V50 T5 - vše co chci i nechci vědět

  • Autor
  • Zpráva
z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2438
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#1 V50 T5 - vše co chci i nechci vědět

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Jak jistě mnozí vědí, pořídil jsem V50 T5 (m.r.2005). No, spíše zachránil hrobníkovi z lopaty, neb 500tkm na Castrol je morda... :green:
Nicméně jsem začal pročítávat vlákna tak nějak celkově o V50, ale přelouskat 30 stran jen diskuzí o tomto modelu je na dovolenou (proboha, koho napadlo udělat společné téma pro S/V40 i S40II/V50?!).
Takže sem budu sypat moje (možná dementní) otázky, neb totok je moje první T5 a potřebuju nasáknout benzínový moudra. Doteď jsem žil jen v naftě, takže buďte na mě hodný!
1. Olej do motoru - pochytil jsem tady moudra že prej Mobil 5W50 nejvíc, tak jest?

2. Jak poznám že odchází ten nastavitelnej blázinec na vačkách?

3. Svíčky předpokládám doporučujete origo?

4. Odfoklý těsnění pod výf. svodama - proč? Čo se tam odehrává za zvěrstva? Existuje nějaká opravná sada?

5. Elektricky sklápěná zrcátka - jde to ňák nastavit aby se sklopily sami při zamčení?

6. Výfuk je kaput - zadní část mele z posledního a kat je vykuchanej. Čím nejlépe nahradit? Nějak je mi sympatickej Simons, ale nevšiml jsem si estli dělaj i downpipe? Nebo je tam lepší nacpat něco 3"?

7. Xenony - jak vzkouším nivelaci? Mám podezření že nefunguje, v Petroni mi bylo řečeno že přes Vidu to nelze vyzkoušet, takže...?

Perte to do mě, časem doplním další várku otázek...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#2 V50 T5 - vše co chci i nechci vědět

Příspěvek od Petr.Chrpa »

z-d-e-n-a píše: 1. Olej do motoru - pochytil jsem tady moudra že prej Mobil 5W50 nejvíc, tak jest?

2. Jak poznám že odchází ten nastavitelnej blázinec na vačkách?

3. Svíčky předpokládám doporučujete origo?

4. Odfoklý těsnění pod výf. svodama - proč? Čo se tam odehrává za zvěrstva? Existuje nějaká opravná sada?

5. Elektricky sklápěná zrcátka - jde to ňák nastavit aby se sklopily sami při zamčení?

6. Výfuk je kaput - zadní část mele z posledního a kat je vykuchanej. Čím nejlépe nahradit? Nějak je mi sympatickej Simons, ale nevšiml jsem si estli dělaj i downpipe? Nebo je tam lepší nacpat něco 3"?

7. Xenony - jak vzkouším nivelaci? Mám podezření že nefunguje, v Petroni mi bylo řečeno že přes Vidu to nelze vyzkoušet, takže...?

Perte to do mě, časem doplním další várku otázek...
1.Olej jasný
3.Svíčky víš taky origo
4.Těsnění : 8699467 používám ho na turbový 850ky,ale je i na tvé ,na 850ku rada od Daliho ,jinak třeba fučej prasklý svody
6.Výfuk jasně ,že 3palec ,ale viděl jsem na Ebay komplet s downpipe okolo 1000Liber :%)
Ostatní jde mimo mně :D :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 218
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
Bydliště: Plzeň

#3 V50 T5 - vše co chci i nechci vědět

Příspěvek od zedik »

7: Mě teda po výměně xenonů a demontáži světel začalo řvát ve vidě,že chtějí kalibraci - lze adaptace přes vidu,ale ještě jsem nedělal.Jinak po startu když stojíš proti zdi tak se ti xenony srovnaj.Je vidět,že popojedou nahoru dolu
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2438
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#4 V50 T5 - vše co chci i nechci vědět

Příspěvek od z-d-e-n-a »

To Petr - je lepší vzít to těsnění origo, že? Nebo Elring nebo V.Reinz to pobere taky?
To zedik - díky, mě právě ta počáteční kalibrace pp rozsvícení nejde - ale možná jsou jen k.o. motorky, ještě jsem se v tom vůbec nehrabal. Mě spíše šlo o to, zda se to musí (např. povýměně čidla) hodit přes Vidu do nějaký nastavovací polohy...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#5 V50 T5 - vše co chci i nechci vědět

Příspěvek od Petr.Chrpa »

z-d-e-n-a píše:To Petr - je lepší vzít to těsnění origo, že? Nebo Elring nebo V.Reinz to pobere taky?
Mám tam Reinz už dva roky a dobrý
Jinak výfuk klidně Simons a downpipe 3palec ,ale když ho dáš komplet 3 ničemu to vadit nebude :D :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2438
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#6 V50 T5 - vše co chci i nechci vědět

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Od Simonse jsem 3" nenašel. Je vůbec smysluplný dávat 3" downpipea za to 2,5"? Neztrácí to pak smysl? A vůbec - nechá se něco podobnýho koupit tady v CZ za rozumnou korunu? Na Simonsovi rozhodně nelpím, třeba jsem vůbec nenašel standard výfuk v druhovýrobě... Sorry, já v těch tunerskejch manýrech nejsem vůbec zběhlý...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 42
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 II T5 CC AWD (automat) 187 kW
Bydliště: Praha

#7 V50 T5 - vše co chci i nechci vědět

Příspěvek od keramkecav »

5. Této vychytávce se věnují ve D5T5. Jelikož to mám také v plánu, tak ti zatím nejsem schope říct cenu. Šťastné kilometry! Viděl jsem ho, ale nestihl jsem osobní prohlídku.


http://@d5t5.com/vc2016/zmena-konfigurace/

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#8 V50 T5 - vše co chci i nechci vědět

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Pokud chceš celej 3 tím líp

https://www.elevatecars.com/elevate-volvo-v50-3-performance-sport-exhaust-system-awd.html
Nevím ferrita výfuk samotný v 3 ,ale dp dělá:
http://europeantuning.luondo.nl/en/12018098/ferrita-3-modular-downpipe-volvo-c30--c70--s40--v50-t5
a výfuk od někoho jiného :

https://www.ebay.com/itm/Nil-2-99in-Duplex-System-for-Volvo-S40-II-V50-2-4L-D5-2-5L-20v-Turbo-T5/362168156510?hash=item5452e7815e:g:rh4AAOSwP4FaGFID

Ještě tady kluci brali na devítky 3 palec ,ale nevzpomenu si od koho možná budou taky dělat na V50ku komplet.

Na sedanovi 3palec komplet mám dělanej takže je to spíše o tom jak chceš ty ,horší je u dělanýho kdo a jak to udělá každej potom není spokojenej třeba jen se zvukem ,hlukem v kabině apod. a myslím,že si tady někdo nechával dělat na T5ku na zakázku v ADUSUM ,ale nevím to jistě .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2438
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#9 V50 T5 - vše co chci i nechci vědět

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Děkuju! A co na STK? Nemusí to mít alespoň nějakou homologaci?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#10 V50 T5 - vše co chci i nechci vědět

Příspěvek od Krystof P. »

ad 1. když jsem pořídil devítku, řekl jsem si, že po tom, co má auto na hrbu (skoro 500k) na něj nepůjdu až tak moc zhurta, nebudu tam lejt žádný čističe ala BG, ani Rally Formula a koupim 5W40 od Mobilu, výsledek byl hustej, na otěru z měrky bylo vidět, co ten olej dělá.

[img]https://s25.postimg.org/z560czkej/IMG_2513.jpg[/img]
[img]https://s25.postimg.org/xredhol57/IMG_2514.jpg[/img]

Nechal jsem to tam vrčet normálně rok, vůbec jsem neřešil nějakej "proplach" ve stylu tam, 500km a ven, ale vůbec netušim, jak by na to reagoval "sofistikovanější" motor než redblock. Tam by to možná už chtělo. Teď jsem tam nalil teprve 5W50. Když se mrknu pod víko, předtim to vypadalo jako auto co má půlmilion na hrbu, teď je to jak nový.

3. s origo svíčkama myslim, že chybu nemůžeš udělat.

6. na T5 je vejfuk podle mě nejlepší upgrade, málo co ti udělá takovou radost, protože zvuk je famózní. Musíš si ale vybrat něco, co tě nebude otravovat. Samozřejmě Simons je sympatickej, tichej ale třeba OBX, to je dle mě nejvíc, je to čína, ale sváry jsou perfektní, můžu vyfotit. Je ovšem hlučnější.
https://www.ebay.com/itm/OBX-Stainless-Steel-Catback-Exhaust-Fits-05-07-Volvo-S40-V50-T5-FWD-/172533493750
spárovat s něčim jako tady, obx asi decat nedělá
https://www.ebay.com/itm/Becker-Performance-Downpipe-For-2004-09-Volvo-S40N-V50-Turbo-T5-FWD-Stainless/161887400146?_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D2%26asc%3D47300%26meid%3D14849ac572204436adb8d78ca0eaca12%26pid%3D100623%26rk%3D5%26rkt%3D6%26sd%3D172533493750%26itm%3D161887400146&_trksid=p2047675.c100623.m-1

A samozřejmě problém na technický ti někdo udělat může. Nevim taky, jak by to bylo bez katu na emisích, jedničková sedmdesátka je i bez katu v pohodě, ale na některejch autech už to muselo bejt upravený v mapě.
3" dp do 2,5" zbytku je naprosto v pořádku, víc neni třeba.

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#11 V50 T5 - vše co chci i nechci vědět

Příspěvek od 3m3 »

ad2. nevim jak to poznas ale z tech kol by nemelo chcat olej - remen ani tuten kryt by nemel bejt mokrej...
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2438
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#12 V50 T5 - vše co chci i nechci vědět

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Díky chlapi, koukám že téma výfuk by sneslo samostatnej topič... :green:
Dle selskýho rozumu bych právě řekl že když 3" downpipe, tak až dozadu, ale jak vidno, vadit to asi teda nebude.
No zvuk pětihrnku je fakt nejvíc, takže to nechci utemovat stock výfukem, ale trápí mě ta homologace, nechci před každou technickou dělat výfuk... :green:
Zvuk Simonse, co jsem vejral na YT, je už na hraně, ale zase nechci ve 4 ráno budit sídliště.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#13 V50 T5 - vše co chci i nechci vědět

Příspěvek od Krystof P. »

Simons podle mě uplně neumí vytáhnout tu "surovost" pětiválce. Ale ono je to spíš pak o laborování s počtem tlumičů/ rezonátorů a katem. Můžeš udělat 3" celej, ale nemá to další vliv na výkon. Samotnej komplet vejfuk umí docela divy, hlavně je to zaručenej výkon a nějakej ten nízkej krouťák navíc
Na techický si uděláš kamarády :green:

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#14 V50 T5 - vše co chci i nechci vědět

Příspěvek od yoby »

z-d-e-n-a píše:Díky chlapi, koukám že téma výfuk by sneslo samostatnej topič... :green:
Dle selskýho rozumu bych právě řekl že když 3" downpipe, tak až dozadu, ale jak vidno, vadit to asi teda nebude.
No zvuk pětihrnku je fakt nejvíc, takže to nechci utemovat stock výfukem, ale trápí mě ta homologace, nechci před každou technickou dělat výfuk... :green:
Zvuk Simonse, co jsem vejral na YT, je už na hraně, ale zase nechci ve 4 ráno budit sídliště.
Jestli budeš mít cestu, tak ti můžu Simonse předvést, sice jen na 2,4 T...
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#15 V50 T5 - vše co chci i nechci vědět

Příspěvek od 3m3 »

A jesli ma Yoby kat tak je to v klidu,
sidlak nevzbudis ale ja co sme se prestehovali tak uz neparkuju v dvore bo prej se rano klepaly okenni tabulky.

Na to VVT klidne cinkni a pokecame.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#16 V50 T5 - vše co chci i nechci vědět

Příspěvek od yoby »

Jj, kat je... pro mě je to na hranici kterou jsem schopnej tolerovat hlukově na delších cestách. A navenek, když se zacouvává k vratům garáže, tak to slyším v podkroví :-)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 218
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
Bydliště: Plzeň

#17 V50 T5 - vše co chci i nechci vědět

Příspěvek od zedik »

K těm xenonům,opravdu je tam možnost přes Vidu testu a kalibrace.Já si je dneska zkalibroval a pěkně se mi obě světla zvedli o dost nahoru takže to hned bude svítit líp :-)
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#18 V50 T5 - vše co chci i nechci vědět

Příspěvek od Petr.Chrpa »

z-d-e-n-a píše: ale trápí mě ta homologace, nechci před každou technickou dělat výfuk... :green:
Zvuk Simonse, co jsem vejral na YT, je už na hraně, ale zase nechci ve 4 ráno budit sídliště.
Se tam podepiš a homologace je hotová :green: někde jsou tolerantní a někde ne ,co ti mám povídat .
Simonse mám na žlutým a myslím ,že je to v poho ,ale možná jsem si už na to zvyk :D
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#19 V50 T5 - vše co chci i nechci vědět

Příspěvek od Stalin »

Petr.Chrpa píše:
z-d-e-n-a píše: ale trápí mě ta homologace, nechci před každou technickou dělat výfuk... :green:
Zvuk Simonse, co jsem vejral na YT, je už na hraně, ale zase nechci ve 4 ráno budit sídliště.
Se tam podepiš a homologace je hotová :green: někde jsou tolerantní a někde ne ,co ti mám povídat .
Simonse mám na žlutým a myslím ,že je to v poho ,ale možná jsem si už na to zvyk :D
Ja mám simonse od katu dozadu a nemám tam prostřední tlumič 8) a na STK bez problému :D .
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 184
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 960 II.

#20 V50 T5 - vše co chci i nechci vědět

Příspěvek od Pavel K. »

No, tak to Ti teda držím palce. Já bych do toho nešel. Smrti jedný V50 jsem přihlížel a neměla nalítáno ani polovinu.
_________________
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2438
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#21 V50 T5 - vše co chci i nechci vědět

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Když já musím být takový zachránce, no. :green: To byla taky T5? U mě to slouží jako druhý a příležitostný vozidlo s ročním nájezdem max. 5000 (pokud tomu nějak extra nepropadnu), takže i kdyby mi to auto vydrželo 5 let...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2438
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#22 V50 T5 - vše co chci i nechci vědět

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Chlapci k čemu složí tenhle štekr? Dneska jsem demontoval neorigo zástavbu HF sady a jeden kabel vede do tohoto štekru, tak jestli to mohu odpojit...?
Image1.jpg
Image1.jpg (108.57 KiB) Zobrazeno 1277 x
Navíc jsem vyměnil prasklou žárovku v osvětlení nad nohama spolujezdce a ona ta mrcha svítí pořád i po zamčení. Netuším zda to má souvislost s demontáží toho hendsfrýčka, ale pochybuju - inkriminované světýlko bylo oproti světýlku nad nohama řidiče je dosti opálené, takže svítilo už předtím majiteli nezdravě dlouho.
Otázka zní - co má na starost jeho zhasínání?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#23 V50 T5 - vše co chci i nechci vědět

Příspěvek od raolsa »

Tipuju, že ten kabel byl přívod proudu do toho HF.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“