EGR VENTIL

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12
Registrován: 8 roků
Bydliště: Helpa
Vůz: Volvo v50

#1 EGR VENTIL

Příspěvek od Lenorion »

Mam volvo v50 2 liter.diesel 100kw
Chcem sa opýtať ci zablentovať erg ventil alebo nie, aké máte skúsenosti.

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#2 EGR VENTIL

Příspěvek od kwiko »

osobne si myslim ze je jednoduchsie ak sa pridiera a cistenie nepomohlo ho vymenit za novy, ako riesit upravu software vozidla.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1143
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: V40 1.9D

#3 EGR VENTIL

Příspěvek od labanos »

Dotaz, mám problémy, které jsem popsal v jiném vlákně. Dneska jsem zkusil, co udělá když odpojím konektor k EGR. Mám D4192T3.
Samotný ventil EGR je zaneřáděný od oleje, olej se dostal až ke konektoru (nějak vnitřkem, nevím?). Dneska jsem ho odpojil a závada se zatím neprojevila a potřeboval bych tak jezdit delší dobu abych to potvrdil. Nezaznamenal jsem žádný nouzák.

Dotazy:
1. Je ventil defaultně vypnutý a otevírá se až povelem z ECU?
2. Dá se normálně jezdit s odpojeným konektorem - čili dojde k tím EGR off bez záslepek a dalších problémů? Neřeším záznam chyby na diagnostice, ale provoz auta bez omezení?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1143
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: V40 1.9D

#4 EGR VENTIL

Příspěvek od labanos »

Ok, takže problémem je EGR ventil, který při akceleraci začne pulzovat. Auto potom trhaně zrychluje.
Sledoval jsem to na diagnostice a napětí na ventilu se náhodně hýbe za všech okolností místo aby byl ON nebo OFF. Vím, že se samotným EGR problém není, zkoušel jsem jiný.
S odpojeným EGR funguje všechno normálně, na ostatních snímačích nejsou žádné excesy, takže tak teď jezdím.

Nějaké návrhy proč jdou do EGR zmatené povely?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 81
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Martin
Vůz: V70II
Bydliště: Slovensko

#5 EGR VENTIL

Příspěvek od laci »

Pri vymene alebo cisteni EGR,je nutne urobit reset egr aby sa mohli nacitat nove adaptacne hodnoty.Treba to urobit origo diag.Inaksie sa aj novy ventil bude chovat ako ten stary pred vymenou. :)
_________________
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1143
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: V40 1.9D

#6 EGR VENTIL

Příspěvek od labanos »

Díky. Víte o někom z mého, okolí kromě origo servisu a Amba, kdo má origo diagnostiku?

Taky bych si mohl položit otázku jestli to aktivovat a prasit si sání.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“