Právě je 21 kvě 2018 11:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 23 říj 2012 12:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2011
Příspěvky: 640
Bydliště: Milevsko, ČB
Vůz: XC60 2.4D 09, S40 1.8 97
jirksy píše:
Ahoj :ryba:

Volnoběžný ventil jsem vyčistil ale otáčky stále na nic zkusím popsat průběh: přišlápnu plyn otáčky vyskočí (přišlápnu jen tochu), nechám spadnout. Jenže místo aby se uklidnily pdadají chvíliemi do hodně nízých až se motor kukcne a auto otřese, při tom kucknutí kotor sám otáčky maličko zvedne ale vzápětí zase spadnou dolů a motor se kuckne to se opakuje periodicky 20sekund i dýl. Pokud motor nechám na volnoběhu dýl po téhle době se uklidní a otáčky se začnou držet samy ale občas se stejně přidusí.

PS: už jsem z toho zoufalý, vyměnil jsem svíčky i rozvody atd v domění že to pomůže ale problém stále trvá (i když tu přidušování již není tak markantní jak bývalo) servisák co mě to dělal říkal ještě něco o servomotoru který neměnil a že to možná bude tím. Nemáte někdo zkušenost? :roll:


Jak jste tento problém nakonec vyřešili? Mam stejný. Otáčky jsou nízké a každou chvílí se motor "zadusí", ale okamžitě zvedne otáčky a nechcípne. Ventil jsem čistil a bez výsledku. Tak nevím jestli mi pomůže čištění škrtící klapky... nebo co s tím

_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (120kW, 320Nm, AWD, AT) 2009
S40 - 1.8 (85kW, FWD, MT) 1997


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2013 13:13 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1880
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Může to být cokoli váha vzduchu ,čidlo teploty,čidlo polohy škrtíící klapky atd. nejlépe udělat diagnostiku .Nebo měnit a měnit díly za nové ,ale to se vydáš zbytečně z peněz.

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2013 16:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2011
Příspěvky: 640
Bydliště: Milevsko, ČB
Vůz: XC60 2.4D 09, S40 1.8 97
Nakonec se to zhoršilo tím směrem, že když jsem jel po rovince a držel jsem jen lehce plyn třeba na 70, tak auto škubalo všema směrama. Tak jsem zkusil snímač polohy škrtící klapky a trefil jsem to :)

_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (120kW, 320Nm, AWD, AT) 2009
S40 - 1.8 (85kW, FWD, MT) 1997


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2013 17:57 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1880
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Tak hlavně ,že jsi to našel.

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 říj 2013 11:58 
Offline

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 60
Bydliště: Chrudim
Vůz: V40 B4184S2 1,8 2004
Ahoj, nevíte prosím do kterých Fordů se dával tento ventil? Nebo jinak, pasuje ventil z Forda (kterého?) do Volva V40?
Zajímavé povídání tady: http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=iab


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 říj 2013 15:26 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2007
Příspěvky: 5299
Bydliště: České Budějovice
Proč by měl pasovat zrovna z Forda?

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 říj 2013 19:43 
Offline

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 60
Bydliště: Chrudim
Vůz: V40 B4184S2 1,8 2004
Mám na něm vyraženo logo FORD, tak mě napadlo, že by mohl pasovat i do Forda. Potom by bylo možná snažší a levnější ventil sehnat v případě nefunkčnosti.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2014 18:03 
Offline

Registrován: březen 2014
Příspěvky: 2
Vůz: V50 2.0 momentum,R.v.2004
Ahojte vsetci Volvisti.Potrebujem surne poradit.Mam volvo v50 2.0. momentum r.v.2004.
Neni som odbornik na auta a ani sa im moc nerozumiem,moje auto ma nabehane 141 000km.Skoro vsetko funguje tak ako ma,akurat to nezavisle kurenie mi robi vrasky na cele.Stava sa to pravidelne ze auto zacne neuveritelne dymit,vacsinou ked zastavim.Kukal som na to a ten dym je z kurenia,z toho malého vyfuku.Neviem,ale myslim si ze to kurenie je od Webasta.Budem vam fakt vdacny za kazdu radu,alebo nazor,pripadne tip na dobry servis.Inak som fakt spokojny co sa tyka motorickej stranky,frci to jak blazen.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 říj 2014 18:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2012
Příspěvky: 691
Bydliště: Havířov
Bydliště: Havr
Vůz: V70 2,0 166Kw 1999-LPG
Zdravím
Kde seženu to těsnění pod volnoběžný ventil?Nebo stačí z papíru?
Začalo mi to chcípat za studena na BA.Na LPG to jede normálně.Po zahřátí to jede normálně.A po přidání plynu se jakoby přidusí,ale pak zas jede normálně.Klapka,svíčky,volnoběžný ventil?
Díky za rady. :beer: :beer:
Takže budu čistit. :x :x

_________________
Je VOLVO V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
bylo:Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA FIAT MAREA WEEKEND 16,16v LPG-zelená metla na hlínách -Škoda Forman 136 GLX-LPG Red Střep-Škoda 120L lpg KARKULKA-Škoda 105 S ANDULKA


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 říj 2014 19:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2011
Příspěvky: 640
Bydliště: Milevsko, ČB
Vůz: XC60 2.4D 09, S40 1.8 97
Pepino33 píše:
Zdravím
Kde seženu to těsnění pod volnoběžný ventil?Nebo stačí z papíru?
Začalo mi to chcípat za studena na BA.Na LPG to jede normálně.Po zahřátí to jede normálně.A po přidání plynu se jakoby přidusí,ale pak zas jede normálně.Klapka,svíčky,volnoběžný ventil?
Díky za rady. :beer: :beer:
Takže budu čistit. :x :x


Já nový těsnění nedávám, to starý mam napevno k části, která zůstává na autě a problémy s tím nejsou... čistil jsem to tušim 2x, prvně z nouze a pak jen z prevence :)

_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (120kW, 320Nm, AWD, AT) 2009
S40 - 1.8 (85kW, FWD, MT) 1997


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 říj 2014 22:16 
Offline
Profi prodejce

Registrován: srpen 2004
Příspěvky: 603
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Seřídit plyn.

_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 říj 2017 20:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2017
Příspěvky: 1
Bydliště: Zlin
Vůz: S40 1.8 2005
Zdravim vsechny :)

Posledni 2 az 3 tydny zacalo auto zlobit pri startovani. V nekterych momentech motor naskoci, ale drzi si pomerne nizke otazky (1100, nekdy klesne pod), jindy po otoceni klicem neudrzi beh a nechytne bez problemu, nekdy je zase nutne mu pomoct a pridat plyn aby motor udrzel.

Jedna se o S40, 2005, 1.8 benzin, 92kw. Auto ma najeto kolem 237 000km, cekaji nas rozvody, podzimni udrzba (oleje, filtry, atp)

Nemate nekdo zkusenosti v cem by mohl byt problem? Dekuju moc :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 říj 2017 21:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2007
Příspěvky: 2271
Bydliště: hmmm
Bydliště: Horne Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
vo vsetkem, skuste vycistit klapku. velmi jednoduche,urcite zvladnete, kalibacia sa robi jazdou a statim na volnobehu (ale skalibruje sa to samo aj bez specialnej procedury) kupte si na to sprej a vezmite pouzitu zubnu kefku. odporucam klapku demontovat a pekne vycistit aj zozadu.

_________________
kwiko 0949 I26 I5I


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 říj 2017 15:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2017
Příspěvky: 14
Bydliště: Kolín
Vůz: V40 2.0 T
ahoj volvaci. Vyjel jsem nádrž víc než jsem chtěl, nicméně na benzínku jsem v poho dojel. ale po dotankovani motor nedrží otáčky na volnoběh :( Vyčistil jsem klapku i ventil volnoběhu, ale furt stejný. za jízdy se to ještě dá, ale jak zastavuji otáčky klesají až do nuly... Někdo nějaký nápad? díky

V40 2.0T 120kW 2001


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 říj 2017 00:00 
Offline

Registrován: září 2013
Příspěvky: 19
Vůz: S40 1,6D 09"
Ahoj volvaci. tak ja mam opacny problem s otackama. Me naopak vyleti vzhuru k 1600 a pak kolisaji na volnobeh. 700 az 1600. Motor se neustale houpe. Kdyz je studeny tak ok. Ale ja se zahreje tak se houpe. ale furt. Myslite ze je to take volnobezny ventil? Cistil jsem ho a nic. Furt stejny. Mam V40 2.0T 118kw. Co by to mohlo byt jeste kdyz ne ventil? Diky za rady.....

_________________
Volvo S40II r.v 2009 1,6d
SAAB 9-5 r.v.99 3.0v6t


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Jiri.T a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.089s | 21 Queries | GZIP : Off ]