Řazení-seřízení
- Autor
- Zpráva
#1 Řazení-seřízení
Zdravím všechny,chci ze zeptat jestli nemá někdo zkušenosti se seřízením řadícího mechanismu.Stává se my že jdou celkem těžko řadit 1-2-3.
Rozdíl není v teplotě ,dělá to i po několika kilometrech.
Zatím s tím nikdo nic nedělal-je možné si to poladit doma ?
Díky za info
Rozdíl není v teplotě ,dělá to i po několika kilometrech.
Zatím s tím nikdo nic nedělal-je možné si to poladit doma ?
Díky za info
_________________
Volvo V40 1,8 122PS 1999
Volvo V40 1,8 122PS 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 77
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chudolazy
- Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V
#2
Jak jsou na tom silentbloky motoru a převodovky? To bývá dost častá příčina.
_________________
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
#4
Uchycení motoru i převodovky OK.
Spojka vypína úplně v pohodě.
Koukal jsem do VADISU ale v angličtině si moc nepočtu.A ani nákres štelování jsem nenašel,tak nevím.Nejvic to dělá z 1-2 je to takové jeko přez hrby.
Tak zatím díky ZDAR
Spojka vypína úplně v pohodě.
Koukal jsem do VADISU ale v angličtině si moc nepočtu.A ani nákres štelování jsem nenašel,tak nevím.Nejvic to dělá z 1-2 je to takové jeko přez hrby.
Tak zatím díky ZDAR
_________________
Volvo V40 1,8 122PS 1999
Volvo V40 1,8 122PS 1999
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#5
Pokud jde špatně i zpátečka, tak je docela možné, že jsou orezlé rážky na spojkové hřídeli a lamela špatně odskakuje. Když stojíš na rovině a auto nebrzdíš, vyšlápneš spojku a zařadíš 1 pohne se lehce dopředu? Jestli jo tak to může být spojka - lamela na drážkách.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#6
Tak jak to popisuješ by to mohlo být.Za stání při řazeni 1 to trošku kopne.
Je na to nějaká levná rada nad zlato?Nebo se musí rozebrat převodovka na lamelu?
Letos plánuju Chorvatsko a nerad bych řešil spojku v zahraničí,může se něco podělat když to tak nechám být až do ..........?!
Je na to nějaká levná rada nad zlato?Nebo se musí rozebrat převodovka na lamelu?
Letos plánuju Chorvatsko a nerad bych řešil spojku v zahraničí,může se něco podělat když to tak nechám být až do ..........?!
_________________
Volvo V40 1,8 122PS 1999
Volvo V40 1,8 122PS 1999
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#7
Převodovka musí ven, spojka rozebrat, tisícihran na hřídeli a lamele vyčistit a namazat spec. vazelínou.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#8
jakou speciální vazelínou?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#9
My berem od firmy Sachs, nebo Valeo. Je v takových malých polštářcích a je určená přímo pro tyto účely. Teplem se nestává tekutou a nevzlíná až na obložení lamely, v důsledku tepla a odstředivé síly. Složení nevím není tam psané a ani jsem po něm nepátral.standa píše:jakou speciální vazelínou?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#10
dík
já sázím na ruplou pružinu
já sázím na ruplou pružinu
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#11
Hmmm, ale obě varianty (verze - příčiny) znamenají převodovku ven :?
To asi Alda nebude mít radost - nenapadá vás zkušení pánové ještě nějaká jednodušší závada - varianta? (třeba vysypat popelník )
To asi Alda nebude mít radost - nenapadá vás zkušení pánové ještě nějaká jednodušší závada - varianta? (třeba vysypat popelník )
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#12
No a co třeba odvzdušnit spojku? Jednoduché a občas i účinné! Začal bych asi tím.Lachtan píše:Hmmm, ale obě varianty (verze - příčiny) znamenají převodovku ven :?
To asi Alda nebude mít radost - nenapadá vás zkušení pánové ještě nějaká jednodušší závada - varianta? (třeba vysypat popelník )
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#13
Co se týká popelníku, tak záleží co v něm má. Já např. náhradní pojistky a žárovičky, takže bych ho určitě nevysypával.Jarda S40 píše:No a co třeba odvzdušnit spojku? Jednoduché a občas i účinné! Začal bych asi tím.Lachtan píše:Hmmm, ale obě varianty (verze - příčiny) znamenají převodovku ven :?
To asi Alda nebude mít radost - nenapadá vás zkušení pánové ještě nějaká jednodušší závada - varianta? (třeba vysypat popelník )
I když si myslím, že to asi nepomůže, tak souhlasím s odvzdušněním spojky, tím se nic nepokazí. Pokud se ale zavzdušnila, tak je dobré zavčasu přijít na to kudy.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#15
Může se zavzdušnit i při odvzdušňování brzdjarek.krizan píše: Pokud se ale zavzdušnila, tak je dobré zavčasu přijít na to kudy.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#16
To se mi ještě nepovedlo, to snad ani nejde. I když bude nádobka prázdná, tak v hadičce a hlavním spojkovém válečku je kapalina pořád.Lachtan píše:Může se zavzdušnit i při odvzdušňování brzdjarek.krizan píše: Pokud se ale zavzdušnila, tak je dobré zavčasu přijít na to kudy.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#17
Narážíš na Ondru a naše odvzdušňování jeho brzd? I když rozum říká ne, tak tenkrát se to povedlo. A kapalina v nádobce byla průběžně doplňována. Holt jsou ještě věci mezi nebem a zemí, na jejichž pochopení lidský rozum nestačí!Lachtan píše:Může se zavzdušnit i při odvzdušňování brzdjarek.krizan píše: Pokud se ale zavzdušnila, tak je dobré zavčasu přijít na to kudy.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek