Právě je 13 lis 2018 17:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 16 led 2008 17:59 
Offline
Servisman
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 4592
Bydliště: Zlín
Vůz: S80, 2,4
Nj elektronická škrtící klapka.

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2008 21:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2005
Příspěvky: 3255
Bydliště: Praha 9
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
ruprecht píše:
Aha, tak jsem špatně hledal (a bylo to tady: viewtopic.php?f=28&t=9165&start=25&st=0&sk=t&sd=a" target="_blank). Takže škrtící klapka - do toho se pouštět nebudu. Holt navštívím servis...
nevěš hlavu. Pokud je tam obdoba škrtící klapky jako u jinejch aut, ta problém spočívá v tom, že se na stěny difuzéru kolem té klapky usadí nějaké lepkavé zbytky z benzínu. Ty potom zanášej přesně definovanou mezeru mezi klapkou a stěnou, kterou proudí vzduch pro volnoběh. V důsledku toho se musí škrtící klapka furt regulovat a houpou otáčky. Řešení spočívá ve vičištění těch stěn hadříkem, já používal suchý, můžeš použít i nějaký čistič klapek. Po vyčištění by se mohla odpojit baterka, aby se vyresetovala ECU a potom by měl motor zase chodit dobře. Nevím zda mám pravdu, ale za zkoušku to snad stojí.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2008 06:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2007
Příspěvky: 572
Bydliště: Cieszyn
Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
O víkendu na to kouknu a zkusím rozebrat. Snad se mi to podaří pak složit :razz: Jinak všem díky za rady...

_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
Obrázek [/URL]
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2008 08:44 
Online
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2007
Příspěvky: 5549
Bydliště: České Budějovice
Z jedný strany se dostaneš v pohodě, klapka je mezi motorem a přepážkou před řidičem, když sundáš hadici z airboxu do klapky tak seš v ní. A protože je plyn mechanickej, tak si jí i snadno otevřeš. Ale celou jí vyndat jsem si netroufl. A pak jen čistit a čistit, až se bude lesknout jak psí kulky :lol:

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2008 09:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 74
Bydliště: Plzeň
Až budu mít trošku času přispěji do diskuse. Mám s tímto problémem také zkušenosti.

_________________
V40, 2000, 1,8 GDI


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2008 10:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2007
Příspěvky: 572
Bydliště: Cieszyn
Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
rain píše:
Až budu mít trošku času přispěji do diskuse. Mám s tímto problémem také zkušenosti.

No udělal bys mi velkou radost kdybys našel trochu času do neděle, kdy se na to chci vrhnout :D . Přeci jen jsem strojař jenom vzděláním a praxe mi je trochu cizí... :razz:

_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
Obrázek [/URL]
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2008 11:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2005
Příspěvky: 3255
Bydliště: Praha 9
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Klapku bych nevyndaval, nýbrž si ji jen otevřel a čistil na autě. Pomocí nějakého hadříku na drátě, ale opatrně, aby tam nespadl. Metodu si jistě najdete každej sám.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2008 23:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 74
Bydliště: Plzeň
Ahoj, jak jsem slíbil - podělím se o zkušenosti s kolísáním otáček při volnoběhu u GDI:
- je potřeba si uvědomit, že se jedná o jiný motor než Volvo, je to motor od Mitsubishi
- výměna nebo demontáž volnoběžného ventilu není taková trivka jako u motoru volvo, asi se to dá zvládnout, ale zasekl jsem se na odpojení jednoho konektoru, ke kterému jsem měl tak špatný přístup, že sem ani nepřišel na to jakou má pojistku, pokud ji tedy má - nechtěl jsem to utrhnout, tak jsem to pro jistotu nechal raději udělat v servisu
- celej ventil i s klapkou jsem tedy nechal vyměněit za jiný (starší, ale kompletně vyčištěný) - nemá,
- kolísání otáček nebylo odstraněno (čistá klapka u ventilu je důležitá, ale ne jediný důvod)
- poté jsem zkusil odpojit snímač otáček a problém s kolísáním přestal, po opětovném zapojení opět kolísjí, (po výměně za nový nebyl problém odstraněn) - nový jsem tedy vrátil a dal tam původní;
- další věcí je řídící jednotka - při jejím normálním režimu se projevují otáčky tak, že jsou na určité hodnotě - dle manuálu 620 ot. - při prudkém otočení volantu, nebo zapnutí klimatizace atp. jdou otáčky o trochu nahoru - to je normální stav;
- může však také fungovat v nouzovém režimu a pak to může dělat neplechu a mít i vliv na kolísání otáček i výkon motoru - pak je potřeba ji resetovat (celkem jednoduchá záležitost i když může vypad poměrně drasticky - popíši v případě zájmu později) - reset řídící jednotky je někdy potřeba udělat i opakovaně - po opakovaném resetu se u mě kolísání zlepšilo - za studena otáčky již nekolísají (přetrval jen problém po zahřátí motoru po delší jízdě);
- nyní zpátky k tomu, proč zdůrazňuji, že jde o motor Mitsubishi - je velmi citlivý na kvalitu benzínu - nemá prostě rád nekvalitní evropský benzín a dochází k zanášení systému sírou,
- nyní jsem přidal do nádrže roztok na čištění vstřikování - měl by rozpustit usazeniny (někdo to ndoporučuje někdo ano) - uvidím později - poslendí řešení je rozbrat motor a vyčistit, ale to bych viděl až na krajní řešení; :poc:

_________________
V40, 2000, 1,8 GDI


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 led 2008 07:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2007
Příspěvky: 572
Bydliště: Cieszyn
Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
rain píše:
při jejím normálním režimu se projevují otáčky tak, že jsou na určité hodnotě - dle manuálu 620 ot. - při prudkém otočení volantu, nebo zapnutí klimatizace atp. jdou otáčky o trochu nahoru - to je normální stav :poc:

Aha, takže pokud jsou normální otáčky okolo 620, tak je všechno ok :D a problém s kolísáním otáček (respektive s jejich poklesem) mám jen při zapnuté klimatizaci. No o víkendu zkusím vyčistit klapku a pak nechám vyměnit médium v klimě...
Díky všem za podnětné příspěvky, zase jsem o něco chytřejší :shock:

_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
Obrázek [/URL]
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 led 2008 20:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 1003
Bydliště: Hradec Kralove
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Cau, myslite, ze muze mit volnobezny ventil vliv na startovani auta? Me se uz po 3ti stalo, ze me auto jakoby slabe startuje. Pri tom je nova baterie. Proste to nastartuje ale otacky se vytahnou lsabe na 500, zakolisa a potom je to ok. Auto jinak jede uplne normalne, tahne za plynem, vse ok, ani otacky nekolisaji pri vonobehu. Ale proste dneska me to 2x za sebou takto startovalo.

Tankuju jedine na shell. kalsickou 95ku.

Diky za radu.

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 led 2008 19:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 1003
Bydliště: Hradec Kralove
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Tak, dnes sem vycitil ventil a je to parada. Zatim auto startuje krasne , jak pri studenym, tak pri teplym,de nadherne do otacek, jede to lip, rozjizdi se to lip, je to samy pozitivum :palec: :mrgreen: takze snad uz to bude ok. Jinak mel sem dost velky problemy odsroubovat ten moturek od toho ventilu, ketri je prisroubovan 2ma malymy srouby , takze sem si napolovic strhal zavity, az to budu delat na jare(ted sem to namazal, takze se to povoli lehce) dam tam jiny srouby, tak jenom pro ty , kteri to buou mit ten sroub zazranej do materialu jako ja, tak si radsi vemte plechovku sroubu a najdete stejny zavit a dejte tam poradny sroubky, pac tyhle orginal, sou z aterialu 1,2,3 a nic nevydrzi. Mel sem na to secialni sroubovak s T drzakem a i kdyz sem mel nastavec presne na patici toho sroubu, tak se pri polovani ten sroub proste rozdrolil, ten material sroubu, je fakt hnus fialovej.

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2008 23:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2008
Příspěvky: 271
Bydliště: okr. Frýdek-Místek
Vůz: Volvo S40 Sedan 2.4 (103kW) - B 5244 S5
Ahoy, nedalo mi to a zkusil jsem najít na svým Volvínku volnoběžný ventil. Něco podobnému tomu, na fotkám od Lachtana jsem na motoru našel :pij: Doufám, že to co jsem vyčistil byl volnoběžný ventil :prace: Vyčistil jsem rovnou i svíčky, když už jsem se v tom hrabal. Auto jede, nevím jestli líp, to poznám po delším ježdění. Tady je postup a fotky. Prosím o reakce a kritiku :prace: Díky


Přílohy:
1.JPG
1.JPG [ 68.98 KiB | Zobrazeno 8068 krát ]
2.JPG
2.JPG [ 64.19 KiB | Zobrazeno 8064 krát ]
3.JPG
3.JPG [ 76.68 KiB | Zobrazeno 8062 krát ]
4.JPG
4.JPG [ 69.52 KiB | Zobrazeno 8066 krát ]

_________________
Současné vozítko - Volvo S40 2.4 Sedan, motor 2.4, 103kW, r.v. 2005 Stříbrnozelená metalíza
Veterán - DKW F700 Luxus Cabriolet, výkon dostatečný, karoserie Baur, r.v. 1939 modročervená
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 led 2008 10:34 
Offline
Servisman
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 4592
Bydliště: Zlín
Vůz: S80, 2,4
Podle zežraného hliníkového obalu, bych řekl, že ty původní volvácké ventily, když nic, byly aspoň s kvalitnějšího materiálu.

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 úno 2008 13:25 
Offline

Registrován: červenec 2007
Příspěvky: 697
jarek.krizan píše:
Podle zežraného hliníkového obalu, bych řekl, že ty původní volvácké ventily, když nic, byly aspoň s kvalitnějšího materiálu.


Tak ja som to tiez vycistil-ale ziadne logo volvo som tam nenasiel - moj ventil vyzera identicky s lachtanovym a ma logo HITACHI :lol:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 úno 2008 21:39 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: září 2005
Příspěvky: 7323
Bydliště: PRG
goalie píše:
...moj ventil vyzera identicky s lachtanovym a ma logo HITACHI :lol:
...Pak je vše v pořádku - můj je také HITACHI :twisted:

_________________
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Šelma S60-2.4 20V Turbo (B5244T3) (200hp/6000rpm, 291Nm/1800-5000rpm)__(r.v. 2001, mod.01)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
bylo - Vóólvik V40-2.0 16V Turbo (B4204T) (200hp/5100rpm, 230Nm/1800-4800rpm)__(r.v. 1998, mod.99)(upgrade Obrázek)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 úno 2008 01:08 
Offline

Registrován: červenec 2007
Příspěvky: 697
Lachtan píše:
goalie píše:
...moj ventil vyzera identicky s lachtanovym a ma logo HITACHI :lol:
...Pak je vše v pořádku - můj je také HITACHI :twisted:

Vyzera to akoby si to chcel zatajit :lol: :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2008 13:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 143
Bydliště: Trenčín SLOWAKIA
Bydliště: teraz dočasne BRUSSEL
Vůz: Volvo V50 2,0D 100kW MY05
predpokladám, že rovnaký prípadne podobný postup bude aj pri motore B4184S...či nie :?
ak by mi mohol niekto z vás laicky vysvetliť, čo má za následok poškodenie resp. znečistenie ventilu bol by som mu veľmi vďačný.. ;-) ...mimochodom, aký to môže mať vplyv na spotrebu??...viem že je tu na spotrebu samostatny topic, ale stále mi nejde do hlavy moja spotreba, ktorá sa motá okolo 12l/100km. u ostatných tak o 2-3l menej, čo je podľa mňa dosť...a prosim poznamky typu ťažká noha nechajme bokom...dík

_________________
V50 2,0 D4204T 100kW, M6 ´05
V40 1,8 B4184S 85 kW, man. ´98
VW Golf 17 CK 1,6D ...bolo..a bolo dooost dobreee auti


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2008 13:19 
Offline

Registrován: červenec 2007
Příspěvky: 697
moby píše:
predpokladám, že rovnaký prípadne podobný postup bude aj pri motore B4184S...či nie :?
ak by mi mohol niekto z vás laicky vysvetliť, čo má za následok poškodenie resp. znečistenie ventilu bol by som mu veľmi vďačný.. ;-) ...mimochodom, aký to môže mať vplyv na spotrebu??...viem že je tu na spotrebu samostatny topic, ale stále mi nejde do hlavy moja spotreba, ktorá sa motá okolo 12l/100km. u ostatných tak o 2-3l menej, čo je podľa mňa dosť...a prosim poznamky typu ťažká noha nechajme bokom...dík

Postup je uplne identicky. Za nasledok moze mat len ten pokles otacok pri volnobehu- moze ist az do skapinania motora.
Ako pisal Lachtan je dobre ho raz za rok vyplachnut v technickom benzine. Neviem ci to ma vplyv na spotrebu. Na spotrebu maju skor vplyv ine veci ako stav zapalovania-sviecky, stav oleja, a potom fyzikalne veci-sirka gum, hmotnost vozidla a samotny vodic


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 čer 2008 06:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 143
Bydliště: Trenčín SLOWAKIA
Bydliště: teraz dočasne BRUSSEL
Vůz: Volvo V50 2,0D 100kW MY05
Lachtan píše:
goalie píše:
...moj ventil vyzera identicky s lachtanovym a ma logo HITACHI :lol:
...Pak je vše v pořádku - můj je také HITACHI :twisted:

aj ja mam hitachi ale z boku je taka mala pi*ka..že by nejaký nekalý ťah žabožrútov?
BTW: pre všetkých, v B4184S je to rovnaké ako popisoval LACHTAN v 2,0T...tak šup kúpiť techničák a všetci čistiť!!!... :lol: :lol: :lol:

_________________
V50 2,0 D4204T 100kW, M6 ´05
V40 1,8 B4184S 85 kW, man. ´98
VW Golf 17 CK 1,6D ...bolo..a bolo dooost dobreee auti


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 čer 2008 06:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 143
Bydliště: Trenčín SLOWAKIA
Bydliště: teraz dočasne BRUSSEL
Vůz: Volvo V50 2,0D 100kW MY05
vopred sa ospravedlňujem za OT...ale potrebujem pomôcť. matka má Peugeot 106 1,0 37kW r.v.01 a problém sa vyskytol v štartovaní...za studena štartuje "na brnk" ale ako náhle sa zohreje ani bohovi...otázka znie: lambda?... váha vzduchu?... alebo to môže spôsobovať aj tento volnobežný ventil o ktorom je tu reč...????

_________________
V50 2,0 D4204T 100kW, M6 ´05
V40 1,8 B4184S 85 kW, man. ´98
VW Golf 17 CK 1,6D ...bolo..a bolo dooost dobreee auti


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 čer 2008 09:33 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 1958
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Padík
Pratele, nejsem Volvistou dlouho, cca 10dni, ale jiz si dovolim se zapojit do diskuze.

Zde omylany volnobezny ventil (konkretne zminovany Hitachi) je na prvni (az se podivam na ten svuj, tak asi i na druhy) pohled totozny z Opel Vectra 2.0 16V 100kW (X20XEV). Ten jsem cistil nekolikrat, vzdy uspesne.
Doporucuji tedy cistit pripravkem, ktery lze za rozumne penize (cca 120,-Kč) poridit v AutoKelly. Vyrobce: TECTANE, vyrobek: Carburator cleaner, baleni: spray 500ml :palec:
Rozpousti to veskere usazeniny naprosto vyborne, tudiz jej pouzivam i na cisteni klapky a vubec vseho mastne spinaveho v motoru. Po vycisteni je dobre prostriknout (jemne) osicku WDckem (ja pouzivam Konkor), aby opravdu dobre behala. Muze se totiz stat (a me se stalo), ze po vycisteni a nastartovani byly volnobezne otacky cca kolem 1500, po nekolikatem nastarovani se jiz ventil ulkidnil. Od te doby jej po vycisteni promaznu.

Snad jsem malinko pomohl.

_________________
Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 čer 2008 09:45 
Offline

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 1253
Bydliště: Tábor
Vůz: V70II | V70 III
moby píše:
vopred sa ospravedlňujem za OT...ale potrebujem pomôcť. matka má Peugeot 106 1,0 37kW r.v.01 a problém sa vyskytol v štartovaní...za studena štartuje "na brnk" ale ako náhle sa zohreje ani bohovi...otázka znie: lambda?... váha vzduchu?... alebo to môže spôsobovať aj tento volnobežný ventil o ktorom je tu reč...????

Čidlo otáček na klice.

_________________
V70II | V70III | VW Brouk 1.2 | VW Bus T2 1.6 | Škoda 1202 STW | Wartburg 353


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 čer 2008 06:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 143
Bydliště: Trenčín SLOWAKIA
Bydliště: teraz dočasne BRUSSEL
Vůz: Volvo V50 2,0D 100kW MY05
Dural8 píše:
moby píše:
vopred sa ospravedlňujem za OT...ale potrebujem pomôcť. matka má Peugeot 106 1,0 37kW r.v.01 a problém sa vyskytol v štartovaní...za studena štartuje "na brnk" ale ako náhle sa zohreje ani bohovi...otázka znie: lambda?... váha vzduchu?... alebo to môže spôsobovať aj tento volnobežný ventil o ktorom je tu reč...????

Čidlo otáček na klice.

ono to čidlo nie je na kluke ale na zotrvačníku...máš na mysli to...ono v podstate som uvažoval ešte aj nad čidlom teploty, lebo problém nie je len v tom, že zohriaty neštartuje, ale aj v tom že ked chytí, tak otáčky vyletia okolo 1600 a nereaguje na plyn...akoby ho prechlastalo...
HOTOVO - celý problém bol v zlom snímači teploty chladiacej kvapaliny...vymeniel a šlape zase ako hodinky...

_________________
V50 2,0 D4204T 100kW, M6 ´05
V40 1,8 B4184S 85 kW, man. ´98
VW Golf 17 CK 1,6D ...bolo..a bolo dooost dobreee auti


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 dub 2009 15:04 
Offline

Registrován: listopad 2007
Příspěvky: 45
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: S 40 r.v.2000 1.8 90 kW manuál
Robertissimo píše:
Ahoy, nedalo mi to a zkusil jsem najít na svým Volvínku volnoběžný ventil. Něco podobnému tomu, na fotkám od Lachtana jsem na motoru našel :pij: Doufám, že to co jsem vyčistil byl volnoběžný ventil :prace: Vyčistil jsem rovnou i svíčky, když už jsem se v tom hrabal. Auto jede, nevím jestli líp, to poznám po delším ježdění. Tady je postup a fotky. Prosím o reakce a kritiku :prace: Díky


Dal sis záležet na tom návodu - takže reakce - jenom chvála :palec: :palec: Lachtan samozřejmě taky :palec: :palec:

_________________
S 40 r.v.2000 1.8 BA 90 kW B4184 S2 manuál


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 říj 2010 09:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2009
Příspěvky: 252
Bydliště: Praha
Vůz: V70III
taky jsem vyčistil u S40, otáčky zas v normálu (teda skoro, misto 700 je tam 900,ale furt lepší než puvodních 1400), kupodivu je tento díl značky renault:D Ještě je dobré pročistit i ten konektor. no ještě zkusím klapku pročistit ale nekde jsem četl , že je pak potřeba znovu nastavit, tak to nevim jak?

update:
tak jsem po 2 týdnech znovu kouknul na ten ventil a je zas celý vnitřek od oleje..jak je možný, že se tam za tak krátký čas dostane tolik oleje?

_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.095s | 19 Queries | GZIP : Off ]