Po vymene turba chyba P0234,overboost
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 26
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Loděnice
- Vůz: V50 1.6D 2008
- Bydliště: Lodenice
#1 Po vymene turba chyba P0234,overboost
Zdar klubaci.Vymenil jsem turbo a pri vetsi zátěží padne motor do nouzaku.Chyba P0234 ,coz je prekrocen plnici tlak.podtlakova regulace funguje.Snimac pri mereni ukazuje plny tlak 2,5 baru kdy RJ vyzaduje cca 2,1.Pri vymene cidla plniciho tlaku a vynulavani,tak se objevuje chyba snimace,takze vubec nechapu co s tim.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Po vymene turba chyba P0234,overboost
Aktuátor může bejt blbě nastavenej, dirka v hadičce... kontrolovals to?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 26
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Loděnice
- Vůz: V50 1.6D 2008
- Bydliště: Lodenice
#3 Po vymene turba chyba P0234,overboost
Ano,vsechno jsme uz zkontrolovali
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Po vymene turba chyba P0234,overboost
Obecně overboost způsobuje to, že něco nedělá co by s rostoucím tlakem mělo, nebo tlak z roztočenýho turba dostatečně rychle nevypustí.
Vysokej tlak ti tam postupně nastoupá, nebo tam máš skok při řazení?
Tvl problém je, že vůbec netušim, jak ti to tam přesně funguje. Ty pežoty nejsou moc oblíbený ve volví komunitě. Zkus pohledat někde u nich, nebo u fordů, tam všude strkaly tuty stejný motorečky.
Bude muset zasáhnout někdo chytřejší.
Vysokej tlak ti tam postupně nastoupá, nebo tam máš skok při řazení?
Tvl problém je, že vůbec netušim, jak ti to tam přesně funguje. Ty pežoty nejsou moc oblíbený ve volví komunitě. Zkus pohledat někde u nich, nebo u fordů, tam všude strkaly tuty stejný motorečky.
Bude muset zasáhnout někdo chytřejší.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 26
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Loděnice
- Vůz: V50 1.6D 2008
- Bydliště: Lodenice
#5 Po vymene turba chyba P0234,overboost
Zapomnel jsem jeste napsat,ze jsem ten snimac plniciho tlaku vymenil a hodnoty se srovnali,jenze po chvilce rekne,ze je vadny snimac a to jsem zkusil vymenit dva.Nechapu co te ridice jednotce nevoni kdyz uz jsem vsechno povymenoval a to i filtr elektromagnetickeho ventilu na konci hadicky.
#6 Po vymene turba chyba P0234,overboost
Nehadže ti moc oleja na ten snimač? Minule bol u mňa chlapik z podobným problémom vyčistiť snimač kontrola odvetrania a odustenie oleja pomohlo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 26
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Loděnice
- Vůz: V50 1.6D 2008
- Bydliště: Lodenice
#7 Po vymene turba chyba P0234,overboost
Snimac je čistý.Vratil jsem tam ten puvodni a dnes uplne jezdil bez potizi a hodnoty taky v poradku.Teď babo raď.
#8 Po vymene turba chyba P0234,overboost
No u nas na sk klube Mirko (Laci servis) radi vyčistiť všetky poistky šmirglom alebo vymeniť a prejsť všetky konektory kontoxom pri takto sporadickych zavadach u tychto modelov. Dufam že sa nenahneva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 26
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Loděnice
- Vůz: V50 1.6D 2008
- Bydliště: Lodenice
#9 Po vymene turba chyba P0234,overboost
Projdu to cele znova a pouziju kontaktol,ten mam doma.Zatim diky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 26
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Loděnice
- Vůz: V50 1.6D 2008
- Bydliště: Lodenice
#10 Po vymene turba chyba P0234,overboost
Objevil jsem novou zkusenost.Motor pada do nouzaku po spusteni regenerace a následné zátěži motoru pri stoupani.Proto se ta závada neprojevuje pravidelne.Dpf jsem tez poridil novy,zadny polsky jmj.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 Po vymene turba chyba P0234,overboost
U DPF je dycky důležitý jestli jeho odchod je příčina problémů, nebo následek, jinak za chvíli jdeš pro nový.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 26
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Loděnice
- Vůz: V50 1.6D 2008
- Bydliště: Lodenice
#12 Po vymene turba chyba P0234,overboost
Duvod vymeny byl,neustale opakujici se regenerace,ktera se nedokoncila,cerny vyfuk.Miseni nafty s olejem (vylito 5 litru oleje z motoru),po rozriznuti bylo videt ze je po celem obvodu praskly.Dodan odzkouseny filtr ktery servisy odebiraji a montuji,bez reklamaci.Vyfuk uz neni tak zasvineny,takze to funguje.S nejvetsi pravdepodobnosti bude v haji cidlo toho plniciho tlaku,ale proc pri vymene se nahlásí jako vadne.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#13 Po vymene turba chyba P0234,overboost
Vidim, že si to dobře promyslel.
Víc už bohužel neporadim
Víc už bohužel neporadim
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#14 Po vymene turba chyba P0234,overboost
Amen, přesně tak. Smrt DPF je ve většině připadů pouze následek něčeho "většího" - obvykle 'pouze' jen celkově opotřebeného motoru, vstřikovače, atp. Navíc se v tom obvykle už někdo rýpal, takže diagnostika je už tak dost náročná (časově i finančně). Vyměnit pouhé DPF je sice cenově ne úplně levné, ale obvykle v motoru čeká ještě něco dalšího, často ještě dražšího (ty vstřiky, špatná komprese, katalyzátor, prostě 'něco', co způsobuje to, že auto hulí (ale DPF to pochytá a není to vidět), anebo jen neregeneruje korektně). Také se často zapomíná na drobnost - nechat nahrát nový SW, pokud je. I výrobci se hodně učili a k mání bývá uprgade (který funguje trošku lépe na tyto více opotřebované motory).Urvanej píše:U DPF je dycky důležitý jestli jeho odchod je příčina problémů, nebo následek, jinak za chvíli jdeš pro nový.
Celkově vzato:
- Euro5 5-válce (MY10-) od Volva jsou silně nadprůměrné ve spolehlivosti DPF (čti: nekazí se to a když, tak už je to fakt něco velkého).
- Euro4 (136kW) D5 jsou taky dobré, leč bylo to první DPF od Volva. Když -nejlépe preventivně- vyléčíš SW, EGR, sací potrubí, vířivé klapky a odvětrání klikovky, tak je to taky poměrně nesmrtelný systém.
- ostatní 4-válcové vynálezy: dokud to funguje, tak asi OK. Ale v okamžiku, když už DPF selže, může motor být celkově na hranici své ekonomické životnosti. Tam je třeba si připravit peněženku a dosud našetřené úspory za palivo odnést do servisu.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 26
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Loděnice
- Vůz: V50 1.6D 2008
- Bydliště: Lodenice
#15 Po vymene turba chyba P0234,overboost
Poskozeni dpf bylo zpusobeno spatnym cistenim a hlavne radne nevysusenym pred jizdou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#16 Po vymene turba chyba P0234,overboost
ako rybnik miesto DPF nebude najlepsie, ale zrovna voda s oxidom uhlicitym je hlavny produkt spalovania uhlovodikov. takze pokial nieje zohriaty, suchy urcite nebude...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 13 Odpovědi
- 1759 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Amaterska_udiaren
-
- 5 Odpovědi
- 318 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Evrsn
-
- 3 Odpovědi
- 526 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Michal6677
-
- 7 Odpovědi
- 634 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pidiluke
-
- 4 Odpovědi
- 420 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Bakly