Právě je 21 črc 2018 22:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 07 lis 2010 11:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2010
Příspěvky: 37
Ja som tiez cistil volnobezny ventil v tech.benzinom ale neviem ono to nebolo bohvie co.Ak Vam mozem poradit od firmi Vinn"s najdi te si na inter.je to sprej super vec je to na carbon je to trocha drahsie ako tech.benzin ale aj rychlejsie aj kvalitnejsie.Oplati sa.Pozor na oci pri pouziti. :P

_________________
.V40 1.8 benzin + plyn r.v.96 Anča.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 srp 2011 08:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 152
Bydliště: Stockholm - Sollentuna, Edsberg
Vůz: Volvo V40 1.6 1998
Taky bych rozebral... Ale když jsem to dával dolů, taťka mě radši zastavil - okolo je zelené papírové těsnění a my se ho bojíme dát dolů. Hmmm? Dát dolů, nebo ne?

_________________
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Min lilla Vovve - v blinkavě červené barvě
Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Rodina: Opel Corsa 1.0 Ecotec, 40kW, r.v. 1998

Piano My Way


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 srp 2011 09:53 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: září 2005
Příspěvky: 7316
Bydliště: PRG
Když si vezmešostrý nožík (třeba ten odlamovací řezák),nebo žiletku, tak s trochou trpělovosti dokážeš to papírové těsnění sundat bez poškození.
A následně před montáží obě styčné plochy namázni vazelínou a příště nebude tak přilepené :wink:

_________________
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Šelma S60-2.4 20V Turbo (B5244T3) (200hp/6000rpm, 291Nm/1800-5000rpm)__(r.v. 2001, mod.01)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
bylo - Vóólvik V40-2.0 16V Turbo (B4204T) (200hp/5100rpm, 230Nm/1800-4800rpm)__(r.v. 1998, mod.99)(upgrade Obrázek)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 lis 2011 15:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2011
Příspěvky: 22
Bydliště: Londýn.UK
Zdravim vás pánove ,už je to tady! Stal jsem se dalši oběti tohoto pos....ho problemu k veci mam s40 2001 1.8GDI nejezdil jsem snim asi 3tydny ale asi 2x sem ho byl nastartovat mimo jine baterka se uz se mnou loučila delši dobu v pátek mne to chytlo a šel jsem nastartovat a NIC jen slaby klik baterka umrela :cry: :Rose: Dneska jsem koupil novou Bosch namontoval nastartoval na poprve vse jako za mlada :Yahoo!: :Rose: :angel: motor si šumnel řikam uz je teplej tak trošku poturuju promazat a vyhnat vlhko z motoru 3x jsem jemně sešlapnul na 2000-2200otaček motor dořval a zdechnul ! Pak už nešel bez plynu nastartovat a zdechal po puštěni plynu okamžitě ! Nikdy se mi nic podobneho nestalo jsem z toho špatnej mohli by ste prosim poradit ? Použivam olej castrol 5w 30 tankuji na shellu 99 nevim jestli to muže byt tim carbonem ??? Děkuji za každou radu :(

_________________
Volvo S40 se,1.8,GDI


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 lis 2011 21:22 
Offline
Servisman
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 4583
Bydliště: Zlín
Vůz: S80, 2,4
Nečistota, netěsnost, nebo se SW nelíbila změna napětí.

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 lis 2011 11:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2011
Příspěvky: 22
Bydliště: Londýn.UK
Dekuji Servismane za rychlou odpoved ano myslel jsem na tu nečistotu treba kdyz jsem auto koupil olej mnel takovou cernou barvu takovy odstin nezna ani encyklopedie :D :lol: :D .ALE NEVIM CO JE TO SW??? :cry:

_________________
Volvo S40 se,1.8,GDI


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 lis 2011 11:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2007
Příspěvky: 5387
Bydliště: České Budějovice
icon0022 píše:
ALE NEVIM CO JE TO SW??? :cry:

Že jsi zamotal hlavu řídící jednotce :D

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 lis 2011 12:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2011
Příspěvky: 22
Bydliště: Londýn.UK
asi jo zustan prosim na prijmu

_________________
Volvo S40 se,1.8,GDI


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 lis 2011 20:00 
Offline
Servisman
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 4583
Bydliště: Zlín
Vůz: S80, 2,4
U jednotek, co už mají nějaký ten rok provozu za sebou, se může stát, že se po odpojení a opětovném připojení baterie, nastavení rozhodí. Diagnostika nic neukazuje ?

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 lis 2011 21:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2011
Příspěvky: 22
Bydliště: Londýn.UK
Mne se to stalo vcera teprve nikde jsem nebyl ani nevim kam s tim jit nechci se darebakum ve volvu zadluzit do konce zivota ,znas to ne? navic ne vzdy to neco zjisti a to mne odrazuje a navic to nejsou mechanici ale menici dilu bohuzel :evil: :crazy: :%) Dneska jsem to projel Haynes mi rika po znovu zapojeni baterie -nastartuj a po dobu minimalne 2min.drz na1200ot pak jed min 5mil ve vsech rezimech-mesto-dalnice pro ulozeni zmen v pocitaci ta jizda je aby se pocitac znovu preprogramoval jak byl. ALE PRD SE SPRAVILO :twisted: :crazy: :bad: :( A pritom se problem objevil po vymene te zasrane baterky takze to ma spojitost s tim !

_________________
Volvo S40 se,1.8,GDI


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 lis 2011 21:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2009
Příspěvky: 544
Bydliště: Zlín
Vůz: Volvo V960 II 3.0
icon0022 píše:
Mne se to stalo vcera teprve nikde jsem nebyl ani nevim kam s tim jit nechci se darebakum ve volvu zadluzit do konce zivota ,znas to ne? navic ne vzdy to neco zjisti a to mne odrazuje a navic to nejsou mechanici ale menici dilu bohuzel :evil: :crazy: :%) Dneska jsem to projel Haynes mi rika po znovu zapojeni baterie -nastartuj a po dobu minimalne 2min.drz na1200ot pak jed min 5mil ve vsech rezimech-mesto-dalnice pro ulozeni zmen v pocitaci ta jizda je aby se pocitac znovu preprogramoval jak byl. ALE PRD SE SPRAVILO :twisted: :crazy: :bad: :( A pritom se problem objevil po vymene te zasrane baterky takze to ma spojitost s tim !


Podle mne to bez připojení na diagnostiku nespravíš. Musíš navštívit lokálního volvo vydřiducha :)

_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 lis 2011 22:13 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2007
Příspěvky: 5387
Bydliště: České Budějovice
icon0022 píše:
Mne se to stalo vcera teprve nikde jsem nebyl ani nevim kam s tim jit nechci se darebakum ve volvu zadluzit do konce zivota ,znas to ne? navic ne vzdy to neco zjisti a to mne odrazuje a navic to nejsou mechanici ale menici dilu bohuzel :evil: :crazy: :%) Dneska jsem to projel Haynes mi rika po znovu zapojeni baterie -nastartuj a po dobu minimalne 2min.drz na1200ot pak jed min 5mil ve vsech rezimech-mesto-dalnice pro ulozeni zmen v pocitaci ta jizda je aby se pocitac znovu preprogramoval jak byl. ALE PRD SE SPRAVILO :twisted: :crazy: :bad: :( A pritom se problem objevil po vymene te zasrane baterky takze to ma spojitost s tim !

Kdysi na Miším foru jsem četl návod na "reset" řídící jednotky GDI samodomo. Já to udělal když jsem čistil škrtící klapku a přežila to :-) Postup: vypnout veškeré spotřebiče, zapojit klíček do rozsvícení kontrolek (ale nestartovat), odpojit minus pol baterie, nechat 30 s odpojený, znovu připojit (co nejšikovněji aby to nejiskřilo :twisted: ) , vypnout klíček, dotáhnout svorky a tradá :pardon: . Ale je to bez záruky, na vlastní nebezpečí :twisted:

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 lis 2011 23:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2011
Příspěvky: 22
Bydliště: Londýn.UK
Kluci dekuji vam za odpovedi a snahu pomoci ,no budu muset jet k tem vydriduchum .Byl jsem jiz nekolikrat u obou tech nejblize pro nejake veci v minulosti ani u jednoho neni kde zaparkovat v tom jednom sedi 3 jedna mlada buchta jeden vykuk co prodava dily rika vzdy to neni drahe a pravy opak je pravdou a ten na servis starej seladon sedi na telefonu hodiny a keca voloviny :roll: a to druhe volvo taky zažitek moc nobl podnik z venci a uvnitr a zezadu vjezd jak do kulny pres kratery uzke plechove vrata a naproti betonova zed :lol: tak ze vyjizdis na stokrat bo za temi vraty je dalsi betonova rampa dira a parkujici auta :crazy: Tak to bylo jen tak mimo soutez pro predstavu kam se mi nechce nejen kvuli penezum a take priblizit jak to tady funguje :%) Diki za pozornost

_________________
Volvo S40 se,1.8,GDI


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2012 10:32 
Offline

Registrován: červen 2009
Příspěvky: 822
Bydliště: praha
Vůz: V 70 T5
zdar,potřeboval bych vědět,jestli je volnoběžný ventil stejný pro motor B4194T jako pro nějaký jiný,samotný ventil asi ano,ale jde mi o tu potvoru,která řídí jeho pohyb-tam mám problém a musím měnit,přičemž 3500 za novej dávat nehodlám,dík za info!

_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
je V 70 T5 1999 sazka edition


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2012 13:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2011
Příspěvky: 42
Bydliště: Zlín
Ahoj :ryba:

Volnoběžný ventil jsem vyčistil ale otáčky stále na nic zkusím popsat průběh: přišlápnu plyn otáčky vyskočí (přišlápnu jen tochu), nechám spadnout. Jenže místo aby se uklidnily pdadají chvíliemi do hodně nízých až se motor kukcne a auto otřese, při tom kucknutí kotor sám otáčky maličko zvedne ale vzápětí zase spadnou dolů a motor se kuckne to se opakuje periodicky 20sekund i dýl. Pokud motor nechám na volnoběhu dýl po téhle době se uklidní a otáčky se začnou držet samy ale občas se stejně přidusí.

PS: už jsem z toho zoufalý, vyměnil jsem svíčky i rozvody atd v domění že to pomůže ale problém stále trvá (i když tu přidušování již není tak markantní jak bývalo) servisák co mě to dělal říkal ještě něco o servomotoru který neměnil a že to možná bude tím. Nemáte někdo zkušenost? :roll:

_________________
Volvo V40 1.8i, Benzín,85Kw, rv.12/97, 170tis., (koupeno z Německa po prvním majiteli)
Černá metalíza, elektrony, polokůže.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2012 13:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 3145
Bydliště: Brno/Kyjov
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
To co popisujes jsem resil taky a vyresil na S60 2.4T 2001 svepomoci cistenim skrtici klapky. Otacky kolisaly az ke chcipnuti. Ale ty mas mozna uplne v haji servomotorek skrtici klapky.
Na to cisteni potrebujes vhodne naradi, sprej na cisteni karburatoru (TECTANE - Den Braven - koupen u AutoKelly za 88,-Kc, 400ml) a navic propylalkohol na snimace a cidla v trubce sani - pokud tam nejake mas.
Pokud se ti nebude chtit vymontovavat cela skrtici klapka, tak pri bezicim motoru strikej sprej do diry po snimaci (teploty treba) v roure sani a nejlip kdyz ti u toho nekdo slape na plyn...po par dlouhych nasatich doporucuju nechat tak hodinu v klidu. Pak zahrat a protahnout. Melo by se to probrat. Pokud mas v haji servomotorek tak urcite se skrtici klapkou do servisu.
V40 navod jak se dostat ke skrtici klapce tu:
http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=99&t=14396&hilit=cisteni+skrtici

_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold ultra SUMMUM 230kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWD upgrade-ver.II
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2012 14:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2011
Příspěvky: 42
Bydliště: Zlín
Aha mno to čištění, na to jsem jel za profíkem do servisu. Myslím že vyčištěný je to dobře problém bude skutečně asi v tom servomotoru, doufám že jeho výměna nebude moc drahá :(

_________________
Volvo V40 1.8i, Benzín,85Kw, rv.12/97, 170tis., (koupeno z Německa po prvním majiteli)
Černá metalíza, elektrony, polokůže.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2012 17:32 
Offline
Servisman
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 4583
Bydliště: Zlín
Vůz: S80, 2,4
Tak se s tím zastav, něco s tím provedem.

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2012 20:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2011
Příspěvky: 42
Bydliště: Zlín
jarek.krizan píše:
Tak se s tím zastav, něco s tím provedem.


Dobrá pošlu mejla a můžeme se domluvit na místě, kde se sejdem. :) :ryba:

_________________
Volvo V40 1.8i, Benzín,85Kw, rv.12/97, 170tis., (koupeno z Německa po prvním majiteli)
Černá metalíza, elektrony, polokůže.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2012 14:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2011
Příspěvky: 42
Bydliště: Zlín
Tak ještě jednou veřejně děkuju za pomoc panu Křížanovi :D

Pro ostatní: bohužel pro mě, kolísání otáček není způsobeno špatným volnoběžným ventilem :(

ale co to je prostě život :D :ryba:

_________________
Volvo V40 1.8i, Benzín,85Kw, rv.12/97, 170tis., (koupeno z Německa po prvním majiteli)
Černá metalíza, elektrony, polokůže.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2012 16:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 3145
Bydliště: Brno/Kyjov
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
jirksy píše:
Tak ještě jednou veřejně děkuju za pomoc panu Křížanovi :D

Pro ostatní: bohužel pro mě, kolísání otáček není způsobeno špatným volnoběžným ventilem :(

ale co to je prostě život :D :ryba:

Takze cim je zpusobeno? Klapka?

_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold ultra SUMMUM 230kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWD upgrade-ver.II
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2012 18:33 
Offline
Servisman
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 4583
Bydliště: Zlín
Vůz: S80, 2,4
Není to volnoběhem, jen se to na volnoběh uchlastává a bude se dál řešit ještě pár problémů co s tím ale nesouvisí.

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 srp 2012 17:50 
Offline

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 2
Vůz: S 40 1,8 2009
Ahoj vsem,

potrebuju poradit..

Pri startu na studenej motor, klesaji otacky a nekdy i zhasne motor..po chvilce, kdyz se malinko motor ohreje, tak uz je to v pohode..

Mam S40/2009 na LPG..Menil jsem svicky, chvili byl klid..

Nevim, jestli je to tim ventilem..Nebo cim..Ve volnobehu to trochu brumla, ale otacky jsou OK..

Diky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 zář 2012 22:00 
Offline
Servisman
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 4583
Bydliště: Zlín
Vůz: S80, 2,4
Problém přetrvává i když se uzavře ventil plynu ? Jen aby se vyloučila možnost, že se při studeném motoru dostává do směsi vzduch-benzín, navíc ještě plyn.

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 zář 2012 16:22 
Offline

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 2
Vůz: S 40 1,8 2009
Ahoj..

jak se to pozna ??

Pak uz behem dne nskoci uplne bezproblemu..Nevim, mozna jezdit chvili na benzin..


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.090s | 21 Queries | GZIP : Off ]