Právě je 18 čer 2018 22:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 08 srp 2016 16:41 
Offline

Registrován: únor 2014
Příspěvky: 35
Bydliště: Benešovsko
Vůz: V50 2.0D 2009, XC60 D3 2015
Zdravím, po březnové výměně rozvodů se mi občas objevuje hláška "systém motoru doporučen servis". Stalo se to vždy, když bylo auto pod plnou zátěží většinou v kopcích, jednou při jízdě po dálnici při cca 140 km/h. Stává se to nahodile od března tak maximálně 10x. Po té, co hláška vyskočí se auto chová normálně, žádná ztráta výkonu, žádné škubání ani nouzák. Když lehce zvolním nebo vyřadím, hláška do minuty zmizí. Má cenu to řešit a jezdit na diagnostiku? Zůstane případná chyba uložena? Díky za rady.

_________________
Volvo V50 2.0D 100kW, MY 2009 Summum
Volvo XC60 D3 100kW, MY 2015 Momentum Business


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2016 16:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2015
Příspěvky: 1638
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
Určitě zajeď na diagnostiku.
Teda záleží na povaze človeka....

_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2016 17:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2010
Příspěvky: 1283
Bydliště: Týn nad Vltavou/Neznašov
Vůz: S60 D5 120kw 02'
kdy jsi naposledy měnil palivový filtr?

_________________
██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW/163hp
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW/90hp
K dispozici Volvo DICE diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2016 17:44 
Offline

Registrován: únor 2014
Příspěvky: 35
Bydliště: Benešovsko
Vůz: V50 2.0D 2009, XC60 D3 2015
THOmasoj píše:
kdy jsi naposledy měnil palivový filtr?

Palivový filtr byl měněn loni v květnu, od té doby jsem najel 35 tis. km. Jinak s autem jsem maximálně spokojen, až na tu občasnou hlášku v posledních měsících si zatím nemůžu stěžovat...

_________________
Volvo V50 2.0D 100kW, MY 2009 Summum
Volvo XC60 D3 100kW, MY 2015 Momentum Business


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2016 18:33 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13625
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Hele fakt to jdi načíst. To že se za normálních podmínek hláška nezjeví neznamená, že tam neni něco špatně.
Z tvý strany práglu máš třeba T6r, za napíchnutí a dobrou radu dáš max litr a budeš mít klidnější spaní. Můžu tě ubezpečit, že závady se samy neopravujou, jen se schovaji. Můžeš mít třeba malinkou dirku v potrubí a ta se jednou zvětší a už ani neodjedeš.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2016 19:02 
Offline

Registrován: únor 2014
Příspěvky: 35
Bydliště: Benešovsko
Vůz: V50 2.0D 2009, XC60 D3 2015
Urvanej píše:
Hele fakt to jdi načíst. To že se za normálních podmínek hláška nezjeví neznamená, že tam neni něco špatně.
Z tvý strany práglu máš třeba T6r, za napíchnutí a dobrou radu dáš max litr a budeš mít klidnější spaní. Můžu tě ubezpečit, že závady se samy neopravujou, jen se schovaji. Můžeš mít třeba malinkou dirku v potrubí a ta se jednou zvětší a už ani neodjedeš.

S diagnostikou počítám. Jen jsem si nebyl jistý, zda to má cenu, když chyba není trvalá. Díky za radu.

_________________
Volvo V50 2.0D 100kW, MY 2009 Summum
Volvo XC60 D3 100kW, MY 2015 Momentum Business


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2016 19:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 553
Bydliště: Liberecko
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
Jj urcite zajed dceri se take obcas rosvitila kontrolka motoru nejprve oranzove a pak uz to bylo cervene. Diagnostika ukazala vadny adm modul. Auto jede normalne nepada do nouzaku ale holt ji ceka vymena.

_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 srp 2016 09:04 
Offline

Registrován: srpen 2008
Příspěvky: 688
Bydliště: Trenčin Slovensko
Bydliště: Trenčín, SK
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
To skor bude asi prazdna nadrzka na mocovinu. Hlaska sa objavi ked sa spusti regeneracia, pretoze nema odkial sosat mňamku :D a hlaska zmizne ked sa dokonci regeneracia.

_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 srp 2016 09:14 
Offline

Registrován: prosinec 2011
Příspěvky: 15
Bydliště: Slovensko
Vůz: V50 D4204T 2.0D MMT6
Dzambor píše:
To skor bude asi prazdna nadrzka na mocovinu. Hlaska sa objavi ked sa spusti regeneracia, pretoze nema odkial sosat mňamku :D a hlaska zmizne ked sa dokonci regeneracia.

Mňamka sa sosá inokedy :-) Aditívum sa vstrekuje do nádrže hneď po dotankovaní nafty.

http://www.jlmlubricants.com/en/how-diesel-particulate-filters-work

PSA vehicles (Citroën, Peugeot and also some Ford, Volvo) have an active on board additive system with its own tank & pump system that automatically doses the correct amount of additive to the diesel fuel.
The additive is stored in a separate tank and is mixed automatically with the fuel when you fill up.

_________________
V50 2.0D MY 2009


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 srp 2016 19:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2014
Příspěvky: 53
Bydliště: Třebíč
Vůz: Volvo V50, 2.0D, r.v. 2009
Ahoj mám naprosto totožný problém. Hlášku to vyhodilo při regeneraci a asi 2x po konci regenerace. Na co jsi přišel? Podařilo se problém odstranit?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 srp 2016 20:50 
Offline

Registrován: srpen 2008
Příspěvky: 688
Bydliště: Trenčin Slovensko
Bydliště: Trenčín, SK
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
švehla píše:
Dzambor píše:
To skor bude asi prazdna nadrzka na mocovinu. Hlaska sa objavi ked sa spusti regeneracia, pretoze nema odkial sosat mňamku :D a hlaska zmizne ked sa dokonci regeneracia.

Mňamka sa sosá inokedy :-) Aditívum sa vstrekuje do nádrže hneď po dotankovaní nafty.

http://www.jlmlubricants.com/en/how-diesel-particulate-filters-work

PSA vehicles (Citroën, Peugeot and also some Ford, Volvo) have an active on board additive system with its own tank & pump system that automatically doses the correct amount of additive to the diesel fuel.
The additive is stored in a separate tank and is mixed automatically with the fuel when you fill up.


Aby som tomu spravne rozumel...ked natankujem plnku tak sa mi do nadrze este prida ten hnus? Ja v tom ze to ma separatny privod niekde pred DPF alebo do DPF a vstrekuje sa to tam.

_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 srp 2016 08:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 553
Bydliště: Liberecko
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
Tak ano byla prázdná nádržka na aditivum doplnilo se to a už je to ok. Jediné co mě mrzí že se to kupovalo od prodejce a servisu volvo a tak bych počítal že takovou tu věc zkontrolují. No nic poučení pro příště.

_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 srp 2016 09:10 
Offline

Registrován: únor 2014
Příspěvky: 35
Bydliště: Benešovsko
Vůz: V50 2.0D 2009, XC60 D3 2015
Navštívil jsem Volvo Kurtz a problém bude ve FAPu. Dochází k častějším regeneracím a nedokončují se. Je i lehce zvýšená hladina motorového oleje. Auto 2x projeli, načetli. Provedli nucenou regeneraci FAPu. Dál se uvidí. Mám to sledovat. Každopádně je ten FAP zřejmě přicpaný. Nejspíš mě čeká výměna.... A to jezdím dálky - týdně točím v průměru 2x Děčín, což je 600km. Ale při nájezdu 202 tis. km už na to asi může mít FAP nárok.

_________________
Volvo V50 2.0D 100kW, MY 2009 Summum
Volvo XC60 D3 100kW, MY 2015 Momentum Business


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 srp 2016 10:14 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10383
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
John píše:
Navštívil jsem Volvo Kurtz a problém bude ve FAPu. Dochází k častějším regeneracím a nedokončují se. Je i lehce zvýšená hladina motorového oleje. Auto 2x projeli, načetli. Provedli nucenou regeneraci FAPu. Dál se uvidí. Mám to sledovat. Každopádně je ten FAP zřejmě přicpaný. Nejspíš mě čeká výměna.... A to jezdím dálky - týdně točím v průměru 2x Děčín, což je 600km. Ale při nájezdu 202 tis. km už na to asi může mít FAP nárok.


Kolik km jsi na autě najezdil a kde tankuješ naftu?

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +290tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +350tis km NA PRODEJ
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 srp 2016 10:39 
Offline

Registrován: únor 2014
Příspěvky: 35
Bydliště: Benešovsko
Vůz: V50 2.0D 2009, XC60 D3 2015
hajnej píše:
Kolik km jsi na autě najezdil a kde tankuješ naftu?

Mám s tím najeto zhruba 60 tis. km. Naftu beru pravidelně od Eurooilu, jinak tak jednou za jeden až dva měsíce točím plnou Maxxmotion nebo Vervu.

_________________
Volvo V50 2.0D 100kW, MY 2009 Summum
Volvo XC60 D3 100kW, MY 2015 Momentum Business


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 srp 2016 11:11 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 10383
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
John píše:
hajnej píše:
Kolik km jsi na autě najezdil a kde tankuješ naftu?

Mám s tím najeto zhruba 60 tis. km. Naftu beru pravidelně od Eurooilu, jinak tak jednou za jeden až dva měsíce točím plnou Maxxmotion nebo Vervu.


Takže v tomto směru jsi to nepodcenil.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +290tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +350tis km NA PRODEJ
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 srp 2016 11:48 
Offline

Registrován: únor 2014
Příspěvky: 35
Bydliště: Benešovsko
Vůz: V50 2.0D 2009, XC60 D3 2015
hajnej píše:
Takže v tomto směru jsi to nepodcenil.

To určitě ne. Na naftu si dávám velký pozor...

_________________
Volvo V50 2.0D 100kW, MY 2009 Summum
Volvo XC60 D3 100kW, MY 2015 Momentum Business


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 zář 2016 17:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2014
Příspěvky: 53
Bydliště: Třebíč
Vůz: Volvo V50, 2.0D, r.v. 2009
Tak já dnes také absolvoval návštěvu diagnostiky - Volvo Cardion. Problém bude prý taky ve FAPu, že tam byly 2 nedokončené regenerace. Podotýkám, že nikdy nekončím cestu, když auto regeneruje. E.olysu je tam ještě 1/3 a filtr nebyl přicpaný a nebylo nutné vyvolávat regeneraci. Po cestě domů již nic. Prý by tam mohla být nějaká netěsnot, čidlo atd. Objednaný jsem na 12.9., kdy to podrobí podrobnému testu. Tak uvidíme. Nafta vždy Verva.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 zář 2016 19:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 628
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Sedli píše:
Podotýkám, že nikdy nekončím cestu, když auto regeneruje.


A to prosimte zjistis jak, ze ti auto regeneruje?

_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 zář 2016 22:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2014
Příspěvky: 53
Bydliště: Třebíč
Vůz: Volvo V50, 2.0D, r.v. 2009
Řešilo se to.tu mockrát. Auto má zvýšenou spotřebu a při zařazené rychlosti a neseslapnutym plynu není nulová spotřeba...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 zář 2016 22:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 628
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
No to ja vim. Ale na 1.6D s additivem sem si toho prave nikdy nevsiml, tam sem proste o vypalovani nevedel. A to ani zadnym poklesem vykonu.

Zato bez additiva, kde se to dela ciste naftou, to je neco jinyho, tam sem si to vsiml hned.

_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 zář 2016 08:20 
Offline

Registrován: únor 2014
Příspěvky: 35
Bydliště: Benešovsko
Vůz: V50 2.0D 2009, XC60 D3 2015
Teflon_490 píše:
No to ja vim. Ale na 1.6D s additivem sem si toho prave nikdy nevsiml, tam sem proste o vypalovani nevedel. A to ani zadnym poklesem vykonu.

Zato bez additiva, kde se to dela ciste naftou, to je neco jinyho, tam sem si to vsiml hned.

Já mám 2.0D s aditivem a jde to poznat poměrně spolehlivě, přesně tak jak píše Sedli.

Jinak mě zřejmě čeká v dohledné době výměna nebo renovace FAPu. Máte někdo zkušenost s tou renovací? Na netu jsem našel několik firem, co to provádí. Ale nevím, zda to skutečně dlouhodobě pomůže, vzhledem k nájezdu auta 203 tis. km. A jelikož potřebuju jezdit a mít auto v cajku a neřešit každou chvíli nějaký problém, tak nevím zda nebude lepší si nechat dát FAP nový - i přes vyšší náklady.

_________________
Volvo V50 2.0D 100kW, MY 2009 Summum
Volvo XC60 D3 100kW, MY 2015 Momentum Business


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 zář 2016 10:13 
Offline

Registrován: květen 2015
Příspěvky: 106
Bydliště: Liberec
Vůz: V50
U nás to dělá Šeda,už jsme mu dávali několik filtrů na vyčištění a výsledek super,dává 100tis km záruku,tušim že chce 7tis kč bez daně,není to málo,ale prý je lepší vyčistit starý origo než kupovat novou náhradu která je z materiálu na pí...

_________________
Volvo V50 2.0D 100Kw 2004 Na prodej


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 zář 2016 18:08 
Offline

Registrován: únor 2014
Příspěvky: 35
Bydliště: Benešovsko
Vůz: V50 2.0D 2009, XC60 D3 2015
Blackie píše:
U nás to dělá Šeda,už jsme mu dávali několik filtrů na vyčištění a výsledek super,dává 100tis km záruku,tušim že chce 7tis kč bez daně,není to málo,ale prý je lepší vyčistit starý origo než kupovat novou náhradu která je z materiálu na pí...

Tak jsem dnes zajel do Liberce na vyčištění FAPu. Návštěva Volvo servisu nepomohla, tak to bylo poslední možné řešení před výměnou. A musím řící, že je FAP po vyčištění a testování zase jak nový. Navíc auto jakoby chytlo druhý dech, cestou domů dokonce klesla průměrná spotřeba. Takže Blackie, díky za tip!

A ještě jedno doporučení, které jsem dnes dostal. Nedávejte do aut s funkčním FAPem žádná aditiva do nafty, tzn. ani VIF !!! Spalováním aditiv se FAP více zanáší a dříve odejde. Kompromisem je tankovat kvalitní naftu (Verva, MaxxMotion). Palivový systém bude dostatečně chráněn a FAP se nebude tak zanášet.

_________________
Volvo V50 2.0D 100kW, MY 2009 Summum
Volvo XC60 D3 100kW, MY 2015 Momentum Business


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 zář 2016 18:44 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1234
Bydliště: Třebestovice
Vůz: XC70 D5 MY2007 136kW + Volvo 960 3.0
John píše:
A ještě jedno doporučení, které jsem dnes dostal. Nedávejte do aut s funkčním FAPem žádná aditiva do nafty, tzn. ani VIF !!! Spalováním aditiv se FAP více zanáší a dříve odejde. Kompromisem je tankovat kvalitní naftu (Verva, MaxxMotion). Palivový systém bude dostatečně chráněn a FAP se nebude tak zanášet.


To je zajímavá informace, o tom ještě popátrám. Já leju VIF vždy, když zrovna netankuju u Benziny vervu.

_________________
Je: XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od VolvoCesky Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF a Volvo 960 1994 150kW B6304FS
Bylo: Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.096s | 20 Queries | GZIP : Off ]