Právě je 10 pro 2018 18:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 16 bře 2018 22:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2004
Příspěvky: 644
Bydliště: Pardubice
Ahoj
Již delší dobu bojuji s touto hláškou a padáním auta do nouzového režimu.
Jedná se o variantu bez DPF

Provedeno:

1) výměna vstřiků
2) zaslepení EGR a úprava SW
3) výměna nějaké součástky regulace tlaku turba
4) rozpohybování mechanické párky k turbu (omlouvám se za amaterský popis. neznám to a nechce se mi teď vyhledávat správné názvy)

Vůz vždy po zásahu jezdí ca. 300 km v pohodě a pak to začne zlobit.

Možné to tedy spíš souvisí s dobou jízdy. Tj. pokud jedu tak ca. 30 minut, tak je to v pohodě a můžu tomu dávat nálož. Jakmile jedu déle, tak to při vyšší zátěži - tj. prudší akcelerace nebo i rovnoměrná jízda nad 2500 ot. dojde k spadnutí do nouzáku.

Setkal jste se s tím někdo?

Jinak jsem řešil také kolísání otáček kolem 1800 - nejprve výměna EGR, pak jeho zaslepení. Od té doby jsou problémy s nouzovým režimem.

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 bře 2018 07:05 
Offline

Registrován: únor 2013
Příspěvky: 100
Bydliště: Mělník
Vůz: V70 D5 2002
Ahoj, jo, po důkladném vyčištění pojistek v obou boxech už se to nikdy nestalo. Údajně to také může způsobovat plynový pedál (vadný potenciometr), ze stejného důvodu mi ho měnili, nicméně problém se objevil znovu a zmizel až po těch pojistkách. Osobně si myslím, že za to mohla pojistka ve fuse boxu v motorovém prostoru, která se na fuse mapě jmenuje accelerometer, tu jsem i vyměnil. Od té doby jsem najel asi 30k a ani nový majitel s tím už nemá problém. Měl jsem 2.0D, ventil turba jsem měnil taky, ale to to zdechlo úplně. Typicky se to stávalo vždy při prudké akceleraci (předjíždění) a byla to celkem "legrace" :) Občas pomohlo chcípnout a znovu nastartovat, ne vždy. EGR jsme čistili, bez efektu. Ani náhodou nejsem odborník, ale třeba ti to pomůže.

_________________
V70 D5 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 bře 2018 08:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2004
Příspěvky: 644
Bydliště: Pardubice
Díky. zkusím. Přesně tak to dělá. Při akceleraci - přejíždění. Pak stačí zastavit, vypnout a znovu nastartovat a je po problému. Mrknu na to

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 bře 2018 13:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2004
Příspěvky: 644
Bydliště: Pardubice
Tak jsem natankoval plnou a problém se nenastal. Pořád podezřívám palivový systém - běhají tam bubliny. Možná se zbytečně honíme za elektronikou.

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 bře 2018 16:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 57
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V50 D5 R-Design 2009
Nemyslím si že to tím bude, ale mě způsoboval problémy podtlak v nádrži, tj ucpané odvzdušňování nádrže. Po ujetí půlky nádrže jsem už nenastartoval, dokud jsem víčko neotevřel/nezavřel. Při otevření víčka nádrže při tankování vždy bylo slyšet jak se nasál vzduch.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 bře 2018 22:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2004
Příspěvky: 644
Bydliště: Pardubice
Jj. četl jsem to tady. Teď mrzne, ale hned jak se oteplí, tak na to mrknu. Teď budu jezdit víc, tak se uvidí zda to začne víc zlobit, když bude méně nafty v nádrži. Podtlak by pak způsoboval i ty bubliny, prostě ten vzduch si cestu najde, obzvlášť, když je podtlak.

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 12:38 
Offline

Registrován: únor 2013
Příspěvky: 100
Bydliště: Mělník
Vůz: V70 D5 2002
Je pravda, že mě palubák nic nehlásil. Pedál, resp. případně asi i ta pojistka se dá odhalit na diagnostice, vyplivne to nějakou chybu. Bubliny jsem tam měl běžně :)

_________________
V70 D5 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 15:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2004
Příspěvky: 644
Bydliště: Pardubice
Jo a diagnostika odkazovala na turbo, proto v prvním kroku došlo k výměně toho nejpřístupnějšího hnědo černého bazmeku...

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.109s | 19 Queries | GZIP : Off ]