Svieti Lambda a niekedy nechce motor nastartovat

  • Autor
  • Zpráva
dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#1 Svieti Lambda a niekedy nechce motor nastartovat

Příspěvek od dod »

Netusi niekto co by to mohlo byt? Svieti mi kontrolka lambda a niekedy motor nechce znicoho nic nastartovat, napr. motor ide ok, odparkujem a po cca 15 min. zacnem startovat a vobec to nechyta ani 10 sekund, vypnem to pockam 3 minuty a potom ako tak chyti, nevie niekto co to je za carodeja co mi sedi pod kapotou????? Uz som sekundovym lepidlom zalial tie praskliny na zapalovacich cievkach ktore mi radil Lachtan, na chvilu kontrolka zhasla ale potom sa znovu rozsvietila.
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Conan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 324
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Kontaktovat uživatele:

#2

Příspěvek od Conan »

Začal bych novýma zapalovacíma kabelama a pak asi prověřit, zda je Lambda OK.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#3

Příspěvek od Fery »

Mě u 960 občas při startu nešlo benzinové čerpadlo. Po několikerém vypnutí a zapnutí zapalování jsem uslyšel zabzučení čerpadla. Pak byl start bez problémů. Závada byla v opálených kontaktech relé čerpadla.

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#4

Příspěvek od dod »

cerpadlo zabzuci vzdy,to pocujem, tie kable neviem, ale motor ide plynule v otackach,nepocitujem aby niekedy vynechal valec. raz sa mi stalo ze som nastartoval teply motor a po minute volnobehu zrazu zacal motor poskakovat a za 3 sekundy uplne zdochol....potom nechcel asi 5 minut nastartovat
Naposledy upravil(a) dod dne 30 lis 2006 12:54, celkem upraveno 1 x.
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#5

Příspěvek od Fery »

Nevím, ale soustředil bych se na dodávku benzínu, regulaci tlaku v liště ...

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#6

Příspěvek od Roger »

Ja premyslim o novem cerpadlu ktere by ovsem dodavalo vic benzinu, docela dost mi bzuci az je to neprijemne, bud jsou nejake loziska vylagrovane, jsou tam asi kluzne nebo neco jineho pohybliveho neni uz promazene...obcas se mi zda ze dodava malo paliva nez ma, jsou citit vypadky vykonu..projevuje se nepravidelne velmi zridka...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#7

Příspěvek od jarek.krizan »

Roger píše:Ja premyslim o novem cerpadlu ktere by ovsem dodavalo vic benzinu, docela dost mi bzuci az je to neprijemne, bud jsou nejake loziska vylagrovane, jsou tam asi kluzne nebo neco jineho pohybliveho neni uz promazene...obcas se mi zda ze dodava malo paliva nez ma, jsou citit vypadky vykonu..projevuje se nepravidelne velmi zridka...
Čerpadlo je mazané a chlazené benzínem. Pokud je moc hlučné, tak je buď špatně průchozí palivový systém - nejčastěji palivový filtr, nebo je čerpadlo na odchodu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#8

Příspěvek od dod »

hovoril som s mechanikom a vravel ze najprv vymenime palivovy filter a uvidime...dam vediet
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#9

Příspěvek od Lachtan »

Znova zkontrolovat fajky, jestli opravdu nehází jiskru bokem, kabely, svíčky, volnoběžný ventil, palivový filtr, vzduchový filtr, veškeré vzduchové hadice, a v neposlední řadě palivo jako takové - máš jistotu co jsi kde natankoval?

Jinými slovy - možností je mnoho a asi ti nezbyde nic jiného, než na to jít vylučovací metodou :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#10

Příspěvek od standa »

dod píše:hovoril som s mechanikom a vravel ze najprv vymenime palivovy filter a uvidime...dam vediet
mechanika okamžitě zastřelit, ať nenapáchá další blbosti...nechtěl taky vyměnit třeba volant nebo zadní světlo? :roll:

filtr tam nechej a až se závada projeví, tak je potřeba zjistit, zdali ve válcích chybí palivo nebo jiskra. pak se může pokračovat dál

já sázím na elektrické kontakty 8)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#11

Příspěvek od Roger »

jarek.krizan píše:
Roger píše:Ja premyslim o novem cerpadlu ktere by ovsem dodavalo vic benzinu, docela dost mi bzuci az je to neprijemne, bud jsou nejake loziska vylagrovane, jsou tam asi kluzne nebo neco jineho pohybliveho neni uz promazene...obcas se mi zda ze dodava malo paliva nez ma, jsou citit vypadky vykonu..projevuje se nepravidelne velmi zridka...
Čerpadlo je mazané a chlazené benzínem. Pokud je moc hlučné, tak je buď špatně průchozí palivový systém - nejčastěji palivový filtr, nebo je čerpadlo na odchodu.
Nove cerpadlo o tom jsem jiz premyslel, ale jake je nejaka jina moznost nez tam davat puvodni orig.?
Co od Weberu?
Nepruchozi palivovy system...hmm, takze jakym zpusobem by se daly cistit ty privody od nadrze k motoru?
Dalsi vec muze u toho vynechavani jak psali vyse byt porucha zapalovani smesi ve valcich...a to uz je asi alchymie toto hledat.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#12

Příspěvek od dod »

standa píše:
dod píše:hovoril som s mechanikom a vravel ze najprv vymenime palivovy filter a uvidime...dam vediet
mechanika okamžitě zastřelit, ať nenapáchá další blbosti...nechtěl taky vyměnit třeba volant nebo zadní světlo? :roll:

filtr tam nechej a až se závada projeví, tak je potřeba zjistit, zdali ve válcích chybí palivo nebo jiskra. pak se může pokračovat dál

já sázím na elektrické kontakty 8)
mechanika strielat nebudem :) ale aj tak chcem vymenit ten filtr,auto je dovezene z DE a musim menit olej,tak popritom vymenime aj ten palivovy filter alebo je to draha zalezitost????
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#13

Příspěvek od dod »

Lachtan píše:Znova zkontrolovat fajky, jestli opravdu nehází jiskru bokem, kabely, svíčky, volnoběžný ventil, palivový filtr, vzduchový filtr, veškeré vzduchové hadice, a v neposlední řadě palivo jako takové - máš jistotu co jsi kde natankoval?

Jinými slovy - možností je mnoho a asi ti nezbyde nic jiného, než na to jít vylučovací metodou :wink:
ano chcem sa do toho pustit zajtra, nasadim na tie praskle "trubky" nejaku hadicu pre istotu...ten volnobezny ventil mi mechanik na tvoje odporucania vycistil, sviecky skontrolujem tiez zajtra a v benzine by problem nemal byt lebo mi to spravilo uz cestou z DE...
Naposledy upravil(a) dod dne 01 pro 2006 10:09, celkem upraveno 1 x.
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Přeštice

#14

Příspěvek od Miroslav »

dod píše:
standa píše:
mechanika okamžitě zastřelit, ať nenapáchá další blbosti...nechtěl taky vyměnit třeba volant nebo zadní světlo? :roll:

filtr tam nechej a až se závada projeví, tak je potřeba zjistit, zdali ve válcích chybí palivo nebo jiskra. pak se může pokračovat dál

já sázím na elektrické kontakty 8)
mechanika strielat nebudem :) ale aj tak chcem vymenit ten filtr,auto je dovezene z DE a musim menit olej,tak popritom vymenime aj ten palivovy filter alebo je to draha zalezitost????
Nejlevnější palivový filtr jsem sehnal za 500kč ale zaleží podle modelového roku a já ho měl u zadního kola.
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#15

Příspěvek od dod »

Nejlevnější palivový filtr jsem sehnal za 500kč ale zaleží podle modelového roku a já ho měl u zadního kola.
cakal som nejakych 150,-Kčs :)))
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#16 Svieti Lambda a niekedy nechce motor nastartovat

Příspěvek od Jarda S40 »

dod píše:Netusi niekto co by to mohlo byt? Svieti mi kontrolka lambda a niekedy motor nechce znicoho nic nastartovat, napr. motor ide ok, odparkujem a po cca 15 min. zacnem startovat a vobec to nechyta ani 10 sekund, vypnem to pockam 3 minuty a potom ako tak chyti, nevie niekto co to je za carodeja co mi sedi pod kapotou????? Uz som sekundovym lepidlom zalial tie praskliny na zapalovacich cievkach ktore mi radil Lachtan, na chvilu kontrolka zhasla ale potom sa znovu rozsvietila.
Připomíná mi to nápadně mé problémy se 460kou loni v zimě. Tehdy byla závada v rozdělovači (uhlík, víčko a palec), takže bych se zaměřil spíše na okruh zapalování. Příslušný odkaz je https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=3326

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#17 Svieti Lambda a niekedy nechce motor nastartovat

Příspěvek od dod »

Připomíná mi to nápadně mé problémy se 460kou loni v zimě. Tehdy byla závada v rozdělovači (uhlík, víčko a palec), takže bych se zaměřil spíše na okruh zapalování. Příslušný odkaz je https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=3326
ano Jardo podobne to je ale mne to nikdy nechcipne pocas jazdy, iba raz mi to chciplo na volnobehu alebo to nechce nastartovat...nikdy pocas jazdy v otackach...potom to po 5 minutach nastartuje...asi skontrolujem elektriku...mam takeho tusaka ze to bude v elektrike....
PS: teraz mi to posledne 2 dni neurobilo ani raz a nanom jazdim! predtym ako mi to naposledy urobilo asi tyzden auto len stalo bez startovania..
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#18

Příspěvek od jarek.krizan »

Roger píše:
jarek.krizan píše:
Čerpadlo je mazané a chlazené benzínem. Pokud je moc hlučné, tak je buď špatně průchozí palivový systém - nejčastěji palivový filtr, nebo je čerpadlo na odchodu.
Nove cerpadlo o tom jsem jiz premyslel, ale jake je nejaka jina moznost nez tam davat puvodni orig.?
Co od Weberu?
Nepruchozi palivovy system...hmm, takze jakym zpusobem by se daly cistit ty privody od nadrze k motoru?
Dalsi vec muze u toho vynechavani jak psali vyse byt porucha zapalovani smesi ve valcich...a to uz je asi alchymie toto hledat.
Co se týká toho potrubí tak si nemyslím, že by se u takového auta ucpalo ( je to převážně v plastu ) , ale může být skřípnuté, přivřené. Plastové potrubí je přece jen vedené pod vozem. Co se týká přímo čerpadla, tak jsem nenašel ve své dokumentaci konkrétního výrobce, pouze uvedeno: " v průběhu výroby bylo použito několi dodavatelů....." , tak si myslím, že ani tak nezáleží na výrobci, ale na kvalitě a spolehlivosti ( Weber není špatná značka )
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#19

Příspěvek od dod »

takze dnes som skontroloval zapalovacie cievky a zaizoloval ich= OK, sviecky vyzeraju OK, kable vyzeraju tiez OK a presiel som aj konektory a tie vyzeraju tiez OK. Podarilo sa mi to dnes pripojit aj na diagnostiku a vyhodilo mi tieto chyby: EFI-314 camshaft position(CMP) sensor -signal faulty a druha chyba EFI-121 mass air flow(MAF) sensor-signal faulty. Tu druhu chybu som mohol sposbit ja lebo som pocas behu motora odpojil cidlo vahy vzduchu :oops: . ...lambda furt svieti :(
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#20

Příspěvek od jarek.krizan »

dod píše:takze dnes som skontroloval zapalovacie cievky a zaizoloval ich= OK, sviecky vyzeraju OK, kable vyzeraju tiez OK a presiel som aj konektory a tie vyzeraju tiez OK. Podarilo sa mi to dnes pripojit aj na diagnostiku a vyhodilo mi tieto chyby: EFI-314 camshaft position(CMP) sensor -signal faulty a druha chyba EFI-121 mass air flow(MAF) sensor-signal faulty. Tu druhu chybu som mohol sposbit ja lebo som pocas behu motora odpojil cidlo vahy vzduchu :oops: . ...lambda furt svieti :(
EFI - 314 nemáš signál od senzoru vačkového hřídele
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#21

Příspěvek od dod »


EFI - 314 nemáš signál od senzoru vačkového hřídele
ok a co to pre mna znamena??? co je to za signal a co ma na starosti???
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#22

Příspěvek od jarek.krizan »

dod píše:

EFI - 314 nemáš signál od senzoru vačkového hřídele
ok a co to pre mna znamena??? co je to za signal a co ma na starosti???
Buď je v háji snímač polohy vačky, nebo je problém v kabeláži. Řídící jednotka nemá signál o tom v jaké poloze je vačka a tím má problém v nastavení předstihu, takže nastaví pouze základní a dynamický nefunguje. Prakticky to znamená, že musíš na diagnostiku a zkontrolovat hodnoty snímače a elektrického obvodu od jednotky ke snímači. Nebo můžeš vyměnit snímač a doufat, že to nebyly vyhozené peníze.
Když to bylo na diagnostice, proč se to neprošlo rovnou ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#23

Příspěvek od dod »


Buď je v háji snímač polohy vačky, nebo je problém v kabeláži. Řídící jednotka nemá signál o tom v jaké poloze je vačka a tím má problém v nastavení předstihu, takže nastaví pouze základní a dynamický nefunguje. Prakticky to znamená, že musíš na diagnostiku a zkontrolovat hodnoty snímače a elektrického obvodu od jednotky ke snímači. Nebo můžeš vyměnit snímač a doufat, že to nebyly vyhozené peníze.
Když to bylo na diagnostice, proč se to neprošlo rovnou ?
no pustil som to len cez demo Vol-FCR soft u znameho takze chyby som precital ale nevymazal lebo demo to nepovoluje a hodnoty sa tam citat nedaju...len chyby. takze to treba pustit cez poriadnu diagnostiku???
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#24

Příspěvek od dod »

predbezne som pozeral na ceny tych senzorov a toto som nasiel na jednej stranke: Description: At rear of exhaust cam
Please beware that "Fault Codes" may be caused by insufficient oil pres- sure that may be caused by leaking O-rings in the Oil Sump area. If replacement of these O-rings is necessary please use this kit.

Pise sa tu ze chybne kody mozu byt sposobene aj nedostatocnym tlakom oleja a pricinou toho je netesnost 0-teho kruzku prepadu oleja alebo nieco take.... co je to ten 0-ty kruzok? pretoze ja tam nejaky olej porozlievany mam...
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#25

Příspěvek od jarek.krizan »

dod píše:predbezne som pozeral na ceny tych senzorov a toto som nasiel na jednej stranke: Description: At rear of exhaust cam
Please beware that "Fault Codes" may be caused by insufficient oil pres- sure that may be caused by leaking O-rings in the Oil Sump area. If replacement of these O-rings is necessary please use this kit.

Pise sa tu ze chybne kody mozu byt sposobene aj nedostatocnym tlakom oleja a pricinou toho je netesnost 0-teho kruzku prepadu oleja alebo nieco take.... co je to ten 0-ty kruzok? pretoze ja tam nejaky olej porozlievany mam...
Ó - kroužek je těsnící gumička, resp. kulatý gumový kroužek. Netěsnost oleje může způsobit spoustu problémů a pokud se jezdí do extrému, tak i přeskočení rozvodového řemene.
Podívej po netu se strašně špatně něco zpravuje. V 1. řadě to chce hlavně napíchnout na pořádnou diagnostiku a zjistit skutečné hodnoty, vymazat chyby, projet znovu zkontrolovat aby byla jistota a samozřejmě přetěsnit motor. Jinak tu nemá cenu něco řešit.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“