla V40 2,0 moje hlavní auto, pak S60 2,5T.
Teď mám jako hlavní S80 4,4 a V40 1,8 mám jen jako pracovní auto u kterého mi je motor ukradený.

U S/V40 je 1,6 i 1,8 málo (na popojížďky po městě určitě stačí, ale není to žádná sláva).
U V50 nemám s PSA motory 1,6; 1,8 a 2,0 zkušenosti, ale prý docela dost žerou olej.
Proto bych pokud možno vždy preferoval volví R5.
Pokud nechceš turbo tak běž do 2,4i, tento motor se dával i do starší P2 platformy S60, V70II, S80 a až na škrtící klapku Magneti Marelli se jedná o opravdu bezproblémový motor. Doma ho máme ještě v S60.
Pokud chceš výkon tak určitě T5, který bude ale na servis logicky o něco nákladnější.. vždy samozřejmě záleží na daném kusu a když natrefíš na špatný kousek tak se může stát, že 1,8 tě vyjde na servisu dráž než T5.

_________________
S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2017 08:15 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 1041
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 | S60
Určite je dobre, že Nosound89 ti spomenul aj 2,4i motor. :good:
Totiž, ak nevyžaduješ až takú športovú razanciu od motora a záťah turba, tak toto je skvelý Volvo 5 valcový atmosférický motor. Má skvelý zvuk a poskytuje dostatočný výkon na jazdu aj plného auta. Najpodstatnejšia je jeho jednoduchosť a spoľahlivosť oproti zložitejším ale výkonejším 5 valcovým motorom, pre ktoré je táto 2,4i v podstate akoby základom na nadstavbu pre turbo verzie. Máme ho na S60 vo verzii 125 kW a sme mu radi.
viewtopic.php?f=96&t=61263&start=37

_________________
| S80 TDI | 1999 | Chip | EGR off | S60 2.4i | 2001 | VIDA-DiCE |


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2017 09:58 
Offline

Registrován: říjen 2017
Příspěvky: 69
Bydliště: Slovensko - PE, NR
Vůz: Opel Astra H
Diki chalani, prave nad tou 2.4i som premyslal i ked som cital na roznych miestach ze to nema dobry tah oproti T5. Ale ja osobne si myslim ze az tolko od toho nebudem ocakavat. Ako bolo by super keby to vie promptne pridat pri obiehani, co nebude asi take ako pri T5 ale myslim ze pri hmotnosti V50 by to nemusel byt az taky problem. Teraz uz len ho niekde zohnat v slusnom stave a za prijatelnu sumu. Zatial mi to pride ako utopia pretoze benzinakov je ako safranu, jedine ze by mi bol niekto ochotny doviezt zo Svedska tam ich je ako tak dost i ked povacsinou 1.8F, 2.0F :/

_________________
Opel Astra H Caravan 1.9CDTi 74kw - z nudze cnost Obrázek
Ciel -> Volvik
Otec: V70 I TDI; ex: 240 GLE '88 (hladky diesel) - pri predaji >700tkm na odometri
Brasko: S60 2,4D; ex: V40 1,9


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1673 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 63, 64, 65, 66, 67  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: gigy a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.092s | 22 Queries | GZIP : Off ]