Dilema co s mojí obstarožní S40
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 102
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
#1 Dilema co s mojí obstarožní S40
Auto (rv. 2003, 2.0T) sem koupil v bazaru s 342 tis. km na hrbu za 40 kolíků asi dva roky zpátky. Narval sem do něj takovejch 20 na opravách a najezdil nějakejch 25 tis. km. Situace je taková, že mě asi brzo čeká spojka a přední brzdy. Spojka bohužel i s dvouhmotou Motor má zvýšenou spotřebu oleje a 5w50 od mobilu neni nejlevnější.
Otázka je, má cenu do toho auta furt sypat nebo radši pořídit něco jinýho (ideálně kombi ropáka, zase volvo) a tohle prodat? Jakou tak může mít ta moje herka cenu?
Otázka je, má cenu do toho auta furt sypat nebo radši pořídit něco jinýho (ideálně kombi ropáka, zase volvo) a tohle prodat? Jakou tak může mít ta moje herka cenu?
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#2 Dilema co s mojí obstarožní S40
Hlavně si myslím, že není důvod tam dávat 5W50 od mobilu.
Pokud je herka na odpis, jakože to je asi pravděpodobné, tak bych se asi neostýchal jezdit na 10W40 z čímkoliv z TESCA, tedy varianta 1. dojezdit spojku do smrti, další investice pak už budou nula a pak za a) prodat jako celek na díly za 10tis. za b)rozebrat sám a prodat funkční věci.
Varianta 2 je pořád opravovat a jezdit. Stejně nevidím důvod pro olej 5W50.
Varianta 3 je prodat tak jak je. 3a - o spojce a dvouhmotě neříkat a být pak za hajzla
3b- díky spojce a dvouhmotě prodat za pakatel - odhadem max 15 k.
Pokud je herka na odpis, jakože to je asi pravděpodobné, tak bych se asi neostýchal jezdit na 10W40 z čímkoliv z TESCA, tedy varianta 1. dojezdit spojku do smrti, další investice pak už budou nula a pak za a) prodat jako celek na díly za 10tis. za b)rozebrat sám a prodat funkční věci.
Varianta 2 je pořád opravovat a jezdit. Stejně nevidím důvod pro olej 5W50.
Varianta 3 je prodat tak jak je. 3a - o spojce a dvouhmotě neříkat a být pak za hajzla
3b- díky spojce a dvouhmotě prodat za pakatel - odhadem max 15 k.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#3 Dilema co s mojí obstarožní S40
Sry za ot, ale 2,0T má dvouhmotu?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 102
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
#4 Dilema co s mojí obstarožní S40
B4204T3 jo, kdyby mel nekdo tip na jednihmotu a dvouhmotou lamelu, tak budu rad... Pripadne repas dvouhmoty?
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#5 Dilema co s mojí obstarožní S40
Díky za ujasnění, to jsem nevěděl.. měl jsem B4204S2 a dvouhmotu neměla (asi to bude kvůli turbo verze).
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 102
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
#6 Dilema co s mojí obstarožní S40
Dalo by se tam narvat tohle?
https://www.auto-pilot.cz/vt166951-pt3221-pro9411359/spojkova-sada-pevnym-setrvacnikem-valeo-30735964-volvo-xc70-cross-country-spojka#prettyPhoto
Případně co repas dvouhmoty? U koho a za kolik? Má to cenu?
https://www.auto-pilot.cz/vt166951-pt3221-pro9411359/spojkova-sada-pevnym-setrvacnikem-valeo-30735964-volvo-xc70-cross-country-spojka#prettyPhoto
Případně co repas dvouhmoty? U koho a za kolik? Má to cenu?
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 Dilema co s mojí obstarožní S40
Hele když očekáváš, že najezdíš už kuloví, viz průměr 12tkm za rok, tak bych zkusil AV díly poptat na jetou sadu...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 102
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
#8 Dilema co s mojí obstarožní S40
Tak se spojkou to zas takova traga nebude. Skripavy zvuky vydavala sucha vydirajici se oska u spojkovyho pedalu, ktera stoucha do spojkovyho valce. To sem cumel Namazal sem to a dobry.
Ale stejne by me zajimalo jesi tam pude teoreticky jednohmota...
Ale stejne by me zajimalo jesi tam pude teoreticky jednohmota...
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 102
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
#9 Dilema co s mojí obstarožní S40
No tak nakonec jsem spojku vyměnil. Setrvák jsem koupil v AVdílech na Zličíně. Zbytek mám nový. Trochu mě zarazilo, že z vrakáče jsem si přinesl jinej setrvák, než kterej tam byl - byl tam 9480661 a dal jsem místo něj 9181057-B. Vnější rozměry i upevnění je stejný, věnec pro snímač otáček kliky má sice jinej tvar, ale stejnej počet zubů. No jezdí to bez problému, možná to je jen nějaká inovace - pokud by měl někdo info, docela by mě to zajímalo...
Jinak to se projev motoru dost zlepšil a zmizelo plno pazvuků.
Starý ložisko se na mě trochu vysypalo...
Jinak to se projev motoru dost zlepšil a zmizelo plno pazvuků.
Starý ložisko se na mě trochu vysypalo...
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 11 Odpovědi
- 2973 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 10 Odpovědi
- 1369 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od wacully
-
- 5 Odpovědi
- 586 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pitris V70
-
- 13 Odpovědi
- 621 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od metju
-
- 5 Odpovědi
- 338 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od matej.sagat