Právě je 19 říj 2018 20:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Po vymene turba chyba P0234,overboost
PříspěvekNapsal: 15 lis 2017 19:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2016
Příspěvky: 49
Bydliště: Lodenice
Bydliště: Loděnice
Vůz: V50 1.6D 2008
Zdar klubaci.Vymenil jsem turbo a pri vetsi zátěží padne motor do nouzaku.Chyba P0234 ,coz je prekrocen plnici tlak.podtlakova regulace funguje.Snimac pri mereni ukazuje plny tlak 2,5 baru kdy RJ vyzaduje cca 2,1.Pri vymene cidla plniciho tlaku a vynulavani,tak se objevuje chyba snimace,takze vubec nechapu co s tim.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2017 08:48 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13896
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Aktuátor může bejt blbě nastavenej, dirka v hadičce... kontrolovals to?

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2017 10:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2016
Příspěvky: 49
Bydliště: Lodenice
Bydliště: Loděnice
Vůz: V50 1.6D 2008
Ano,vsechno jsme uz zkontrolovali


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2017 10:12 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13896
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Obecně overboost způsobuje to, že něco nedělá co by s rostoucím tlakem mělo, nebo tlak z roztočenýho turba dostatečně rychle nevypustí.
Vysokej tlak ti tam postupně nastoupá, nebo tam máš skok při řazení?
Tvl problém je, že vůbec netušim, jak ti to tam přesně funguje. Ty pežoty nejsou moc oblíbený ve volví komunitě. Zkus pohledat někde u nich, nebo u fordů, tam všude strkaly tuty stejný motorečky.
Bude muset zasáhnout někdo chytřejší.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2017 10:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2016
Příspěvky: 49
Bydliště: Lodenice
Bydliště: Loděnice
Vůz: V50 1.6D 2008
Zapomnel jsem jeste napsat,ze jsem ten snimac plniciho tlaku vymenil a hodnoty se srovnali,jenze po chvilce rekne,ze je vadny snimac a to jsem zkusil vymenit dva.Nechapu co te ridice jednotce nevoni kdyz uz jsem vsechno povymenoval a to i filtr elektromagnetickeho ventilu na konci hadicky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2017 14:20 
Offline

Registrován: červen 2012
Příspěvky: 305
Vůz: S 80 2,4b 125kw
Nehadže ti moc oleja na ten snimač? Minule bol u mňa chlapik z podobným problémom vyčistiť snimač kontrola odvetrania a odustenie oleja pomohlo.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2017 22:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2016
Příspěvky: 49
Bydliště: Lodenice
Bydliště: Loděnice
Vůz: V50 1.6D 2008
Snimac je čistý.Vratil jsem tam ten puvodni a dnes uplne jezdil bez potizi a hodnoty taky v poradku.Teď babo raď.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2017 22:47 
Offline

Registrován: červen 2012
Příspěvky: 305
Vůz: S 80 2,4b 125kw
No u nas na sk klube Mirko (Laci servis) radi vyčistiť všetky poistky šmirglom alebo vymeniť a prejsť všetky konektory kontoxom pri takto sporadickych zavadach u tychto modelov. Dufam že sa nenahneva


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 lis 2017 07:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2016
Příspěvky: 49
Bydliště: Lodenice
Bydliště: Loděnice
Vůz: V50 1.6D 2008
Projdu to cele znova a pouziju kontaktol,ten mam doma.Zatim diky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 lis 2017 21:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2016
Příspěvky: 49
Bydliště: Lodenice
Bydliště: Loděnice
Vůz: V50 1.6D 2008
Objevil jsem novou zkusenost.Motor pada do nouzaku po spusteni regenerace a následné zátěži motoru pri stoupani.Proto se ta závada neprojevuje pravidelne.Dpf jsem tez poridil novy,zadny polsky jmj.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 lis 2017 23:22 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13896
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
U DPF je dycky důležitý jestli jeho odchod je příčina problémů, nebo následek, jinak za chvíli jdeš pro nový.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 lis 2017 05:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2016
Příspěvky: 49
Bydliště: Lodenice
Bydliště: Loděnice
Vůz: V50 1.6D 2008
Duvod vymeny byl,neustale opakujici se regenerace,ktera se nedokoncila,cerny vyfuk.Miseni nafty s olejem (vylito 5 litru oleje z motoru),po rozriznuti bylo videt ze je po celem obvodu praskly.Dodan odzkouseny filtr ktery servisy odebiraji a montuji,bez reklamaci.Vyfuk uz neni tak zasvineny,takze to funguje.S nejvetsi pravdepodobnosti bude v haji cidlo toho plniciho tlaku,ale proc pri vymene se nahlásí jako vadne.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 lis 2017 00:06 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13896
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Vidim, že si to dobře promyslel. :good:
Víc už bohužel neporadim :sorry:

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 lis 2017 03:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 4084
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: XC70-T6/S80-V8/C70-T5/MX5
Urvanej píše:
U DPF je dycky důležitý jestli jeho odchod je příčina problémů, nebo následek, jinak za chvíli jdeš pro nový.

Amen, přesně tak. Smrt DPF je ve většině připadů pouze následek něčeho "většího" - obvykle 'pouze' jen celkově opotřebeného motoru, vstřikovače, atp. Navíc se v tom obvykle už někdo rýpal, takže diagnostika je už tak dost náročná (časově i finančně). Vyměnit pouhé DPF je sice cenově ne úplně levné, ale obvykle v motoru čeká ještě něco dalšího, často ještě dražšího (ty vstřiky, špatná komprese, katalyzátor, prostě 'něco', co způsobuje to, že auto hulí (ale DPF to pochytá a není to vidět), anebo jen neregeneruje korektně). Také se často zapomíná na drobnost - nechat nahrát nový SW, pokud je. I výrobci se hodně učili a k mání bývá uprgade (který funguje trošku lépe na tyto více opotřebované motory).

Celkově vzato:
- Euro5 5-válce (MY10-) od Volva jsou silně nadprůměrné ve spolehlivosti DPF (čti: nekazí se to a když, tak už je to fakt něco velkého).
- Euro4 (136kW) D5 jsou taky dobré, leč bylo to první DPF od Volva. Když -nejlépe preventivně- vyléčíš SW, EGR, sací potrubí, vířivé klapky a odvětrání klikovky, tak je to taky poměrně nesmrtelný systém.
- ostatní 4-válcové vynálezy: dokud to funguje, tak asi OK. Ale v okamžiku, když už DPF selže, může motor být celkově na hranici své ekonomické životnosti. Tam je třeba si připravit peněženku a dosud našetřené úspory za palivo odnést do servisu.

P.

_________________
.::. XC70 T6 2014 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Saffron .::. Mazda MX-5 1.8 2002 .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 lis 2017 20:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2016
Příspěvky: 49
Bydliště: Lodenice
Bydliště: Loděnice
Vůz: V50 1.6D 2008
Poskozeni dpf bylo zpusobeno spatnym cistenim a hlavne radne nevysusenym pred jizdou.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 lis 2017 23:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2007
Příspěvky: 2375
Bydliště: hmmm
Bydliště: Horne Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
ako rybnik miesto DPF nebude najlepsie, ale zrovna voda s oxidom uhlicitym je hlavny produkt spalovania uhlovodikov. takze pokial nieje zohriaty, suchy urcite nebude...

_________________
kwiko 0949 I26 I5I


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.085s | 21 Queries | GZIP : Off ]