Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

  • Autor
  • Zpráva
Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1551 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

řekl bych to takto, jeď to zkouknout tuto sobotu a dej si testovací jízdu do obce Číchov (u Třebíče). Je to 45 km tam a 45 km zpět. Za tu dobu auto poznáš, když to nevezmeš, majiteli zaplatíš PHM. Takto dlouhá jízda prověří i automat, plně se zahřeje a uvidíš, jak se chová. A proč do obce Číchov a proč tuto sobotu? Protože je tam Volvosraz a bude tam plno lidí, co ví, na co se podívat, jak má auto jet atd. Info o sraze máš zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=15&t=66791 Jen je potřeba dorazit buď dříve dopoledne nebo někdy po řekněme 16:00, protože je plánovaný určitý program mimo areál.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

VB
Ověřený
Offline
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 657
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell

#1552 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od VB »

Mne se objevil první puchýř nad pravým zadním kolem uprostřed blatníku. Zkontroluj si plastové tlačítko na řadicí páce, rádo to praská dole v uložení a pak se po zmáčknutí a zařazení D nevrací zpět. Jezdit se s tím dá, ale občas to zazlobilo a auto jelo pouze na první stupeň. Tak zastavit znovu nastartovat a tlačítko po zařazení do D povytáhnout. Nová řadicí páka má stát okolo 3.500,- Kč.
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat

Jiri.T
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 908
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Žďár nad Sázavou

#1553 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Jiri.T »

No jo no, pudem se na to s Jindrou asi mrknout :D
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 6
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Nové Město na Moravě
Vůz: Opel Astra Caravan 1,8 16V 92 kW

#1554 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od JindraV »

Haben píše:řekl bych to takto, jeď to zkouknout tuto sobotu a dej si testovací jízdu do obce Číchov (u Třebíče). Je to 45 km tam a 45 km zpět. Za tu dobu auto poznáš, když to nevezmeš, majiteli zaplatíš PHM. Takto dlouhá jízda prověří i automat, plně se zahřeje a uvidíš, jak se chová. A proč do obce Číchov a proč tuto sobotu? Protože je tam Volvosraz a bude tam plno lidí, co ví, na co se podívat, jak má auto jet atd. Info o sraze máš zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=15&t=66791 Jen je potřeba dorazit buď dříve dopoledne nebo někdy po řekněme 16:00, protože je plánovaný určitý program mimo areál.
Děkuju všem

@Haben, tohle je nááádhernej tip (a přeju, ať se sraz vydaří; kurňa počasí teda hlásí na víkend dóóóst slibný). Jen vědět, že to majitel takhle půjčí. Jasně že projet se dál by bylo supr. Ani to teď ale nebudu zkoušet, protože od soboty do pondělí je odjetej kdesi fuč. Takže tady s Jirkou T. obhlédneme doufám v úterý. Je paráda, že Jirka tohle auto zná. Lepšího rádce s sebou těžko vzít.

Kluci přeju skvělej den,
Jindra

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 6
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Nové Město na Moravě
Vůz: Opel Astra Caravan 1,8 16V 92 kW

#1555 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od JindraV »

.
Jak jsem psal cca předevčírem ..... https://auto.bazos.cz/inzerat/100463082/Prodam-Volvo-V40.php

Včera jsem autíko zkoukl, projel. Chlapík/majitel naprosto vstřícný ochotný milý. Perfektní přístup.
Nevím - zajímá někoho report?
Auto v krásném stavu, koroze naprosto zanedbatelná (spodek aj dutiny ošetřeny), paráda. Podvozek tuhej (což je fajn), skvěle sedí na silnici. Převodovka... při zátěži (akcelerace) je úplně slyšet, jak v automatu ten olej šplíchá, je to prostě hlučné. Automaty neznám, tož neposoudím, zda to právě tak má být. Za ustálené rychlosti už pak ne, to už je dost tiché auto.

Osobně mám dva velké problémy: auto je velmi nízké, kufr je žalostně malý. Jezdívám "nechutnýma terénníma" cestama do lesa dělat dřevo na zimní topení domů (zpátky mnohdy blátem táhnu tunu zátěže). Sám majitel říkal, že s tímhle do lesa teda dost těžko, i on prý na hrbolcích občas spodkem štrejchne. No a kufr: teď máme 570 litrů, tahle V40ka má 413 litrů, je to obrovský rozdíl, velký kufr já (ale na dovolenou hlavně moja manaželka) velmi nutně potřebuju a využívám.
No musím šilhat po něčem jiným, jasná věc. Kucí mějte fajn den

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 68
Příspěvky: 1678
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#1556 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

JindraV píše:.
Jak jsem psal cca předevčírem ..... https://auto.bazos.cz/inzerat/100463082/Prodam-Volvo-V40.php

Včera jsem autíko zkoukl, projel. Chlapík/majitel naprosto vstřícný ochotný milý. Perfektní přístup.
Nevím - zajímá někoho report?
Auto v krásném stavu, koroze naprosto zanedbatelná (spodek aj dutiny ošetřeny), paráda. Podvozek tuhej (což je fajn), skvěle sedí na silnici. Převodovka... při zátěži (akcelerace) je úplně slyšet, jak v automatu ten olej šplíchá, je to prostě hlučné. Automaty neznám, tož neposoudím, zda to právě tak má být. Za ustálené rychlosti už pak ne, to už je dost tiché auto.

Osobně mám dva velké problémy: auto je velmi nízké, kufr je žalostně malý. Jezdívám "nechutnýma terénníma" cestama do lesa dělat dřevo na zimní topení domů (zpátky mnohdy blátem táhnu tunu zátěže). Sám majitel říkal, že s tímhle do lesa teda dost těžko, i on prý na hrbolcích občas spodkem štrejchne. No a kufr: teď máme 570 litrů, tahle V40ka má 413 litrů, je to obrovský rozdíl, velký kufr já (ale na dovolenou hlavně moja manaželka) velmi nutně potřebuju a využívám.
No musím šilhat po něčem jiným, jasná věc. Kucí mějte fajn den
T4ka je sportovní, tužší a snížené auto. To není na tahání dřeva z lesa. Kufr se nemůže rovnat Octavii ani náhodou, ale já s V40 odvozil dvě děti i se všemi proprietami. Motor totiž stojí za to.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 6
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Nové Město na Moravě
Vůz: Opel Astra Caravan 1,8 16V 92 kW

#1557 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od JindraV »

ttoommaasseekk píše:T4ka je sportovní, tužší a snížené auto. To není na tahání dřeva z lesa. Kufr se nemůže rovnat Octavii ani náhodou, ale já s V40 odvozil dvě děti i se všemi proprietami. Motor totiž stojí za to.
éhh, takže špatně od samýho začátku, netušil jsem. naštěstí doufám patřím k těm, kteří se chybama učí. Díííky za info

SuGi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 605
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Písek
Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T

#1558 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od SuGi »

JindraV píše:
ttoommaasseekk píše:T4ka je sportovní, tužší a snížené auto. To není na tahání dřeva z lesa. Kufr se nemůže rovnat Octavii ani náhodou, ale já s V40 odvozil dvě děti i se všemi proprietami. Motor totiž stojí za to.
éhh, takže špatně od samýho začátku, netušil jsem. naštěstí doufám patřím k těm, kteří se chybama učí. Díííky za info
S/V40 je pekelně nízká i bez T4. To radši mrkni na V70, tam je kufr extrémní a výška už je v pohodě, případně můžeš sáhnout po "XC" verzi, kde už je světlá výška jak u některých nižších SUVček.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#1559 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Deshi »

fekete píše:Všechny vás zdravím,
potřeboval bych radu. Potřebuji vybrat auto, stěhuji se do Sofie(cca 1200km) a chtěl bych něco, s čím tam dojedu
a tam využíval občas na cestu do práce(cca 7km) a hlavně na víkendové výlety(10-200km). Určitě benzín, nejlépe kombi,
zatím se mi nejvíce zamlouvá V40 1.8 90kW (pro mě dobrý poměr výkon/kvalita/spotřeba) a mám rovnou dva adepty:
1)Na tomto je toho dost uděláno na podvozku, zároveň ale od majitele vím, že potřebuje rozvody(počítám správně okolo 10k?) a má propadlý potah stropnice, podle dokladů to vypadá na Itálii
https://auto.bazos.cz/inzerat/100015390/Prodam-volvo-V40-18-benzin-kombi-rv2000.php
2)Toto má naopak hotové rozvody a spojku, ale bez dokladu, majitel prý vozí auta z Německa a dělalo se to u něj na dílně, je po FL a jsou k němu druhý kola. Majitel mi sdělil, že na tachometru je 230 000(chybí v inzerátu)
https://auto.bazos.cz/inzerat/99560835/Volvo-V40-18-benzin.php

U toho prvního stříbrného mi připadá, že je koroze pod spojnicí blatníku a prahu u L.P. kola, tudíž se bojím, aby nebyla všude.

Jinak oba prodejci souhlasili s kontrolou v mnou vybraném servisu. Nemám totiž koho sebou vzít.

Můj problém je, že nedokážu objektivně zhodnotit opravy a hodnotu obou aut.

Limit mám cca 80k, nejraději bych vzal auto do 60k a 20k nechal na případný servis, klidně si nechám poradit i jiný model.
Bude to moje první auto tak bych se nerad hned spálil.

Předem moc děkuju

Obecně bych ti spíš doporučil poface, už kvuli protikorozní úpravě, je to mnohem lepší než u před face.
A pokud benzín, tak spíše než 1,8, tak 2,0. Bude to lepší jízda a spotřeba bude srovnatelná.
A kolem 50-ti tis Kč bys takové auto určitě sehnal.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Přerov
Vůz: Nyní: Volvo V50. Bylo: Mazda 6

#1560 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od chaniczka »

Zdravim, jsem Volvem doposud nepolibena, ale je treba vymenit starickou Mazdu za neco, kam se vleze kocarek, rodinka a nakup :D Padlo mi do oka toto, jaky mate, prosim, nazor? Na co si dat u Volva pozor? (Dpf, vstriky...?) Diky
https://www.tipcars.com/volvo-v50/kombi/nafta/volvo-v50-1-6d-momentum-serviska-7170420.html

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1561 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

Pro info, V50 moc veliky kombik neni. Kocarek tam das, k tomu nejakou tasku. Ale sbalit se do toho i s kocarkem na dovolenou chce hodne doma rozmyslet, co fakt mudite s sebou vzit. Pokud chcete velkeho kombika, divejte se po V70 ci XC70.
U V50 bych radil se 1,6 D ci 2,0D vyhnout. Jedna se o relativne problemove motory. A to tehdy, kdyz se o ne nekdo moc nestaral. A to prave u ojetiny nevis.
Pokud V50, tak z nafty jedine 5 valcovou 2,4 D5 ci benziny. Ty jsou spolehlivejsi. 1,6 a 1,8 a 2,0 jsou od Fordu a obcas trpi na pistni krouzky a s tim souvisejici zravost oleje.
Od Volva jsou 5valce 2,4i a 2,5 T5. Ty jsou relativne ok, ale zase vice zerou. Mesto 10-12. Dalka 7,5-10 dle stylu jizdy.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#1562 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Michl »

Haben píše:Pro info, V50 moc veliky kombik neni. Kocarek tam das, k tomu nejakou tasku. Ale sbalit se do toho i s kocarkem na dovolenou chce hodne doma rozmyslet, co fakt mudite s sebou vzit. Pokud chcete velkeho kombika, divejte se po V70 ci XC70.
U V50 bych radil se 1,6 D ci 2,0D vyhnout. Jedna se o relativne problemove motory. A to tehdy, kdyz se o ne nekdo moc nestaral. A to prave u ojetiny nevis.
Pokud V50, tak z nafty jedine 5 valcovou 2,4 D5 ci benziny. Ty jsou spolehlivejsi. 1,6 a 1,8 a 2,0 jsou od Fordu a obcas trpi na pistni krouzky a s tim souvisejici zravost oleje.
Od Volva jsou 5valce 2,4i a 2,5 T5. Ty jsou relativne ok, ale zase vice zerou. Mesto 10-12. Dalka 7,5-10 dle stylu jizdy.
Pod tohle vše se podepisuji a jen doplním, že V50 je oproti větší V70 /XC70 lépe ovladatelná a má tužší podvozek tzn. nehoupe se tolik v zatáčkách.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 48
Příspěvky: 816
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#1563 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od old.fashioned »

Haben píše:Pro info, V50 moc veliky kombik neni. Kocarek tam das, k tomu nejakou tasku. Ale sbalit se do toho i s kocarkem na dovolenou chce hodne doma rozmyslet, co fakt mudite s sebou vzit. Pokud chcete velkeho kombika, divejte se po V70 ci XC70.
U V50 bych radil se 1,6 D ci 2,0D vyhnout. Jedna se o relativne problemove motory. A to tehdy, kdyz se o ne nekdo moc nestaral. A to prave u ojetiny nevis.
Pokud V50, tak z nafty jedine 5 valcovou 2,4 D5 ci benziny. Ty jsou spolehlivejsi. 1,6 a 1,8 a 2,0 jsou od Fordu a obcas trpi na pistni krouzky a s tim souvisejici zravost oleje.
Od Volva jsou 5valce 2,4i a 2,5 T5. Ty jsou relativne ok, ale zase vice zerou. Mesto 10-12. Dalka 7,5-10 dle stylu jizdy.
Tak hrozne to nebude. V50 skvele poslouzi i na dovolenou. Pokud k mori neberu paddleboard, musim veci do kufru nahazet, aby mi tam nelitaly. A to nervu veci po strechu. A v zime s lyzema na strese taky bez problemu. Kocarek uz nevozime ale... s golfkama by to slo taky.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Přerov
Vůz: Nyní: Volvo V50. Bylo: Mazda 6

#1564 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od chaniczka »

Haben píše:Pro info, V50 moc veliky kombik neni. Kocarek tam das, k tomu nejakou tasku. Ale sbalit se do toho i s kocarkem na dovolenou chce hodne doma rozmyslet, co fakt mudite s sebou vzit. Pokud chcete velkeho kombika, divejte se po V70 ci XC70.
U V50 bych radil se 1,6 D ci 2,0D vyhnout. Jedna se o relativne problemove motory. A to tehdy, kdyz se o ne nekdo moc nestaral. A to prave u ojetiny nevis.
Pokud V50, tak z nafty jedine 5 valcovou 2,4 D5 ci benziny. Ty jsou spolehlivejsi. 1,6 a 1,8 a 2,0 jsou od Fordu a obcas trpi na pistni krouzky a s tim souvisejici zravost oleje.
Od Volva jsou 5valce 2,4i a 2,5 T5. Ty jsou relativne ok, ale zase vice zerou. Mesto 10-12. Dalka 7,5-10 dle stylu jizdy.
Super, díky za informace. Velikost je pro nás OK, kocarek mame nastesti uz jen maly :) Bohuzel co do nasich pozadavku (rok vyroby, cena, nizka spotreba..) se moc jinych Volv nevejde. Davame pryc Mazdu z 2003 a nechceme zase auto starsi jak 2009 a jelikoz je to druhe auto (jeste ma manzel firemni k soukr. ucelum) a penez ted neni nazbyt (stavime), tak rozpocet je tak do 130k, tedy z nabidky zbyvaji nejake Octavky, semtam nejaky Golf, Focus a pak Kia apod. a to Volvo nam tak nejak je nejsympatictejsi, ackoliv ano, diesel a jeste z Fordu urcite muze byt problemovy, jenze benzin v nabidce neni skoro zadny, a kdyz uz, tak 2006 apod :( Tak ted "babo rad" :) Jedem se dnes podivat na tu 1.6, mame domluvenou prohlidku v servise apod., nez ji vezmeme.. tak nevim, snad by tam poznali nejaky vylozene prusvih (turbo apod.).Jinak jake investice myslite, ze by tam mohly byt? Pisou najezd 205tis. Rozvody by mely byt menene ted po dovozu do CZ. Co dvouhmota, dpf apod.? Uvidíme takhle na počkání na diagnostice, v jaké fázi životnosti je dpf a vstřiky? Díííííky moc vsem!

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#1565 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Deshi »

Tu radu o problémových motorech bych nebral na lehkou váhu.
Co se kouknout do Německa??
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 68
Příspěvky: 1678
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#1566 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Deshi píše:Tu radu o problémových motorech bych nebral na lehkou váhu.
Co se kouknout do Německa??
Zlatý benzín!

Ale znám i lidi, kteří mají Fordí 1.6D a nemají s nimi problém. Je to o výměnách kapalin a elementu mezi sedačkou a volantem a samozřejmě o štěstí.
Ale pak znám i takové, kteří nemají slušná slova.
Jo, kus od kusu.

Pak však znám i ty, kteří mají volví pětiválce, mávnou rukou nad spotřebou vyšší jak 5/100, ale mají výkon, kultivovanost a klid při údržbě.

Honba za spotřebou není vždy to, co ušetří rodinný rozpočet.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#1567 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Deshi »

Co se spotřeby týče, ted jsem zjistil, že pokud dodržuji předpisy ohledně rychlosti, jsem schopen se i s XC90 D5 dostat na 6l/100km (cesta od Jihlavy do Chrudimi). Je ale pravda, že mě ta jízda moc nebavila :D
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1568 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

JindraV píše:.
Jak jsem psal cca předevčírem ..... https://auto.bazos.cz/inzerat/100463082/Prodam-Volvo-V40.php

Včera jsem autíko zkoukl, projel. Chlapík/majitel naprosto vstřícný ochotný milý. Perfektní přístup.
Nevím - zajímá někoho report?
Auto v krásném stavu, koroze naprosto zanedbatelná (spodek aj dutiny ošetřeny), paráda. Podvozek tuhej (což je fajn), skvěle sedí na silnici. Převodovka... při zátěži (akcelerace) je úplně slyšet, jak v automatu ten olej šplíchá, je to prostě hlučné. Automaty neznám, tož neposoudím, zda to právě tak má být. Za ustálené rychlosti už pak ne, to už je dost tiché auto.

Osobně mám dva velké problémy: auto je velmi nízké, kufr je žalostně malý. Jezdívám "nechutnýma terénníma" cestama do lesa dělat dřevo na zimní topení domů (zpátky mnohdy blátem táhnu tunu zátěže). Sám majitel říkal, že s tímhle do lesa teda dost těžko, i on prý na hrbolcích občas spodkem štrejchne. No a kufr: teď máme 570 litrů, tahle V40ka má 413 litrů, je to obrovský rozdíl, velký kufr já (ale na dovolenou hlavně moja manaželka) velmi nutně potřebuju a využívám.
No musím šilhat po něčem jiným, jasná věc. Kucí mějte fajn den
Do jakeho servisu Volvo vezete? Maji original diagnostiku Volvo VIDA? Pokud ne, tak toho moc nerozlusti. Ze byly rozvody menene je fajn, ale komplet? Je k tomu doklad?
Auto urcite protahnete ve vysokych otackach, jestli nespadne do nouzaku. Zkontrolujte, zda ma originalni DPF.
Original diagnostika vycte i stav DPF
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 68
Příspěvky: 1678
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#1569 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Haben píše:
JindraV píše:.
Jak jsem psal cca předevčírem ..... https://auto.bazos.cz/inzerat/100463082/Prodam-Volvo-V40.php

Včera jsem autíko zkoukl, projel. Chlapík/majitel naprosto vstřícný ochotný milý. Perfektní přístup.
Nevím - zajímá někoho report?
Auto v krásném stavu, koroze naprosto zanedbatelná (spodek aj dutiny ošetřeny), paráda. Podvozek tuhej (což je fajn), skvěle sedí na silnici. Převodovka... při zátěži (akcelerace) je úplně slyšet, jak v automatu ten olej šplíchá, je to prostě hlučné. Automaty neznám, tož neposoudím, zda to právě tak má být. Za ustálené rychlosti už pak ne, to už je dost tiché auto.

Osobně mám dva velké problémy: auto je velmi nízké, kufr je žalostně malý. Jezdívám "nechutnýma terénníma" cestama do lesa dělat dřevo na zimní topení domů (zpátky mnohdy blátem táhnu tunu zátěže). Sám majitel říkal, že s tímhle do lesa teda dost těžko, i on prý na hrbolcích občas spodkem štrejchne. No a kufr: teď máme 570 litrů, tahle V40ka má 413 litrů, je to obrovský rozdíl, velký kufr já (ale na dovolenou hlavně moja manaželka) velmi nutně potřebuju a využívám.
No musím šilhat po něčem jiným, jasná věc. Kucí mějte fajn den
Do jakeho servisu Volvo vezete? Maji original diagnostiku Volvo VIDA? Pokud ne, tak toho moc nerozlusti. Ze byly rozvody menene je fajn, ale komplet? Je k tomu doklad?
Auto urcite protahnete ve vysokych otackach, jestli nespadne do nouzaku. Zkontrolujte, zda ma originalni DPF.
Original diagnostika vycte i stav DPF
To jsou ty správné rady, na které je třeba se zaměřit.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Přerov
Vůz: Nyní: Volvo V50. Bylo: Mazda 6

#1570 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od chaniczka »

Měli bychom jet za panem Truksou do AMBO :) Rozvody vylepili do servisky, asi je delali tady primo sami po dovozu auta z IT. Jinak jsem koukala, ze podle origo spz by snad mel jit vuz v IT dohledat a zkontrolovat aspoň kilometry na technicke. Zaznamy v servisce jsou, tak snad se k motoru chovali aspoň relativne dobře, je tam jen jeden "vypadek" a to ze chybi zaznam o servise mezi 109 a 164 km, tak nevim, jestli se jednou na vymenu vysr...takovou dobu. Jinak jsou záznamy vymeny kapalin vesmes po 20 tis.
Jestli jsou rozvody komplet (myslite asi vodni pumpu atd.? - jsem precejen prosta neznala zena :) ), tak to nevim, zjistime. Jak pozname origo dpf netusim - snad v AMBO pomůžou :) Diky moc vsem. Jestli se nam nebude zdat ok, mrkneme asi ještě na VW Golf nebo pak teda do dojčlandu, ale Mazda potřebuje akutne par oprav a uz se nam do toho nechce vrazet, takze vymena za jiné auto celkem specha.

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#1571 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Michl »

ttoommaasseekk píše:..., kteří mají Fordí 1.6D
Naftové motory 1,6D, 2,0D nebo novější D2 jsou od PSA (Peugeot, Citroen) a s Fordem mají společné jen to, že je taky kupoval a dával podobně jako Volvo nebo Mazda do svých aut.
Jinak souhlasím s tím, že problémy mají ty motory se zanedbávanou údržbou.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1572 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

Pokud jedes s autem do AMBO, je to ok. Origo diagnostiku maji, Volva znaji. Vyber servisu chvalim. Kdyz tak se tam servisaku zeptej, co na tu motorizaci rikaji a kde vidi nejvetsi rizika
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Přerov
Vůz: Nyní: Volvo V50. Bylo: Mazda 6

#1573 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od chaniczka »

Tak motorizaci samozrejme nechvalili, ale pry asi lepsi nez 2.0. Mnoo a po kontrole, diagnostice a projeti jsme byli asi vsichni trochu prekvapeni (vcetne servisaku :) ), pac se jim auto libilo a pry by nemeli strach do nej jit. Vypada zachovale, jede jak ma, vypada, ze neni stocene.. Jedine takove zasadnejsi, tak trocha sazi ve vyfuku, tedy dpf neni asi v top kondici, i kdyz na diagnostice byl relativne ok.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1574 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

Tak mas aspon zpetnou vazbu. Pokud jsou saze ve vyfuku, tak bych to vzal jeste pred nakupem na STK na mereni emisi a sdelil, ze to chci koupit, ze ve vyfuku jsou saze, at to premeri, zda jsou pro tuto motorizaci hodnoty v norme. A pak bych se rozhodl.
A fakt bych to udelal. Predstava, ze koupim a pri prvni STK+ME me vylijou, ze to nesplnuje emisni normy = drahe reseni problemu.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#1575 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od kwiko »

Michl píše: Naftové motory 1,6D, 2,0D nebo novější D2 jsou od PSA (Peugeot, Citroen) a s Fordem mají společné jen to, že je taky kupoval a dával podobně jako Volvo nebo Mazda do svých aut.

hmmm myslim ze sa mylis...
V UK sa spolupraca na vyvoji tychto motorov dost preberala v mediach a myslim ze aj lokalizacie fabrik kde sa tieto motory kompletizovali ta rychlo presvedci ze su to bez diskusie Ford/PSA motory...

ps: ujo Google https://www.reliableplant.com/Read/26792/Ford-Citroen-diesel-engines
a tetu Wiki...
Tusim tato fabrika (mimo inych) ich mala na svedomi https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Dagenham

ps2: https://en.wikipedia.org/wiki/PSA_HDi_engine
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“