Plan je nasledovny:
ladenie ECU - realnych je 250+ PS a 550nm, podla skusenosti je spojka schopna pracovat s krutakom idealne do 500nm. nad toto je to otazka zivotnosti do 20-25tkm kym zacne klzat. Mne staci do 230PS a 500nm..
IC - nic moc som nenasiel takze bud custom vyroba o rozmeroch jadra 3.5" X 8" X 22" s vyvodmi 2.25" /tj 5.7cm / alebo Bell FMIC ekvivalent pri ktorom treba rezat z auta plus vydaje cca 800e
neskor mozno iny downpipe, dpf off atd. ale myslim ze pri vykone ktory chcem mat su to dalej zbytocne investicie.
otazky:
ladenie, tuner - vacsinou ponukaju standard a vacsinou ponukaju na automat, koho zvolit? vyssie spomenute je RICA z Holandska.
intercooler - majster na vyrobu? ake jadro pouzit v pripade vyroby na mieru?
C30 D5 remap na 230ps vs. 500nm
- Autor
- Zpráva
#1 C30 D5 remap na 230ps vs. 500nm
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#2 C30 D5 remap na 230ps vs. 500nm
Ic od do88 ne?nebo je nedela?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
#3 C30 D5 remap na 230ps vs. 500nm
teoreticky je to ono, s tym rozdielom ze T5 ma tlakovy senzor na opacnej strane - na spolujazdcovej. uvazoval som aj nad IC z Focusu RS mk2 ale ten tam zrejme sediet nebude kvoli inemu rozlozeniu predku. tu na SK som dohladal vyrobcov custom chladicov, som zvedavy na cenu.3m3 píše:Ic od do88 ne?nebo je nedela?
kazdopadne do88 ma polovicnu cenu v porovnani s Bell-om z USA, takze dobry smer. dik
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#4 C30 D5 remap na 230ps vs. 500nm
Někde jsem četl ze inercoler na C30 D5 je dobře dimenzovanej že není potřeba ho měnit. Tady jeden kousek http://www.vivaperformance.com/front-mount-intercooler-s40-v50-and-c30-c70/
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek