cidlo DPF fitru

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50 D2 100Kw

#1 cidlo DPF fitru

Příspěvek od TMSfaalcons »

Zdravim mel bych na vas otazecku vlastnim volvo V50 D 2.0 rv.06 a na nem me vyskocila hlaska "system motoru doporucen servis" na diagnostice to bylo DPFko na kterym to ukazovalo 800 hpa to se koupilo nove originalni ale hlaska skace obcas znovu tak na druhe diagnostice to bylo cidlo dpfka po vymene cidla to ale pri diagnostice ukazovalo jeste horsi hodnoty nez s puvodnim cidlem tak jsem se vas chtel zeptat jestli vas neco nenapada jelikoz z novym DPF a puvodnim cidlem jsou lepsi hodnoty nez s novym DPF a novym cidlem .... problem je hlavne v tom ze to skace ty hodnoty napr. z 28hpa behem vteriny na 5hpa nebo v otackach z 300hpa na 120hpa jako kdyby se to zblaznilo tak jestli jste se s tim nesetkali nebo nemate nejaky napad
Naposledy upravil(a) TMSfaalcons dne 30 dub 2019 14:20, celkem upraveno 1 x.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13059
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 cidlo DPF fitru

Příspěvek od raolsa »

Čidlo origo?
Hadičky a trubičky k čidlu jsou ok?
Adaptace čidla proběhla?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50 D2 100Kw

#3 cidlo DPF fitru

Příspěvek od TMSfaalcons »

Abych rekl pravdu nevim adaptace zadna asi neprobehla a jinak komponenty u cidla jsou v poradku a cidlo bylo od Hely myslim kazdopadne se ted objedna primo original a zkusi se to s tim kazdopadne kazda rada dobra ... na jinak ty chyby byli primo ze to ukazovalo ten tlak prilis malej "too low" nebo "signal missing" jako by tam ani cidlo nebylo .... dekuji za reakci.

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1483
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#4 cidlo DPF fitru

Příspěvek od kwiko »

D2 motor je maketingove oznacenie pre 1.6hdi 8ventil 84kW, co sa v 2006 nevyrabal... Inak snimac DPF len origo z Volva, ale odporucam skontrolovat priechodnost a tesnost hadic, + kabelaz, hlavne pri konektore... pripadne spravnost zapojenia hadic do snimaca, nektore nahrady DPF maju trubky prehodene...
Přílohy
dpf konektor.jpg

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50 D2 100Kw

#5 cidlo DPF fitru

Příspěvek od TMSfaalcons »

Filtr DPF je originalni neni to zadna nahrada a pokud je V50 D 2.0 100kw 136 koni rv2006 pouze marketing tak pak je to vsude na nete aj v prodejnach a technicaku podle tebe spatne coz me prijde divny jako chapu ze motor je peugeot a podvozek ford ale nechapu proc by nekdo uvadel spatny technicky udaje .

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1483
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#6 cidlo DPF fitru

Příspěvek od kwiko »

TMSfaalcons píše:Filtr DPF je originalni neni to zadna nahrada a pokud je V50 D 2.0 100kw 136 koni rv2006 pouze marketing tak pak je to vsude na nete aj v prodejnach a technicaku podle tebe spatne coz me prijde divny jako chapu ze motor je peugeot a podvozek ford ale nechapu proc by nekdo uvadel spatny technicky udaje .
Přílohy
D2.jpg
D2.jpg (58.24 KiB) Zobrazeno 457 x

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50 D2 100Kw

#7 cidlo DPF fitru

Příspěvek od TMSfaalcons »

myslel jsem si ze podle teho jste se ridil moje chyba spatna interpretace motoru.

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#8 Označení motoru

Příspěvek od Michl »

Máš v tom příspěvku něco špatně:

MY2006 je 1,6D/80 kW 16-ti ventil, 1560 cm3
MY2010-15 je D2/84kW 8-mi ventil, 1560 cm3
MY2006 je 2,0D/100 kW 16-ti ventil, 1997 cm3

Co tedy platí?
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50 D2 100Kw

#9 cidlo DPF fitru

Příspěvek od TMSfaalcons »

MY2006 je 2,0D/100 kW 16-ti ventil, 1997 cm3 ... samozrejme ... uz jsem to aj opravil jeden by nerekl ze jsou lidi tak presny zas na druhou stranu druhymu by to doslo co jsem tim chtel rict i kdyz to bylo s chybou ...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 15
Registrován: 2 roky 1 měsíc
Bydliště: Hanušovice
Vůz: V50 2.0 D, MY 2010 Savile Grey Metalic

#10 cidlo DPF fitru

Příspěvek od Šéfík »

Pokud čidlo rozdílového tlaku ukazovalo 800hPa, tak buď byl filtr plnej na šutr, nebo praskly nebo netěsnily hadice/trubky ke snímači rozdílového tlaku, nebo byly tyto trubky prohozeny (opravdu se to dá nacpat naopak), nebo je taky vadné samotné čidlo roz.tlaku, nebo potom ještě jeho elektrické vedení. Jinak hodnoty na volnoběh, co jsem měřil a jestli si pamatuji, by měly být cca kolem 5hPa, při jízdě kolem +-30. Já měl filtr rozpraskanej, už málem padal do trubky a bylo na něm max 300hPa. Jo a bez filtru, kdyby ses chtěl snažit a nahradit ho turbkou, to bude ukazovat 0-1hPa a to jednotka rozpozná jako poškozené DPF a bude to svítit pořád a po delší době ti to hodí nouzák a nepůjde ti tempomat :lol:

Nekouří ti to i s filtrem, nežere to??
_________________
V50 Momentum 2.0 D 6MT MY 2010 Savile Grey Metallic
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“