Právě je 19 led 2018 20:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Dilema co s mojí obstarožní S40
PříspěvekNapsal: 05 bře 2017 08:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2015
Příspěvky: 93
Bydliště: Praha City
Vůz: S40
Auto (rv. 2003, 2.0T) sem koupil v bazaru s 342 tis. km na hrbu za 40 kolíků asi dva roky zpátky. Narval sem do něj takovejch 20 na opravách a najezdil nějakejch 25 tis. km. Situace je taková, že mě asi brzo čeká spojka a přední brzdy. Spojka bohužel i s dvouhmotou :( Motor má zvýšenou spotřebu oleje a 5w50 od mobilu neni nejlevnější.

Otázka je, má cenu do toho auta furt sypat nebo radši pořídit něco jinýho (ideálně kombi ropáka, zase volvo) a tohle prodat? Jakou tak může mít ta moje herka cenu?

_________________
S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) 380 000km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dilema co s mojí obstarožní S40
PříspěvekNapsal: 05 bře 2017 15:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 5042
Bydliště: Buštěhrad, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 2004, V70 T5 1999
Hlavně si myslím, že není důvod tam dávat 5W50 od mobilu.

Pokud je herka na odpis, jakože to je asi pravděpodobné, tak bych se asi neostýchal jezdit na 10W40 z čímkoliv z TESCA, tedy varianta 1. dojezdit spojku do smrti, další investice pak už budou nula a pak za a) prodat jako celek na díly za 10tis. za b)rozebrat sám a prodat funkční věci.

Varianta 2 je pořád opravovat a jezdit. Stejně nevidím důvod pro olej 5W50.

Varianta 3 je prodat tak jak je. 3a - o spojce a dvouhmotě neříkat a být pak za hajzla
3b- díky spojce a dvouhmotě prodat za pakatel - odhadem max 15 k.

_________________
Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW, 350NM
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96,
Vstup do galerie ZDE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dilema co s mojí obstarožní S40
PříspěvekNapsal: 05 bře 2017 19:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 2865
Bydliště: cca Frýdek-Místek
Vůz: S80 V8 4,4 AWD Summum
Sry za ot, ale 2,0T má dvouhmotu?

_________________
S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dilema co s mojí obstarožní S40
PříspěvekNapsal: 05 bře 2017 20:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2015
Příspěvky: 93
Bydliště: Praha City
Vůz: S40
B4204T3 jo, kdyby mel nekdo tip na jednihmotu a dvouhmotou lamelu, tak budu rad... Pripadne repas dvouhmoty?

_________________
S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) 380 000km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dilema co s mojí obstarožní S40
PříspěvekNapsal: 05 bře 2017 20:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 2865
Bydliště: cca Frýdek-Místek
Vůz: S80 V8 4,4 AWD Summum
Díky za ujasnění, to jsem nevěděl.. měl jsem B4204S2 a dvouhmotu neměla (asi to bude kvůli turbo verze).

_________________
S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dilema co s mojí obstarožní S40
PříspěvekNapsal: 09 bře 2017 00:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2015
Příspěvky: 93
Bydliště: Praha City
Vůz: S40
Dalo by se tam narvat tohle? :-)

https://www.auto-pilot.cz/vt166951-pt32 ... rettyPhoto

Případně co repas dvouhmoty? U koho a za kolik? Má to cenu?

_________________
S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) 380 000km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dilema co s mojí obstarožní S40
PříspěvekNapsal: 09 bře 2017 11:26 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13073
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Hele když očekáváš, že najezdíš už kuloví, viz průměr 12tkm za rok, tak bych zkusil AV díly poptat na jetou sadu...

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dilema co s mojí obstarožní S40
PříspěvekNapsal: 20 bře 2017 20:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2015
Příspěvky: 93
Bydliště: Praha City
Vůz: S40
Tak se spojkou to zas takova traga nebude. Skripavy zvuky vydavala sucha vydirajici se oska u spojkovyho pedalu, ktera stoucha do spojkovyho valce. To sem cumel :shock: Namazal sem to a dobry.

Ale stejne by me zajimalo jesi tam pude teoreticky jednohmota...

_________________
S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) 380 000km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dilema co s mojí obstarožní S40
PříspěvekNapsal: 08 lis 2017 21:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2015
Příspěvky: 93
Bydliště: Praha City
Vůz: S40
No tak nakonec jsem spojku vyměnil. Setrvák jsem koupil v AVdílech na Zličíně. Zbytek mám nový. Trochu mě zarazilo, že z vrakáče jsem si přinesl jinej setrvák, než kterej tam byl - byl tam 9480661 a dal jsem místo něj 9181057-B. Vnější rozměry i upevnění je stejný, věnec pro snímač otáček kliky má sice jinej tvar, ale stejnej počet zubů. No jezdí to bez problému, možná to je jen nějaká inovace - pokud by měl někdo info, docela by mě to zajímalo...

Jinak to se projev motoru dost zlepšil a zmizelo plno pazvuků.
Starý ložisko se na mě trochu vysypalo...


Přílohy:
spojka.jpg
spojka.jpg [ 316.84 KiB | Zobrazeno 327 krát ]

_________________
S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) 380 000km
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
JRFilters


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.084s | 22 Queries | GZIP : Off ]