Právě je 21 dub 2018 21:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 19 zář 2016 18:58 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 4529
Bydliště: Bílovec
Bydliště: Wagstadt
Vůz: V70II2,4T lpg 80II 3,2 AWD
Kvalitní nafta není nic jí eho než přidány předražený VIF :lol:
Nejlepší fap je žádný
:D :D :D

_________________
S80II 3,2 AWD
Byla první C30 1,6D 2007 270000km
http://pindovaoptika.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 zář 2016 19:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3897
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: XC70-T6/S80-V8/MX5
To je zajímavá informace = chtělo by to uvést nějaký zdroj? Totiž - čímpak asi dopují naftu v případě uvedených "prémiových" paliv? Předpokládám, že taky VIFem, jen z trošku většího balení.

Aniž bych byl tribotechnický expert, tak o tomto lehce pochybuji - tedy, že by "VIFování" nějak likvidovalo FAP (DPF). I kdyby, tak si motorová jednotka sama (za pomocí informací ze senzorů) o regeneraci řekne včas sama. To spíše mizerný stav vstřikovačů a styl provozu auta, kdy hodně hulí (= např. studené) začne zanášet DPF rychleji, než je zdrávo.

Kolem DPF panují mraky městských legend, málokdo má však nějaké relevantní a opakovatelné podmínky, ze kterých by šlo nějak usuzovat na uvedené vlivy...

Zdravé D5ky regenerují přibližně v intervalu 1000km s tím, že při jízdě po dálnici někdy sazí maličko ubývá, aniž by byla regenerace nějak vynucována.

Pavel

_________________
.::. XC70 T6 2014 .::. S80 V8 2007 .::. Mazda MX-5 1.8 2002 .::.
VolvoCesky.cz na Valašsku, tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 zář 2016 19:13 
Offline

Registrován: únor 2014
Příspěvky: 35
Bydliště: Benešovsko
Vůz: V50 2.0D 2009, XC60 D3 2015
jancho píše:
John píše:
A ještě jedno doporučení, které jsem dnes dostal. Nedávejte do aut s funkčním FAPem žádná aditiva do nafty, tzn. ani VIF !!! Spalováním aditiv se FAP více zanáší a dříve odejde. Kompromisem je tankovat kvalitní naftu (Verva, MaxxMotion). Palivový systém bude dostatečně chráněn a FAP se nebude tak zanášet.


To je zajímavá informace, o tom ještě popátrám. Já leju VIF vždy, když zrovna netankuju u Benziny vervu.

Já dával VIF přesně jako ty, ale asi tak poloviční dávku než je určeno v návodu - jeden panák na nádrž od Euroilu, u VERVy nic. Protože už před dvěma roky jsem někde slyšel, že to může uškodit. Tak jsem dával VIFu méně. A stejně to dnes při čištění na tom filtru poznali, že aditiva dávám....

_________________
Volvo V50 2.0D 100kW, MY 2009 Summum
Volvo XC60 D3 100kW, MY 2015 Momentum Business


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 zář 2016 21:34 
Offline

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 17
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D4 120kW AWD AUT Summum MY13
John píše:
Blackie píše:
U nás to dělá Šeda,už jsme mu dávali několik filtrů na vyčištění a výsledek super,dává 100tis km záruku,tušim že chce 7tis kč bez daně,není to málo,ale prý je lepší vyčistit starý origo než kupovat novou náhradu která je z materiálu na pí...

Tak jsem dnes zajel do Liberce na vyčištění FAPu. Návštěva Volvo servisu nepomohla, tak to bylo poslední možné řešení před výměnou. A musím řící, že je FAP po vyčištění a testování zase jak nový. Navíc auto jakoby chytlo druhý dech, cestou domů dokonce klesla průměrná spotřeba. Takže Blackie, díky za tip!

A ještě jedno doporučení, které jsem dnes dostal. Nedávejte do aut s funkčním FAPem žádná aditiva do nafty, tzn. ani VIF !!! Spalováním aditiv se FAP více zanáší a dříve odejde. Kompromisem je tankovat kvalitní naftu (Verva, MaxxMotion). Palivový systém bude dostatečně chráněn a FAP se nebude tak zanášet.


Tak pánové s prominutím se musím přidat abych se pokusil vyvrátit nesmysly typu "jedna paní povídala". Máte nějaký konkrétní důkaz, že aplikace aditiva VIF způsobuje zanášení FAP více než by se zanášel bez použití VIF ? Patrně nikoliv a jedná se jenom o jeden z mnoha chybných názorů rádoby automechaniků, kteří rozumí palivům asi jako já umím uvařit svíčkovou :D Ale vážně - aditiva VIF byla vyvinuta speciálně v ČR pro zdejší specifický trh s PHM, kdy velká většina zpracované ropy pochází z RUS a jenom menší procento z ropovodu INGOLSTADT. Do výzkumu aditiva VIF bylo investováno mnoho prostředků a je 100% jistota a vychází to i z mnoha testů renomovaných motoristických periodik, že k zanášení FAP nemůže prostřednictvím aplikace VIFu docházet. Naopak VIF obsahuje čistící přísady, které eliminují vliv biosložek v palivu a tím dochází k zanášení spalovací soustavy ještě méně nežli by docházelo bez používání VIF. VIF se doporučuje jednou za čas aplikovat i do prémiových paliv jako třeba Verva Diesel pro pročištění starších usazenin i když Verva Diesel neobsahuje žádnou biosložku (v současnosti).... Vlastnil jsem cca 3 roky Volvo S80 s motorem D5 136 včetně FAP, nýní vlastníme 4 letý automobil Volvo XC60 D4 120 kW rovněž s FAP. Do obou automobilů bylo/je tankováno jak palivo Verva DIESEL tak občas i normální nafta s biosložkou a cca 1 x za 2 měsíce dochází k aplikaci aditiva VIF (v zimním období o něco častěji). S80 měla najeto hodně přes 200TKM s původním FAP a XC60 se blíží nájezdu 100TKM rovněž s původním FAP. Oba vozy bez jakýchkoliv problémů a ani netušíme kdy regenerace probíhá. Pouze u S80 byly čištěny vtřiky a sací potrubí, ale to zřejmě při tomto nájezdu čeká každého (nebyl jsem 1.majitel). Prosím tedy, než tady začnete plácat něco o zanášení v souvislosti s používáním VIF aditiva, zjistěte si fakta a nalistujte si příslušné testy a reference. Pokud budete potřebovat radu ohledně paliv nebo aditiva VIF, neváhejte se na mne obrátit, pohybuji se v prodeji paliv téměř 20 let akaždý den přicházím do kontaktu s rafinériemi a cisternami atd atd. Díky Pavel


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 zář 2016 22:07 
Offline

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 17
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D4 120kW AWD AUT Summum MY13
ok2ucx píše:
To je zajímavá informace = chtělo by to uvést nějaký zdroj? Totiž - čímpak asi dopují naftu v případě uvedených "prémiových" paliv? Předpokládám, že taky VIFem, jen z trošku většího balení.

Aniž bych byl tribotechnický expert, tak o tomto lehce pochybuji - tedy, že by "VIFování" nějak likvidovalo FAP (DPF). I kdyby, tak si motorová jednotka sama (za pomocí informací ze senzorů) o regeneraci řekne včas sama. To spíše mizerný stav vstřikovačů a styl provozu auta, kdy hodně hulí (= např. studené) začne zanášet DPF rychleji, než je zdrávo.

Kolem DPF panují mraky městských legend, málokdo má však nějaké relevantní a opakovatelné podmínky, ze kterých by šlo nějak usuzovat na uvedené vlivy...

Zdravé D5ky regenerují přibližně v intervalu 1000km s tím, že při jízdě po dálnici někdy sazí maličko ubývá, aniž by byla regenerace nějak vynucována.

Pavel


Divili by jste se ale VIF tam skutečně není. Konkrétně ve Verva Diesel je směs trochu jiných aditiv a přidávání VIF tomu určitě neuškodí. Já vidím v současnosti hlavní výhodu Verva Diesel v tom, že neobsahuje žádnou biosložku a pokud to tak vydrží i do roku 2017 bude to asi zázrak. Prodává se teď opravdu hodně a splnit zákonné procento přimíchávání je stále těžší... Přesně jak píšeš kolují tady mraky legend o DPF...:D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 zář 2016 23:25 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2014
Příspěvky: 3423
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Ja jen nechapu k cemu to kurvitko je. Zachyti to bordel, kterej pri regeneraci stejne vyleti ven.... Unika mo smysl :) krom toho kurvitka a toho ze to vic zere.

_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 zář 2016 00:18 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13426
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
DPF je způsob, jak vyvézt saze z města ven.
Ty malý řástečky jsou fakt humus. Čim větší tlak na liště, tim menčí jsou, takže starou avii vychrchrleš :-) Svině jsou tak malý, že už to ani nevychrchláč, když to vdechneš, neusazuje se to, prostě to lítá vzduchem, dokud to něco nevdechne a v tom to už půjde až do země. Kromě toho se na ty částečky adsorbuje uplně všechno co to cestou potká.
No a v tom městskym provozu to teda zachytí a když tomu třeba na dálnici naložíč, tak to pomalu vyhořívá, nebo to regenerace spálí naráz. A apálí, jako že to chytne a shoří, takže ne že to vylítá. Ano, při regeneraci je zvýšená kouřivost, ale to je jen zlomek toho, co je ve filtru chyceno.
Tak takhle fungujou filtry dle teorie. Jak už tu někdo psal, tak se jeho funkce pozná podle toho, že je vejfuk čistej, uplně čistej. Takže pokud máš DPF a černě potaženou koncovku, tak nefunguje.
Měl sem v ruce asi osm filtrů, každej měl mezi 100-160tkm a ani jeden nebyl 100%, ale byly tam otevřený kanály, co už nefiltrovaly. Vše of VW a ty auta to nalítala max za dva roky.
Levný náhražky DPF fungujou hůř, nefiltrujou pořádně, ale tak nějak jako DPF se to chová.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 zář 2016 06:12 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2014
Příspěvky: 3423
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Ja bych vsechny ty diesely zakazal.... :D

_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 zář 2016 06:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2004
Příspěvky: 14500
Bydliště: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Vůz: Volvo
dumi.cz píše:
Ja jen nechapu k cemu to kurvitko je. Zachyti to bordel, kterej pri regeneraci stejne vyleti ven.... Unika mo smysl :) krom toho kurvitka a toho ze to vic zere.

To je bussines hochu nic jiného.Celá "ekologie" není nic jiného než podvod na lidi a bussines.

_________________
Různá Volva modelových řad 2xx,7xx,9xx,S80,V70,XC90 v různých stádiích úprav a různých barvách.Od bílé,přes modrou až k černé.Výkony většinou upravené.Všechny tyto vozy servisuji v malém servisu Švedsketanky.cz v Lichnově u Frenštátu pod Radhoštěm.Telefon pro dotazy k mým vozům nebo na servis je 775148152


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 zář 2016 07:52 
Offline

Registrován: únor 2014
Příspěvky: 35
Bydliště: Benešovsko
Vůz: V50 2.0D 2009, XC60 D3 2015
Tak koukám, že jsem tu rozpoutal vášnivou diskusi o aditivech do nafty a jejich případné škodlivosti pro FAP. A to je dobře. :-) Už jsem se tu na toto téma ptal asi před dvěma roky, ale nějak to vyšumělo do prázdna... Snad se dopátráme nějakého rozumného výsledku.

Jinak po těch aditivech asi něco v tom FAPu zůstává, když to v servisu poznali aniž bych jim říkal, že aditiva dávám... Vyklepali kromě popela údajně nějaký žlutooranžový humus, který je z aditiv.

Jinak souhlasím, že celá technologie FAP a věci spojené se servisem a samozřejmě i čištěním je jeden velký businness.

_________________
Volvo V50 2.0D 100kW, MY 2009 Summum
Volvo XC60 D3 100kW, MY 2015 Momentum Business


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 zář 2016 09:53 
Offline

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 17
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D4 120kW AWD AUT Summum MY13
John píše:
Tak koukám, že jsem tu rozpoutal vášnivou diskusi o aditivech do nafty a jejich případné škodlivosti pro FAP. A to je dobře. :-) Už jsem se tu na toto téma ptal asi před dvěma roky, ale nějak to vyšumělo do prázdna... Snad se dopátráme nějakého rozumného výsledku.

Jinak po těch aditivech asi něco v tom FAPu zůstává, když to v servisu poznali aniž bych jim říkal, že aditiva dávám... Vyklepali kromě popela údajně nějaký žlutooranžový humus, který je z aditiv.

Jinak souhlasím, že celá technologie FAP a věci spojené se servisem a samozřejmě i čištěním je jeden velký businness.


"údajně" :D fakt se musím smát, tak ještě jednou: aditivum VIF nezpůsobuje žádné zanášení filtru pevných částic, naopak ! Pokud nějaký automechanik tvrdí opak, měl by vrátit výuční list !


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 zář 2016 09:58 
Offline

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 17
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D4 120kW AWD AUT Summum MY13
John píše:
Tak koukám, že jsem tu rozpoutal vášnivou diskusi o aditivech do nafty a jejich případné škodlivosti pro FAP. A to je dobře. :-) Už jsem se tu na toto téma ptal asi před dvěma roky, ale nějak to vyšumělo do prázdna... Snad se dopátráme nějakého rozumného výsledku.

Jinak po těch aditivech asi něco v tom FAPu zůstává, když to v servisu poznali aniž bych jim říkal, že aditiva dávám... Vyklepali kromě popela údajně nějaký žlutooranžový humus, který je z aditiv.

Jinak souhlasím, že celá technologie FAP a věci spojené se servisem a samozřejmě i čištěním je jeden velký businness.



Ještě mně napadá jedna věc, proč došlo k zanesení FAPu. To aditivum, pokud nebylo dříve používáno a potom se začalo používat, tak ono pomůže k rozpuštění starších nánosů z ventilů, sedel, vstřikovačů a ze spalovacího prostoru. Tím pádem se ty "nevyhořelé" zbytky můžou dostat do FAPu, nicméně to není problém aditiva, ale dřívějšího tankování biosložek a přítomností filtru pevných částic jako takového. Osobně si zase myslím, že ty částice nemohou být tak veliké aby docházelo výraznějšímu zanášení FAPu. Tím spíše doporučuji tankovat paliva bez biosložek a aditivum přidávat opravdu průběžně, minimálně každých 3000km pro prevenci usazenin...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 zář 2016 10:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2004
Příspěvky: 14500
Bydliště: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Vůz: Volvo
Zajímavé zjištění,že auta jezdící na 0W30 mají problémy se zanášením DPF
auta do kterých jsme začali lít 5W50 přestaly mít problém se zanášením DPF.Jízdní režimy přitom zůstaly stejné.

_________________
Různá Volva modelových řad 2xx,7xx,9xx,S80,V70,XC90 v různých stádiích úprav a různých barvách.Od bílé,přes modrou až k černé.Výkony většinou upravené.Všechny tyto vozy servisuji v malém servisu Švedsketanky.cz v Lichnově u Frenštátu pod Radhoštěm.Telefon pro dotazy k mým vozům nebo na servis je 775148152


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 zář 2016 10:29 
Offline

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 17
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D4 120kW AWD AUT Summum MY13
martinopel píše:
Zajímavé zjištění,že auta jezdící na 0W30 mají problémy se zanášením DPF
auta do kterých jsme začali lít 5W50 přestaly mít problém se zanášením DPF.Jízdní režimy přitom zůstaly stejné.


To je taky divný, do XC60 lejeme 0W30 a DPF v pohodě :D asi kus od kusu :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 zář 2016 14:38 
Offline

Registrován: říjen 2009
Příspěvky: 146
Bydliště: Brno - Bystrc
Vůz: Volvo v50 D5, Volvo c30 1.6 2008
Mám najeto 225 tis. 100 tis km jsem nalítal já na oleji 0w-30, přidávám aditiva VIF a zatím nevím o DPF a to ani když probíhá regenerace.

_________________
Erda
volvo v50 D5, MY 2008
volvo c30 1.6 benzin, MY 2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2016 15:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2014
Příspěvky: 163
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Leju do auta VIF co ho mam, takze 2 roky a 50 000km, a zadnej problém s DPF jsem nezaznamenal. Takze ted otázka kde je pravda :D

_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2016 17:00 
Offline

Registrován: březen 2016
Příspěvky: 57
Bydliště: Liberec
Vůz: V50
Já zase do svejch aut VIF neleju, protože mi to přijde jako hloupost. Ušetřím a problémů s autem mám méně, než kolega co to používá (může být ale stylem jízdy atd.). Dle mého je základ tankovat kvalitní naftu. Snad bych i věřil tvrzení, že přidáváním dalších aditiv se zanáší filtr mnohem více, a to protože obsahují nespalitelné částice. Tzn. věř a víra tvá tě uzdraví. ;)

_________________
V60 2.4D MY2015....
V50 2.0D MY2009....
V50 2.0D MY2008....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2016 20:39 
Offline

Registrován: červenec 2015
Příspěvky: 188
Bydliště: Uherský Brod
Vůz: XC 90, D5, 2007
Někde jsem četl ze dpf nedělají dobře mazací přísady v aditivu.
A u toho bylo toto video.
http://m.youtube.com/watch?v=a5ksahOptWs

_________________
2007-XC90-D5-136KW-volvocesky-STAGE 2


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 zář 2016 08:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2014
Příspěvky: 163
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
xhugos píše:
Já zase do svejch aut VIF neleju, protože mi to přijde jako hloupost. Ušetřím a problémů s autem mám méně, než kolega co to používá (může být ale stylem jízdy atd.). Dle mého je základ tankovat kvalitní naftu. Snad bych i věřil tvrzení, že přidáváním dalších aditiv se zanáší filtr mnohem více, a to protože obsahují nespalitelné částice. Tzn. věř a víra tvá tě uzdraví. ;)


Specifikuj co je dobrá nafta ? Shell, Benzina, OMW, Makro, Tesco ?

_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 zář 2016 20:06 
Offline

Registrován: březen 2016
Příspěvky: 57
Bydliště: Liberec
Vůz: V50
pilsner87 píše:
xhugos píše:
Já zase do svejch aut VIF neleju, protože mi to přijde jako hloupost. Ušetřím a problémů s autem mám méně, než kolega co to používá (může být ale stylem jízdy atd.). Dle mého je základ tankovat kvalitní naftu. Snad bych i věřil tvrzení, že přidáváním dalších aditiv se zanáší filtr mnohem více, a to protože obsahují nespalitelné částice. Tzn. věř a víra tvá tě uzdraví. ;)


Specifikuj co je dobrá nafta ? Shell, Benzina, OMW, Makro, Tesco ?

Ta co není z pochybných zdrojů, viz třeba http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/rozhod ... nych-hmot/
Obecně šla ale u nás kvalita PHM nahoru, což je pro naše choulostivé motory jen dobře...

_________________
V60 2.4D MY2015....
V50 2.0D MY2009....
V50 2.0D MY2008....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 říj 2016 14:11 
Offline

Registrován: únor 2014
Příspěvky: 35
Bydliště: Benešovsko
Vůz: V50 2.0D 2009, XC60 D3 2015
Objevil jsem zajímavý článek. Je tam několikrát zmíněna problematika FAPu a aditiv v naftě.

http://www.tipcars.com/magazin-libor-fl ... -8464.html

_________________
Volvo V50 2.0D 100kW, MY 2009 Summum
Volvo XC60 D3 100kW, MY 2015 Momentum Business


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 říj 2017 19:24 
Offline

Registrován: říjen 2017
Příspěvky: 11
Bydliště: Košice
Vůz: V50 2.0D 100kw rv2005 (D4204T)
Ahojte, prizivim sa na tejto teme, lebo nazov temy zodpoveda mojmu problemu.

Auto (volvo v50 2.0d 100kw rv2005, cca 144tis.km) mam privezene z nemecka a na displayi mi v preklade svieti hlaska "system motoru doporuceny servis". Hlaska sa objavi hned po otoceni kluca do polohy II (pred startovanim), pripadne niekedy az po nastartovani a da sa vypnut "tlacitkom na pačke". Auto som teda hned zobral do volvo servisu, kde mi spravili diagnostiku s nasledovnymi chybami (pisem prelozene z DE):
------------------------
• ADM-0002 - chyba signalu pridavneho snimaca hladiny (kod chyby aktivny)
• ECM-2585 - chybny signal modulu davkovania aditiv (kod chyby aktivny)

• mechanik dal este zistit stav ADM a vysla hodnota 11/15 (cize mocovina by tam mala byt ak senzor ukazuje spravne), vizualne bola nadobka trochu zaspinena od nejakej kvapaliny.
------------------------
• ECM-0097 - vstupny vzduchovy snimac teploty, vstupny signal prilis nizky (kod chyby aktivny)
• ECM-0099 - vstupny vzduchovy snimac teploty, chybny vstupy signal (kod chyby aktivny)
------------------------
Tieto hlasky vypisalo ze "kod chyby NIE JE aktivny" (neviem preco ich vypisalo aj s nazvom, lebo pri ostatnych polozkach je nieco v zmysle "ziadna chyba sa nenasla"):
• EPS-0071 - napajacie napatie nizke (kod chyby NIE JE aktivny)
• IAM-1001 - chyba signalu anteny (kod chyby NIE JE aktivny)
• ICM-1A51 - komunikacia so signalom audiomodulu (kod chyby NIE JE aktivny)
• ICM-6C71 - neplatny audiomodul chybny signal (kod chyby NIE JE aktivny)
• ICM-E003 - chybna konfiguracia softwaru (kod chyby NIE JE aktivny)
• PDM-E001 - chyba internej komunikacie (kod chyby NIE JE aktivny)
------------------------
Mechanik teda urobil zaver:

A. vstupny vzduchovy snimac teploty, alebo nejaka elektroinstalacia su vadne a doporucil vymenu ak pojde o snimac (mam dohodnuty termin na analyzu chyby, ci ide o elektroinstalaciu, alebo samotny snimac) -> cca 30€ (770CZK) analyza, potom pripadne 30€ za snimac (+praca), ...

B. doporucil vymenu nadrzky na aditiva -> 362€ nadrzka + 119€ napln
------------------------
Chcem sa opytat:

1. viete mi prosim poradit, kde sa da zohnat takato nadrzka za podstatne lepsiu cenu? Takisto aj konkretny typ (a mnozstvo) naplne mi pomoze. Do auta som ochotny vrazit peniaze nech je vsetko ako ma byt, ale cca 600€ (15tis. CZK) za vymenu a doplnenie nadrzky mocoviny mi pride ako prehnane velky peniaz.

2. poznate niekoho v kosiciach (vychodne slovensko), kto sa venuje servisu tychto aut, aby mi pripadne zistil co je s tym snimacom vzduchu za lepsiu cenu ako v origo servise? Kontakt poprosim do spravy, aby tema nesklzla zlym smerom.

Dakujem za ochotu a pripadne rady.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 říj 2017 19:28 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 1044
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 | S60
Nie priamo v Košiciach ale na východe skús Jaska :good:
memberlist.php?mode=viewprofile&u=10648

_________________
| S80 TDI | 1999 | Chip | EGR off | S60 2.4i | 2001 | VIDA-DiCE |


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 říj 2017 13:58 
Offline

Registrován: říjen 2017
Příspěvky: 11
Bydliště: Košice
Vůz: V50 2.0D 100kw rv2005 (D4204T)
viete este niekto poradit?

v kratkej forme sa pytam, kde sa da kupit nadobka na aditiva (mocovinu) ?
existuje eshop s originalnymi dielmi volvo?

dakujem


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 říj 2017 14:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10274
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
jozomrkvicka píše:
viete este niekto poradit?

v kratkej forme sa pytam, kde sa da kupit nadobka na aditiva (mocovinu) ?
existuje eshop s originalnymi dielmi volvo?

dakujem


Máš číslo dílu?

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +280tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +350tis km
ex: V70 D5 120kw 2001, toho času 450tis km
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Jakub Svoboda a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.100s | 20 Queries | GZIP : Off ]