Repasované turbo k D4204T
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 2.0D 2004
#1 Repasované turbo k D4204T
Máte někdo zkušenost s repasovaným turbem k D4204T? Je to tak, že to stačí vyměnit kus za kus?
Včera jsem byl v prvním servisu a diagnostikovali mi cca 35% snížení plnícího tlaku. To pravděpodobně stojí za sníženým výkonem a o cca 3l vyšší spotřebou.
Nabídka od nich je na 20.500,- za výměnu a použití repasovaného turba + práce. Přijde mi to dost. Opravdu je nutné dělat všechny tyto práce? Doufal jsem ,že vyměním turbo za repasované v ceně +- 7tis bez práce a budu jezdit dál. Nemělo by samotné turbo projít napřed nějakou diagnostikou, jestli není jen v háji nějaký snímač, nebo ventil?
Turbo Garret 760774, vodou chlazené, s el. regulací - 12.000,- Kč
Sada těsnění - 860,- Kč
Olej+ filtr - 1400,- Kč
Filtr vzduch - 480,- Kč
Práce komplet, vč. čištění olejové vany / sací koš / mazací kanály - 5800,- Kč
__
20540,-
Včera jsem byl v prvním servisu a diagnostikovali mi cca 35% snížení plnícího tlaku. To pravděpodobně stojí za sníženým výkonem a o cca 3l vyšší spotřebou.
Nabídka od nich je na 20.500,- za výměnu a použití repasovaného turba + práce. Přijde mi to dost. Opravdu je nutné dělat všechny tyto práce? Doufal jsem ,že vyměním turbo za repasované v ceně +- 7tis bez práce a budu jezdit dál. Nemělo by samotné turbo projít napřed nějakou diagnostikou, jestli není jen v háji nějaký snímač, nebo ventil?
Turbo Garret 760774, vodou chlazené, s el. regulací - 12.000,- Kč
Sada těsnění - 860,- Kč
Olej+ filtr - 1400,- Kč
Filtr vzduch - 480,- Kč
Práce komplet, vč. čištění olejové vany / sací koš / mazací kanály - 5800,- Kč
__
20540,-
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#2 Repasované turbo k D4204T
Repasované turbo většinou +-10 stojí, výměnný díl. Co jsem tak vypozoroval.
Těsnění nejsou zadarmo, a vyměnit při té příležitosti olej, filtry a vyčistit vanu mi zní jako dobrý nápad.
Můžeš si to udělat sám v rámci úspor. Nebo jim říct, ať to nechají být.
Těsnění nejsou zadarmo, a vyměnit při té příležitosti olej, filtry a vyčistit vanu mi zní jako dobrý nápad.
Můžeš si to udělat sám v rámci úspor. Nebo jim říct, ať to nechají být.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 2.0D 2004
#3 Repasované turbo k D4204T
Olej a filtr jsem nechával měnit minulý týden. Stejně jako vzduchový filtr. Když se nevyčistí ta vana, tak se může stát co? Potřebuju to auto max. na půl roku, tak do toho nechci sypat ranec. Počítal jsem, že se vejdu do 10 s prací.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#4 Repasované turbo k D4204T
Tak sežeň použité turbo
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 2.0D 2004
#5 Repasované turbo k D4204T
Kolik je to práce vymontovat staré a zapojit nové?
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#7 Repasované turbo k D4204T
No jednoduchou matematikou se dostavam k dotazu, zda se Ti to teda vubec vyplati resit, kdyz max. na 1/2 roku...
Pacz 3L/100km je v ramci pohodlneho pocitani 100kc, takze o 1kc na 1km vyssi naklady.
Takze i kdyby to bylo za 10-15k, ujedes za ten 1/2rok tech 10-15kkm, aby jsi byl alespon na 0?
Pacz 3L/100km je v ramci pohodlneho pocitani 100kc, takze o 1kc na 1km vyssi naklady.
Takze i kdyby to bylo za 10-15k, ujedes za ten 1/2rok tech 10-15kkm, aby jsi byl alespon na 0?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 2.0D 2004
#8 Repasované turbo k D4204T
Jj, najedu, i když to bude na hraně. Neprodával bych to alespoň se závadou... Ono to možná nebude 3 litry. Jezdím převážně dálnice a město, což by běžné mělo být 7l a já jsem na 8,5. No popremyslim, když člověk jezdí v rozmezí 2300-3300 otáček, tak to moc na výkonu znát není, jen ta spotřeba.Zajsoft píše:No jednoduchou matematikou se dostavam k dotazu, zda se Ti to teda vubec vyplati resit, kdyz max. na 1/2 roku...
Pacz 3L/100km je v ramci pohodlneho pocitani 100kc, takze o 1kc na 1km vyssi naklady.
Takze i kdyby to bylo za 10-15k, ujedes za ten 1/2rok tech 10-15kkm, aby jsi byl alespon na 0?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 2.0D 2004
#9 Repasované turbo k D4204T
Tak jsem nechal vyměnit turbo za jiné, použité. Auto jede citelné lépe, hlavně nad 3000 otáček, kde to bylo mrtvé.
Bohužel ale spotřeba zůstala stejná (8l předpisová jízda) a autu jde z výfuku stále bílý kouř. Dle servisu je špatný i intercooler. Může mít vliv na spotřebu a bílý kouř?
Bohužel ale spotřeba zůstala stejná (8l předpisová jízda) a autu jde z výfuku stále bílý kouř. Dle servisu je špatný i intercooler. Může mít vliv na spotřebu a bílý kouř?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 47
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V50 2.0D, rv 2004, MY05
- Bydliště: Chrudim
#10 Repasované turbo k D4204T
leda že by byl prasklej, nebo nějaká hadice do/z něj. Já měl prasklou hadici mezi turbem a intercoolerem. Na výkonu jsem to nepoznal (auto jsem měl týden...). Dým byl ale černý, ne bílý.
_________________
Chrudim, V50 2.0D, rv 2004, MY05
Chrudim, V50 2.0D, rv 2004, MY05
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#11 Repasované turbo k D4204T
Vše ukazuje na ohlé ojnice !!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 2.0D 2004
#12 Repasované turbo k D4204T
Cena opravy? Co se bude dít dál, když to nebudu řešit? Čím je to způsobené?karelvolvo píše:Vše ukazuje na ohlé ojnice !!
Edit: Dá se to brát jako skrytá vada? Auto mám 3.5 měsíce a co jsem koukal, tak oprava převyšuje cenu vozu. Vždyť to v takovém stavu ani nikomu nemůžu prodat...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 2.0D 2004
#13 Repasované turbo k D4204T
Nemůžou to být třeba vstřiky, nebo třeba prasklé svody? Když stojím chvíli na místě se zapnutým motorem, tak jsou uvnitř cítit zplodiny... Spotřeba pořád 7,5-8l lehká noha, předpisová jízda. Jezdím tedy dost město a dálnice, ale i tak je to o 1,5l více, než ukazuje palubák. Při plným plynu bílý/šedý kouř z výfuku. Nikde žádná voda nemizí. Olej jsem teď doléval 1l po 12.000 km.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 1015 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od haveljir
-
- 11 Odpovědi
- 2684 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pepa.paur
-
- 0 Odpovědi
- 365 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 0 Odpovědi
- 288 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 3 Odpovědi
- 622 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej