To opravdu volva V50 jsou takove hujdy????
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#26 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Jj tak jasne chápu že se musí vždy něco udělat bohužel tenhle kus je unikát jedno se udělá další vyleze.
Mě spíš zarazilo to že servis auto asi neprohlédl jen ho umyl a poslal dál s tím že je vše ok a minimálně rok se nebude muset nic dělat. A ono opak je pravdou začlo to aditivama pokračuje brzdy uložení atd. Chápu že dstc a podobně vymoženosti se mohou objevit ale tady to jde jedno za druhým a ještě mechanické věci. Teď ještě zjistit že to má najeto vic než těch 230 či kolik tam je a bude to Gut.
Mě spíš zarazilo to že servis auto asi neprohlédl jen ho umyl a poslal dál s tím že je vše ok a minimálně rok se nebude muset nic dělat. A ono opak je pravdou začlo to aditivama pokračuje brzdy uložení atd. Chápu že dstc a podobně vymoženosti se mohou objevit ale tady to jde jedno za druhým a ještě mechanické věci. Teď ještě zjistit že to má najeto vic než těch 230 či kolik tam je a bude to Gut.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#27 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Auto bez investic - takové kouzelné slovíčkaření. Příště se zeptej, zda ti to dají písemně a se zárukou. Protože jestli ne, tak jsou to jen slova do větru.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#28 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
To už dnes vím spíš mě mrzí že holka na své první koupené auto nebude mít dobrou vzpomínku jsou to starosti a peníze navíc nu což to je život a zkušenosti k nezaplacení.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#29 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Tak řešilo se s nima co s tím, ale vyšlo to stejné jako když to dám opravit jinam nebo si to vyměníme doma. Jde o to že by se to tam musel odvézt pak domu a zas pro to jet. Mě spíš zamrzelo že servis garantoval auto bez investic, ale skutečnost je jiná.old.fashioned píše:Důsledně bych s r-speedem řešil jeho odpovědnost za vady, ovšem nedomnívám se, že by garantoval auto bez vad. Podvozek za 20 tisíc je snad normální investice u ojetýho auta.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#30 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Garantoval, nebo inzeroval?
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5008
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#31 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Tak to Vás natách matko...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#32 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Inzeroval a když jsme to kupovali tak i tvrdil jak je postavena smlouva neví ale počítám že to bude klasika.jou81 píše:Garantoval, nebo inzeroval?
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#33 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Tož pravdu diz strýcůPINĎABC píše:Tak to Vás natách matko...
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#34 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Přesto mě zaráží že se nove volvo po cca 250 tis tak sype.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#35 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Místní mě ukamenujou, ale 250000 zas tak málo není. Hlavně nikdy nevíš jak s tím kdo jezdil. A pokud neznáš předchozího majitele je to vždy sázka do loterie. S R-speedem jsi to řešil?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#36 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Jo mladej im volal jednou to bylo ať to dovezou že se na to podívaj pak zas ať to dám opravit jinam že se nějak dohodnou. Teď nakonec ať se to zas doveze že mu to opravej maj prý levnější díly. Bohužel Lbc a Náchod je z ruky a opravit brzdy si můžu doma ceny dílů mám také za slušnou cenu.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 85
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Náchod
- Vůz: Volvo S60 T6 Heico 014/100 MY2011
- Kontaktovat uživatele:
#37 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Tak to tu s rozpaky pročítám a připadám si jak pitomec...
Tak by jsem se k tomu chtěl taky trochu vyjádřit..
1. Majitel V50 mi cca v půlce srpna volal a to cca 3 měsíce od koupě, že je prý špatná jednotka aditiv, že to někomu psalo na diagnostice, na to jsem odpovídal, že to nemusí být zrovna jednotka, ale třeba jen malé množství aditiv, které stačí doplnit a odkázal jsem ho nejblíže k bydlišti a to k Pavlu Formánkovi do Cvikova.
2. Po návštěvě v servisu ve Cvikově a opravdu jen doplnění aditiv, mi majitel V50 říkal, že jsou prý špatné zadní brzdy, že kotouče mají 7 mm a je nutná kompletní výměna zadních brzd a že je také špatné žhavící relé a oprava prý bude stát cca 16tis, tak jsem na to odpovídal, ať to tam opravovat nenecháva, že to uděláme určitě levněji a cenu jsem říkal cca 8000 tis.
Druhý den jsme spolu mluvili a ješto padlo slovo na přední osu, která je prý zcela v p... , na to konto jsem říkal, že to nechápu, protože při prodeji se auto chovalo normálně a při jízdě nic netlouklo a podobně a už mi bylo naznačováno že by jsme měli vše opravit v rámci reklamace, když mělo být auto bez investic..., tak jsem říkal, že jsou dva úhly pohledu na to co je špatně, jedna věc, je ta, že se auto opravdu nedá udržet na silnici a na první díře by z toho měl vypadnout motor nebo čepy atd..., což si nemyslím, že by byl tento případ a druhý pohled je, " že by to chtělo vyměnit" , což by chtělo vyměnit vždy na každém autě něco, které kamkoliv do servisu dorazí a někdo to prohlíží...
A ještě jsem mu říkal, že po mě nemůže chtít, aby jsem vše ZDARMA vyměnil u 10let starého vozu za +- 100k, tak jsme se dohodli, že se vůz přistaví v neděli 28.8. nebo v ponělí 29.8. ráno a bude u nás do pátku a my se na to podíváme a zkusíme najít nejlepší řešení, aby obě strany byly spokojené, máme tu dost V50 na díly, tak věřím, že ta varianta byla možná..
Nicméně od toho konce srpna mne nikdo nekontaktoval a auto bez jakéhokoliv telefonátu na domluvený termín nedorazilo...
A teď tu čtu takové věci, jako je vysávání peněz z účtu a že se sype jedna věc za druhoua a ještě k tomu chyba motoru a DSTC, což může být 100 a jedna věc.
A zatím nevím vlastě vůbec nic!!! Co se teda vlastně sype, co se opravovalo a měnilo, prostě žádná konkrétní vyčíslená oprava!!!!
Auta prodávám už 20let a pokaždé se snažím, aby bylo vše OK, ale bohužel auta jsou jen auta a bez problémů nejsou skoro žádná, ani ta novější nebo s menším nájezdem.Prodávané auto jezdilo naprosto normálně, bez jakýchkoliv příznaků něčeho špatného a diagnostika žádné chyby nehlásila, takže já mám svědomí opravdu čisté, ale jak píšu, když k nám do servisu s tím autem nikdo nepřijede a nevím co se děje, tak přece nemohu nic vyřešit...
Uuuuf to byla slohová práce....
Takže odemne k tomuto tématu asi vše...
Tak by jsem se k tomu chtěl taky trochu vyjádřit..
1. Majitel V50 mi cca v půlce srpna volal a to cca 3 měsíce od koupě, že je prý špatná jednotka aditiv, že to někomu psalo na diagnostice, na to jsem odpovídal, že to nemusí být zrovna jednotka, ale třeba jen malé množství aditiv, které stačí doplnit a odkázal jsem ho nejblíže k bydlišti a to k Pavlu Formánkovi do Cvikova.
2. Po návštěvě v servisu ve Cvikově a opravdu jen doplnění aditiv, mi majitel V50 říkal, že jsou prý špatné zadní brzdy, že kotouče mají 7 mm a je nutná kompletní výměna zadních brzd a že je také špatné žhavící relé a oprava prý bude stát cca 16tis, tak jsem na to odpovídal, ať to tam opravovat nenecháva, že to uděláme určitě levněji a cenu jsem říkal cca 8000 tis.
Druhý den jsme spolu mluvili a ješto padlo slovo na přední osu, která je prý zcela v p... , na to konto jsem říkal, že to nechápu, protože při prodeji se auto chovalo normálně a při jízdě nic netlouklo a podobně a už mi bylo naznačováno že by jsme měli vše opravit v rámci reklamace, když mělo být auto bez investic..., tak jsem říkal, že jsou dva úhly pohledu na to co je špatně, jedna věc, je ta, že se auto opravdu nedá udržet na silnici a na první díře by z toho měl vypadnout motor nebo čepy atd..., což si nemyslím, že by byl tento případ a druhý pohled je, " že by to chtělo vyměnit" , což by chtělo vyměnit vždy na každém autě něco, které kamkoliv do servisu dorazí a někdo to prohlíží...
A ještě jsem mu říkal, že po mě nemůže chtít, aby jsem vše ZDARMA vyměnil u 10let starého vozu za +- 100k, tak jsme se dohodli, že se vůz přistaví v neděli 28.8. nebo v ponělí 29.8. ráno a bude u nás do pátku a my se na to podíváme a zkusíme najít nejlepší řešení, aby obě strany byly spokojené, máme tu dost V50 na díly, tak věřím, že ta varianta byla možná..
Nicméně od toho konce srpna mne nikdo nekontaktoval a auto bez jakéhokoliv telefonátu na domluvený termín nedorazilo...
A teď tu čtu takové věci, jako je vysávání peněz z účtu a že se sype jedna věc za druhoua a ještě k tomu chyba motoru a DSTC, což může být 100 a jedna věc.
A zatím nevím vlastě vůbec nic!!! Co se teda vlastně sype, co se opravovalo a měnilo, prostě žádná konkrétní vyčíslená oprava!!!!
Auta prodávám už 20let a pokaždé se snažím, aby bylo vše OK, ale bohužel auta jsou jen auta a bez problémů nejsou skoro žádná, ani ta novější nebo s menším nájezdem.Prodávané auto jezdilo naprosto normálně, bez jakýchkoliv příznaků něčeho špatného a diagnostika žádné chyby nehlásila, takže já mám svědomí opravdu čisté, ale jak píšu, když k nám do servisu s tím autem nikdo nepřijede a nevím co se děje, tak přece nemohu nic vyřešit...
Uuuuf to byla slohová práce....
Takže odemne k tomuto tématu asi vše...
_________________
Volvo V90CC T6 Ocean Race MY2018
Volvo 740 1990 najeto pouhých 34000km ex Jaroslav Seifert,Volvo 780 Bertone D24TIC 1986
VOLVO Servis/Díly/Vozy NÁCHOD http://www.r-speed.cz Tel.: 608 110 071
Volvo V90CC T6 Ocean Race MY2018
Volvo 740 1990 najeto pouhých 34000km ex Jaroslav Seifert,Volvo 780 Bertone D24TIC 1986
VOLVO Servis/Díly/Vozy NÁCHOD http://www.r-speed.cz Tel.: 608 110 071
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#38 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Tomu řikám argumentace.
Takže je to opět, a jako ve většině případech, jen o komunikaci...
Takže je to opět, a jako ve většině případech, jen o komunikaci...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#39 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Tak nikde nebylo psano ze za vse muze r-speed jen jsem napsal ze auto bylo deklarovano bez investic a po cca 3 mesicich se sype.
Nic ve zlem ale nez se auto prodavalo tak se preci muzu podivat jestli je tam dost aditiv a kupujicimu rict bude potreba dolit a brzdy jsou na hranici zivotnosti a to same ulozeni ramen.
Ano auto bylo na diagnostice u pana Motla (D5T5) ten rekl vypada to na adm modul Formanek nema cas tak se to odvezlo do T6R kde teda dolili aditiva a prohledli komplet podvozek. Zaver byl jak je napsano brzdy ko ulozeni ko plus ro rele. To dstc vyskocilo ted a jak jsem psal z toho te nikdo neobvinuje. Jen me zarazilo zes rikal bez investic a po cca 4 tis km jsou brzdy a ulozeni ko. Bude se to resit za pochodu udelaj se brzdy a ulozeni dily budou pres znameho a oprava probehne o vikendech. Nema cenu to vozit z lbc do nachoda. On nadpis je jiny a ne ze r-speed stoji za starou backoru. Tam me zarazilo to bez investice.
Nic ve zlem ale nez se auto prodavalo tak se preci muzu podivat jestli je tam dost aditiv a kupujicimu rict bude potreba dolit a brzdy jsou na hranici zivotnosti a to same ulozeni ramen.
Ano auto bylo na diagnostice u pana Motla (D5T5) ten rekl vypada to na adm modul Formanek nema cas tak se to odvezlo do T6R kde teda dolili aditiva a prohledli komplet podvozek. Zaver byl jak je napsano brzdy ko ulozeni ko plus ro rele. To dstc vyskocilo ted a jak jsem psal z toho te nikdo neobvinuje. Jen me zarazilo zes rikal bez investic a po cca 4 tis km jsou brzdy a ulozeni ko. Bude se to resit za pochodu udelaj se brzdy a ulozeni dily budou pres znameho a oprava probehne o vikendech. Nema cenu to vozit z lbc do nachoda. On nadpis je jiny a ne ze r-speed stoji za starou backoru. Tam me zarazilo to bez investice.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4938
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#40 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Když jsem si koupil ten svůj hačaperk, tak mi po deseti tis. začala téct brzdovka z pracovního válečku spojky, je to součást ložiska. Gumička za stovku.
Almara ven, když už tak nová spojka a pár dalších věcí - celkem za dvacku. Ani náhodou by mě nenapadlo stěžovat si na prodejce, že mi prodal krám, do kterého sypu peníze. Prostě jsem si koupil deset let starou káru a musím s tím počítat. Tak to prostě je.
Almara ven, když už tak nová spojka a pár dalších věcí - celkem za dvacku. Ani náhodou by mě nenapadlo stěžovat si na prodejce, že mi prodal krám, do kterého sypu peníze. Prostě jsem si koupil deset let starou káru a musím s tím počítat. Tak to prostě je.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#41 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Tohle úsloví patří k hantýrce při prodeji ojetých aut. Myslím, že to znamená, že na autě byla udělána pravidelná běžná údržba a byly odstraněny existující (a známé) závady.Pegos píše:... ze auto bylo deklarovano bez investic ...
Ve výsledku to znamená, že plánovaná údržba nebude ihned po koupi. Závady však přicházejí nečekaně a nezvány. U 10+ auta se to prostě musí čekat, ale tohle nikdo nikdy nechce slyšet. Auta se plánují na životnost 5 let/200tis km. - cokoli příjde dříve. Smutná realita. A jakkoli auto překoná tyto limity, je to už jen příjemné překvapení.
U platformy P1 (V50/S40/C70/C30) na plánování životnosti tvrdě pracovali američtí inženýři (dle zadání tehdejších Ford majitelů Volva). Zadání je "good enough" a musí to vydržet těch 5 let/200tkm. To se jim u P1 povedlo dobře.
Platforma P2 (S80/S60/V/XC70II/XC90) byla ještě poctivá švédská a v posledních létech nabývám dojmu, že taková S80 2000 je na tom často lépe než např. V50 2006. Ve všech ohledech. Vidět pěknou P2 s nájezdem 300tkm není výjimka, totéž u P1 už výjimka spíše je. Nebo také kasička.
Samostatnou kapitolou je generace P3 (V/XC70III, S80II, S60II/V/XC60, atp.) což je přeci jen vyšší třída a šetřit se sice muselo, leč auta byla v prodejně minimálně 2x dražší, s tím, že železa tam nutně 2x více není. Takže možná tato auta nejsou tolik odolná jako P2, přesto jsou to stále dobré vozy.
V kostce: myslím, že Volvo si chybu s uvedením o-cost-cut-ovaných P1 na trh uvědomilo v tom, že levná a "méně dobrá" auta poškozují jméno značky. Proto v dnešní modelové řadě takového nic vidět není a P1 byla jen v tichosti odstraněna z nabídky postupně v minulém desetiletí. Nová V40 se prodává jen málo, je založená na dílech z P3.
Ale to jsou jen moje spekulace.
Když mám někomu doporučit auto, tak v daném limitu peněz raději starší P2 než novější P1, která má sice trošku modernější a stále ještě atraktivnější vzhled, avšak u P2 nejsou tolik slyšet příběhy podobné tomu tvému. Ačkoli se jistě najdou lidé s P1 plně spokojení a lidé, kteří mají P2 kasičky.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#42 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Pokud bylo deklarováno "bez investic", tak by tam neměly být brzdy a uložení přední nápravy těsně před smrtí. Ono tlacháním nic nevyřešíš. Nech si to spravit, a pak se obrať na prodejce. Doporučuju předtím detailně zadokumentovat a nechat si demontované díly.
Naposledy upravil(a) old.fashioned dne 07 zář 2016 20:32, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 21
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: V60 OR
#43 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Asi toho bylo napsáno už dost, a já bych měl držet hubu. Ale promiň, pokud napíšeš, že R-speed za to nemůže, ale následně píšeš něco o tom, že před prodejem tohle mělo být jasné, tak je to protimluv jak prase. Jestli R-speed jako solidní prodejce nabízel servis u sebe, a tys ho nevyužil, tak ho stavíš pro mne do dost nepochopitelné situace, se kterou nemůže nic dělat. Dolití aditiv u tohoto auta je jen spotřebák, brzdy taky a nápravy je věc názoru. Od začátku Ti zde nerozumím a já se snažil jen bránit Volva před útokem, který si snad nezaslouží .... Teď jen snad, ať to dáte o víkendech dohromady a auto bude sloužit tak jak máPegos píše:Tak nikde nebylo psano ze za vse muze r-speed jen jsem napsal ze auto bylo deklarovano bez investic a po cca 3 mesicich se sype.
Nic ve zlem ale nez se auto prodavalo tak se preci muzu podivat jestli je tam dost aditiv a kupujicimu rict bude potreba dolit a brzdy jsou na hranici zivotnosti a to same ulozeni ramen.
Ano auto bylo na diagnostice u pana Motla (D5T5) ten rekl vypada to na adm modul Formanek nema cas tak se to odvezlo do T6R kde teda dolili aditiva a prohledli komplet podvozek. Zaver byl jak je napsano brzdy ko ulozeni ko plus ro rele. To dstc vyskocilo ted a jak jsem psal z toho te nikdo neobvinuje. Jen me zarazilo zes rikal bez investic a po cca 4 tis km jsou brzdy a ulozeni ko. Bude se to resit za pochodu udelaj se brzdy a ulozeni dily budou pres znameho a oprava probehne o vikendech. Nema cenu to vozit z lbc do nachoda. On nadpis je jiny a ne ze r-speed stoji za starou backoru. Tam me zarazilo to bez investice.
_________________
V60 2.4D MY2015....
V50 2.0D MY2009....
V50 2.0D MY2008....
V60 2.4D MY2015....
V50 2.0D MY2009....
V50 2.0D MY2008....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 198
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
#44 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Pokud kupuju auto od laika tak "bez investic" opravdu nic neznamena a to muze prisahat na co chce. Ale pokud se nekdo zivi opravami a prodejem aut a tim padem se da predpokladat ze snadno pozna brzdy nebo napravu pred smrti, tak tam uz uvedeni "bez investic" ma nejakou vahu. Ta situace se da interpretovat tak, ze bud prodejce o vadach vedel a zamlcel a tam zakon mluvi jasne ve prospech kupujiciho, nebo ten prodejce nepoznal a tim to muze vypovidat o kvalite jeho usudku jako servisaka.
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
#45 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Původně jsem do toho nechtěl vstupovat,nicméně:
Auto bez investic:Ročně najedu cca 70000km takže co je pro mne auto bez investic??Jsem schopen za měsíc najet 10000km jezdím brzda plyn,takže bych po třech měsících měl požadovat nový podvozek,nové brzdy a taky asi výměnu oleje ne??Uvědomme si prosím,že žádný prodejce,ani se sebelepším svědomím nemůže odpovídat za auto staré 10 let.Prožil jsem si to osobně,když jsem si dal své auto dohromady a stejně se vyskytlo to,nebo ono.Na druhou stranu,člověk,který jede kupovat auto,aniž by si ssebou vzal nezávislého odborníka je blázen a nemůže čekat,že všichni prodejci kteří říkají bez investic odhalí a přiznají závady auta,které navíc nemusí být nebezpečné,nebo nutné okamžitě řešit.Vezmu-li třebas přední nápravu.I pokud uděláte nové silentbloky origo Volvo,tak Vám na STK řeknou,že jsou silentbloky měkké.Z STK vás nevyhodí,ale máte pocit,že je to správné???Takhle bych mohl pokračovat do aleluja.Je otázkou pohledu,co je auto bez investic,protože třebas prázdná nádobka ostřikovače je investice,taktéž zakoupení dálniční známky apod.Takže pokud chcete auto "bez investic" můžete doufat,že při koupi nového se Vám tohle podaří!Od R-speeda jsem párkrát byl přizván na poradenství při koupi,něco jsme koupili a něco bylo z mého pohledu neodpovídající ceně.Ale tohle si každý musí určit sám,každý má tuto hranici postavenou jinak.
Auto bez investic:Ročně najedu cca 70000km takže co je pro mne auto bez investic??Jsem schopen za měsíc najet 10000km jezdím brzda plyn,takže bych po třech měsících měl požadovat nový podvozek,nové brzdy a taky asi výměnu oleje ne??Uvědomme si prosím,že žádný prodejce,ani se sebelepším svědomím nemůže odpovídat za auto staré 10 let.Prožil jsem si to osobně,když jsem si dal své auto dohromady a stejně se vyskytlo to,nebo ono.Na druhou stranu,člověk,který jede kupovat auto,aniž by si ssebou vzal nezávislého odborníka je blázen a nemůže čekat,že všichni prodejci kteří říkají bez investic odhalí a přiznají závady auta,které navíc nemusí být nebezpečné,nebo nutné okamžitě řešit.Vezmu-li třebas přední nápravu.I pokud uděláte nové silentbloky origo Volvo,tak Vám na STK řeknou,že jsou silentbloky měkké.Z STK vás nevyhodí,ale máte pocit,že je to správné???Takhle bych mohl pokračovat do aleluja.Je otázkou pohledu,co je auto bez investic,protože třebas prázdná nádobka ostřikovače je investice,taktéž zakoupení dálniční známky apod.Takže pokud chcete auto "bez investic" můžete doufat,že při koupi nového se Vám tohle podaří!Od R-speeda jsem párkrát byl přizván na poradenství při koupi,něco jsme koupili a něco bylo z mého pohledu neodpovídající ceně.Ale tohle si každý musí určit sám,každý má tuto hranici postavenou jinak.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: C70 B5244T 2001 manual
#46 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Nerad bych se nekoho dotknul, nic ve zlem, ale pokud pro nekoho jsou cepy a brzdy "investice", tak by asi mel namisto automobilu uvazovat o jizdnim kole, kde duse stoji okolo stovky a brzdy menite max 1x za zivot. Investice jak ja to slovo vnimam ve spojistosti s opravama auta, podle me je neco na urovni praskle hlavy, propaleneho tesneni pod ni, vylagrovany dvouhmotak a podobne "skutecne" investice.
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#47 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Příteli, doba se změnila a kolo, když se bere vážně, začíná být velmi drahým koníčkem.escobar píše: ale pokud pro nekoho jsou cepy a brzdy "investice", tak by asi mel namisto automobilu uvazovat o jizdnim kole, kde duse stoji okolo stovky a brzdy menite max 1x za zivot.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: C70 B5244T 2001 manual
#48 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
To nerozporuju. Ale mam jedno kolo pres deset let, silnicaka, bylo ojete, stalo me 2000,-. Jezdnim na nem do prace. Za tu dobu kolik jsem utopil v autech penez (ciste na dilech a udrzbe), za to bych mel tech kol minimalne 100hajnej píše:Příteli, doba se změnila a kolo, když se bere vážně, začíná být velmi drahým koníčkem.escobar píše: ale pokud pro nekoho jsou cepy a brzdy "investice", tak by asi mel namisto automobilu uvazovat o jizdnim kole, kde duse stoji okolo stovky a brzdy menite max 1x za zivot.
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#49 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Je kolo a kolo, každý má jiné potřeby.
Pokud chce člověk kvalitu tak dá za kolo podobně jak za ojeté volvo (rovněž náklady na každoroční údržbu jsou podobné)
Pokud chce člověk kvalitu tak dá za kolo podobně jak za ojeté volvo (rovněž náklady na každoroční údržbu jsou podobné)
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#50 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Kolo me na udrzbe stoji vic jak auto ono taky na nem vic jak autem najedu.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek