Horní kryt motoru

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 77
Registrován: 7 roků
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: Volvo V40 2.0i, 103kw r.v.1996

#1 Horní kryt motoru

Příspěvek od Mroger »

Člověk který mi prodával moje Volvo mi řekl následující.
Ten vrchní kryt motoru jsem tam nedával, automechanik mi řekl ať to nedávám, že to vadí těm indukčním svíčkám, blbě se pak chladí. Takže kryt mám v regálu a přemýšlím zda je to pravda nebo ne. Co vy na to?
_________________
Nyní Véčko V40 po 100 letech auto v benzinu
Před tím Ford Mondeo 1.8TD spolehlivý parťák

Pepino33
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 435
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Havr
Vůz: V70 2,4 D5
Bydliště: Havířov

#2 Horní kryt motoru

Příspěvek od Pepino33 »

Tak proč ho tam potom ten výrobce vlastně dával??? :lol: :lol:
Ničemu tam neva.Má ho snad každé auto.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 59
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 940 B200FT 1998

#3 Horní kryt motoru

Příspěvek od pepa559 »

Výrobce ho dává kvůli odhlučnění.
_________________
Bylo: Chrysler New Yorker, 3,3L, 1990; Volvo 340 DL, 1,6 diesel, 1985; Toyota Carina E, 1995
Je: Volvo 940 B200FT, 1998

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#4 Horní kryt motoru

Příspěvek od kwiko »

S ty krytom, ci bez neho, stale je to siaci stroj... cievky sa kazia ci tam je, alebo nieje. Cievky su francuzky vyrobok :beer:

Scarabeus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 257
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
Bydliště: Praha

#5 Horní kryt motoru

Příspěvek od Scarabeus »

kwiko píše:S ty krytom, ci bez neho, stale je to siaci stroj... cievky sa kazia ci tam je, alebo nieje. Cievky su francuzky vyrobok :beer:
Renóóó je prostě RENÓÓÓLT... Volvo - neVolvo... :)
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#6 Horní kryt motoru

Příspěvek od kwiko »

Origo kable su Bougicord, a cievky tusim Sagem. Motor je samozrejme volvo. Vsetky tieto diely (aj ten Renautl) sa do volva dostali lebo DAF fabrika (ktoru svedi kupili a kde sa tieto volva vyrabali) mala s tymito dodavatelmi dlhorocnu spolupracu. Nemam dojem ze by sa kazili viacej ako konkurencia (bosch, magnetti marelli) a su relativne lacne... (pri pohlade kolko som sa ich uz navymienal na S70, ci S60...) To aby som povedal celu story.

Horny kryt to podla mna nezachrani ani neznici
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“