Svezl jsem se C30 T5 SUMMUM
- Autor
- Zpráva
#1 Svezl jsem se C30 T5 SUMMUM
Právě jsem se svezl s T5 verzí C30 a jsem velmi velmi vysmátej. Na článek to ještě není, jsou to jen první dojmy, ale: auto svkěle odhlučněné, tiché, podvozek má z chování focusu mnohem víc, než S40/V50, jen řízení by mohlo být strmější, ale ten volant.... snad nikdy jsem v prackách nedržel nic lepšího... srovnatelné s volantem S60 R, což považuju za nejlepší volant na světě
A T5... mmmm jede jako svině... táhne od "vocpoda" a zavile jede až do 6500 ot. Prostě nádherna... (na spotřebu jsem nekoukal)
Poprvé jsem také viděl BLIS... levá dioda svítí pokaždé, když je vlevo auto ve slepém úhlu a jede do určitého rozdílu rychlosti a pravá reaguje, jen když se vyhodí pravý blinkr... Je to docela užitečné.
A T5... mmmm jede jako svině... táhne od "vocpoda" a zavile jede až do 6500 ot. Prostě nádherna... (na spotřebu jsem nekoukal)
Poprvé jsem také viděl BLIS... levá dioda svítí pokaždé, když je vlevo auto ve slepém úhlu a jede do určitého rozdílu rychlosti a pravá reaguje, jen když se vyhodí pravý blinkr... Je to docela užitečné.
- Přílohy
-
- C30_f_05.jpg (40.82 KiB) Zobrazeno 1432 x
-
- C30_f_04.jpg (51.3 KiB) Zobrazeno 1429 x
-
- C30_f_03.jpg (51.32 KiB) Zobrazeno 1429 x
-
- C30_f_02.jpg (54.8 KiB) Zobrazeno 1429 x
-
- C30_f_01.jpg (43.86 KiB) Zobrazeno 1430 x
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
#3
Nemám ani tuhle, jen jsem ji vyzvedávaljarek.krizan píše:Nemáš ještě jednu na půjčení ?
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#4
dozadu se tří nevejdou co?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#5
omlouvám se za předchozí příspěvek, dyť tam není ani třetí pás. Což je proti konkurenci docela škoda...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#6
Takhle to měla i 480. Já s tím teda problém nemám. Větší komfort pro čtyři lidi za cenu obětování pátýho místa mi nepřijde špatný, navíc to není 3 dvéřová sociální verze nějakýho přibližovadla.Ondra. píše:omlouvám se za předchozí příspěvek, dyť tam není ani třetí pás. Což je proti konkurenci docela škoda...
#7
Přesně tak, je to záměr... auto je čtyřmístné.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#8
je zajímavý, že je to stejně jako 480, koncipované jako kombi, žádné oddělení kabiny od kufru. To je super věc
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#9
Super to je ale pokud si nepřikoupíš "plato", které dle mého názoru kazí efekt, jenže když ho nemáš tak ti každej civý do kufru, takže nechávat tam něco když si jdeš do Tesca pro kafe no nevim.. nevim.. :?
OT: Jo žít tak někde kde se nekrade... tak mám C70 v cabriu a u 480 nechám v kufru i lékárničku
OT: Jo žít tak někde kde se nekrade... tak mám C70 v cabriu a u 480 nechám v kufru i lékárničku
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#10 Svezl jsem se C30 T5 SUMMUM
Co nějaký "srovnání" třeba s Focusem ST (na RS to asi nemá), Golf GTI :?:tnemec píše:Právě jsem se svezl s T5 verzí C30 a jsem velmi velmi vysmátej. Na článek to ještě není, jsou to jen první dojmy, ale: auto svkěle odhlučněné, tiché, podvozek má z chování focusu mnohem víc, než S40/V50, jen řízení by mohlo být strmější, ale ten volant.... snad nikdy jsem v prackách nedržel nic lepšího... srovnatelné s volantem S60 R, což považuju za nejlepší volant na světě
A T5... mmmm jede jako svině... táhne od "vocpoda" a zavile jede až do 6500 ot. Prostě nádherna... (na spotřebu jsem nekoukal)
Poprvé jsem také viděl BLIS... levá dioda svítí pokaždé, když je vlevo auto ve slepém úhlu a jede do určitého rozdílu rychlosti a pravá reaguje, jen když se vyhodí pravý blinkr... Je to docela užitečné.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
#11 Svezl jsem se C30 T5 SUMMUM
Jel jsem s tím asi 20 km, stejně jako s novým ST, takže srovnání je dost obtížné... ovšem myslím si, že podvozkově to je menší rozdíl, než jsem čekal. Zásadní překážka ve sportovní jízdě bude to pomalý řízení. Na Focus I RS to nemá ani ve snu...Conan píše:Co nějaký "srovnání" třeba s Focusem ST (na RS to asi nemá), Golf GTI :?:tnemec píše:Právě jsem se svezl s T5 verzí C30 a jsem velmi velmi vysmátej. Na článek to ještě není, jsou to jen první dojmy, ale: auto svkěle odhlučněné, tiché, podvozek má z chování focusu mnohem víc, než S40/V50, jen řízení by mohlo být strmější, ale ten volant.... snad nikdy jsem v prackách nedržel nic lepšího... srovnatelné s volantem S60 R, což považuju za nejlepší volant na světě
A T5... mmmm jede jako svině... táhne od "vocpoda" a zavile jede až do 6500 ot. Prostě nádherna... (na spotřebu jsem nekoukal)
Poprvé jsem také viděl BLIS... levá dioda svítí pokaždé, když je vlevo auto ve slepém úhlu a jede do určitého rozdílu rychlosti a pravá reaguje, jen když se vyhodí pravý blinkr... Je to docela užitečné.
S GTI jsem jel jen na zadních sedačkách, takže 0.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek