Právě je 20 črc 2018 23:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: V50 T5 - vše co chci i nechci vědět
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018 19:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2964
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)
Jak jistě mnozí vědí, pořídil jsem V50 T5 (m.r.2005). No, spíše zachránil hrobníkovi z lopaty, neb 500tkm na Castrol je morda... :green:
Nicméně jsem začal pročítávat vlákna tak nějak celkově o V50, ale přelouskat 30 stran jen diskuzí o tomto modelu je na dovolenou (proboha, koho napadlo udělat společné téma pro S/V40 i S40II/V50?!).
Takže sem budu sypat moje (možná dementní) otázky, neb totok je moje první T5 a potřebuju nasáknout benzínový moudra. Doteď jsem žil jen v naftě, takže buďte na mě hodný!
1. Olej do motoru - pochytil jsem tady moudra že prej Mobil 5W50 nejvíc, tak jest?

2. Jak poznám že odchází ten nastavitelnej blázinec na vačkách?

3. Svíčky předpokládám doporučujete origo?

4. Odfoklý těsnění pod výf. svodama - proč? Čo se tam odehrává za zvěrstva? Existuje nějaká opravná sada?

5. Elektricky sklápěná zrcátka - jde to ňák nastavit aby se sklopily sami při zamčení?

6. Výfuk je kaput - zadní část mele z posledního a kat je vykuchanej. Čím nejlépe nahradit? Nějak je mi sympatickej Simons, ale nevšiml jsem si estli dělaj i downpipe? Nebo je tam lepší nacpat něco 3"?

7. Xenony - jak vzkouším nivelaci? Mám podezření že nefunguje, v Petroni mi bylo řečeno že přes Vidu to nelze vyzkoušet, takže...?

Perte to do mě, časem doplním další várku otázek...

_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018 19:46 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1932
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
z-d-e-n-a píše:
1. Olej do motoru - pochytil jsem tady moudra že prej Mobil 5W50 nejvíc, tak jest?

2. Jak poznám že odchází ten nastavitelnej blázinec na vačkách?

3. Svíčky předpokládám doporučujete origo?

4. Odfoklý těsnění pod výf. svodama - proč? Čo se tam odehrává za zvěrstva? Existuje nějaká opravná sada?

5. Elektricky sklápěná zrcátka - jde to ňák nastavit aby se sklopily sami při zamčení?

6. Výfuk je kaput - zadní část mele z posledního a kat je vykuchanej. Čím nejlépe nahradit? Nějak je mi sympatickej Simons, ale nevšiml jsem si estli dělaj i downpipe? Nebo je tam lepší nacpat něco 3"?

7. Xenony - jak vzkouším nivelaci? Mám podezření že nefunguje, v Petroni mi bylo řečeno že přes Vidu to nelze vyzkoušet, takže...?

Perte to do mě, časem doplním další várku otázek...

1.Olej jasný
3.Svíčky víš taky origo
4.Těsnění : 8699467 používám ho na turbový 850ky,ale je i na tvé ,na 850ku rada od Daliho ,jinak třeba fučej prasklý svody
6.Výfuk jasně ,že 3palec ,ale viděl jsem na Ebay komplet s downpipe okolo 1000Liber :%)
Ostatní jde mimo mně :D :wink:

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018 19:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2013
Příspěvky: 505
Bydliště: Plzeň
Vůz: VOLVO V50 2.4i 12/2004 LPG
7: Mě teda po výměně xenonů a demontáži světel začalo řvát ve vidě,že chtějí kalibraci - lze adaptace přes vidu,ale ještě jsem nedělal.Jinak po startu když stojíš proti zdi tak se ti xenony srovnaj.Je vidět,že popojedou nahoru dolu

_________________
Je: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018 20:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2964
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)
To Petr - je lepší vzít to těsnění origo, že? Nebo Elring nebo V.Reinz to pobere taky?
To zedik - díky, mě právě ta počáteční kalibrace pp rozsvícení nejde - ale možná jsou jen k.o. motorky, ještě jsem se v tom vůbec nehrabal. Mě spíše šlo o to, zda se to musí (např. povýměně čidla) hodit přes Vidu do nějaký nastavovací polohy...

_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018 20:13 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1932
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
z-d-e-n-a píše:
To Petr - je lepší vzít to těsnění origo, že? Nebo Elring nebo V.Reinz to pobere taky?

Mám tam Reinz už dva roky a dobrý
Jinak výfuk klidně Simons a downpipe 3palec ,ale když ho dáš komplet 3 ničemu to vadit nebude :D :wink:

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018 20:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2964
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)
Od Simonse jsem 3" nenašel. Je vůbec smysluplný dávat 3" downpipea za to 2,5"? Neztrácí to pak smysl? A vůbec - nechá se něco podobnýho koupit tady v CZ za rozumnou korunu? Na Simonsovi rozhodně nelpím, třeba jsem vůbec nenašel standard výfuk v druhovýrobě... Sorry, já v těch tunerskejch manýrech nejsem vůbec zběhlý...

_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018 21:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2015
Příspěvky: 28
Bydliště: Praha
Bydliště: Praha
Vůz: S40 II T5 2004
5. Této vychytávce se věnují ve volvocesky. Jelikož to mám také v plánu, tak ti zatím nejsem schope říct cenu. Šťastné kilometry! Viděl jsem ho, ale nestihl jsem osobní prohlídku.


http://volvocesky.cz/vc2016/zmena-konfigurace/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018 21:22 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1932
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Pokud chceš celej 3 tím líp

https://www.elevatecars.com/elevate-vol ... m-awd.html
Nevím ferrita výfuk samotný v 3 ,ale dp dělá:
http://europeantuning.luondo.nl/en/1201 ... 40--v50-t5
a výfuk od někoho jiného :

https://www.ebay.com/itm/Nil-2-99in-Dup ... SwP4FaGFID

Ještě tady kluci brali na devítky 3 palec ,ale nevzpomenu si od koho možná budou taky dělat na V50ku komplet.

Na sedanovi 3palec komplet mám dělanej takže je to spíše o tom jak chceš ty ,horší je u dělanýho kdo a jak to udělá každej potom není spokojenej třeba jen se zvukem ,hlukem v kabině apod. a myslím,že si tady někdo nechával dělat na T5ku na zakázku v ADUSUM ,ale nevím to jistě .

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018 21:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2964
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)
Děkuju! A co na STK? Nemusí to mít alespoň nějakou homologaci?

_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 úno 2018 08:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3584
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
ad 1. když jsem pořídil devítku, řekl jsem si, že po tom, co má auto na hrbu (skoro 500k) na něj nepůjdu až tak moc zhurta, nebudu tam lejt žádný čističe ala BG, ani Rally Formula a koupim 5W40 od Mobilu, výsledek byl hustej, na otěru z měrky bylo vidět, co ten olej dělá.

Obrázek
Obrázek

Nechal jsem to tam vrčet normálně rok, vůbec jsem neřešil nějakej "proplach" ve stylu tam, 500km a ven, ale vůbec netušim, jak by na to reagoval "sofistikovanější" motor než redblock. Tam by to možná už chtělo. Teď jsem tam nalil teprve 5W50. Když se mrknu pod víko, předtim to vypadalo jako auto co má půlmilion na hrbu, teď je to jak nový.

3. s origo svíčkama myslim, že chybu nemůžeš udělat.

6. na T5 je vejfuk podle mě nejlepší upgrade, málo co ti udělá takovou radost, protože zvuk je famózní. Musíš si ale vybrat něco, co tě nebude otravovat. Samozřejmě Simons je sympatickej, tichej ale třeba OBX, to je dle mě nejvíc, je to čína, ale sváry jsou perfektní, můžu vyfotit. Je ovšem hlučnější.
https://www.ebay.com/itm/OBX-Stainless- ... 2533493750
spárovat s něčim jako tady, obx asi decat nedělá
https://www.ebay.com/itm/Becker-Perform ... 100623.m-1

A samozřejmě problém na technický ti někdo udělat může. Nevim taky, jak by to bylo bez katu na emisích, jedničková sedmdesátka je i bez katu v pohodě, ale na některejch autech už to muselo bejt upravený v mapě.
3" dp do 2,5" zbytku je naprosto v pořádku, víc neni třeba.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 úno 2018 10:59 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 3829
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: V70 B5244T5 05'
ad2. nevim jak to poznas ale z tech kol by nemelo chcat olej - remen ani tuten kryt by nemel bejt mokrej...

_________________
Je :V70 B5244T5 ,M66, 05', 945 B230FK,M90, 98`Bylo :945 B200FT ,M90, 97',V70 D5244T2 ,M55,04'


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 úno 2018 11:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2964
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)
Díky chlapi, koukám že téma výfuk by sneslo samostatnej topič... :green:
Dle selskýho rozumu bych právě řekl že když 3" downpipe, tak až dozadu, ale jak vidno, vadit to asi teda nebude.
No zvuk pětihrnku je fakt nejvíc, takže to nechci utemovat stock výfukem, ale trápí mě ta homologace, nechci před každou technickou dělat výfuk... :green:
Zvuk Simonse, co jsem vejral na YT, je už na hraně, ale zase nechci ve 4 ráno budit sídliště.

_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 úno 2018 11:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3584
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Simons podle mě uplně neumí vytáhnout tu "surovost" pětiválce. Ale ono je to spíš pak o laborování s počtem tlumičů/ rezonátorů a katem. Můžeš udělat 3" celej, ale nemá to další vliv na výkon. Samotnej komplet vejfuk umí docela divy, hlavně je to zaručenej výkon a nějakej ten nízkej krouťák navíc
Na techický si uděláš kamarády :green:

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 úno 2018 12:31 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2007
Příspěvky: 5387
Bydliště: České Budějovice
z-d-e-n-a píše:
Díky chlapi, koukám že téma výfuk by sneslo samostatnej topič... :green:
Dle selskýho rozumu bych právě řekl že když 3" downpipe, tak až dozadu, ale jak vidno, vadit to asi teda nebude.
No zvuk pětihrnku je fakt nejvíc, takže to nechci utemovat stock výfukem, ale trápí mě ta homologace, nechci před každou technickou dělat výfuk... :green:
Zvuk Simonse, co jsem vejral na YT, je už na hraně, ale zase nechci ve 4 ráno budit sídliště.

Jestli budeš mít cestu, tak ti můžu Simonse předvést, sice jen na 2,4 T...

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 úno 2018 12:54 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 3829
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: V70 B5244T5 05'
A jesli ma Yoby kat tak je to v klidu,
sidlak nevzbudis ale ja co sme se prestehovali tak uz neparkuju v dvore bo prej se rano klepaly okenni tabulky.

Na to VVT klidne cinkni a pokecame.

_________________
Je :V70 B5244T5 ,M66, 05', 945 B230FK,M90, 98`Bylo :945 B200FT ,M90, 97',V70 D5244T2 ,M55,04'


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 úno 2018 13:01 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2007
Příspěvky: 5387
Bydliště: České Budějovice
Jj, kat je... pro mě je to na hranici kterou jsem schopnej tolerovat hlukově na delších cestách. A navenek, když se zacouvává k vratům garáže, tak to slyším v podkroví :-)

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 úno 2018 16:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2013
Příspěvky: 505
Bydliště: Plzeň
Vůz: VOLVO V50 2.4i 12/2004 LPG
K těm xenonům,opravdu je tam možnost přes Vidu testu a kalibrace.Já si je dneska zkalibroval a pěkně se mi obě světla zvedli o dost nahoru takže to hned bude svítit líp :-)

_________________
Je: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 úno 2018 17:40 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1932
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
z-d-e-n-a píše:
ale trápí mě ta homologace, nechci před každou technickou dělat výfuk... :green:
Zvuk Simonse, co jsem vejral na YT, je už na hraně, ale zase nechci ve 4 ráno budit sídliště.

Se tam podepiš a homologace je hotová :green: někde jsou tolerantní a někde ne ,co ti mám povídat .
Simonse mám na žlutým a myslím ,že je to v poho ,ale možná jsem si už na to zvyk :D

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 úno 2018 19:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2007
Příspěvky: 1248
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Petr.Chrpa píše:
z-d-e-n-a píše:
ale trápí mě ta homologace, nechci před každou technickou dělat výfuk... :green:
Zvuk Simonse, co jsem vejral na YT, je už na hraně, ale zase nechci ve 4 ráno budit sídliště.

Se tam podepiš a homologace je hotová :green: někde jsou tolerantní a někde ne ,co ti mám povídat .
Simonse mám na žlutým a myslím ,že je to v poho ,ale možná jsem si už na to zvyk :D


Ja mám simonse od katu dozadu a nemám tam prostřední tlumič 8) a na STK bez problému :D .

_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 úno 2018 14:32 
Offline

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 424
Bydliště: Praha
Vůz: 960 II.
No, tak to Ti teda držím palce. Já bych do toho nešel. Smrti jedný V50 jsem přihlížel a neměla nalítáno ani polovinu.

_________________
je:
960 3.0
S80 2.5TDI
Miataaa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 úno 2018 15:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2964
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)
Když já musím být takový zachránce, no. :green: To byla taky T5? U mě to slouží jako druhý a příležitostný vozidlo s ročním nájezdem max. 5000 (pokud tomu nějak extra nepropadnu), takže i kdyby mi to auto vydrželo 5 let...

_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2018 21:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2964
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)
Chlapci k čemu složí tenhle štekr? Dneska jsem demontoval neorigo zástavbu HF sady a jeden kabel vede do tohoto štekru, tak jestli to mohu odpojit...?
Příloha:
Image1.jpg
Image1.jpg [ 124.25 KiB | Zobrazeno 361 krát ]

Navíc jsem vyměnil prasklou žárovku v osvětlení nad nohama spolujezdce a ona ta mrcha svítí pořád i po zamčení. Netuším zda to má souvislost s demontáží toho hendsfrýčka, ale pochybuju - inkriminované světýlko bylo oproti světýlku nad nohama řidiče je dosti opálené, takže svítilo už předtím majiteli nezdravě dlouho.
Otázka zní - co má na starost jeho zhasínání?

_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2018 21:39 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9345
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Tipuju, že ten kabel byl přívod proudu do toho HF.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.089s | 20 Queries | GZIP : Off ]