Turbo do 2.0T - ale jaké?

  • Autor
  • Zpráva
Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5085
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#1 Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od Lachtan »

Tušíte někdo jaký je mezi nima rozdíl a který je pro jaký motor?

Name: VOLVO S40 / V40 Turbocharger
MFD NO.: 49377-06250
VOLVO NO.: 9486134
TURBO SPEC: TD04L-12T-8.5 / Twin Scroll

Name: VOLVO S40 / V40 Turbocharger
MFD NO.: 49377-06000
VOLVO NO.: 1275734
TURBO SPEC: TD04L-14T-6
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

karlos
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 302
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 3.2
Bydliště: Praha 4

#2 Turbo - ale jaké?

Příspěvek od karlos »

12T - B4204T 160hk 1998-1999, S/V/40 twin scroll
12T - B4204T5 165hk 2000-, S/V/40 twin scroll
12T - B5204T3 225hk C70
12T - B5204T4 163hk C70
12T _ B5204T5 180hk S60
14T - B4194T 200hk 1998-1999 S/V/40
14T - B4204T3 200hk 2000- S/V/40 twin scroll
14T - B5254T2 200hk S60/V70

zjednodušeně Twin-Scroll: U TS turbodmychadel jsou od sebe oddělené svody vždy z jedné poloviny válců. To vede k tomu, že plnící tlak je k dispozici už v nízkých otáčkách a křivka točivého momentu roste podobně jako u motoru přeplňovaného kompresorem...takže třeba už zhruba od 1400-1500 ot/min

jinak jsou to mišivbuši turba, tak zkus pohledat na jejich stránkách přesný specifikace ;-)
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5085
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#3 Turbo - ale jaké?

Příspěvek od Lachtan »

Díky za info - takže TD04L-12T-8.5 / Twin Scroll je jasná volba pro Vóólvika ;-)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 53
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Bratislava

#4 Turbo - ale jaké?

Příspěvek od vlado »

Ja mám malý dotaz, je možné domontovať turbo bez zvláštnych úprav k môjmu motoru, alebo je to technicky zložitejšie? Stačí upraviť iba data v RJ alebo je treba aj mechanické úpravy? Alebo rovno vymeniť auto?
_________________
Volvo S40, r.v.05/99,benzín 2.0i 16V 100kW /B4204S/automat,typ: /AW 4052 LE/ čierna metalíza
390tis. km

Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 118
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Turbo - ale jaké?

Příspěvek od Marek »

To Lachtan: Uz jsme se o tom jednou bavili.Ty mas original 12T,pokud das 14T (ktere tam pasuje bez uprav a ma pouze vetsi kompresni kolo) udelas z toho v podstate T4ku.
Budes moct jit s plnicim tlakem nahoru.Radove treba na cca 1bar az 1.3 bar.
Jinak TwinScroll svody ma jak 2.0T,tak i T4 (pouze u 2.0T je i TwinScroll dmychadlo).
Ja mam na sve T4 konkretne toto: ( http://cgi.ebay.co.uk/VOLVO-S40-1-9T-tu ... dZViewItem ).
A i tam pisou - mozno upgrade 12T na 14T...

To Vlado:Ver tomu,ze to problem je a ne maly...Nizkokompresni pisty,mozna ojnice a klika,jina ridici jednotka co si poradi s pretlakem v sani,samotne turbo a svody,vyfuk atd....
To radsi koupit celej motor a nebo nejlepe cele auto...
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5085
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#6 Turbo - ale jaké?

Příspěvek od Lachtan »

4Marek - Bavili, já vím, ale podrobnosti se mi mezitím vykouřili z hlavy a nebyl jsem si jistý 8)

12T versus 14T
Dvanáctka tam je, takže když dám novou, tak jsem tam kde to tvůrci plánovali s životností new turba - tady je to jednoduché a prosté, nic proti ničemu.

Čtrnáctka tam (jak tak pozoruji) jde fyzicky napasovat také, ale:

- jde tam namontovat výměnným stylem kus za kus, nebo je třeba ještě nějakých úprav?

- jak se změní charakteristika výkonu motoru? bude max. výkon a kroutící moment tam kde je doposavad, anebo při jiných otáčkách?
2.0T B4204T = (160 HP - 5100 RPM),(230 Nm - 1800-4800 RPM)
1.9T4 B4194T = (200 HP - 5500 RPM),(300 Nm - 2400-3600 RPM)

- co to asi tak může provést se spotřebou a životností motoru?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

karlos
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 302
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 3.2
Bydliště: Praha 4

#7 Turbo - ale jaké?

Příspěvek od karlos »

Lachtan píše:4Marek - Bavili, já vím, ale podrobnosti se mi mezitím vykouřili z hlavy a nebyl jsem si jistý 8)

12T versus 14T
Dvanáctka tam je, takže když dám novou, tak jsem tam kde to tvůrci plánovali s životností new turba - tady je to jednoduché a prosté, nic proti ničemu.

Čtrnáctka tam (jak tak pozoruji) jde fyzicky napasovat také, ale:

- jde tam namontovat výměnným stylem kus za kus, nebo je třeba ještě nějakých úprav?

- jak se změní charakteristika výkonu motoru? bude max. výkon a kroutící moment tam kde je doposavad, anebo při jiných otáčkách?
2.0T B4204T = (160 HP - 5100 RPM),(230 Nm - 1800-4800 RPM)
1.9T4 B4194T = (200 HP - 5500 RPM),(300 Nm - 2400-3600 RPM)

- co to asi tak může provést se spotřebou a životností motoru?
zkus pohledat presne charakteristiky/mapy turbodmychadel (neco jako je treba na turbobygarrett.com) a to ti napovi ;-)

se zivotnosti motoru ti vetsi turbo samo o sobe nic neudela, dokonce i naopak, protoze (zjednodusene receno) pokud das vetsi turbo, tak dostanes do valcu vic vzduchu, aniz bys musel zvysovat plnici tlak a proto tolik nenamahas motorove komponenty ani turbo samotne (lidi co upravuji starsi volvo motory meni treba standard misivbusi turba z motoru b230ft za vetsi, protoze seriovy kus vydrzi zhruba 18 psi a potom ma tendenci se kousek po kousicku rozloucit a odletet mimo motorovy prostor), jina vec je, ze vetsi turbo ma za nasledek vetsi turbo diru, kterou musis nejak eliminovat (napriklad jiny CBV nebo BOV). Kazdopadne mam dojem, ze vladnes anglictinou, tak zkus prohledat internet - a zacit muzes treba tady: http://forums.swedespeed.com/zeroforum?days=all&id=11)
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL

Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 118
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Turbo - ale jaké?

Příspěvek od Marek »

Ja jsem jednoznacne pro 14T.
Pasuje tam jak prdel na hrnec bez jakychkoliv uprav a ma rozhodne vetsi potencial.
Muzes ji stahnout na nizkotlak (viz 2.0T),nebo si popustit fantazii a udelat z toho imaginarni T4ku.
Cenove je dokonce 14T levnejsi a dodtupnejsi,nez 12T.Nevim sice proc,ale je to tak...
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 118
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Turbo - ale jaké?

Příspěvek od Marek »

Tady jsou pro doplneni predstavy velikosti kompresni a vyfukove casti u "Mitsinek" (mysleno vrtulek)..
19T compressor is 46.0mm/1.81"
19T turbine TD04HL is 45.6mm/1.8"

18T compressor is 45.0mm/1.77"
18T turbine TD04HL is 45.6mm/1.8"

16T compressor is 43.4mm/1.71"
16T turbine TD04HL is 45.6mm/1.80"

14T compressor is 41mm/1.61"
14T turbine TD04L is 41mm/1.61"

12T compressor is 38mm/1.50"
12T turbine TD04L is 41mm/1.61"
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5085
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#10 Turbo - ale jaké?

Příspěvek od Lachtan »

4Marek - ty mě nakonec ukecáš :twisted:

4Marek & Karlos - díky za info :palec:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

láďa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 471
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

#11 Turbo - ale jaké?

Příspěvek od láďa »

Marek píše:Ja jsem jednoznacne pro 14T.
Pasuje tam jak prdel na hrnec bez jakychkoliv uprav a ma rozhodne vetsi potencial.
Muzes ji stahnout na nizkotlak (viz 2.0T),nebo si popustit fantazii a udelat z toho imaginarni T4ku.
Cenove je dokonce 14T levnejsi a dodtupnejsi,nez 12T.Nevim sice proc,ale je to tak...
Kucí bacha na hadice,páč když zvýšíte plnící tlak nebo dáte sylnější turbo tak vám asi rupnou vzduchové hadice jako mně...už mi Márra měnil všechny :prace: a když je vyměnil tak to nevydržel coller :mrgreen: tak jen pro info...
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5085
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#12 Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od Lachtan »

Zatím drží 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 229
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
Bydliště: Znojmo

#13 Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od r.chroust »

Nechci zakládat nové téma, proto bych chtělobnovit tohle... je tady si probínané výměna t12 za t14, ale má tady někdo zkušenosti na t4 s výměnou t14 za větší, např t16... podle rozměrů tpuju, že už to asi nebude taková sranda jen kus za kus, ale asi bude třeba nějakých přírub.. co vy na to?
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2118
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#14 Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od peter cz »

Tak v případě výměny celýho turba bys musel pořešit přírubu ke svodům...
a nebo to poskládat, 14t má menší turbínovou vrtulku takže asi nejjednodužší by bylo použít jen komspresorovou vrtulku a housing z 16t a hotside nechat původní, dali či Učko mě určitě doplní
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 229
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
Bydliště: Znojmo

#15 Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od r.chroust »

Doufám, že doplní, c70 t5 je sice krásná a ten motor famozní, ale ten automat :O: a i když je v40 t4 jen "polovolvo", má pro mě větší cenu investovat právě do něj...
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)

Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 118
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#16 Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od Marek »

Safra.Nekdo byl rychlejsi :ROFL: ..
Jinak samozrejme je to tak.Dokonce je to i vyzkousene,potencial cca 260k (okolo 1.4-1.5b).
Dokonce to poberou i seriova T4kova streva,sice tak nejak na hrane,ale poberou.Pak uz zacina byt problém s benzinem,doporucujou se vetsi vstřiky.
Nejsnazsi reseni je slozit hybrid.Vzit stavajici 14tku a nechat ji upgradnout.Objednat jen vrtulku,nebo i 16tkovej housing není problém.Odpadne ti problém s prirubama jak na sani,tak na vyfuku.
Jinak ještě pro doplneni,pri pripadne realizaci bych to videl i na sirsi saci část (myšleno přívod vzd.filtr-turbo).
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 17
Registrován: 7 roků
Bydliště: Brno
Vůz: V40 T4 yellow

#17 Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od Květoš »

Taky o tom uvažuju,ví někdo kde to objednat (ty věci na 16t) díky

Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 118
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#18 Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od Marek »

U nas zbytecne draze. Doporucuju Ebay,nebo tak.
Tam je toho kopice...
Jinak na slozeni a vyvazeni je u nas firem dost. Me par turb delala Strakonicka Rema a vzdy oK.
Tak tlaku zdar ... :D
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 17
Registrován: 7 roků
Bydliště: Brno
Vůz: V40 T4 yellow

#19 Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od Květoš »

Díky za info, spis mě zajímá co dál udělat s motorem,jestli to pobere jednotka,co případný chip? Mám 2.0 T4 vvt 2000rok.

Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 118
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#20 Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od Marek »

Standartni otazka :D. .
Na co to mas a jak a kde s tim hodlas jezdit??
Ja mel starsi T4 99 bez VVT (na upravy lepsi motor,vydrzi vic) a mel jsem jine turbo,BOV,ostrik colleru vodou,jiny sani,vyfuk atd.. a 240-250k tam bylo.Tachometr sel na letisti pretocit pres posledni cifru a na sprintech to na slickach drzelo krok se starsi M3. (Pri cca 1.4baru)
Starsi clenove fora si urcite pomatuji.. :friends:
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 17
Registrován: 7 roků
Bydliště: Brno
Vůz: V40 T4 yellow

#21 Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od Květoš »

Vikendovka,občas do práce,aut mám víc a tohle mám na hraní.Zní to dobře.chci z toho takový sleeper.:) Sprinty nejsou pro mě,spis okruh a okresky.Minuly rok jsem měl upravené Clio sport 172 ale pár turbo aut už jsem měl tak ve mě asi zůstal turbo bacil...;)

Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 118
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#22 Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od Marek »

Jo,tak nejak to bylo.
Ja tam mel i jine brzdy,jinej podvozek atd...
Nejake budiky na monitoring motoru.
Takze takovej rozumnej komplet balik uprav.
Fungovalo to velmi dobre na okreskach i na dalnici.
Slo prodat na Slovensko.Jakpak se asi dneska ma ?? :sorry:
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 17
Registrován: 7 roků
Bydliště: Brno
Vůz: V40 T4 yellow

#23 Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od Květoš »

Tak mi prosím popis rozumnej balík úprav, jestli bys byl tak hodnej.vyfuk je jasnější,spis co chip a 16t upgrade? Co sání? Konus filtr nebo vložka? Bov? Mbc? Sací potrubí z čeho? Volvo motory moc neznám. Jen Fiat 1.4t,měl sem tři Punta gt na 170konich;)

Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 118
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#24 Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od Marek »

Uz je to nejakej patek zpatky,tak snad si na vsechno vzpomenu.kdyz napises na SZ mail dohledam i nejake foto.
Kdyz vynecham designove upravy a to,ze se rovnal blok i hlava atd..
Upravy byly:
- kN vlozka + upravenej airbox (sani je za blinkrem)
- turbo 14T s upravenym sacim vstupem a jinym actuatorem
(Odpada nutnost MBC,tlak jde v sirokem rozsahu naladit rovnou na turbu)
- ostrik colleru vodou
- BOV Greedy
- 3' vyfuk (downpipe i kat serie)
- iridiove svicky
- upravene zapalovaci civky (dost odchazeji)
- 3,5bar regulator tlaku paliva
- podvozek VMS
- kotouce i desticky VMS
- pancerove brzdove hadice
- vyztuhy mezi tlumicema
- budiky tusim byly tlak turba,tlak oleje,EGT
- shiftlight
- Metaltec (at si kdo chce co chce rika,me to funguje)
- zabte me,ale vic si asi ted narychlo nevzpomenu .. :-)

A svete div se,cele to naprosto bez problemu jezdilo na LPG s programovatelnou jednotkou Landi Renzo ...
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 17
Registrován: 7 roků
Bydliště: Brno
Vůz: V40 T4 yellow

#25 Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od Květoš »

Marek píše:Uz je to nejakej patek zpatky,tak snad si na vsechno vzpomenu.kdyz napises na SZ mail dohledam i nejake foto.
Kdyz vynecham designove upravy a to,ze se rovnal blok i hlava atd..
Upravy byly:
- kN vlozka + upravenej airbox (sani je za blinkrem)
- turbo 14T s upravenym sacim vstupem a jinym actuatorem
(Odpada nutnost MBC,tlak jde v sirokem rozsahu naladit rovnou na turbu)
- ostrik colleru vodou
- BOV Greedy
- 3' vyfuk (downpipe i kat serie)
- iridiove svicky
- upravene zapalovaci civky (dost odchazeji)
- 3,5bar regulator tlaku paliva
- podvozek VMS
- kotouce i desticky VMS
- pancerove brzdove hadice
- vyztuhy mezi tlumicema
- budiky tusim byly tlak turba,tlak oleje,EGT
- shiftlight
- Metaltec (at si kdo chce co chce rika,me to funguje)
- zabte me,ale vic si asi ted narychlo nevzpomenu .. :-)

A svete div se,cele to naprosto bez problemu jezdilo na LPG s programovatelnou jednotkou Landi Renzo ...
Super,díky,mail kvetos.smolka@seznam.cz písneme si tam.at to tady neplevelime;)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“